Marauderiin tarttis uudet kumit alle, olisko kokemuksia kehuja ja haukkuja eri renkaista. Takanen on jo sileä ja etunenki kohta 150/90-15 on takarenkaalla kokoa, pyörä painaa rekisteriotteen mukaan 220kg ja 200km/h sillä pääsee vaan jyrkänteeltä alas ajamalla. Tuossa kai ne tärkeimmät kriteerit.
Kysele Metzeler Marathoneita. Mulla on sellaset pyörässä. Toimii ja kestää...
Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
+1(Meanstreakster @ Heinä. 30 2008,20:30) kirjoitti
Itellä samat ja hyvin kestävät...
Intruderclubfinland
Pappa Tunturi
Tunturi Tiger Aqua
Yamaha DT 125 *-87
Yamaha XS 650 *-80
Honda Shadow 600 *-90
Suzuki Intruder 1400 *-91
Itsellä on alla Pirelli Route MT 66:set. Ei valittamista pidon puolesta. Takanakki kestää mun ajolla +/- 12000 km. Etunakki vaihtuu jokatoinen kerta takaseen verrattuna.
Aiemmassa pyörässä oli Dunlop D404:set, hyvät oli nekin.
Vääntävä motti ja harvat vaihdot syö takakumia![]()
Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä
Beta 350 RR kannonkiertäjä
Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN 2000
Metzelerin Marathon tai Pirelli Route, kumpikin on toiminut itsellä hyvin ja itse asiassa tällä hetkellä onkin sekarengastus alla (Pirelli edessä ja Metukka takana). Noilla Routeilla laskin 600vt Hondalla +20tkm eivätkä olleet aivan finaalissa vielä silloinkaan.
...and music? Well, it's just entertainment folks.
1*lisää Metzelerin Marathonille.
Kawasaki VN800 Classic -99
No nyt on Marathoni takana katellaan miten se toimiii, ensi vaikutelma oli ainakin hyvä![]()
Mites Bridgestonet toimii / kestää? Omaan kustomiin on sellaiset tulossa.
Retired
Ota ensimmäiset pari sataa kilometriä varovasti käännöksissä ja varsinkin märällä asfaltilla. Rengas on alkuun melko liukas, mutta pito paranee nopeasti kun renkaan pinta kuluu vähän. Viime kesänä meinasin vetää pyörän kyljelleen uusilla Metukoilla pienessä tihkusateessa.(Terh0 @ Elo. 01 2008,18:13) kirjoitti
Edit: typo
Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.