Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Onko tuo SAI hässäkkä suomeen tuoduissa Daytonissa? Oma pyörä on -05 mallinen, mistähän tuon voisi tarkistaa?

Tuneboysta olen kans vähän haaveilut, mutta miten nuo netistä valmiiksi löytyvät kartat pelaako ne pyörässä jos tuo SAI on toiminnassa? Esim. ne suositut massive tunet?

Kiitos ja hei!
    Eiköhän se siellä oo joo. Jos tune on "no SAI" niin silloin ei pelaa SAI:n kanssa.
    premier

emeritus
    Lainaa (wackot @ Elo. 03 2008,15:03) kirjoitti
    Onko tuo SAI hässäkkä suomeen tuoduissa Daytonissa? Oma pyörä on -05 mallinen, mistähän tuon voisi tarkistaa?

Tuneboysta olen kans vähän haaveilut, mutta miten nuo netistä valmiiksi löytyvät kartat pelaako ne pyörässä jos tuo SAI on toiminnassa? Esim. ne suositut massive tunet?
    Melko varmasti on 2005 laitteessa tuo pierugeneraattori. Voit tarkistaa katsomalla venakopan päälle, jos siellä on kolme muovista torvea letkuineen puolien etupuolella niin SAI löytyy. Pitäisi huomata ajossakin kyllä eli kun pistät vauhdissa kaasun kiinni niin SAI-pyörässä kuuluu putkesta popcorn-koneen tyyppistä parpatusta.

Jos haluat non-SAI tunen töötätä pyörääsi niin piisaa että tukit ilmanputsarikotelolta tulevan yhden letkun esim. tunkemalla letkuun naftisti menevän pultin tai muun tulpan letkuun. SAI systeemiä ei ole pakko purkaa sen enempää jos et halua.

Mulla on tuo SAI ainakin -04 mallissa. On letkut tukittuna ja käytössä ollut sekä SAI että Non-SAI tuneja. Mä olen ollut tyytyväinen tuohon massive midrange2 tuneen. Pelaa Trumpan omalla hillaripöntöllä hyvin, eikä paukuttele.
    Ducati Diavel Dark
    Ok, kuvio selkenee. Kyllähän tuossa omassa pyörässä tuo popcorn ilmiö löytyy ja SAI versio taitaa olla ihan näin katsomattakin. Kerrotko NewmanRS miten nuo letkut olisi parasta ja helpointa tukkia? Sen mitä olen lukenut niin tuo massive2 taitaa olla aika varma valinta noista valmiista tuneista kun itselläkin on tuo TOR putki.
  6.  
    Ostin muovitulpat jotka menee letkujen päälle ja varmensin ne vielä jeesusteipillä. Ilmaboksin vastaavat reiät tukin karmitulpilla jotka sattu sopimaan just, laitoin silikonia vielä varmistukseksi.

Saapi helposti takas toimintaan jos joskus tarttee.
    Ducati Diavel Dark