Tulokset 1:stä 24:een 24:sta

...vai onko LP heti kimpussa? Kokemuksia kellään?
    Triumph S3 1050 -05
    Ei tuu meneen läpi ainakaan Helsingin seudulla. Vittuilua kun tuli jo siitä että vilkut oli jossain vaiheessa liian lyhyellä varrella.

Voipi myös aiheuttaa takana tulevassa autoilijassa enempi hämmennystä kuin tietoisuutta sun aikeista.
    Epäilemättä... Ois vaan niin pirun näppärä ratkasu muuten takapäätä siistiessä. Ajattelin nääs näpätä pois sen linnunnokan-mallisen viimesenkin pidennyksen perästä.
    Triumph S3 1050 -05
    Itellä on tuollainen kiinni. Lisäksi käytän e-hyväksyttyjä vilkkuja. Joten jos poliisisetä tai -täti tulee valittamaan asiasta, yritän neuvotella asiasta. Takavalon vilkkuliittimet ovat irroitettavissa muutamassa sekunnissa, joten sekin lisää neuvottelumahdollisuuksia.

Ja yhtä helppo ne sitten on laittaa takaisin kiinni

En näe järkeväksi ajaa pelkällä vilkkutakavalolla, vaan haluan, että autoilijat huomaavat minut paremmin.
    CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
    Lainaa (Tape- @ Elo. 01 2008,08:27) kirjoitti
    Itellä on tuollainen kiinni. Lisäksi käytän e-hyväksyttyjä vilkkuja. Joten jos poliisisetä tai -täti tulee valittamaan asiasta, yritän neuvotella asiasta. Takavalon vilkkuliittimet ovat irroitettavissa muutamassa sekunnissa, joten sekin lisää neuvottelumahdollisuuksia.

Ja yhtä helppo ne sitten on laittaa takaisin kiinni *

En näe järkeväksi ajaa pelkällä vilkkutakavalolla, vaan haluan, että autoilijat huomaavat minut paremmin.
    Eli sulla o siis molemmat vilkut takana; Combo ja perinteiset? Ei sattuis oleen kuvaa tosta sun "viritelmästä"? *
    Triumph S3 1050 -05
    Ääh. Itse en ainakaan tuollaista uskaltais laittaa. Mun mielestä on ihan kiva, että takaa tulevilla ei oo epäselvyyttä siitä, että oon kääntymässä ja mihin oon kääntymässä. Suosittelen jotain tällaista ratkaisua:

premier

emeritus
    Lainaa (haka @ Elo. 01 2008,14:01) kirjoitti
    Lainaa (Tape- @ Elo. 01 2008,08:27) kirjoitti

Ja yhtä helppo ne sitten on laittaa takaisin kiinni

Eli sulla o siis molemmat vilkut takana; Combo ja perinteiset? Ei sattuis oleen kuvaa tosta sun "viritelmästä"?
    Vaihoin samalla orkkisvilkut Bilteman led-vilkkuihin. Varmasti parani suoritusarvot, kun vakiot oli niin järkyttävän kokoiset. Voisin täs viikonlopun aikana laittaa fotoa nettiin, tai vähintäänkin mailina lähettää. Pitää vain vaihtaa yks vilkku ehjään ennen sitä (käräytin ledit siitä asentaes).

Muuten, jos tuollaisen kytket, suosittelen elektronista relettä. Sillä jos laitat vastuksia, ja sedät käskee ottamaan takavalon vilkut pois käytöstä, menee tahti tiheemmälle.

Rele Biltemasta 5e.
    Turkulainen kiintiöpaha Ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry vanhentuva jäsenyys
    Uskaltaa, anna mennä vaan...On pirun fiksun näköinen, itsellä on (köhköh)autoteeman ledivilkut, kytkettynä niin että siellä keskellä olevat punaiset ledit palaa jarruvaloina... kyllä virkavalta niitä on katsellut muutta hyvin on mennyt... jos onkelmia piirissä, ei tiedä mitään->on tyhmänä..."ai ei tälläsii saa olla, no mä vaihdan het takas..." ja jatkaa matkaa....
    TL1000R -00 InMaking
    TL1000S -99 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 EX
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
    Lainaa (ouzi @ Elo. 01 2008,14:16) kirjoitti
    Uskaltaa, anna mennä vaan...On pirun fiksun näköinen, itsellä on (köhköh)autoteeman ledivilkut, kytkettynä niin että siellä keskellä olevat punaiset ledit palaa jarruvaloina... kyllä virkavalta niitä on katsellut muutta hyvin on mennyt... jos onkelmia piirissä, ei tiedä mitään->on tyhmänä..."ai ei tälläsii saa olla, no mä vaihdan het takas..." ja jatkaa matkaa....
    Onks ne punaset "lisäjarruledit" mielestäsi hyvät? Itse pelkään, että ne vain hämmentävät perässä tulevia, kun molemmissa vilkuissa syttyy punaset ja toisessa vielä lisäksi keltaiset.
    Lainaa (premier @ Elo. 01 2008,14:08) kirjoitti
    Ääh. Itse en ainakaan tuollaista uskaltais laittaa. Mun mielestä on ihan kiva, että takaa tulevilla ei oo epäselvyyttä siitä, että oon kääntymässä ja mihin oon kääntymässä. Suosittelen jotain tällaista ratkaisua:

Tuollainenhan se on ollut suunnitelmissa ennen tätä toista vaihtoehtoa.. Hieman hankaloittaa asennusta kun omistan edelleen tuplaputket(TORS). Noitten vilkkujen mahuttaminen sinne putkien väliin on hieman hankalampaa. Kilven alareunaan kun en niitä haluaisi laskea...
    Täytyy tuumailla...
    Triumph S3 1050 -05
    Lainaa (haka @ Elo. 01 2008,16:57) kirjoitti

Tuollainenhan se on ollut suunnitelmissa ennen tätä toista vaihtoehtoa.. Hieman hankaloittaa asennusta kun omistan edelleen tuplaputket(TORS). Noitten vilkkujen mahuttaminen sinne putkien väliin on hieman hankalampaa. Kilven alareunaan kun en niitä haluaisi laskea...
    Täytyy tuumailla... *
    Kyllä se toimii tuplaputkien kanssa ihan samalla tavalla.

Vakiovilkkujen kanssa voi tosin mennä turhan tiukille.
    premier

emeritus
    Lainaa (premier @ Elo. 01 2008,17:13) kirjoitti
    Lainaa (haka @ Elo. 01 2008,16:57) kirjoitti

Täytyy tuumailla... *
    Kyllä se toimii tuplaputkien kanssa ihan samalla tavalla.

Vakiovilkkujen kanssa voi tosin mennä turhan tiukille.
    Jep...Näyttää sopivan. Orggis takavalo pudottaa kilpitelinettä just sen verta alaspäin ett vilkut putoo putkien eteen. Eli vaihtoon menis takavalokin samointein...
    Haluatko valottaa tota kuvissa ollutta kokonaisuutta, mistä oot hankkinut kyseiset hilkkeet esim. takavalo ja kilpiteline.. ?
    Triumph S3 1050 -05
    Toi oli Zietechin tail tidy ja Rizoman muistaakseni Track01 vilkut. Kysele tota tail tidyä suoraan dax-nimeltä käyttäjältä thespeedtriple.comissa. Zietech on vähän hämy firma, enkä voi suositella sitä juurikaan. Dax myy ihan identtistä kittiä.
    premier

emeritus
    Noniin, nyt on vilkku vaihettu ja kuvia otettu. Haluatko Haka, että lähetän noita sähköpostilla? Lisäksi otin kännykällä videopätkän, eli muoto on .mp4. Kuvat on n.400kt/kpl, niitä ois 2-3 mistä selviää tuo viritelmä.

Video voi olla kuitenkin paras. Se on 800kt.
    Lainaa (Tape- @ Elo. 01 2008,20:10) kirjoitti
    Noniin, nyt on vilkku vaihettu ja kuvia otettu. Haluatko Haka, että lähetän noita sähköpostilla? Lisäksi otin kännykällä videopätkän, eli muoto on .mp4. Kuvat on n.400kt/kpl, niitä ois 2-3 mistä selviää tuo viritelmä.

Video voi olla kuitenkin paras. Se on 800kt.
    tattis...laitoin privaa..
    Triumph S3 1050 -05
    Lainaa (premier @ Elo. 01 2008,19:52) kirjoitti
    Toi oli Zietechin tail tidy ja Rizoman muistaakseni Track01 vilkut. Kysele tota tail tidyä suoraan dax-nimeltä käyttäjältä thespeedtriple.comissa. Zietech on vähän hämy firma, enkä voi suositella sitä juurikaan. Dax myy ihan identtistä kittiä.
    Ok... Kiitoksia tiedoista.

Anmoparts.de

..tuossahan olisi saman tyylinen ratkaisu ja hyvin näyttäisi sopivan...hieman tyyris kylläkin.
    Triumph S3 1050 -05
    Turkulainen kiintiöpaha Ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry vanhentuva jäsenyys
    Lainaa (Tape- @ Elo. 01 2008,14:17) kirjoitti
    Lainaa (ouzi @ Elo. 01 2008,14:16) kirjoitti
    Onks ne punaset "lisäjarruledit" mielestäsi hyvät? Itse pelkään, että ne vain hämmentävät perässä tulevia, kun molemmissa vilkuissa syttyy punaset ja toisessa vielä lisäksi keltaiset.
    Onhan ne, näkyvät ainakin... Ja olen ajatellut asian niin, että jos se hämää niin on ainakin huomattu ja se puusilmä ottaa ainakin vähän varovaisemmin...?
    TL1000R -00 InMaking
    TL1000S -99 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 EX
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
    Lainaa (haka @ Elo. 01 2008,20:45) kirjoitti
    Lainaa (premier @ Elo. 01 2008,19:52) kirjoitti
    Ok... Kiitoksia tiedoista.

Anmoparts.de

..tuossahan olisi saman tyylinen ratkaisu ja hyvin näyttäisi sopivan...hieman tyyris kylläkin.
    No niin..Tuli tilattua sit kumminkin AnmoPartsilta toi Tail Tidy Kit.
    Saas nähä ilmaantuuko paketti jossain vaihees koti-postiin. Sit vaan kellermanit kaveriks elektronisella releellä ja luulis olevan dilemman ratkaistu... *

Triumph S3 1050 -05
    Hei!

Viittitkö "haka" laitella foorumille tietoa sit onko anmopartsilta paketti saapunut sulle. Tosi hieno tosta perästä tulee ja itse aion kans tripleen sen laittaa. lähetin mailia sinne ja jopa 7 euron alennukset lupas äijä siellä antaa...
    Roulette Green S3 -07
    Lainaa (Narpes @ Tammi. 15 2009,08:49) kirjoitti
    Hei!

Viittitkö "haka" laitella foorumille tietoa sit onko anmopartsilta paketti saapunut sulle. Tosi hieno tosta perästä tulee ja itse aion kans tripleen sen laittaa. lähetin mailia sinne ja jopa 7 euron alennukset lupas äijä siellä antaa...
    Juu...Laitellaan. Samat alennukset lupas mullekkin ja laittoi paketin em@ilin mukaan viime la postiin. Eli pitäisi ruveta saapumaan pikkuhiljoo..
    Triumph S3 1050 -05
    Itse ostin ebaysta saman setin toissa vuonna... Olikohan äijän nimi Christian Mohr tai joku... kumminkin. Näin jälkeen päin ajateltuna aika kova hinta 20euron takavalosta, maalatusta alumiini palasesta ja muutamasta ruuvista
    K750 -61
    Lainaa (wille- @ Tammi. 15 2009,18:00) kirjoitti
    Itse ostin ebaysta saman setin toissa vuonna... Olikohan äijän nimi Christian Mohr tai joku... kumminkin. Näin jälkeen päin ajateltuna aika kova hinta 20euron takavalosta, maalatusta alumiini palasesta ja muutamasta ruuvista *
    Näinhän se on...Jos ois paja niin tekishän sitä vaikka mitä kilpitelineistä keittiöpöytiin..mut toistaseks mennään näillä.
    Triumph S3 1050 -05
    Lainaa (Narpes @ Tammi. 15 2009,08:49) kirjoitti
    Hei!

No niin...Hain paketin äsken postista ja näytti olevan kaikin puolin asiallisen näköinen setti. Viikossa tuli ja maksoin pankkisiirrolla.
    Triumph S3 1050 -05
  24.  
    Jees!!

Kiitos infosta, itelläki lähti siis tilaus tulemaan ja ei muutaku kuivaa kesää odotellessa.
    Roulette Green S3 -07