Aloittelevana kuskina kyselisin onko kyseinen pyörä millainen ajettava ja mitä perus vikoja siinä on?
Pyörässä mitä olen katsellu on kylläkin kilometrejä mittarissa 35k+ joten ihan uudesta ei ole kyse...
Ajo varusteetkin on vielä hankinnassa joten niistäkinolisi mukava saada hiukan apuja.
Pyörää ei ainakaan heti ole tarkoitus alkaa laittelemaan, ehkä maalipintaa muutan talven aikana omaa silmää mielyttävämmäksi.
Kiitoksia näin etukäteen.![]()
Tuon ikäiset pyörät ovat jo yksilöitä vikojen suhteen, tätäkin foorumia kun selaat niin kyllä sieltä jotain vikoja eikun italialaisia ominaisuuksia tulee vastaan.
Ajettavuus on varmaan pyörän hinta- ja teholuokan parhaimpia.
Peruskamppeita ei turhia hienouksia. Eikä paljon mahdollisuuksia säädellä jousitusta ym.
Rakentelu ei kannata, (se vie mukanaan ja rahaa palaa) mutta värin vaihtaminen on helpoimmillaan, tankkiin uusi pinta ja Monstalla on uusi ilme.
Ajovermeet kannattaa laittaa tyyliin kaikki ( ei välttämättä parasta, mutta kengistä kypärään)
Itse ajan yleensä tixtexhousuissa ja nahkatakissa. Nakupyörällä tixtextakki lepattaa kovin herkästi.
m583"s"
Heti kun kädet tulevat rasvaisiksi, nenää alkaa kutittaa!
et parempaa pyörää voi saada ku monsteri![]()
hra desmo
Mikähän mahtaisi olla realistinen hinta monsterille jolla ajettu 35000km, siisti ulkoisesti, kaikki toimii kuten pitää akku ja kumpat juuri alle laitetut. pyynti tuosta on 4800€, mitä kannattaisi tarjoilla?![]()
Riippuu tietty kunnosta, mutta en maksais yli 4000 tonnia. 6000-7000 e niin vois löytyä jo 900kin, jos tarpeeks jaksaa katella.
Tulipa vaan mieleeni että miten mahtaa saada asennettua otsikon monteriin kiekkamittarin? ei sitä pakosti tarvisi mutta olisi mukava nähdä sekin tieto...
Mulla on tän kesän ollut juuri 98 Monster Dark. Itse olen ainakin ollut tyytyväinen pyörään, mitä nyt tehoa saisi olla enemmän. Monster on ainakin helppo ajaa ja siihen syntyy luottamus todella äkkiä. Mutkasella pikkutiellä pyörä on todella nautinnollinen ajaa, mutta isommalla tiellä tehot loppuu kesken. Kyytiläisen kanssa meno on muuten ok, mitä nyt tehot tuo omat rajoitukset ja jarrutuksissa kyytiläinen tuppaa valumaan selkään. Ei meidän emäntä ainakaan pitkiä matkoja kyydissä viihdy.
Vioista sen verran, että kuten edelle todettiin niin tässä kohtaa viat on jo yksillöllisiä ja minunkin pyörästä meni pulssiouola. Sinänsä vika ei ollut mikään suuri, mutta kun osan tilaaminen Tampereen RM Heinolta kesti yli 2 viikkoa ja siittäkin ajasta viikon tilaus makasi niiden pöydällä. Luuleeko ne saatanan urpot että ihmisillä on ajokaudella aikaa odotella osia, että tilauksia voi ihan huvikseen makuuttaa. Muuten toimii kuin junan vessa..
Niin ja minunkin Monster on Valkeskoskella, joten jos näet jossain parkissa, niin tule vapaasti juttelemaan. Tietääkseni Darkkeja ei muita Koskissa ole.
Täytyypä tulla morjestaan ja katsoon pyörää jos satun näkemään jossain parkissa.
Nyt sitä ollaan onnellinen monsterin omistaja, tai melkein onnellinen, kaupat on tehty mutta vilkku puoli rupes renaan liikkeessä ja polttaa sulaketta...
En sitten saanu pyörää tänään mukaan, mutta liike laittaa koneen kuntoon vilkkuja myöten ja toimittaa sen kotipihaan asti kun on valmis, odottavan aika on pitkä...![]()