Myydäänköhän Suomessa tuota tämänkevään mallia?
Onko tuota vanhaa HJC-SY- MAxia jossain myynnissä tietääkö joku?Itse asustelen pohjanmaan suunnalla, mutta piankos sitä nyt polkasee vähän kauemmaksikin.Kiitos vastauksista.
Olisko jotain faktaa miksi on paska ? On meinaan itselläkin käuynyt mielessä päivittää nykyinen Symax tohon aurinkovisiiriseen FS-malliin...
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
kaveri on vaan tyypillinen vaasalainen. jos ei omaan kuulaan mahdu niin ihan PASKA!![]()
Kawa zzr600 - kawa zx6r - Suzuki gxsr 750 - Kawa zx6r - Yamaha YZF R1 - Suzuki gxsr 1000 - Suzuki gsxf 750 -Kawa zx9r - Honda CBR XX - Suzuki Marauder - Yamaha YZF thundercat - Ducati SS900ie - Yamaha R6 - Ducati S750ie
anteeksi kun loukkasin teitä.Kannatan kyllä asiallista keskustelua.Mulla on tapana levittää noista poskipaloista kypärää kun laitan sen päähäni ja tyo kypärä paukkui ja naksui levitettäessä. Sivut oli lisäksi aivan vetelät, joten ei ne voi olla lujatkaan. Sopi kyllä päähäni joten kuten, mutta vaikutti erittäin heppoiselta rakenteelta esim.Shoeihin verrattuna.Irroitettavat vuorit olis ollut hyvää ja tuo aurinkovisiiri tosi hyvä, mutta.Nuo solkimekanismit oli kahdessa kypärässä istutettu väärinpäin, että sitälaatua.Esitteessä painoa 1500g, kypärässä luki 1800g.Kun nyt kypäristä ymmärrätte enemmän, kuin minä ja munkinmielestä tuo on paska, niin.Onhan tuota paskaakin monenlaista.
jukkani. En tiedä mistä esitteestä sait tuon 1500g, mutta Allright:in esite kertoo 1700g +-50g. Jäykkyydestä olen kyllä samaa mieltä. Shoein multitec tuntuu selvästi jäykemmältä. Tosin on eri hinta luokan kypäräkin.
Viimevuoden Motorradin suuressa avattavien testissä fs-max oli hintaluokkansa paras(n.300€), arvosanalla: Hyvä. Eihän tuo ole oikein vertailukelpoinen Shoein Multiteciin(joka muuten voitti kyseisen testin), kun hintaeroa on melkein 200€.
Ja kypäränhän olitkin jo löytänyt...
"If speed kills, I'm a dead man"