Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Koetin etsiskellä haulla muttei tahdo löyty vastausta.
    Vaihdoin eilen takajarrupalat bandittiin. Vanhat rupesivat olemaan lopussa ja alkoivat ulista. Vaihto kävin kuin elokuvissa, siinä olisi rallitallien engineerit ja formuloiden lähes-lääkäri-insinöörit olleet ihmeissään

    Vaan kuinkas sitten kävikään... no pienen sisäänajon aikana alkoivat uudet palat ulisemaan viellä äänekkäämmin ku vanhat. Mahtaisiko ääni asettua kun palat kuluvat? Pohdiskelin tässä että ulinalevyt saattoi mennä nurinperin (vasen oikeaan ja toisinpäin) mutta en sitten tiedä onko tuolla asiaan vaikutusta? kuparitahnat jäi kauppaan, sitä varmaan olisi hyvä tyrkätä tippa samalla jos/kun avaa jarrut uudelleen?
    2004 Kawasaki Z750
    ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
  2. #2
    Lainaa (sibius @ Heinä. 27 2008,09:04) kirjoitti
    kuparitahnat jäi kauppaan, sitä varmaan olisi hyvä tyrkätä tippa samalla jos/kun avaa jarrut uudelleen?
    Vastasit itse itsellesi.

    Samalla kannattaa putsata ylimääräinen lika pois sieltä palan ja satulan välistä. Niin eiköhän se ulina sieltä lopu.
    Honda VTR 1000 F
    Fiat 127 -79 903cc

    Tuhatkuutiota on tarpeeksi!
    VTR
  3. #3
    Sekö on se taika-aine jolla maailma pelastuu?

    Pitääpi käydä hankintareissulla kun ehtii ja ottaa jarrut uudelleen käsittelyyn jahka työnantaja muistaisi vapaapäivällä... vaikka oha se kiva istua töissä ja katella ikkunasta ku aurinko paistaa, melkein tyyni keli ja yksi jos toinen mopo ajelee ohi... prkl... yhtään ei ahista
    2004 Kawasaki Z750
    ex. 1997 Suzuki 600S Bandit
  4. #4
    Jovvain..



    Ite vielä viilaisin palojen reunoja viistoon, nimenomaan net etu- ja takareunat (ei siis ylä- tahi alareunoja)..
  5.  
  6. #5
    Johan hiljeni. Pari kertaa pieni ulahdus kuului koeajolla mutta hyvin vaimea. Mutta tulipahan samalla otettua aurinkoa hivenen ja pestyä tuo vanhus Ei siis yhtään hukkaan mennyt tämäkään

    Tässä lopputulos
    2004 Kawasaki Z750
    ex. 1997 Suzuki 600S Bandit