Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Mistä isompi takaratas 900rr:ään ?
    Selasin stormin ja moposportin sivuja mutta ainakaan sieltä en löytänyt...
    Horo Elää !
  2. #2
    kuinka ison tarvitset? Miulla olis bladen 58 piikkinen jouten..
  3. #3
    ei ihan noin isoo.
    Ajattelin testata vain pari pykälää isompaa vakiosta.
    Eli jotain 45 tai mitä niitä nyt löytyy.

    Minkälainen oli ajaa 58:lla ?
    Horo Elää !
  4. #4
    Lainaa (HondaCebari @ Elo. 06 2008,22:27) kirjoitti
    ei ihan noin isoo.
    Ajattelin testata vain pari pykälää isompaa vakiosta.
    Eli jotain 45 tai mitä niitä nyt löytyy.
    Eikö se ole helpompi kokeilla piikkiä pienempää eteen? Halvempi ja löytyy helpommin.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  5. #5
    Nojoo,voishan sitä -1 piikkiä eteenkin kokeilla mikäli se vaikka löytyis suoraan stormilta.
    Horo Elää !
  6. #6
    Terve,

    Omaan Bladeen kävin hakemassa Hondahuollosta -1 +3 rattaat eli 15/45. Taisi olla Stormin kataloogi mistä katselivat numeroita.

    Kävelin vain tiskille ja pyysin ysikutoseen Bladeen kyseiset rattaat ja he osasivat sellaiset minulle tilata. Kyseiset välitykset on noin 17 % tiuhemmat kuin vakiot, eli kun aiemmin tietyssä vauhdissa oli kierroksia 5000, nyt niitä on noin 5800, eli ei hirveästi kierrokset nouse. Pyörän luonne muuttuu parempaan suuntaan ja huippuja ottaa 250km/h. Ei kannata ainakaan miedompia välityksiä miettiä.

    Vakioketjut menee vielä, mutta saisi olla hieman pidemmät.

    Niin ja takaratas ainakin itsellä irtosi helpommin kuin eturatas.
  7. #7
    Joo,kiitoksia infosta.
    Täytyy testata samaa setuppia,tai koitan nyt ensin sitä pykälää pienempää josko se riittäisi omiin tarpeisiin.
    Taitaa keulia aika helposti noilla väleillä,tuskin 2:lla kuitenkaan enää?
    Pitikö olla pultti kone kun otit eturatasta irti ?
    vanhassa 600:ssa oli joku vetänyt niin lujaa kiinni että ilman konetta ei olisi kyllä lähtenyt irti.
    Horo Elää !
  8. #8
    Lainaa (s_vk @ Elo. 07 2008,14:26) kirjoitti
    Terve,

    Omaan Bladeen kävin hakemassa Hondahuollosta -1 +3 rattaat eli 15/45. Taisi olla Stormin kataloogi mistä katselivat numeroita.

    Kävelin vain tiskille ja pyysin ysikutoseen Bladeen kyseiset rattaat ja he osasivat sellaiset minulle tilata. Kyseiset välitykset on noin 17 % tiuhemmat kuin vakiot, eli kun aiemmin tietyssä vauhdissa oli kierroksia 5000, nyt niitä on noin 5800, eli ei hirveästi kierrokset nouse. Pyörän luonne muuttuu parempaan suuntaan ja huippuja ottaa 250km/h. Ei kannata ainakaan miedompia välityksiä miettiä.

    Vakioketjut menee vielä, mutta saisi olla hieman pidemmät.

    Niin ja takaratas ainakin itsellä irtosi helpommin kuin eturatas.
    Hommasin nyt sitten kuitenkin tuon 15/45
    Kiitoksia vinkistä
    Toihan on melkein fantastinen verrattuna vakio väleihin
    Nyt pitää vaan opetella ajamaan uudestaan kun tahtoo toi etunakki lähtee ilmaan melkein huomaamatta
    Kierrosten ollessa 4000 mittari näytti 110 ,pitää vielä koittaa gepsin kanssa tarkistaa tuo mittari virhe.
    Horo Elää !
  9.  
  10. #9
    Lainaa (HondaCebari @ Elo. 09 2008,23:04) kirjoitti
    Lainaa (s_vk @ Elo. 07 2008,14:26) kirjoitti
    Terve,

    Omaan Bladeen kävin hakemassa Hondahuollosta -1 +3 rattaat eli 15/45. Taisi olla Stormin kataloogi mistä katselivat numeroita.

    Kävelin vain tiskille ja pyysin ysikutoseen Bladeen kyseiset rattaat ja he osasivat sellaiset minulle tilata. Kyseiset välitykset on noin 17 % tiuhemmat kuin vakiot, eli kun aiemmin tietyssä vauhdissa oli kierroksia 5000, nyt niitä on noin 5800, eli ei hirveästi kierrokset nouse. Pyörän luonne muuttuu parempaan suuntaan ja huippuja ottaa 250km/h. Ei kannata ainakaan miedompia välityksiä miettiä.

    Vakioketjut menee vielä, mutta saisi olla hieman pidemmät.

    Niin ja takaratas ainakin itsellä irtosi helpommin kuin eturatas.
    Hommasin nyt sitten kuitenkin tuon 15/45
    Kiitoksia vinkistä
    Toihan on melkein fantastinen verrattuna vakio väleihin
    Nyt pitää vaan opetella ajamaan uudestaan kun tahtoo toi etunakki lähtee ilmaan melkein huomaamatta
    Kierrosten ollessa 4000 mittari näytti 110 ,pitää vielä koittaa gepsin kanssa tarkistaa tuo mittari virhe.
    No eikö se sitten ole tehnyt juuri sen mitä halusit, jos siis etupää keveni sopivasti

    Niin paljonhan niitä kannattaa muuttaa ns sopiviksi, kunhan ei joudu ketjuja heti uusimaan, tietenkin jos on ketjut huonot, niin silloin se on ihan sama
    Honda CB600 F Hornet -07
    Honda CBR600RR -07
    Honda CBR600F -99
    Aprilia Sport Pro 125 -94
    Yamaha RD 125 -82??