Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Neljästoista ajokausi takana,neljäs skootteri,käyttöpyöränä Piaggio X 9.Lahtelaisesta Vespaa ja Piaggiota edustavasta Motomarina Oysta löytyi suoraan hyllystä kaipaamani variaattorin vetohihna ja sytytystulppa.Jarrupalat jäivät tilaukseen.
    Vetohihna osottautui 10 mm liian pitkäksi entiseen verrattaessa.Miten uusi hihna voi olla pidempi kuin vanha ja käytetty?Palauttaessani hihnan varaosamyyjä Roope totesi sen olevan sopiva pyörääni.Samalla tiedustelin jarrupaloja.Olivat saapuneet,vaan olivat postissa.
    Myöhemmin pyörää purkaessani ilmeni väljyyttä taka akselissa.Sekä akseli,että takapyörän keskiö piti uusia.Siis taas Motomarinaan tilausta tekemään.Viikkoa myöhemmin sain jarrupalat ja samalla kysyin akselia ja keskiötä.Ilmeni,ettei tilausta oltu hoidetta varaosien maahantuojalle,Sumekolle.Tilauskoodit olivat kuulemma Italiassa erilaiset??
    17.11.08 soitin Sumekolle varaosamyyntiin,jossa Tommi ystävällisesti selvitteli pyörääni sopivan vetohihnan.Soitin Motomarinaan ja ilmoitin vetohihnan tilauskoodin tilaksen vahvistamiseksi.Paria tuntia myöhemmin sain puhelun Motomarinasta,osat ovat saapuneet ja liikkeestä noudettavissa.Hihna se ei voinut olla,varmaankin keskiö ja akseli.Taas Roopen juttusille, joka suuresti ihmetteli kuka oli soittanut.Varaosia ei liikkeessä ollut.Käsittämätöntä asiakkaan juoksutusta,sanoisin kusetusta.
    Vielä vuorokausi vetohihnan tilauskoodin ilmoittamisestani,sitä ei oltu Sumekolle tehty,josta varaosatilaus oli juuri Italiaan lähdössä.
    Jos joskus saan Motomarinasta tilaamani varaosat,niin senjälkeen en kyseiseen puljuun jalallani astu.
  2. #2
    Tämäkö oli syy rekisteröityä foorumiin?
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  3. #3
    Mielestäni erinomaisen hyvä syy rekisteröityä, pääsee kertomaan omat kokemuksensa.
    Parempi syy kuin vaikkapa kirjoittaminen "kännissä" topikkiin?
    14 kautta ajaneella saattaa jopa olla jotain annettavaakin...
    Purkaan sen joutuu kumminkin...
  4. #4
    Olisikohan tuolla kunnianloukkaus oikeudenkäynnillä "jotain" tekemistä tuon uuden nimimerkin kanssa.
    Itse en ainakaan uskalla oman nimimerkkini alla enää kritisoida mitään yksittäistä yritystä koska sehän on yhtä kuin vittuilu ja herjaaminen yrityksen johtoa kohtaan. Ainakin Suomen Suuren ja Viisaan Oikeuslaitoksen mukaan. Ja jos saa paskaa palvelua jostain niin onhan se hyvä että kertoo siitä muillekin. Vaikka sitten uuden nimimerkin turvin.
    Isona minäkin alan juoda viinaa ja käymään vieraissa.

    Leuka rintaan ja kohti uusia vastoinkäymisiä.
  5. #5
    Lainaa (Sepi @ Marras. 23 2008,17:33) kirjoitti
    Mielestäni erinomaisen hyvä syy rekisteröityä, pääsee kertomaan omat kokemuksensa.
    Parempi syy kuin vaikkapa kirjoittaminen "kännissä" topikkiin?
    14 kautta ajaneella saattaa jopa olla jotain annettavaakin...
    Niin no, mikäpäs siinä. Pisti vaan silmään, kun ensimmäinen viesti. Onhan tämä mainio kanava purkaa ***utusta ja hieno juttu, että purkaa. Ei jää sisälle kalvamaan...

    Hyvästä/huonosta palvelusta on kyllä hyvä laittaa kokemuksia nettiin muiden luettavaksi. Harmi vaan, että helpommin laitetaan viestiä huonosta palvelusta. Varsinkin, kun viesti on kirjoittajan ensimmäinen, niin pistää vähän hymyilyttämään.
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  6. #6
    Kieltämättä ekassa viestissä ei yleensä olla kovin kriittisiä, kyllä se hieman herättää epäilyksiä. Mistä sitä tosiaan koskaan tietää, trolli vai ei...
    Purkaan sen joutuu kumminkin...
  7. #7
    Joo, mä olen Hapan ja Sepin kanssa samaa mieltä, että ensimmäinen viesti tulisi olla Suomalaiseen tyyliin jotain täysin joutavaa, esim. juuri kännissä -ketjuun kirjoitettua tai jotain omaa olemassaoloaan anteeksipyytävää, kuten tapoihin kuuluu. Ei missään nimessä laakista asiaa.

    Ei missään nimessä pidä rekisteröityä mihinkään foorumiin, ellei ole tarkoituksena vältellä asiaviestejä, kirjoittaa pelkkää p.skaa tai pyydellä anteeksi, kuten tuossa jo aiemmin mainitsin.

    Tämä on hyvä esimerkki viestistä, joka on hyväksyttävä, sillä se ei liipase alkuperäistä aihetta oikeastaan mitenkään ja on muutenkin täyttä tuubaa! Kiitos, anteeksi ja näkemiin!

    P.S. Mitä ihmeen merkitystä sillä on, onko viesti ensimmäinen vai kymmenestuhannes, rekisteröitymisen kannalta? Mäkin ajelin kaksipyöräisellä jo vuonna -88, sain nuoresta iästäni johtuen paljon p.skaa palvelua Suomalaisista prätkäfirmoista, rekisteröidyin tänne vasta -06, enkä muista pätkääkää mitä eka viestini käsitteli??
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  8. #8
    Lainaa (Hapa @ Marras. 23 2008,17:44) kirjoitti
    Lainaa (Sepi @ Marras. 23 2008,17:33) kirjoitti
    Mielestäni erinomaisen hyvä syy rekisteröityä, pääsee kertomaan omat kokemuksensa.
    Parempi syy kuin vaikkapa kirjoittaminen "kännissä" topikkiin?
    14 kautta ajaneella saattaa jopa olla jotain annettavaakin...
    Niin no, mikäpäs siinä. Pisti vaan silmään, kun ensimmäinen viesti. Onhan tämä mainio kanava purkaa ***utusta ja hieno juttu, että purkaa. Ei jää sisälle kalvamaan...

    Hyvästä/huonosta palvelusta on kyllä hyvä laittaa kokemuksia nettiin muiden luettavaksi. Harmi vaan, että helpommin laitetaan viestiä huonosta palvelusta. Varsinkin, kun viesti on kirjoittajan ensimmäinen, niin pistää vähän hymyilyttämään.
    No näinhän se ikävä kyllä menee. Olikos siihen joku 1/10 sääntö tjsp. Eli jos saat hyvää palvelua kerrot siitä yhdelle ja huonosta palvelusta kymmenelle.
    "The Slow And Pathetic"
  9. #9
    Tylyttäjän tapauksen perusteella yritystä saa arvostella, mutta sen henkilökunta on kuin kuka tahansa ihminen. Ihmistä ei saa loukata tai herjata.

    On ihan oikein keskeisellä paikalla toimivalle yritykselle, että sen toimista kirjoitetaan täällä. Se on suoraan laatupalaute, ja toimeliaat sekä fiksut henkilöt yrityksessä ei ota siitä nokkiinsa, vaan pistää asiat sujumaan.

    Mulla on nyt ihan samanlaiset kokemukset varasosien suhteen Tuusmotorista, mutta niiden ystävällinen suhtautuminen ongelmiin ja ratkaisemiseen antaa ison taputuksen ja papukaijamerkin.

    -M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  10. #10
    Lainaa (Duudsoni @ Marras. 27 2008,09:31) kirjoitti
    No näinhän se ikävä kyllä menee. Olikos siihen joku 1/10 sääntö tjsp. Eli jos saat hyvää palvelua kerrot siitä yhdelle ja huonosta palvelusta kymmenelle.
    se on 3/11
  11. #11
    Lainaa (lario @ Marras. 27 2008,13:45) kirjoitti
    Lainaa (Duudsoni @ Marras. 27 2008,09:31) kirjoitti
    No näinhän se ikävä kyllä menee. Olikos siihen joku 1/10 sääntö tjsp. Eli jos saat hyvää palvelua kerrot siitä yhdelle ja huonosta palvelusta kymmenelle.
    se on 3/11
    Kiitos oikaisusta. Yritin kovasti googletella noita oikeita suhdelukuja, mutta ei ollut oikeet hakusanat hallussa.
    "The Slow And Pathetic"
  12.  
  13. #12
    Minulla on kokemusta Lahdessa kahden merkin edustajan varaosapalvelusta.

    Bemari: ei toimi, ollenkaan, vedättää, valehtelee, hinta hirveä (mutta onneksi osat eivät tulleet koskaan). Tyylikäs mainonta ja paljon ensimmäisen (uuden) pyörän ostajia liepeillä kyllä. Nykyinen hovihankkija 100% palvelutasolla R.M. Heino, Tampere.

    Yamaha: palvelu hiukka persoonallista, mutta osaamista ja räjäytyskuvia löytyy saman tien, hinta halvempi kuin maahantuojalta itse tilatessa, tulee luvatussa ajassa ja oikeat osat. Palvelun laatuun taitaa vaikuttaa paljon kuka sattuu tiskin takana seisomaan.

    Omat pyöräni alkavat tosin edustaa sitä ikäluokkaa että internetin ihmemaa on varmaankin piakkoin tarpeen osahankinnoissa.

    Monen muun merkin kuskeilta on kuulunut palvelukokemuksia laidasta laitaan Lahdesta ja lähiseudulta, usein ristiin samoja paikkoja koskien. Ei ole helppoa palvelu, ei.
    Nuori setä, melkein yhtä nuori bemari ja riuskat otteet kuin sukututkijalla