Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 95:sta
    Tänää moottoritiellä ajelin letkan perässä vasenta kaistaa. Oikealla kaistalla meni hitaampaa asuntovaunu- sun muuta liikennettä. Pidin normaalia turvaväliä muihin, vauhtia oli 120 km/h.

Huomasin äkkiä peilistä kun maasturi tuli aivan perseeseen kiinni ja yritti vasemmalta ohi! Juu, siis vasemmalta ohi niin että sen olisi pitänyt tietenkin mennä osittain pientareen puolelle. Kiihdytin vauhtia hieman ja siirryin enemmän vasemmalle, eli osoitin sillä että "hei, mä ajan tätä kaistaa, ja moiset ohitukset on kiellettyjä".

No tää teiden ritari sitten kiihdytti keskisormi pystyssä oikealta ohi ja jäi eteeni siihen letkan perään. Oli kyllä kyrpiintyneen näköinen noin 50-vuotias äijän käppänä, enkä tajua miksi sen piti päästä siihen mun pitämään turvaväliin.

Olen montaa typerää juttua nähnyt, mutta tämä on ehkä typerin niistä.
    Niin. Eihän tuo oikein ole, mutta turha sitä on alkaa leikkimään itsekään sheriffiä tuolla liikenteessä. Antaa muiden törttöillä niinkuin itse parhaaksi katsoo ja pysyttelee itse vaan mahdollisimman kaukana siitä.

Tuo sun temppu menee vähän samaan kategoriaan kuin nää vakionopeuden säätimellä 5km/h yli rajotuksen ohituskaistalla ajelevat, jotka ilmeisesti ajattelee, että "minäpä nyt pysyn tässä, kun ei kenelläkään oo mitään asiaa ajaa ENEMPÄÄ ylinopeutta kuin ITSE AJAN." Poliisi kiittää kansalaisaktiivisuudesta, kun katsotaan, ettei kukaan riko sääntöjä enempää kuin itse rikkoo? *

premier

emeritus
    Sillä oli kiirus ja sä olit hidasteena jonossa,kuten Trulli formuloissa
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
    Minulle on se ja sama kuka ajaa ylinopeutta, en siis sefua leiki tien päällä, mutta siinä vaiheessa kun joku tekee typeryyksiä vaarantamalla oman turvallisuuteni, niin sitä en katso hyvällä. Ylinopeuttakin voi ajaa turvallisesti kun valitsee oikean ajan ja paikan.

Maasto-auto samalla kaistalla missä itse ajat, ei ole kivaa MP-kuskille. Itse en halunnut kokeilla kuinka tiukaksi menis se väli, joten siksi tein moisen tempun ja vittuilen jatkossakin takaisin typeryyksille.
    Lainaa (roskakuski @ Heinä. 31 2008,17:11) kirjoitti
    Sillä oli kiirus ja sä olit hidasteena jonossa,kuten Trulli formuloissa
    Kuinkakohan nopeampaa se pääs perille kun pääs mun ohi siihen eteen köröttelee
    Ymmärrän ihmettelysi.

Mulla kävi samantapainen jutska. Ykköstiellä kun ohitin letkan ohituskaistalla, joku keski-ikäinen vehje "maasturinsa" (xc90) ruorissa ei siitä pitänyt. En varmasti olisi jäänyt jonoa kerämään, mutta tämä kyrpä tunki sen cityautonsa kilpeen kiinni ja pisti discon pystyyn. Onneksi kaverin vauhti ei riittänyt, olisi varmaan tullu yli asti.

Kaikki rakastavat moottoripyöräilijöitä.

Näin vielä typerämpää eilen.

Olin tulossa pyörällä kyytiläisen kanssa Keilaniemestä Länsiväylälle Helsingin suuntaan. Liittymää kohti tulee kaksi kaistaa, jotka tulevat vasemmalle taittavaan aika yllättävästi kiristyvään mutkaan. Mutkan kireimmässä kohdassa oikea kaista päättyy ja muuttuu bussipysäkiksi, jonka jälkeen liittymä taittaa loivahkosti oikealle yksikaistaisena. Keskellä kurvia on melko syvät ja ikävät urat. Paikalliset tietävät paikan, siinä on vuosittain joku rekka nurin, pienemmistä mälleistä puhumattakaan. Rajoitus kurvissa on 60 km/h, joka vaihtuu kahdeksaan kymppiin motarille.

Lähestyin kurvia vasenta kaistaa noin kahdeksaakymppiä (vauhtia, jolla kaarteen voi ajaa mukavasti 2päällä), kun huomasin peilistä, että joku Rellu lähestyy arviolta 120-140 km/h. Tein pikaisen tilannearvion ja totesin, etten ehdi turvallisesti antaa hanaa niin paljon, että pääsisin pois jaloista, eikä tyttöystävä kyydissä tee mieli pelleillä muutenkaan. päätin siis hidastaa rajoituksen kuuteenkymppiin moottorijarrulla, jotta minulla olisi enemmän pelivaraa reagoida Rellun toimiin.

Kaveri tulee kohti takaluukkua jarruttaa vähän ja juuri kun kurvi on alkamassa tempaisee oikealle kaistalle ja antaa hanaa. Minä olen siinä vaiheessa jo kantannut kurviin, enkä voinut kuin ihmetellä kun vatipää kaahaa metrin päästä ohi.

Mutka kiristyy ja kaverille tulee bussipysäkki uhkaavasti eteen. Rellun renkaat ulvoivat jo kurvissa ja sankari ei selviä tilanteesta jarruttamatta. Oli aivan hilkulla, ettei Rellu mennyt ulos. Sälli saa pidettyä kotilonsa tiellä, mutta pysäköi sen suoraan ajolinjalleni. Ehdin vaivoin nostaa pyörän pystyyn ja ottaa kunnon jarrutuksen.

Vähän ennen kuin sain fillarin pysähtymään, jätkä saa polkaistua Rellun taas liikkeelle ja hyvää vauhtia kohti motaria. Lähdin perään ja ajoin vierelle katsomaan kundia. Kaveri raivosi pää punaisena keskisormi pystyssä ja minä tuijotin epäuskoisena. Tätä peliä jatkettiin Hanasaareen asti, jossa minun piti koukata Hanasaaren bussipysäkkien edestä Lauttasaaren liittymään.

Teiden ritarillakin oli ilmeisesti asiaa Laruun, koska hän kouhotti jo liittymässä edelläni. Yhtään autoa ei ollut välissä, joten tulin perässä liittymään. Kaveri jatkoi Lauttasaarentietä suoraan, kuten minäkin. Taisi luulla, että seuraan, koska 300 metriä ajettuaan sälli pysäköi autonsa ja tuli ulos autostaan ja mentyäni ohi hyppäsi takaisin sisään ja lähti vauhdilla perään.

Valoristeyksessä oli vihreä valo ja risteyksen jälkeen jannu päätti kuitenkin jättäytyä reilusti taakse, eikä seurannut enää kun käännyin pois Lauttasaarentieltä. Hetken jo luulin joutuvani tanssimaan miestentanssit.

Taustaa asiaan vielä sen verran, että olin tullut Keilaniemeen Kehä I:stä, jota olin ajellut suht. nätisti. Tulin vielä sieltä vähän vanhalla vihreällä, eli Rellun oli pakko tulla Lehtisaaren-Kuusisaaren suunnasta. Mistään provokaatiosta ei todellakaan ollut kyse.

Olipa hyvä, että seurasin aktiivisesti peilejä, epäilys heräsi heti kun näin auton ajotavan, hidastin vauhtiin, jossa ehdin reagoida ja vieläpä onnistuin jarruttamaan tiukasti kesken kaarteen jyrkimmän kohdan. Eipä ole ennen mitään näin käsittämätöntä tapahtunut liikenteessä...

Edit. Kello oli jotain 20:00 - 20:30

Lainaa (Mach_mac @ Heinä. 31 2008,17:15) kirjoitti
    Minulle on se ja sama kuka ajaa ylinopeutta, en siis sefua leiki tien päällä, mutta siinä vaiheessa kun joku tekee typeryyksiä vaarantamalla oman turvallisuuteni, niin sitä en katso hyvällä. Ylinopeuttakin voi ajaa turvallisesti kun valitsee oikean ajan ja paikan.

Maasto-auto samalla kaistalla missä itse ajat, ei ole kivaa MP-kuskille. Itse en halunnut kokeilla kuinka tiukaksi menis se väli, joten siksi tein moisen tempun ja vittuilen jatkossakin takaisin typeryyksille.
    Nyt kun tuon turvallisuutesi vaarantamisen otit puheeksi, niin kumpi tilanne vaaransi turvallisuuttasi enemmän; se että estit "nopeamman "ohitusaikeet, vai se että olisit suosiolla antanut tilaa, jos oikealla kerran vapaata kaistaa oli?
    Noita kilvessä kiinni nuohoajia tuntuu jonoissa riittävän, oli sitten liikkeellä pyörällä tai kotilolla. Pyörän selässä kokemus on kuitenkin merkittävästi häiritsevämpi.

Omavaltaisiin liikennevalvojiin en muista mopolla "törmänneeni" kuin kerran. Yksi kotilokuski piti kehäykkösellä niin tarkasti huolta, että en edes harkitsisi splittaamista, että ajeli välillä itse pitkät matkat metrin verran viereisellä kaistalla. Huvittava tapaus. Teki mieli kiemurrella ja tehdä valehyökkäyksiä vuoroin oikealta ja vasemmalta ja katsella miten kaveri reagoi, mutta ei se siinä kahden kilometrin tuntinopeudessa olisi ollut edes mahdollista. Eikä tietenkään järkevääkään.

Tuusulantietä autolla ajaessa ilmeisesti joku etenemisnopeuteeni tyytymätön veti pienestä raosta oikealta ohi ja tuli takaisin vasemmalle kaistalle lokasuojaa hipoen. Silloin tein itse sen virheen, että väläytin pitkiä. Heppu veti välittömästi liinat kiinni, ja toisti temppunsa parinsadan metrin jälkeen.

Polliisikaveri totesi tapauksesta kertoessani, että sellaisella paljon parjatulla siviiliautolla liikkuessa tuollaiseen jarruttelijaan törmääminen on lähes palkitseva kokemus. Kuskin ryhdin lysähtämisen näkee kuulemma kauempaakin heti kun vilkut lyö päälle.
    Lainaa (MadMan @ Heinä. 31 2008,17:53) kirjoitti
    Lainaa (Mach_mac @ Heinä. 31 2008,17:15) kirjoitti

Nyt kun tuon turvallisuutesi vaarantamisen otit puheeksi, niin kumpi tilanne vaaransi turvallisuuttasi enemmän; se että estit "nopeamman "ohitusaikeet, vai se että olisit suosiolla antanut tilaa, jos oikealla kerran vapaata kaistaa oli?
    Tavallaan ymmärrän sun pointin ja prätkällä on useinkin fiksua antaa tilaa väistämisvelvollisille ja kaiken maailman leasing- ja työsuhde-Vulville.

Mutta toisaalta mihin tämä touhu menisi, jos kaikkia älyttömissä paikoissa kaahaavia pitäisi vaan nöyristellä ja kääntää toinenkin poski? Mieluummin mä ainakin joustan omista oikeuksistani ja teen tilaa fiksusti ajaville, kuin älyvapaille kuskeille. Ainakin silloin kun on rautaa riittävästi alla. Päivänselvä asennevamma...
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
    Moottoripyöräilijän ei kannata esittää liikennepoliisia, tai edes tehdä mitään sellaista mistä joku autoilija saattaisi kuvitella hänen näin haluavan tehdä (vaikka olisi täysin oikeassakin), koska tuolla tien päällä näkee todella vähäjärkisiä, suorastansa aivan pimahtaneita tapauksia auton ratissa.

Liikenteessä ei saisi myöskään provosoitua mistään. Sitä on tosin paha mennä kieltämään, että näitä isoilla autoilla ympäristöään parhaansa mukaan terrorisoivia maailmanomistajia, joilla on ihan omat säännöt, tekisi mieli välillä vedellä vähintäänkin avokkaalla hieman molemmille puolille naamavärkkiä. Ovat kylläkin yleensä täysiä muijansa tohvelin alla eleleviä vässyköitä, jotka vaan siellä auton ratissa luulevat olevansa maailmanpresidenttejä.

Oli miten oli, paras selviämisennuste 2-pyöräisen puikoissa on sellaisella kaverilla, joka pystyy säilyttämään malttinsa, tapahtui aivan mitä tahansa, ja keskittyy vain pysymään erossa vaikeuksista, eikä hankkimaan niitä lisää. Moottoripyörä onneksi on ketterä ja kapea kulkuneuvo, joten aika harvoin oikeasti tulee sellainen tilanne, ettei mahdu yhtään minnekään. Mutta silmät täytyy olla auki, selässäkin.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
    Et ois antanu periks, prätkällä kandee aina kiilata kunnolla ja kattoo, onko autolla pokkaa ajaa päälle! Tiiä vaik ois joku rattijuoppo tai ähly ratissa, joille tollaset muovin- ja metallinkappaleet ovat vain säälittävän pieni hidaste...
    Heinäpään Härkä, zx-10r
    Mun oikeustajuun ei vain mahdu tälläinen käytös liikenteessä. Onneksi opiskelut alkaa ja työkseen ajaminen pk-seudulla loppuu. Olen vain niin kyrpiintynyt näihin apinoihin jotka muka osaavat ajaa autoa vaikkeivät todellakaan osaa tehdä mitään, jos tapahtuu jotain yllättävää. Kaikkiin autoihin pitäisi asettaa nopeusrajoitin 80 km/h. Maksullisella lisenssillä, jossa osoitettaisiin ajotaito esim. radalla saisi ostaa lisää vauhtia. Mihin helvettiin ihmisillä voi olla niin kiire (siis huom. pk-seudulla).
    Kronoby Racing Team
    Täällä jollain palstalla jo kevään mittaan olikin, että hullut ja humalaiset kannattaa pitää edessä ja tulla itse perässä, niin pystyy seurailemaan niitä ja varomaan. Jos ne ajavat takana, niin voi ajaa vaikka päälle.
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Mikäs itku nyt alkoi? Autoilija vaan meinasi splitata ja nilkki motoristi sulki portin edestä?
    Dirty Nasty Furriner
    Lainaa (premier @ Heinä. 31 2008,17:10) kirjoitti
    Tuo sun temppu menee vähän samaan kategoriaan kuin nää vakionopeuden säätimellä 5km/h yli rajotuksen ohituskaistalla ajelevat...
    Mitäs siinä sitten pitäisi tehdä, jos on ohittamassa eikä halua rikkoa lakia? En minä ainakaan ala omaa ohitustani lopettamaan sen takia, että joku muu haluaa ajaa kovempaa.
    Retired
    Paras on kun päästää nämä kilvessä roikkuvat dorkat ohi vaan, eivät sen jälkeen ainakaan kovin todennäköisesti aja yli...
    636 -> 998
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (TwinTenox @ Heinä. 31 2008,20:17) kirjoitti
    Tuo sun temppu menee vähän samaan kategoriaan kuin nää vakionopeuden säätimellä 5km/h yli rajotuksen ohituskaistalla ajelevat...
    Mitäs siinä sitten pitäisi tehdä, jos on ohittamassa eikä halua rikkoa lakia? En minä ainakaan ala omaa ohitustani lopettamaan sen takia, että joku muu haluaa ajaa kovempaa.
    Just ton asenteen takia motarilla joutuu ohittelemaan oikeelta välillä. Tilaa oikeella olis, mutta ajetaan just pilkulleen 120kmh ohituskaistaa, eikä älytä/viitsitä/tahdota väistää sivuun.
    Superbike #7
    Lainaa (Nitrous @ Heinä. 31 2008,20:29) kirjoitti
    Just ton asenteen takia motarilla joutuu ohittelemaan oikeelta välillä.
    Eipä sentään. En puhunut moottoritiestä mitään, vaan ohituskaistalla ajamisesta. Lisäksi jos ajan sillä ohituskaistalla, niin olen ohittamassa jotakuta oikealla kaistalla hitaammin ajavaa, joten eipä sieltä minun ohitseni pääse tuolloin...

En minä sinne vasemmalle kaistalle motarilla jää, jos oikea on vapaa.
    Retired
    Luulin ensin että, olit itsekin autolla liikkeellä. Oliko oikea kaista aivan tyhjä? Jos oli niin mitäköhän kaverin päässä liikkui? Olisi mennyt oikealta heti niin olisi säästynyt turhalta stressiltä.

Jos olisin itse ollut autolla liikkeellä ja oikealla olisi ollut trafiikkia niin olisin varmasti kiilannut samalle kaistalle tunkevaa kylkeen.
    Siinä olisi ollut "wannabee a maasturi" kuskilla selittämistä poliisille.

Jos jos jos............

Nimimerkillä: Voi kun olisi sattunut omalle kohdalle, wolsu pitäis saada vaihtoon.....
    Joillakin se on ihme tarve körötellä vasenta kaistaa kaikessa rauhassa, vaikka kuinka pitkä jono takana olisi. Ei auta vaikka tilaa olisi oikella kaistalla... Sitten ku joutuu oikealta ohittamaan niin hirveä tööttäys päälle. Valitettavasti tuollasia urpoja on paljon tienpäällä.

Ei se voi ottaa niin luonnonpäälle päästää nopeampi ohi? Eihän...
    Supermoto
    Lainaa kirjoitti
    Oikealla kaistalla meni hitaampaa asuntovaunu- sun muuta liikennettä.
    Varmasti silkkaa valetta, ihan tahallaan on ajanut vasenta kaistaa ja oikea on ollut ihan tyhjä. Oikeesti ei ollu ees muuta liikennettä mut piti joku stoori keksiä orgiin.
    There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
    never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    Lainaa (virus @ Heinä. 31 2008,21:14) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Varmasti silkkaa valetta, ihan tahallaan on ajanut vasenta kaistaa ja oikea on ollut ihan tyhjä. Oikeesti ei ollu ees muuta liikennettä mut piti joku stoori keksiä orgiin.
    JA vaikka siinä oikealla hieman liikennettä onkin, niin kyllä siellä voi käväistä antamassa tietä takaa tuleville...
    Supermoto
    Ja siinä ohituskaistalla ajavilla on yleinsä tapana antaa tilaa että pääset takaisin jepjep . Noh en jaksa vääntää enempää tyhmästä asiasta.
    There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
    never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
    Lainaa (Nitrous @ Heinä. 31 2008,20:29) kirjoitti
    Just ton asenteen takia motarilla joutuu ohittelemaan oikeelta välillä. Tilaa oikeella olis, mutta ajetaan just pilkulleen 120kmh ohituskaistaa, eikä älytä/viitsitä/tahdota väistää sivuun.
    Aivan! Jotkut juntit vetää ohituskaistaa vaikka seuraavaan "ohitettavaan" on 500 metriä ja nopeus vain vähän 2km/h nopeampaa... Itse vedän tuollaisista oikealta ohi finkku ojossa.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    Mitäs sitten teet, kun ohitettava (kuten lähes aina) nostaa myös nopeutensa siihen suurimpaan sallittuun, heti kun olet siirtynyt ohittamaan, vaikka hetki sitten vielä ajoi 10km/h alle. Ajatte rinnakkain koko 5 kilometrin ohituskaistan ja katotte kummalla kantti kestää
    Tuolla muualla pidemmälle liikennekulttuurissa päässeissä maissa moottoritiellä liikenne sujuu mukavasti, kun ohitetaan mennään vasenta kaistaa ja palataan heti oikealle ohituksen jälkeen (vaikka siellä parin sadan metrin päässä olisikin taas ohitettava) eikä varata itselle ohituskaistaa. Tällöin se takaa nopeammin tuleva pääsee ohittamaan esteettä ja kukaan ei ärsyynny turhaan. Samoin jos peilissä näkyy takaa nopeammin tuleva, edessä oleva harmittelematta siirtyy hetkeksi oikealle kaistalle. Kun peilejä tarkkailee koko ajan, ei tuo siirtyminen ja vaikka hetken hitaammin ajo haittaa lainkaan.
    Takaa tuleva puolestaan kiinnittää edellä olevan huomion hyvissä ajoin laittamalla vilkun vasemmalle, jolloin edellä oleva viimeistään huomaa siirtyä oikealle.

Ei tässä pitäisi mitään ongelmaa olla eikä edellä olevan tule mielestäni miettiä sitä, rikkooko takaa tuleva lakia ja nopeusrajoituksia vai ei; sen tekee poliisi ihan viran puolesta ja palkan maksaa valtio
    Lainaa (xjrrrrräyh @ Heinä. 31 2008,21:32) kirjoitti
    Todellisuudessa nää turhautuneet autokuskit jotka metsästävät kadonnutta ylemyydentunnetta liikenteessä (ja muuala) konstilla millä tahansa, eivät lepy mistään vaan niiden turhaumat on pohjattomia.
    Ovat sarjassa niitä, jotka ovat kotona tossun alla ja jossain pitää sitten päästä pätemään. Joko auton ratissa tai sitten asiakaspalvelijoille.
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
    Lainaa (mkk @ Heinä. 31 2008,21:47) kirjoitti
    Tuolla muualla pidemmälle liikennekulttuurissa päässeissä maissa moottoritiellä liikenne sujuu mukavasti, kun ohitetaan mennään vasenta kaistaa ja palataan heti oikealle ohituksen jälkeen (vaikka siellä parin sadan metrin päässä olisikin taas ohitettava) eikä varata itselle ohituskaistaa. *Tällöin se takaa nopeammin tuleva pääsee ohittamaan esteettä ja kukaan ei ärsyynny turhaan. * *Samoin jos peilissä näkyy takaa nopeammin tuleva, edessä oleva harmittelematta siirtyy hetkeksi oikealle kaistalle. *Kun peilejä tarkkailee koko ajan, ei tuo siirtyminen ja vaikka hetken hitaammin ajo haittaa lainkaan.
    Takaa tuleva puolestaan kiinnittää edellä olevan huomion hyvissä ajoin laittamalla vilkun vasemmalle, jolloin edellä oleva viimeistään huomaa siirtyä oikealle.

Ei tässä pitäisi mitään ongelmaa olla eikä edellä olevan tule mielestäni miettiä sitä, rikkooko takaa tuleva lakia ja nopeusrajoituksia vai ei; sen tekee poliisi ihan viran puolesta ja palkan maksaa valtio
    Jep. Ei tarvi ku ruotsin puolelle mennä, niin rupeaa olemaan motari kulttuuri jo ihan kohillaan. Suomi nyt on vaan täynnä jäykkäniskaisia juntteja jotka ei osaa ajaa... Voi sitä kirvausta ku kävisivät esim. autobahnilla tukkimassa 94v mummon matkantekoa kun mummo paikoo tulemaan jollain gyntteri-ooppeli pakulla. Järkytys oli muuten suuri kun tälläinen mummeli ajeli ekaa kertaa rinnalle tuolla saksanmaalla...oli pakko tunkea kaasu pohjaan ettei ohi aja prkl. Tietenkin jos ois eteen hoksannu mennä ajoissa niin oisin saanu pidettyä sen takana.
    Supermoto
  30.  
    Lainaa (virus @ Heinä. 31 2008,21:14) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Kyseessä lahden motari lähellä ruuhka-aikaa ja oikealla kaistalla oli jatkuvasti ohitettavia. Olisi ollut typerää jokaisen ohituksen jälkeen palata aina oikealla kaistalle, sillä sitähän ois saanut tehdä koko ajan ja olisi joutunut silloinkin pieniin rakoihin mennä.

Kuten sanoin, ohitettavia oli kaiken aikaa ja koko ajan vasemmalla oleva letka niitä oikealla olevia ohitteli. Miksi muuten vasemmalla olisi ollut jono jos oikea kaista olisi ollut tyhjä?

Teiden ritari meni oikealta ohi juuri silloin kun oikealla oli rako ja sitten se tuli eteeni ja jäi luonnollisesti letkaan kun siinä oli noin 100 metrin letka.
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen