Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Merkillisiä nämä 2-pyöräset meikäläisen alla. Tähän mennessä kokeiltu:
    - Honda NVT 650 Revere -92
    - Suzuki Burgman 400 -99
    - Kawasaki ZR-7S -02
    Ja aina vain se sama 4.3 sadalle ihan normi seka-ajossa
    No 22 litraa Zenerin tankkiin niin varmasti tulee ukolle tarve tauolle aikaisemmin kuin mopolle. I like it!
    - Pyörä myyty jo pois -
    Mulla on männynnä jokseenkin seuraavanlaisesti:

Kawasaki Eliminator 125: 3 l/100km, 3,5 jos oikein yritti
    Yamaha TR1 XV1000: 5-6 l/100km
    BMW K1200GT: 5,5-6,5 l/100km
    Kawasaki ZZ-R 1100: 4,5-5,5 l/100km

Eukolla mänee Suzuki GS500E sellasella 3,8-5 l/100km, kaveri vetelee 600-kuutioisella diversionilla samoja lukemia kuin minä kwakulla.

Mutta mikä on tuo hairahdus lattiamopojen suuntaan, minkä listassa näen?

edit: typo...

<p>Purpattava spagetinkeitin</p>
    Pitäisköhän mun tehdä jotain kun ZR-7S -03 syö sen 5 litraa sataselle, riippumatta siitä miten ja missä ajaa; oli sitten yksinään rauhallisella sunnuntaiajelulla tahi emännän kanssa kaikki reissukamat mukana jossain menossa ...

Vanha Suiza GS-500 sen sijaan kulutti aika lailla samanlaisia lukemia kuin nuo mainitut, alimmat lukemat tosin tulivat vain kerran, pyörää talvisäilöön viedessä kun matkalla alkoi olla niin kohmeessa ettei kaasutassu paljoa liikahtanut tasaisesta 80 matkavauhdista.
  4.  
    Lainaa (sähköorava @ Heinä. 30 2008,21:49) kirjoitti
    Mutta mikä on tuo hairahdus lattiamopojen suuntaan, minkä listassa näen?
    No Revere oli s ns. ensipyörä ja kun ei liikkeeseen vaihdossa kelvannut (yli 10v tuontipyörä), vaihdettiin kaverin kanssa päittäin kun jo muutenkin splittauksesta juuri saamani maksulappu = Kehä I jonoissa kökkimistä oli siis tiedossa ja maxi-skootterillahan se sujuu mukavimmin. Samalla oli aatoksissa joskos rouva tuohon uskaltaisi kyytiin kun Revereen ei - turha toive tämäkin No sittemmin työpaikka vaihtu, liksa parani eikä enää tartte Kehää pitkin körötellä => hommattiin vihdoinkin se fillari josta olen jo 1.6.2001 saakka haaveillut, mutta talous ei sitä vielä sallinut

Mitä tuota nyt tuli 2v skodalla ajeltua ja olihan ne puolensa siinäkin. Lähinnä se ajamisen helppous ja vaivattomuus kiehtoi - ei tarttenut kuin kahvaa kääntää ja mopo hoiti kaiken muun itse. Tosin tuossa yksilössä rupesi sittemmin nyppimään starttaamisen epäluotettavuus (1-mukinen autom.ryyppy niin jos se ei lähde, niin se tosiaan EI sitten lähde!) ja kun mäkkäriäkään ei skootterilla... Niin sitten toteutettiin vihdoinkin tuo pitkäaikainen haave - nyt jopa väri on kohillaan!
    - Pyörä myyty jo pois -