Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 138:sta
  1. #1
    Elikkäs tuli siinä eilen pientä intosta työkavereiden kans kumpi lähtee paikoiltaan nopeammin moottoripyörä vai kotilo?

    Meillä oli lähtökohtana se että matka on huikeat 0-10metriä.
    Mut se että kummalla saa paremman lähdön?
    Ja kyseessä on sitte ihan tieliikenne käyttöön tarkoitettuja menopelejä.
    Ite väitin että moottoripyörä ois kovempi ja se lyötiin ihan lyttyyn,olinko väärässä?
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  2. #2
    Kyllä ne kotilot on tähän asti jääneet
    Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän *Eiku Pappa tunturin
  3. #3
    Lainaa (ysi-ärrä @ Kesä. 28 2008,07:29) kirjoitti
    Elikkäs tuli siinä eilen pientä intosta työkavereiden kans kumpi lähtee paikoiltaan nopeammin moottoripyörä vai kotilo?

    Meillä oli lähtökohtana se että matka on huikeat 0-10metriä.
    Mut se että kummalla saa paremman lähdön?
    Ja kyseessä on sitte ihan tieliikenne käyttöön tarkoitettuja menopelejä.
    Ite väitin että moottoripyörä ois kovempi ja se lyötiin ihan lyttyyn,olinko väärässä?
    Miksette mene koittamaan?
  4. #4
    Lainaa (moris @ Kesä. 28 2008,07:57) kirjoitti
    Lainaa (ysi-ärrä @ Kesä. 28 2008,07:29) kirjoitti
    Elikkäs tuli siinä eilen pientä intosta työkavereiden kans kumpi lähtee paikoiltaan nopeammin moottoripyörä vai kotilo?

    Meillä oli lähtökohtana se että matka on huikeat 0-10metriä.
    Mut se että kummalla saa paremman lähdön?
    Ja kyseessä on sitte ihan tieliikenne käyttöön tarkoitettuja menopelejä.
    Ite väitin että moottoripyörä ois kovempi ja se lyötiin ihan lyttyyn,olinko väärässä?
    Miksette mene koittamaan?
    Joo, mennään mennään.
    Mut niinku yleisesti ottaen, kumpi on kovempi lähteen paikoiltaan?
    ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
    ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
    ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
    ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
    ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
    nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
  5. #5
    Lainaa (Mopoko @ Kesä. 28 2008,07:31) kirjoitti
    Kyllä ne kotilot on tähän asti jääneet
    Näino.

    Tosin riippuu aina hiukan vehkeistä.

    Tutulla on S6 Audi (5L V10 n.435hp) ja kyllä se automaattilaatikolla ja quattrolla hyökkää jo aika saatanasti paikaltaan. Siinä saa wanha kustomipeli aika kovaa kyytiä antaa että pärjää...

    Vastakohtana heitetään sitten kehiin vaikka 10-R ja Fiesta. Tietäähän sen...

    Kaikesta tekin väittelette...
    Syteen tai saveen ja pubiin...
    ______________________
    Honda VFR 800 VTEC
    Buell XB12S (sold)
    Kawasaki ZX6R (sold)
  6. #6
    Eikös siinä ole yleisesti ajateltuna kyse määrätyn suuruisen massan saamisesta liikkeelle? Mitä suurempi massa sen enemmän tarvitaan tehoa ja pitoa. Antaisin äänen MP:lle.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  7. #7
    Varttimaililla järjestään katuprätkät lähtee paremmin viivalta. Vaikka olisi kuinka ripeä _katuauto_ vastassa. Sitten kun pannaan kunnon kiihdytyssliksit autoon ja se on muutenkin kiihdyttelyyn rakennettu, niin se on eri juttu.

    Mutta tosiaan jos katuvehkeistä puhutaan, niin ei se auto pärjää. Eipä se neliveto näytä juuri auttavan.

    Ero massassa taitaa olla se suurin syy.

    Komenna ne sun duunikaveris varttimailille, jos eivät muuten usko..



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  8. #8
    Lainaa (JinX @ Kesä. 28 2008,08:08) kirjoitti
    Lainaa (Mopoko @ Kesä. 28 2008,07:31) kirjoitti
    Kyllä ne kotilot on tähän asti jääneet *
    Näino.

    Tosin riippuu aina hiukan vehkeistä.

    Tutulla on S6 Audi (5L V10 n.435hp) ja kyllä se automaattilaatikolla ja quattrolla hyökkää jo aika saatanasti paikaltaan. Siinä saa wanha kustomipeli aika kovaa kyytiä antaa että pärjää...

    Vastakohtana heitetään sitten kehiin vaikka 10-R ja Fiesta. Tietäähän sen...

    Kaikesta tekin väittelette... * *
    Uskoisin, ettei tuokaan pärjää, jos vaan prätkäkuski osaa hommansa. Ainakaan varttimaililla ei tosiaan mikään katuauto ole pahemmin 60ft ajoilla loistanut. Vaikka olisi nelivetoa ja reippaasti tehoa jne..

    Ihan vakiolla katupyörällä pääsee helpohkosti 1.7xx 60ft ajan. Autoilla näyttää olevan useimmiten yli 2s. Se tarkoittaa prätkällä täysin epäonnistunutta lähtöä viivalta, joko sutii kunnolla tms..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  9. #9
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 28 2008,08:35) kirjoitti
    Lainaa (JinX @ Kesä. 28 2008,08:08) kirjoitti
    Lainaa (Mopoko @ Kesä. 28 2008,07:31) kirjoitti
    Kyllä ne kotilot on tähän asti jääneet *
    Näino.

    Tosin riippuu aina hiukan vehkeistä.

    Tutulla on S6 Audi (5L V10 n.435hp) ja kyllä se automaattilaatikolla ja quattrolla hyökkää jo aika saatanasti paikaltaan. Siinä saa wanha kustomipeli aika kovaa kyytiä antaa että pärjää...

    Vastakohtana heitetään sitten kehiin vaikka 10-R ja Fiesta. Tietäähän sen...

    Kaikesta tekin väittelette... * *
    Uskoisin, ettei tuokaan pärjää, jos vaan prätkäkuski osaa hommansa. Ainakaan varttimaililla ei tosiaan mikään katuauto ole pahemmin 60ft ajoilla loistanut. Vaikka olisi nelivetoa ja reippaasti tehoa jne..

    Ihan vakiolla katupyörällä pääsee helpohkosti 1.7xx 60ft ajan. Autoilla näyttää olevan useimmiten yli 2s. Se tarkoittaa prätkällä täysin epäonnistunutta lähtöä viivalta, joko sutii kunnolla tms..
    Toki tuolla esimerkin Audilla saa kiusattua mukavasti mopoja kadulla. Automaatilla se onnistunut lähtö ei vaadi kovinkaan paljoa kuljettajalta. Hieman lussumpi mopedi ja/tai kuski, joka ei hallitse kunnolla paikaltaan lähtöä, niin tiukkaa tekee pysyä alkukiihdytyksessä mukana.
    Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
    Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
    Vain köyhillä on kiire.
  10. #10
    Lainaa (cartman @ Kesä. 28 2008,08:47) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 28 2008,08:35) kirjoitti
    Lainaa (JinX @ Kesä. 28 2008,08:08) kirjoitti
    Lainaa (Mopoko @ Kesä. 28 2008,07:31) kirjoitti
    Kyllä ne kotilot on tähän asti jääneet *
    Näino.

    Tosin riippuu aina hiukan vehkeistä.

    Tutulla on S6 Audi (5L V10 n.435hp) ja kyllä se automaattilaatikolla ja quattrolla hyökkää jo aika saatanasti paikaltaan. Siinä saa wanha kustomipeli aika kovaa kyytiä antaa että pärjää...

    Vastakohtana heitetään sitten kehiin vaikka 10-R ja Fiesta. Tietäähän sen...

    Kaikesta tekin väittelette... * *
    Uskoisin, ettei tuokaan pärjää, jos vaan prätkäkuski osaa hommansa. Ainakaan varttimaililla ei tosiaan mikään katuauto ole pahemmin 60ft ajoilla loistanut. Vaikka olisi nelivetoa ja reippaasti tehoa jne..

    Ihan vakiolla katupyörällä pääsee helpohkosti 1.7xx 60ft ajan. Autoilla näyttää olevan useimmiten yli 2s. Se tarkoittaa prätkällä täysin epäonnistunutta lähtöä viivalta, joko sutii kunnolla tms..
    Toki tuolla esimerkin Audilla saa kiusattua mukavasti mopoja kadulla. Automaatilla se onnistunut lähtö ei vaadi kovinkaan paljoa kuljettajalta. Hieman lussumpi mopedi ja/tai kuski, joka ei hallitse kunnolla paikaltaan lähtöä, niin tiukkaa tekee pysyä alkukiihdytyksessä mukana.
    Kyllä näin on. Prätkäkuskin pitää olla varuillaan ja osata homma jotenkin, muuten Audi kyllä karkaa viivalta edelle. Toki tehokkaalla prätkällä saa helposti ja nopeasti kiinni ja ohi, jos vaan baanaa riittää..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  11. #11
    Mopo. Kevyempi, joten massan saa liikkeelle helpommin.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  12. #12
    Prätkälle ääni täältäkin, mutta 10m on tosiaan aika lyhyt matka, eli lähtö ratkaisee paljon.
    Jos matka olisi 20-30m ei tarvitsisi enää arvella...
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
  13. #13
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 28 2008,08:35) kirjoitti
    Ihan vakiolla katupyörällä pääsee helpohkosti 1.7xx 60ft ajan. Autoilla näyttää olevan useimmiten yli 2s. Se tarkoittaa prätkällä täysin epäonnistunutta lähtöä viivalta, joko sutii kunnolla tms..
    Tässähän se tuli.

    Voin kyllä kuvitella tuon kahvipöytäkeskustelun, kuinka siellä on väärinajattelija poljettu suohon. ME kato tiietään tämä homma kokeilematta jne.Toisinaan törmää ihmisiin jotka kykenevät muodostamaan tuon sokeuden ihan yksinään. Vastaväitteet ja järkiperusteet kaikuvat läpi kuulan eikä muita vaihtoehtoja kuin oma ole olemassa. Dieselauto on samantehoista bensaa nopeampi, koska siinä on sitä vääntöä jne. Yksi ex-työkaverini oli tällainen

    Suosittelen tosiaan lämpimästi sitä 10m testaamista. Siellä on nyt niin pahasti vääristyneitä käsityksiä etuvetoVulvan kiihtyvyydestä, että tämä on elämän jatkumisen kannalta oleellista korjata
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  14. #14
    Kyllä se taitaa olla pyörän kuljettajasta eniten riippuva yhtälö...
    600cc
  15. #15
    Lainaa (Tylyttäjä @ Kesä. 28 2008,08:35) kirjoitti
    Ihan vakiolla katupyörällä pääsee helpohkosti 1.7xx 60ft ajan. Autoilla näyttää olevan useimmiten yli 2s. Se tarkoittaa prätkällä täysin epäonnistunutta lähtöä viivalta, joko sutii kunnolla tms..
    Entäs jos on Mondeo? Ja kovat paineet päällä? Tai savikokkareita lähtöalueella? Tai pyörä sammuu lähtöviivalle?

    Vaikea kuvitella, että pyörällä häviäisi alkukiihdytyksessä millekään vakioautolle, tai jos häviää, ei se johdu kalustosta.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  16. #16
    Siinä on selvästi joku saanut kiksit jätettyään pyörän liikennevalolähdössä, kun mopokuski ei oo viittinyt lähteä kisaamaan moisen speden kanssa. Sen jälkeen asiasta on tullut "laki", että pyörät ei pärjää lähdöissä autoille.
    Mä oon monta kertaa jättänyt lähdössä vålvoja yms jopa pakettiTransitilla, joten ilmeisesti se on sit kovempi peli kuin vålvo
  17. #17
    aika pahasti eri luokassa nuo on autojen 0-100km/h ajat ja pyörien vastaavat.. niitähän voisi käyttää tuollaisessa keskustelussa vertailuarvoina.
  18. #18
    Jos meitsi puikoissa prätkällä niin kotilo ehdottomasti.

    Riippuu paljolti myös kuinka nopeasti kotilon kytkin tarraa kunnolla.



    Kikseripoika
    MUISTA HUUMORINTAJU
  19. #19
    Mopolle ääni myös.
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  20. #20
    Jes! Väität hiukan lisää vielä ja sit ku äijät on ihan kuumana niin pienet pullovedot päälle...
    Jos kaikki on varmoja, niin jokainen ottaa erikseen sua vastaan pullosta vedon. Jos sinne nyt sattuu joku 911 Turbolla sekaan ja sulta epäonnistuu lähtö vaikka noista vetomiehen arvelemista syistä tai oot vahingossa istunu satulaan lähtiessä väärinpäin, niin kyl voitolle vielä pulloissa jää *
    Ei auta poru eikä selite, kun käyntiin lähtee Homelite

    Bitit on pc:stä...
  21. #21
    Tuossa pari esimerkkiä :

    Kun kaikki ei mene nappiin...

    Kun homma menee putkeen...

    Jaappanilaiset lausuu hienosti Corveten.... "Korvetto"
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  22. #22
    timo1:n avatar
    Liittyi Sep 2007
    Matkalla jossain Suomessa...
    ....0-10 metriä kiihdytys, johon ton pinkasee juosten nopeammin kuin mikään pyörillä liikkuva. En tosin minä mutta gepardi. ...Kymmenen metrin kiihdytyskisa....starttimoottorin tehojako testaatte.
    GHOSTWRITER
  23. #23
    Lainaa (Risto30vee @ Kesä. 28 2008,12:07) kirjoitti
    Tuossa pari esimerkkiä :

    Kun kaikki ei mene nappiin...

    Kun homma menee putkeen...

    Jaappanilaiset lausuu hienosti Corveten.... "Korvetto" *
    Oli aika vaisu tuo Hajapusankin lähtö, ja silti voitti. Kierroksia ja kytkimen luistatusta aivan liian vaisusti. R1:n "lähtö" ei kyllä mennyt tosiaan ihan putkeen
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  24. #24
    tavallisen etuveto auton jättää 10metrillä varmaan kevarillakin mutta jotain tehokasta nelivetoa vastaan saa kyllä varmaan olla hereillä
  25. #25
    Vasta näin Fifth Gearin pätkän missä F1-auto, F1-vene ja hieman modifioitu MotoGP pyörä ottivat oliko varttimaililla yhteen. Moottoripyörä oli selkeästi nopeampi alussa ja vasta reilun 100km/h nopeudesta alkoi F1-auton veto kunnolla ja ohi meni reippaasti. Sanomattakin selvää ettei veneellä ollut mitään saumaa vaikka oli liikkuva lähtö veneellä
    Honda CBF1000
  26. #26
    Kylla ma tolla matkalla normaalit perheautot jatan jo 125 Vespallani, puhumattakaan 695 Monsteristani.
  27. #27
    Pitkälti taidosta kiinni, kumpi lähtee kuin hauki rannasta
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  28. #28
    aika tykki katuauto saa olla jos meinaa hyvälle mopottimelle pärjätä =) tähän asti kaikki jääny viivalla taakse tehokkaimmista ketkä tullu koittaa (BMW M5&M3, MB amg 55, subaru wrc 450hp, porche 928 turbo, Audi S4 tjsp + muut mitä ei nyt muista) ja mun alla pärisee ykkösraimo -05
    drive fast, race hard or die yound...it´s your choice
  29. #29
    Lainaa (Doctor Love @ Kesä. 28 2008,13:26) kirjoitti
    Vasta näin Fifth Gearin pätkän missä F1-auto, F1-vene ja hieman modifioitu MotoGP pyörä ottivat oliko varttimaililla yhteen. Moottoripyörä oli selkeästi nopeampi alussa ja vasta reilun 100km/h nopeudesta alkoi F1-auton veto kunnolla ja ohi meni reippaasti. Sanomattakin selvää ettei veneellä ollut mitään saumaa vaikka oli liikkuva lähtö veneellä

    Oliks sillä F1 veneellä ämpäri ahterissa potkurin kohalla ja rullat pohjan alla, jotta asfaltilla liikku?? Vai miten muutenkaan se varttimailille osallistu?
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  30.  
  31. #30
    Lainaa (Doctor Love @ Kesä. 28 2008,13:26) kirjoitti
    Vasta näin Fifth Gearin pätkän missä F1-auto, F1-vene ja hieman modifioitu MotoGP pyörä ottivat oliko varttimaililla yhteen. Moottoripyörä oli selkeästi nopeampi alussa ja vasta reilun 100km/h nopeudesta alkoi F1-auton veto kunnolla ja ohi meni reippaasti. Sanomattakin selvää ettei veneellä ollut mitään saumaa vaikka oli liikkuva lähtö veneellä
    Tuota, oli ihan pakko kaivaa video esille ja tarkistaa että oliko kyseessä tosiaan moto-gp pyörä. Onko TÄMÄ se video?
    Asiantuntijat, onko tuossa Motogp -pyörä vai joku lievempi malli? Alussahan väitetään että kyseessä on Super Bike, joka on siis mm tehoiltaan huomattavasti vaisumpi.
    Ihan vaan mutuillen että motogp -pyörää vastaan olisi formulalla ollut vähän tiukempaa matsia?
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen