Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
    mopona suska 750F -00. muuten kuosillaan, venat säädetty, putsarit sun muut mömmöt vaihdettu + uudet pyörykät alla, mutta kaasarit pitäs säätää. tietääkö kukaan paikkaa Oulun eteläiseltä jossa homma hoituisi? kits.
    jos pyörä käy nättiä tyhjäkäyntiä,niin se on ok.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Jos olet jo säädöt ite tehnyt niin ostappa työkalu ja synkkaa itse, helppo homma.

http://www.carbtune.com/

-J-
    ei riitä ainakaan mulle tyhjä käynti mielellään sais toimia vähän ylemmilläkin kierroksilla ja tuommoisen mittarin saa rakennettua itsekkin, jos peukku ei ihan keskellä räpylää ole, letkuja ja muutama liitin se on siinä. kuukkelilla löytyy ohjeistusta ja jopa orkin haku nappulallakin ainekset löytymiseen on
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    privana tuli paikka jossa onnistuu, eikä edes kaukana. juu, tyhjäkäynti alkanut vaeltelemaan ja röpöttämään et vois melkeen tsekata. toi letkuhässäkkä ei näytä kovin vaikeelta mut jotenkin laiskottaa alkaa tekemään.. mutta kiitän vastauksista.

MP-Maalimassa mahto olla kans joku synykkausmittari halvennuksessa
    - Suzuki Bandit GSF1200N -
    Itse valmistin pariviikkoa sitten täältä saamien ohjeiden mukaan letku-mittarin, ja toimii kuin junanvessa...
    Sen jälkeen näin stormin luettelossa hintaan 119,- + 20,- sovitteet eri pyörille...
    Oman tarvikkeet maksoi noin 10,- ja pari tuntia puuhastelua.

Tyhjäkäynnin vaeltaminen viittaa johonkin vuotoon tai skembaan... esim uimurien neulat liikkuu huonosti ja bensapinnat seilaa ylös ja alas...
    Mitäs suuruusluokkaa alipaineet ovat? Josko jaksas askarrella tollasen virityksen itsekkin näin kevääntuloa odotellessa.
    - Suzuki Bandit GSF1200N -
    Lainaa (GSXR_JaP @ Tammi. 18 2008,21:49) kirjoitti
    Jos olet jo säädöt ite tehnyt niin ostappa työkalu ja synkkaa itse, helppo homma.

http://www.carbtune.com/

-J-
    Mie tilasin tuon. Saas nähdä koska tulee ja osaanko käyttää.
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
    Tossa hommassa pienin urakka on se oman letkumittarin väsääminen, joten suosittelen sitä.

Ja se on niin tarkka, että täydellisyyttä hipoville perfektionisteille en suosittele *

Vinkkinä muuten: K-raudat myy tarkoitukseen soveltuvaa letkua.

Suo, kuokka ja Suzuki
    Lainaa (Aapeli @ Tammi. 30 2008,09:52) kirjoitti
    Mitäs suuruusluokkaa alipaineet ovat? Josko jaksas askarrella tollasen virityksen itsekkin näin kevääntuloa odotellessa.
    Ite olen synkkaillut ruiskuja tällaisilla: mittarit. Tyhjäkäynnillä mittarit nousee muistaakseni tuohon -0.4 tietymille, mittayksikköä en kyllä muista.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
    Lainaa (jarim @ Tammi. 30 2008,17:12) kirjoitti
    Ite olen synkkaillut ruiskuja tällaisilla: mittarit. Tyhjäkäynnillä mittarit nousee muistaakseni tuohon -0.4 tietymille, mittayksikköä en kyllä muista.
    Yksikkö on bar.
    ...and on the eight day God created the Hayabusa...
    Oletko muuten kokeillut miten ko. mittarit kalibroitu.
    Sen verran omakohtaista että hirveästi en luottaisi. Ostin Lousilta tarjoushintaan muistaakseni 40 pari vuotta sitten. Piruuttani kokeilin samaa reikään mittari kerrallaan ja skaala oli noin 2 senttiä suuntaan ja toiseen
    Ainoo mitä säästin siitä oli letkut ja adapterit, loput sekajätteeseen ja Carbtune tilaten Englannista.
    Siihen olen ollut "tosityytyväinen".
    K 1100 RS
    K 1200 GT
    http://www.moysa-mc.com
    Vähän epätarkka tapa kalibroida tuo yllämainittu. Paremmin homma hoituu siten että mittareiden letkut vedetään y-haaroilla yhteen ja vaikka imemällä todetaan mittareiden keskinäinen toiminta.
    Ei vanha vittuile, vanha neuvoo.
    Lainaa (Oltsu @ Helmi. 03 2008,08:56) kirjoitti
    Oletko muuten kokeillut miten ko. mittarit kalibroitu.
    Sen verran omakohtaista että hirveästi en luottaisi. Ostin Lousilta tarjoushintaan muistaakseni 40 pari vuotta sitten. Piruuttani kokeilin samaa reikään mittari kerrallaan ja skaala oli noin 2 senttiä suuntaan ja toiseen *
    Ainoo mitä säästin siitä oli letkut ja adapterit, loput sekajätteeseen ja Carbtune tilaten Englannista.
    Siihen olen ollut "tosityytyväinen".
    En ole koskaan kokeillut kuinka tarkasti nuo mittarit keskenään on synkissä. Mutta korvakuulolta kun nuo mittarit saa näyttämään samaa niin Busa kehrää nätisti tyhjäkäyntiä.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
    Mulla on myös tollaset moto-detailin mittarit ja kohtuullisen hyvin ne näyttää yhteen; -0.4 / -0.4 / -0.42 / -0.41

Halvoissa kamoissa toki on laatueroja usein..
    Kun kyse on kuitenkin vain suhteellisesta mittauksesta niin kokeilemalla paljonko mittarit heittää keskenään ja huomioimalla se säädettäessä saadaan ihan riittävän tarkka lopputulos.

Senverran haukun tuota settiä että minulle toimitetussa yksilössä oli liitäntöjen tiivistämiseen tarkoitetut kumikaulukset ihan väärän kokoiset. Onneksi oli kuitenkin sopivaa letkua itsellä valmiina että sai mittarit kasaan.
    Suzuki GSX1200 -00
    Carbtunea voin suositella. Laitteen hinta on suunnilleen sama kuin synkkauksen hinta liikkeessä, eikä hommana ole vaikea.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
    Morganin Carbtune Pro tuli itsekkin tilattua Englannista. Viime perjantai-iltana tilauksen laitoin, pistivät postiin maanantaina ja tänään torstaina tuli ovelle. Hinta säilytyslaukun kanssa 81 euroa. Eipä juuri parempaa palvelua voisi nettikaupassa vaatia.

Ja osoitehan oli: http://www.carbtune.com/

Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
    helvettiäkö niitä kaasareita synkkaamaan, ei sillä synkalla oo mitään merkitystä kun ajetaan luukut auki, niinku aika usein tapahtuu.
  21.  
    Lainaa (japi80 @ Heinä. 15 2008,23:14) kirjoitti
    helvettiäkö niitä kaasareita synkkaamaan, ei sillä synkalla oo mitään merkitystä kun ajetaan luukut auki, niinku aika usein tapahtuu.
    KUITTI!
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!