vittu saatana perkele voi vitun paska perkele saatanan homot
Syy:
Tänään kun olin lähdössä niin mun kaunokainen oli tässä asennossa mua vastassa
Voi sitä tunteiden kirjoa jota koin parin minuutin aikana.
Hänen silmänsä ja korvansa oli parin metrin päästä alkuperäisestä paikasta, ja jouduin itkien keräämään ne
Tarkemmin katsoen joku mulkvisti oli hiplannut mun prätkän vasenta peiliä ja samalla kaatanut sen maahan. Tiedän sen, koska mun vasen peili oli väärässä asennosta ( pyörä oli siis kaatunut oikealle kyljelleen)
Ei minun kaunokaiselle paljoa sattunut: oikea peili paskana, vilkkua roikkuu johdon varassa, maalipinta tärviöllä ja mitä lie on moottoritilan tilanne![]()
![]()
![]()
Ehkä tilannetta pahensi se, että pyörä on just huollettu.
En tiedä, edes miksi teen tämän threadin, ehkä vitutuskäyrä vaan on niin epänormaalin korkeassa äfääreissä.
Tietämisen ja ymmärtämisen välillä on valtameren kokoinen ero
Ei vittuToi on aika
Eiks noilla homoilla ole muuta hommaa ku kaadella toisten pyörii
Kyllä itelläki ois vitutus käyrä korkeella tommosen takia
Mee ihmeessä tekee rikosilimotus . Liekö mittään apua mutta jos sulla ilkivaltavakuutus nii sitte ainaki . Otan osaa
Tommosia kusipäitä pitäs opettaa isän kädestä
![]()
Sitten kun kasvan isoksi hankin elämän*Eiku Pappa tunturin
Ei kai se paikaltaan kaatuminen paljoo ajoo estä. Pa*ka zäkä kyl toivotaa et joku vaikka nähnyt tapahtuman.
...onneksi ittellä on tuommonen painava "matkalehmä", niin ei kaaju ainakhan peilien hiplauksella toiselle kyljelhen
Vahinkoilmotus, uutta osaa pyörhän ja eiku taipalhelle. Heti ku ketutus on laskenu siejettävälle tasolle.
...ja itte eppäilen, että syyllinen saattaa olla ihan yhtä hyvin joku rehvasteleva omaarvontunnoshan (?) oleva hetero kuin seksuaalishen vähemmisthön kuuluva yksilö![]()
Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7
319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
eihän tuossa nyt mitään hätää ajokauden osalta ole kun näyttänyt pysyvän kaikki mehut sisällä kahvoja yms. saa nyt ihan saman tien hyllystä ja naarmut tuo vaan rispektiä![]()
Viime kesänä kaverille kävi samalnlailla. Vakuutusyhtiö lunasti pyörän. Että saattaa paikaltaankin kaatuminen tehdä paljonkin tuhoo(*SERIFFI* @ Elo. 30 2008,10:11) kirjoitti
![]()
Sukisukimies
noh nyt kun hiukan olen vähän rauhoittunut, niin ei tämä niin paha ole, mutta eniten vain vituttaa se, että olin ilman pyörä pari viikkoa huollon takia ja sitten tämä tähän vuoden aikaan. se pikkuisen kirpaisee pahasti.
joutuiko jammu ostaa uuden vai?(Jooney @ Elo. 30 2008,10:34) kirjoitti
Kevyt pyörähän kaatuu yleensä helpoiten juuri tuonne putken puolelle - ainakin CBR. Parkkeeratkaa se puoli lähelle ärsyttävän naapurin autoa niin vituttaapa sitten jotain muutakin jos kaadetaan. Jaettu vitutus helpottaa aina... Tai sitten lähelle seinää, jos mahdollista.
(Harva varmaan jaksaa siirtää pyörää kaatoa varten. Jalan puolelta vaatii vähän enemmän asennetta ja yritystä.)
Enempiä turhia jälkiviisauksia esittämättä oikeasti osanotot. Elämä on perseestä ja sitten kuolee pois.![]()
Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
Tuttu tilannesuojapeiton alta sitten löytyikin yhteystietolappu mutta taitaa se Suomessa harvinaista olla... Oisko tuo vasen peili taittunut pakettiauton tölväisystä tjsp, vai oliko pyörä paikassa jossa autot eivät peruuttele? Minkälainen ihminen tärvelee toisen omaisuutta, vilkuilee ympärilleen ja pakenee sitten paikalta
Kolme viikkoa oli oma pyörä pois ajosta kun odotettiin osia ja tehtiin hajonneiden katteiden vaihto + hieman maailailua. Jos naarmut ei haittaa ja hallintalaitteet on ehjät niin sillähän voi ajaa katteita odotellessa.
ex-636B '03 -> ex-R1 '05 -> ex-690 Duke R '11 -> ex-1190 RC8 '08 -> polkupyörä
Paska juttu!
Seurailin tuossa eräs ilta kun nuorisolauma mopoilijoita koeistui parkissa olevaa prätkää, kyllä se hulina siinä oli semmonen että ihme jos on viel pystys.
Vituttaa katella tollasta![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Joo.. tuttu tunne. Mulle kävi aikanaan toi sama juttu.
Vfr oli kylkösellään maassa. Silminnäkijä oli kuullut, nähnyt,
mut ei rekisterinumeroa. (auto oli vihreä). Noh.. sit ei muuta
kuin ottaa valokuvat, tekeen rikosilmoitus ja vahinkotarkastajan
luo. Kestihän siinä ja huomautettavaakin työstä oli ja taas kor-
jattiin. sit viel se omavastuu!! Mikä vit@n omavastuu. Prkl..![]()
Vilkku teipillä, uus peili ja loppukauden ajot sillai. Syksymmällä sit katteet ym turhat...![]()
Kikseripoika
MUISTA HUUMORINTAJU
Eikös tuo ole vain kasa rautaa ja muovia ? Koira tai vaimo tulee yleensä minua vastaan ovelle, mutta ei ole prätkä kertaakaan tullut vastaan parkista ei edes sateella. Eikä sillä ole kyllä silmiä eikä korviakaan.(tungtung @ Elo. 30 2008,10:04) kirjoitti
Todellakin perseestä. Varsinkin kun näyttää olevan jopa saman värityksenkin omaava cbr kuin oma. Aivan hanurista kun näin käy tähän aikaan ajokaudesta. Työpaikan pihassa kanssa oli joskus kasa koululaisia käynyt koeistumassa omaa pyörää, siitä alkaen oon aina hallin nurkalle ajanut oman turvaan..
CBR 600rr
Kelle on kasa rautaa, kelle ei...(finharley @ Elo. 30 2008,15:16) kirjoitti
Muo ärsyttää yhtä paljon ihmiset, jotka puhuu eläimistään HÄN-muodossa...
Jos mun mopo ois tolleen pötköllään pihalla (jonkun kusipään toimesta) ni tiedä mihin "avautuisin"....
Ois v**tuksen määrä niin rankka, et...et..et...ei tiijä.....ketä löis...![]()
Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
Niin taisi mullakin loppua ajot tältä syksyltä jo viikko sittenTuli tunaroitua sen verran ettei tartte potkia muita kuin itseään päähän
Pientä toivoa olisi ajojen jatkumisista, jos vaan tuo talvi ei tule liian aikaseen.
Edittii: Tuli ainakin oma moka julkisesti tunnustettua.
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Älä vaivu synkkyyteen mopo saadaan äkkiä kuntoon ja sitten taas mennään(JJJ @ Elo. 30 2008,20:42) kirjoitti
![]()
Sääli on sairautta!
Ketkä v*tun muut?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.
Busa L1
Bk K-9
Se tässä on ainoa hyvä puoli ettei kiinnosta p**kaakaan vallitseva säätila ulkona
Oot kuitenkin elävien kirjoissa... Nou probs siis!(JJJ @ Elo. 30 2008,20:42) kirjoitti
![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
Jos jotain hyvää, niin "nätisti" on kuvan perusteel "parkkeerattu" noinkin syvään ojaan(JJJ @ Elo. 30 2008,20:42) kirjoitti
Onneks oot ite kunnos (oletan)![]()
Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
no eihän tuo pahan näkönen ole..vai kävikö muutaki?(JJJ @ Elo. 30 2008,20:42) kirjoitti
Yamaha FJ 1200-88
Yamaha TZR 125-88
Honda CB 125-77
Honda Monkey -76-88(useita)
`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
-jaakko parantainen
www.pappatuuninki.fi
Otan osaa ja suosittelen taas kaikille lukijoille ennalta varoittavaa hälytintä kuten Scorpio.
Jos ei olisi poistunut jo varoituksesta, niin olisit ehkä ehtiny ottamaan tuntomerkit. *
+1(Mopoko @ Elo. 30 2008,10:09) kirjoitti
Aivan perseestä tuollainen käytös!![]()
<p>Vanha patu..</p>
Vitutusta, ei muuta. Osia tässä odotellessa....(fj 1200 @ Elo. 30 2008,22:44) kirjoitti
Ei välttämättä. Toisille(kuten minulle) moottoripyörä on paljon enemmän kuin pelkkä ajoneuvo.(finharley @ Elo. 30 2008,15:16) kirjoitti
Omalle kohdalle ei ole tuollaista onneksi sattunut. Oikeasti tuollaiset ilkivallan tekijät saisi kyllä polttaa hengiltä jos eivät korvaa aiheuttamaansa tuhoa.
Minulle moottoripyöräilystä on tullut elämä. Voinkin jopa verrata pyörää ihmiseen.
Moottoripyörä:
-Kunnossa ollessaan tottelee kaikkia käskyjäni ja sinne mennään minne minä haluan.
-Ei etsi minua parempaa henkilöä.
-Ei ikinä valita hygieniastani.
-Ei valita jos olen jostakin syystä kauan poissa.
-Ei puhu minusta roskaa selkäni takana.
IRC-galleriassa joku teki aiheen "moottoripyörä korvaa miehet!", tämän voi kääntää näinkin päin: "moottoripyörä korvaa naiset!".