Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Rinkka selässä paineleminen pitkin moottoritietä on vähän tuskallista, ja olen aika paljon katsellut tuota Kriegan järjestelmää. Rinkka on pakattuna aika korkea, joten kopisee pottaan, eikä sitä ole suunniteltu pidettäväksi selässä istuttaessa, joten jotain pitäisi tilalle saada.

Ongelmana vain on, että missään en noita Kriegan tuotteita ole nähnyt oikeassa elämässä, eikä niitä taida saada Suomesta, vai miten on?

Onko jollakulla tollanen Kriegan reppu, ja onko se hintansa väärti? Onko noita vastaavia halvempia joita sais vähän paremmin?
    Mulla on R25 ja erinomainen. Eikä se Englannista tilattuna ole yhtään pahan hintainen, tulleja kun ei tarvitse maksaa.

Voin lämpimästi suositella. Kriegan Quadloc on ihan mielettömän hyvä kiinnitysjärjestelmä, melkein ei tunne reppua selässään lainkaan eikä estä ajoa yhtään.

Itse tilasin suoraan Kriegalta ja tuli n. viikossa duuniosoitteeseen.

strider
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
    Tuolla http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=82932
    taisi olla niistäkin juttua...
    Kawasaki ZX-6R -06
    Honda CBR 600F -95
    Täytyy tuumailla sitten tuota briteistä tilausta, harmi vaan kun ei pääse kokeilemaan mitenkään. Kyllä tuo rinkkakin on ihan käypä peli, 80 litrainen on vaan "hieman" liian iso, vaikka kuinka kiristelee hukkatilat veks. Ei se muuten, mutta kolisee tosiaan kypärään aika helposti.
    Kriga R25 on helppo tilata suoraan valmistajan sivuilta.

On hyvä, ei paina ei hankaa eikä varsinkaan kolise.
    Itsekkin tilasin pari viikkoa sitten R25sen ja saman kokoisen vedenpitävän pussin repun sisään. Englannista tilasin ja noin viikossa se löysi perille. Reppuun olen ollut tyytyväinen.
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Airhead @ Elo. 06 2008,10:16) kirjoitti
    Itsekkin tilasin pari viikkoa sitten R25sen ja saman kokoisen vedenpitävän pussin repun sisään. Englannista tilasin ja noin viikossa se löysi perille. Reppuun olen ollut tyytyväinen.
    Mitäs tuli hintaa repulla hiluineen ja postikuluille?
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
  8.  
    Jotain 140 euron luokkaa se taisi kaikkineen olla. Tinkimistä en koittanut, voi olla että jonkun euron voisi sillä säästää.