Elikkäs tuli siinä eilen pientä intosta työkavereiden kans kumpi lähtee paikoiltaan nopeammin moottoripyörä vai kotilo?
Meillä oli lähtökohtana se että matka on huikeat 0-10metriä.
Mut se että kummalla saa paremman lähdön?
Ja kyseessä on sitte ihan tieliikenne käyttöön tarkoitettuja menopelejä.
Ite väitin että moottoripyörä ois kovempi ja se lyötiin ihan lyttyyn,olinko väärässä?
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Kyllä ne kotilot on tähän asti jääneet![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Joo, mennään mennään.(moris @ Kesä. 28 2008,07:57) kirjoitti
Mut niinku yleisesti ottaen, kumpi on kovempi lähteen paikoiltaan?
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Näino.(Mopoko @ Kesä. 28 2008,07:31) kirjoitti
Tosin riippuu aina hiukan vehkeistä.
Tutulla on S6 Audi (5L V10 n.435hp) ja kyllä se automaattilaatikolla ja quattrolla hyökkää jo aika saatanasti paikaltaan. Siinä saa wanha kustomipeli aika kovaa kyytiä antaa että pärjää...
Vastakohtana heitetään sitten kehiin vaikka 10-R ja Fiesta. Tietäähän sen...
Kaikesta tekin väittelette...![]()
![]()
![]()
Syteen tai saveen ja pubiin...
______________________
Honda VFR 800 VTEC
Buell XB12S (sold)
Kawasaki ZX6R (sold)
Eikös siinä ole yleisesti ajateltuna kyse määrätyn suuruisen massan saamisesta liikkeelle? Mitä suurempi massa sen enemmän tarvitaan tehoa ja pitoa. Antaisin äänen MP:lle.
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club
Varttimaililla järjestään katuprätkät lähtee paremmin viivalta. Vaikka olisi kuinka ripeä _katuauto_ vastassa. Sitten kun pannaan kunnon kiihdytyssliksit autoon ja se on muutenkin kiihdyttelyyn rakennettu, niin se on eri juttu.
Mutta tosiaan jos katuvehkeistä puhutaan, niin ei se auto pärjää. Eipä se neliveto näytä juuri auttavan.
Ero massassa taitaa olla se suurin syy.
Komenna ne sun duunikaveris varttimailille, jos eivät muuten usko..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Uskoisin, ettei tuokaan pärjää, jos vaan prätkäkuski osaa hommansa. Ainakaan varttimaililla ei tosiaan mikään katuauto ole pahemmin 60ft ajoilla loistanut. Vaikka olisi nelivetoa ja reippaasti tehoa jne..(JinX @ Kesä. 28 2008,08:08) kirjoitti
Ihan vakiolla katupyörällä pääsee helpohkosti 1.7xx 60ft ajan. Autoilla näyttää olevan useimmiten yli 2s. Se tarkoittaa prätkällä täysin epäonnistunutta lähtöä viivalta, joko sutii kunnolla tms..
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Toki tuolla esimerkin Audilla saa kiusattua mukavasti mopoja kadulla. Automaatilla se onnistunut lähtö ei vaadi kovinkaan paljoa kuljettajalta. Hieman lussumpi mopedi ja/tai kuski, joka ei hallitse kunnolla paikaltaan lähtöä, niin tiukkaa tekee pysyä alkukiihdytyksessä mukana.(Tylyttäjä @ Kesä. 28 2008,08:35) kirjoitti
Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
Vain köyhillä on kiire.
Kyllä näin on. Prätkäkuskin pitää olla varuillaan ja osata homma jotenkin, muuten Audi kyllä karkaa viivalta edelle. Toki tehokkaalla prätkällä saa helposti ja nopeasti kiinni ja ohi, jos vaan baanaa riittää..(cartman @ Kesä. 28 2008,08:47) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Mopo. Kevyempi, joten massan saa liikkeelle helpommin.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Prätkälle ääni täältäkin, mutta 10m on tosiaan aika lyhyt matka, eli lähtö ratkaisee paljon.
Jos matka olisi 20-30m ei tarvitsisi enää arvella...![]()
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Tässähän se tuli.(Tylyttäjä @ Kesä. 28 2008,08:35) kirjoitti
Voin kyllä kuvitella tuon kahvipöytäkeskustelun, kuinka siellä on väärinajattelija poljettu suohon. ME kato tiietään tämä homma kokeilematta jne.Toisinaan törmää ihmisiin jotka kykenevät muodostamaan tuon sokeuden ihan yksinään. Vastaväitteet ja järkiperusteet kaikuvat läpi kuulan eikä muita vaihtoehtoja kuin oma ole olemassa. Dieselauto on samantehoista bensaa nopeampi, koska siinä on sitä vääntöä jne. Yksi ex-työkaverini oli tällainen
Suosittelen tosiaan lämpimästi sitä 10m testaamista. Siellä on nyt niin pahasti vääristyneitä käsityksiä etuvetoVulvan kiihtyvyydestä, että tämä on elämän jatkumisen kannalta oleellista korjata![]()
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Entäs jos on Mondeo? Ja kovat paineet päällä? Tai savikokkareita lähtöalueella? Tai pyörä sammuu lähtöviivalle?(Tylyttäjä @ Kesä. 28 2008,08:35) kirjoitti
Vaikea kuvitella, että pyörällä häviäisi alkukiihdytyksessä millekään vakioautolle, tai jos häviää, ei se johdu kalustosta.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Siinä on selvästi joku saanut kiksit jätettyään pyörän liikennevalolähdössä, kun mopokuski ei oo viittinyt lähteä kisaamaan moisen speden kanssa. Sen jälkeen asiasta on tullut "laki", että pyörät ei pärjää lähdöissä autoille.
Mä oon monta kertaa jättänyt lähdössä vålvoja yms jopa pakettiTransitilla, joten ilmeisesti se on sit kovempi peli kuin vålvo![]()
aika pahasti eri luokassa nuo on autojen 0-100km/h ajat ja pyörien vastaavat.. niitähän voisi käyttää tuollaisessa keskustelussa vertailuarvoina.
Jos meitsi puikoissa prätkällä niin kotilo ehdottomasti.
Riippuu paljolti myös kuinka nopeasti kotilon kytkin tarraa kunnolla.
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
Mopolle ääni myös.
Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
Jes! Väität hiukan lisää vielä ja sit ku äijät on ihan kuumana niin pienet pullovedot päälle...
Jos kaikki on varmoja, niin jokainen ottaa erikseen sua vastaan pullosta vedon. Jos sinne nyt sattuu joku 911 Turbolla sekaan ja sulta epäonnistuu lähtö vaikka noista vetomiehen arvelemista syistä tai oot vahingossa istunu satulaan lähtiessä väärinpäin, niin kyl voitolle vielä pulloissa jää *![]()
Ei auta poru eikä selite, kun käyntiin lähtee Homelite
Bitit on pc:stä...
Tuossa pari esimerkkiä :
Kun kaikki ei mene nappiin...
Kun homma menee putkeen...
Jaappanilaiset lausuu hienosti Corveten.... "Korvetto"![]()
Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)
- Turvaton karkulainen -
....0-10 metriä kiihdytys, johon ton pinkasee juosten nopeammin kuin mikään pyörillä liikkuva. En tosin minä mutta gepardi.
...Kymmenen metrin kiihdytyskisa....starttimoottorin tehojako testaatte.
![]()
GHOSTWRITER
Oli aika vaisu tuo Hajapusankin lähtö, ja silti voitti. Kierroksia ja kytkimen luistatusta aivan liian vaisusti. R1:n "lähtö" ei kyllä mennyt tosiaan ihan putkeen(Risto30vee @ Kesä. 28 2008,12:07) kirjoitti
![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
tavallisen etuveto auton jättää 10metrillä varmaan kevarillakin mutta jotain tehokasta nelivetoa vastaan saa kyllä varmaan olla hereillä
Vasta näin Fifth Gearin pätkän missä F1-auto, F1-vene ja hieman modifioitu MotoGP pyörä ottivat oliko varttimaililla yhteen. Moottoripyörä oli selkeästi nopeampi alussa ja vasta reilun 100km/h nopeudesta alkoi F1-auton veto kunnolla ja ohi meni reippaasti. Sanomattakin selvää ettei veneellä ollut mitään saumaa vaikka oli liikkuva lähtö veneellä
Honda CBF1000
Pitkälti taidosta kiinni, kumpi lähtee kuin hauki rannasta![]()
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
aika tykki katuauto saa olla jos meinaa hyvälle mopottimelle pärjätä =) tähän asti kaikki jääny viivalla taakse tehokkaimmista ketkä tullu koittaa (BMW M5&M3, MB amg 55, subaru wrc 450hp, porche 928 turbo, Audi S4 tjsp + muut mitä ei nyt muista) ja mun alla pärisee ykkösraimo -05![]()
![]()
drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
(Doctor Love @ Kesä. 28 2008,13:26) kirjoitti
Oliks sillä F1 veneellä ämpäri ahterissa potkurin kohalla ja rullat pohjan alla, jotta asfaltilla liikku?? Vai miten muutenkaan se varttimailille osallistu?
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
Tuota, oli ihan pakko kaivaa video esille ja tarkistaa että oliko kyseessä tosiaan moto-gp pyörä. Onko TÄMÄ se video?(Doctor Love @ Kesä. 28 2008,13:26) kirjoitti
Asiantuntijat, onko tuossa Motogp -pyörä vai joku lievempi malli? Alussahan väitetään että kyseessä on Super Bike, joka on siis mm tehoiltaan huomattavasti vaisumpi.
Ihan vaan mutuillen että motogp -pyörää vastaan olisi formulalla ollut vähän tiukempaa matsia?