Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 131:sta
  1. #31
    Tyly - en ole ollut väärässä etkä sinä oikeassa, muistan hyvin yhden keskustelun jossa tuollaista väitit - lopettaisit jo asioiden kärjistämisen. Mielipide-eroja meillä on, mutta ne eivät ole vääriä tai oikeita.

    En vaan jaksa väitellä itsestäänselvyyksistä koska tietotaito eri ihmisillä voi olla ihan eri asioista ja eri tasolla. Samoin en halua julkisesti arvostella kolmannen osapuolen tuotteita tai tekemistä tällä palstalla peläten seuraamuksia. Lisäksi koska tällä palstalla selvästi sallitaan ns. thread hijacking menettely niin tänne kirjoittaminen on turhaa kun asioista voidaan vääntää ja kääntää vaikka mihin suuntiin. Edellisistä syistä johtuen en tällä hetkellä aktiivisesti seuraa tätä palstaa vaan kaikki täältä tulevat viestit menevät suoraan roskapostiin.

    Mutta toivottavasti voidaan keskittyä oleellisempaan ja joskus pääset paikalle johonkin näistä tapahtumista AJAMAAN niin silloin voidaan keskustella asioista naamatusten - JULKISESTI tai pienellä porukalla. Mulle sopii esim Joensuu hienosti, tosin säävarauksella - eli sateen sattuessa tehdään jotain muuta kuin seisotaan radan varressa.

    Aika järjetön lähtökohta tuo että ajetaan kadulla - ihan mielipuolinen ajatus, jollei kyseessä ole "all in" pokerin peluu jolla yritetään saada vastustaja luovuttamaan. Toisaalta jos ei ole sopivaa korttia niin sittenhän ei ole mitään menetettävääkään.

    Nyt taas harmittaa kun tuli edes avattua koko moottoripyörä.org. Laitan sen seuraavaksi firwallissa kiellettyjen saittien listalle niin ei tule vahingossakaan katsottua tänne.
    Miksi ... aina jää varaa parantaa...

    http://www.facebook.com/pages/ecuedi...33860313347043
  2. #32
    ...ääni ahtikselle....


    inversio.
  3. #33
    Lainaa (petrik @ Heinä. 29 2008,12:55) kirjoitti
    Tyly - en ole ollut väärässä etkä sinä oikeassa, muistan hyvin yhden keskustelun jossa tuollaista väitit - lopettaisit jo asioiden kärjistämisen. Mielipide-eroja meillä on, mutta ne eivät ole vääriä tai oikeita.

    En vaan jaksa väitellä itsestäänselvyyksistä koska tietotaito eri ihmisillä voi olla ihan eri asioista ja eri tasolla. Samoin en halua julkisesti arvostella kolmannen osapuolen tuotteita tai tekemistä tällä palstalla peläten seuraamuksia. Lisäksi koska tällä palstalla selvästi sallitaan ns. thread hijacking menettely niin tänne kirjoittaminen on turhaa kun asioista voidaan vääntää ja kääntää vaikka mihin suuntiin. Edellisistä syistä johtuen en tällä hetkellä aktiivisesti seuraa tätä palstaa vaan kaikki täältä tulevat viestit menevät suoraan roskapostiin.

    Mutta toivottavasti voidaan keskittyä oleellisempaan ja joskus pääset paikalle johonkin näistä tapahtumista AJAMAAN niin silloin voidaan keskustella asioista naamatusten - JULKISESTI tai pienellä porukalla. Mulle sopii esim Joensuu hienosti, tosin säävarauksella - eli sateen sattuessa tehdään jotain muuta kuin seisotaan radan varressa.

    Aika järjetön lähtökohta tuo että ajetaan kadulla - ihan mielipuolinen ajatus, jollei kyseessä ole "all in" pokerin peluu jolla yritetään saada vastustaja luovuttamaan. Toisaalta jos ei ole sopivaa korttia niin sittenhän ei ole mitään menetettävääkään.

    Nyt taas harmittaa kun tuli edes avattua koko moottoripyörä.org. Laitan sen seuraavaksi firwallissa kiellettyjen saittien listalle niin ei tule vahingossakaan katsottua tänne.
    Kyllä ajattelin edelleen välillä vastata, jos huomaan, että joku jakaa väärää tietoa.

    Yksi esimerkki. En tiedä, miten tämän suuri yleisö ymmärtää.

    Minä kirjoitin toisessa topikissa:
    Lainaa kirjoitti
    Commanderilla pystyy myös säätämään pyttykohtaisesti.
    Ja vastasit suoraan minulle, tuohon ko. topikkiin kirjoittamaani yhteen ainoaan lauseeseen:
    Lainaa kirjoitti
    Ei muuten tyly pysty kommarilla säätämään noita eri karttoja puhumattakaan pyttykohtaisista eroista eri kartoilla ja kierrosluvuilla - vaikka tyhjäkäynnin pyttykohtaisen trimmin sillä pystyykin tekemään.
    Totuushan oli se, että PC:llä voi säätää pyttykohtaisesti TPS/RPM -kartan. Mielestäni tuossa sen kyllä kielsit, tai väkisin siitä jää ainakin se kuva.

    No sovitaan vaikka petrik sitten niin, että sinä et ole koskaan väärässä, vaan moni muukin (minun lisäkseni) on sitten ymmärtänyt kirjoittamasi väärin.

    Etkö ole koskaan ajanut kadulla reippaammin? Ei se nyt mikään järjetön ajatus ole, ja uskon monen tehokkaamman pyörän kuskin kiihdyttäneen usein kaasu pohjassa kadullakin sekä ajaneen mittarin tappiin. En usko, että sinäkään olet aina malttanut kadulla.. Tekopyhyyttä, jos näin väität *

    Jos aikuisia ihmisiä alkaa oikeasti prätkistä, rakentelusta ja ajelusta kirjoittelu kovasti ahdistamaan, niin kannattaa miettiä uudestaan, että onko se nyt sittenkään niin vakavaa? Niinkö vakava on asia, ettei kestä vasta-argumentteja välillä lukea, vaan mieluummin sulkee koko forumin *

    Kyllä sitä pientä piikittelyä pitää kestää, jos kerran on varaa piikitellä muitakin.

    Minua ei Petrik enää ihan hirveästi kiinnosta se radoilla notkuminen, sen takia en ole siellä käynyt. Eikä ole kyllä vuoteen ollut siihen sopivaa laitettakaan ehjänä. Sen verran tuli jossain vaiheessa käytyä, että riitti tällä erää mulle. Ehkä joskus vielä. Hyvän kuvan kuitenkin sain siitä, että mikä on vaikeaa ja mikä ei.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  4. #34
    Kiitos Jounille hyvän topikin ( sellainen siitä piti tulla ) avaamisesta.

    Kun huomasin tämän tänne ilmestyneen toivoin saavani lukea kommentteja ja mitattuja lukemia, mutta keskustelua käydäänkin vain kuka oikeassa kuka väärässä, tehnyt mitä ja mitä jättänyt tekemättä.

    Hyvät veljet ollaan ystävällisiä topikin aloittajalle ja palataan alkuperäiseen aiheeseen.

    Itse en ole radalla saati kentällä käynyt ajamassa, mutta sekin aika tulee vielä.



    Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
    www.cbr.fi
  5. #35
    No asiaakin väliin:

    - RHead 335km/h (Lappeenrannan lentokenttä, n. 2030m kiihdytys) -- TURBO
    - Ahtis 334km/h (Pudasjärven lentokenttä n. 1500m kiihdytys) -- VAPARI
    - Allekirjoittanut 332km/h (Pudasjärven lentokenttä n. 1500m kiihdytys) -- VAPARI+NOS

    Nuo taitaa olla kovimmat tältä suvelta vai kuinka?
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  6. #36
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 28 2008,15:34) kirjoitti
    Siis eikö löydy maasta haastajia rheadille, artsille, jarimälle ja ahtikselle... vielä mahtus joensuun ajoihin muutama mukaan.
    Ilmoittauduin mutta koneen rakentaminen venyi niin että jää ajamatta tällä kertaa. Täytyy kuitenkin paikanpäälle tulla katselemaan miten on laitteet ja neidot/ukot kehittyneet kesän aikana. Pudikselta kantautui ennusmerkkejä... mutta luottamukseni mustaan busaan säilyy:
    RHead tsörää uudet enkat! * *


    ps. ylläpito voisi siivota tästä ketjusta kaiken topikkiin kuulumattoman, rankalla kädellä.
    -Artsi-
    100 m/s Club Member
  7. #37
    Lainaa (jarim @ Heinä. 29 2008,14:11) kirjoitti
    No asiaakin väliin:

    - RHead 335km/h (Lappeenrannan lentokenttä, n. 2030m kiihdytys) -- TURBO
    - Ahtis 334km/h (Pudasjärven lentokenttä n. 1500m kiihdytys) -- VAPARI
    - Allekirjoittanut 332km/h (Pudasjärven lentokenttä n. 1500m kiihdytys) -- VAPARI+NOS

    Nuo taitaa olla kovimmat tältä suvelta vai kuinka?
    Onko miulla väärää tietoa, kun muistelen, että LPR:n kentällä matka oli 1800m? Kentän mitta kuitenkin on 2,5km, joten aika kiire tulisi vajaan 500m matkalla jarruttaa kovista nopeuksista.

    Liy:n sivuilla oli tieto 330km/h, ilmeisesti tämä 335 on vbox:lla tms mitattu?
    CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
  8. #38
    Tännehän vois kerätä listaa ajetuista nopeuksista samaan tapaan kuin tuolla "tehokkain pyörä" aiheessa.. jos joku vaan viittii.. tavoite tietysti päästä Joensuussa "listoille".
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  9. #39
    Lainaa (Tape- @ Heinä. 29 2008,15:03) kirjoitti
    Lainaa (jarim @ Heinä. 29 2008,14:11) kirjoitti
    No asiaakin väliin:

    - RHead 335km/h (Lappeenrannan lentokenttä, n. 2030m kiihdytys) -- TURBO
    - Ahtis 334km/h (Pudasjärven lentokenttä n. 1500m kiihdytys) -- VAPARI
    - Allekirjoittanut 332km/h (Pudasjärven lentokenttä n. 1500m kiihdytys) -- VAPARI+NOS

    Nuo taitaa olla kovimmat tältä suvelta vai kuinka?
    Onko miulla väärää tietoa, kun muistelen, että LPR:n kentällä matka oli 1800m? Kentän mitta kuitenkin on 2,5km, joten aika kiire tulisi vajaan 500m matkalla jarruttaa kovista nopeuksista.

    Liy:n sivuilla oli tieto 330km/h, ilmeisesti tämä 335 on vbox:lla tms mitattu?
    Vbox:lla ja sinänsä tympeä, ettei jää yleiseen tietoon.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  10. #40
    Lainaa (jarim @ Heinä. 29 2008,14:11) kirjoitti
    No asiaakin väliin:

    - RHead 335km/h (Lappeenrannan lentokenttä, n. 2030m kiihdytys) -- TURBO
    - Ahtis 334km/h (Pudasjärven lentokenttä n. 1500m kiihdytys) -- VAPARI
    - Allekirjoittanut 332km/h (Pudasjärven lentokenttä n. 1500m kiihdytys) -- VAPARI+NOS

    Nuo taitaa olla kovimmat tältä suvelta vai kuinka?
    eli mustia hevosia ei ainakaan vielä ole noussut esille ?

    mulla vielä toive, että artsi jonkun taikatempun tehneenä sais pyörän nippuun jojensuuhun... omanikin kuulemma ehtii vaikka on vielä tallin lattialla pitkin poikin levällään (teemu tuuraa mua kuskina).

    top 3 siis 1. rhead 2. ahtis (tulokas kausi-08) 3. jarim
    tällä hetkellä. muistettavaa on että jarim ja ahtiksen tulokset ovat 1500m matkalta ja rhed 1800m matkalta joten tiukkaa tulee joensuussa heidän kesken olemaan ja toivotaan sekaan vielä muutama yllättäjä niin saadaan peli jännäksi...

    ja mielenkiintoista on myös se tosiasia että tän hetken top kolme edustaa turboa, kaasua ja vaparia eli millehän sitä itse oikeasti alkaisi ensi suveksi ?



    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  11. #41
    Lainaa (Tape- @ Heinä. 29 2008,15:03) kirjoitti
    Lainaa (jarim @ Heinä. 29 2008,14:11) kirjoitti
    No asiaakin väliin:

    - RHead 335km/h (Lappeenrannan lentokenttä, n. 2030m kiihdytys) -- TURBO
    - Ahtis 334km/h (Pudasjärven lentokenttä n. 1500m kiihdytys) -- VAPARI
    - Allekirjoittanut 332km/h (Pudasjärven lentokenttä n. 1500m kiihdytys) -- VAPARI+NOS

    Nuo taitaa olla kovimmat tältä suvelta vai kuinka?
    Onko miulla väärää tietoa, kun muistelen, että LPR:n kentällä matka oli 1800m? Kentän mitta kuitenkin on 2,5km, joten aika kiire tulisi vajaan 500m matkalla jarruttaa kovista nopeuksista.

    Liy:n sivuilla oli tieto 330km/h, ilmeisesti tämä 335 on vbox:lla tms mitattu?
    Tietosi pitää paikkaansa, 2500m kenttä ja tutkan kohdalla RHeadilla vauhtia 320. Missasi ilmeisesti jarrumerkin ja nopeus ~2030m kohdalla oli sitten 335. Tiukka jarrutus ja pyörä kuitenkin pysähtyi asfaltilla. Tuon 330 ajoi tutkaan Artsi kansivikaisella pyörällä. Siitäkin oli aika mielenkiintoinen VBox käppyrä joka tuki Artsin kertomaa tapahtumakuvausta itse ajosta. Nopeus VBoxin mukaan tuolla vedolla oli muistaakseni 333.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  12. #42
    Lainaa (jarim @ Heinä. 29 2008,20:55) kirjoitti
    Lainaa (Tape- @ Heinä. 29 2008,15:03) kirjoitti
    Lainaa (jarim @ Heinä. 29 2008,14:11) kirjoitti
    No asiaakin väliin:

    - RHead 335km/h (Lappeenrannan lentokenttä, n. 2030m kiihdytys) -- TURBO
    - Ahtis 334km/h (Pudasjärven lentokenttä n. 1500m kiihdytys) -- VAPARI
    - Allekirjoittanut 332km/h (Pudasjärven lentokenttä n. 1500m kiihdytys) -- VAPARI+NOS

    Nuo taitaa olla kovimmat tältä suvelta vai kuinka?
    Onko miulla väärää tietoa, kun muistelen, että LPR:n kentällä matka oli 1800m? Kentän mitta kuitenkin on 2,5km, joten aika kiire tulisi vajaan 500m matkalla jarruttaa kovista nopeuksista.

    Liy:n sivuilla oli tieto 330km/h, ilmeisesti tämä 335 on vbox:lla tms mitattu?
    Tietosi pitää paikkaansa, 2500m kenttä ja tutkan kohdalla RHeadilla vauhtia 320. Missasi ilmeisesti jarrumerkin ja nopeus ~2030m kohdalla oli sitten 335. Tiukka jarrutus ja pyörä kuitenkin pysähtyi asfaltilla. Tuon 330 ajoi tutkaan Artsi kansivikaisella pyörällä. Siitäkin oli aika mielenkiintoinen VBox käppyrä joka tuki Artsin kertomaa tapahtumakuvausta itse ajosta. Nopeus VBoxin mukaan tuolla vedolla oli muistaakseni 333.
    Siis jarimmän muistelon ja mun lahjomattoman vboxin käppyrän turvin nostetaan artsi kekkereille mukaan sijalle 3. / kansivikaisenakin (mitähän terveenä?)

    top 4 siis 1. rhead 335 2. ahtis 334(tulokas kausi-08) 3. artsi 333 ja 4. jarim 332 tällä hetkellä. muistettavaa on että jarim ja ahtiksen tulokset ovat 1500m matkalta ja rhed 1800m matkalta joten tiukkaa tulee joensuussa heidän kesken olemaan ja toivotaan sekaan vielä muutama yllättäjä niin saadaan peli jännäksi... ja diagnoosi tässä vaiheessa on turbo busien eduksi... jokohan laittas big cc hen tilauksen vetämään vai malttasko joensuun tulokset ensin?



    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  13. #43
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 29 2008,13:44) kirjoitti
    Lainaa (petrik @ Heinä. 29 2008,12:55) kirjoitti
    Tyly - en ole ollut väärässä etkä sinä oikeassa, muistan hyvin yhden keskustelun jossa tuollaista väitit - lopettaisit jo asioiden kärjistämisen. Mielipide-eroja meillä on, mutta ne eivät ole vääriä tai oikeita.

    En vaan jaksa väitellä itsestäänselvyyksistä koska tietotaito eri ihmisillä voi olla ihan eri asioista ja eri tasolla. Samoin en halua julkisesti arvostella kolmannen osapuolen tuotteita tai tekemistä tällä palstalla peläten seuraamuksia. Lisäksi koska tällä palstalla selvästi sallitaan ns. thread hijacking menettely niin tänne kirjoittaminen on turhaa kun asioista voidaan vääntää ja kääntää vaikka mihin suuntiin. Edellisistä syistä johtuen en tällä hetkellä aktiivisesti seuraa tätä palstaa vaan kaikki täältä tulevat viestit menevät suoraan roskapostiin.

    Mutta toivottavasti voidaan keskittyä oleellisempaan ja joskus pääset paikalle johonkin näistä tapahtumista AJAMAAN niin silloin voidaan keskustella asioista naamatusten - JULKISESTI tai pienellä porukalla. Mulle sopii esim Joensuu hienosti, tosin säävarauksella - eli sateen sattuessa tehdään jotain muuta kuin seisotaan radan varressa.

    Aika järjetön lähtökohta tuo että ajetaan kadulla - ihan mielipuolinen ajatus, jollei kyseessä ole "all in" pokerin peluu jolla yritetään saada vastustaja luovuttamaan. Toisaalta jos ei ole sopivaa korttia niin sittenhän ei ole mitään menetettävääkään.

    Nyt taas harmittaa kun tuli edes avattua koko moottoripyörä.org. Laitan sen seuraavaksi firwallissa kiellettyjen saittien listalle niin ei tule vahingossakaan katsottua tänne.
    Kyllä ajattelin edelleen välillä vastata, jos huomaan, että joku jakaa väärää tietoa.

    Yksi esimerkki. En tiedä, miten tämän suuri yleisö ymmärtää.

    Minä kirjoitin toisessa topikissa:
    Lainaa kirjoitti
    Commanderilla pystyy myös säätämään pyttykohtaisesti.
    Ja vastasit suoraan minulle, tuohon ko. topikkiin kirjoittamaani yhteen ainoaan lauseeseen:
    Lainaa kirjoitti
    Ei muuten tyly pysty kommarilla säätämään noita eri karttoja puhumattakaan pyttykohtaisista eroista eri kartoilla ja kierrosluvuilla - vaikka tyhjäkäynnin pyttykohtaisen trimmin sillä pystyykin tekemään.
    Totuushan oli se, että PC:llä voi säätää pyttykohtaisesti TPS/RPM -kartan. Mielestäni tuossa sen kyllä kielsit, tai väkisin siitä jää ainakin se kuva.

    No sovitaan vaikka petrik sitten niin, että sinä et ole koskaan väärässä, vaan moni muukin (minun lisäkseni) on sitten ymmärtänyt kirjoittamasi väärin.

    Etkö ole koskaan ajanut kadulla reippaammin? Ei se nyt mikään järjetön ajatus ole, ja uskon monen tehokkaamman pyörän kuskin kiihdyttäneen usein kaasu pohjassa kadullakin sekä ajaneen mittarin tappiin. En usko, että sinäkään olet aina malttanut kadulla.. Tekopyhyyttä, jos näin väität *

    Jos aikuisia ihmisiä alkaa oikeasti prätkistä, rakentelusta ja ajelusta kirjoittelu kovasti ahdistamaan, niin kannattaa miettiä uudestaan, että onko se nyt sittenkään niin vakavaa? Niinkö vakava on asia, ettei kestä vasta-argumentteja välillä lukea, vaan mieluummin sulkee koko forumin *

    Kyllä sitä pientä piikittelyä pitää kestää, jos kerran on varaa piikitellä muitakin.

    Minua ei Petrik enää ihan hirveästi kiinnosta se radoilla notkuminen, sen takia en ole siellä käynyt. Eikä ole kyllä vuoteen ollut siihen sopivaa laitettakaan ehjänä. Sen verran tuli jossain vaiheessa käytyä, että riitti tällä erää mulle. Ehkä joskus vielä. Hyvän kuvan kuitenkin sain siitä, että mikä on vaikeaa ja mikä ei.
    non niin

    meittillä on toi pärrä nipussa niin sanotulla biltema virityksellä siis kyseessä melkein vakio musta mp joka tulee tälle suvelle edustamaan TFM ää joensuuhun 1. kuskina Teemu ja hätävarana mä ;-) eli kaivahan kilonen kaapista ja tuu narraa meijän kanssa muita? samalla saadaan tohon tulosluetteloon jatkoa...
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  14. #44
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 31 2008,18:13) kirjoitti
    non niin

    meittillä on toi pärrä nipussa niin sanotulla biltema virityksellä siis kyseessä melkein vakio musta mp joka tulee tälle suvelle edustamaan TFM ää joensuuhun 1. kuskina Teemu ja hätävarana mä ;-) eli kaivahan kilonen kaapista ja tuu narraa meijän kanssa muita? samalla saadaan tohon tulosluetteloon jatkoa...
    Jep, tänään vietin 8 tuntia tallilla, ja pyörä on valmis Joensuuhun. Eli se tulee Jampan kyydissä sinne. Ainakin Jarim ja Jamppa ajelee sillä, saa se Teemukin ajaa jos haluaa.

    Välitykset on nyt niin, että 324km/h 3% luistolla (uudella renkaalla). Mulla hiukkasen kulunut rengas. Yli 300km/h on tavoite, epäilen varaa löytyvän hyvissä oloissa jopa 310-320km/h vauhtiin.

    Huomenna aamusta vielä viimeinen hienosäätö Dyno-Mightin penkissä. Toivottavasti ei kajahda sinne penkkiin
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  15. #45
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 31 2008,19:03) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 31 2008,18:13) kirjoitti
    non niin

    meittillä on toi pärrä nipussa niin sanotulla biltema virityksellä siis kyseessä melkein vakio musta mp joka tulee tälle suvelle edustamaan TFM ää joensuuhun 1. kuskina Teemu ja hätävarana mä ;-) eli kaivahan kilonen kaapista ja tuu narraa meijän kanssa muita? samalla saadaan tohon tulosluetteloon jatkoa...
    Jep, tänään vietin 8 tuntia tallilla, ja pyörä on valmis Joensuuhun. Eli se tulee Jampan kyydissä sinne. Ainakin Jarim ja Jamppa ajelee sillä, saa se Teemukin ajaa jos haluaa.

    Välitykset on nyt niin, että 324km/h 3% luistolla (uudella renkaalla). Mulla hiukkasen kulunut rengas. Yli 300km/h on tavoite, epäilen varaa löytyvän hyvissä oloissa jopa 310-320km/h vauhtiin.

    Huomenna aamusta vielä viimeinen hienosäätö Dyno-Mightin penkissä. Toivottavasti ei kajahda sinne penkkiin *
    hienoa, elä mee nyt sinne penkkiin rikkoo sitä jos kerran nipussa on. Faktaa on et jos jarim vedon pari vetää niin siitä tuskin kellään tappi paranee sillä kertaa.

    meidän tavoite on saada teemulle ainakin yksi veto jäi meinaan viime vuonna joensuussa ja nyt lappeenrannas teemun ajot ajamatta joten toivotaan nyt parempaa onnea.
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  16. #46
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 31 2008,20:10) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 31 2008,19:03) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 31 2008,18:13) kirjoitti
    non niin

    meittillä on toi pärrä nipussa niin sanotulla biltema virityksellä siis kyseessä melkein vakio musta mp joka tulee tälle suvelle edustamaan TFM ää joensuuhun 1. kuskina Teemu ja hätävarana mä ;-) eli kaivahan kilonen kaapista ja tuu narraa meijän kanssa muita? samalla saadaan tohon tulosluetteloon jatkoa...
    Jep, tänään vietin 8 tuntia tallilla, ja pyörä on valmis Joensuuhun. Eli se tulee Jampan kyydissä sinne. Ainakin Jarim ja Jamppa ajelee sillä, saa se Teemukin ajaa jos haluaa.

    Välitykset on nyt niin, että 324km/h 3% luistolla (uudella renkaalla). Mulla hiukkasen kulunut rengas. Yli 300km/h on tavoite, epäilen varaa löytyvän hyvissä oloissa jopa 310-320km/h vauhtiin.

    Huomenna aamusta vielä viimeinen hienosäätö Dyno-Mightin penkissä. Toivottavasti ei kajahda sinne penkkiin *
    hienoa, elä mee nyt sinne penkkiin rikkoo sitä jos kerran nipussa on. Faktaa on et jos jarim vedon pari vetää niin siitä tuskin kellään tappi paranee sillä kertaa.

    meidän tavoite on saada teemulle ainakin yksi veto jäi meinaan viime vuonna joensuussa ja nyt lappeenrannas teemun ajot ajamatta joten toivotaan nyt parempaa onnea.
    Pitää säätää se tuolle kisabensalle erikseen, muuten kajahtaa melko varmasti
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #47
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 31 2008,20:20) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 31 2008,20:10) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 31 2008,19:03) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 31 2008,18:13) kirjoitti
    non niin

    meittillä on toi pärrä nipussa niin sanotulla biltema virityksellä siis kyseessä melkein vakio musta mp joka tulee tälle suvelle edustamaan TFM ää joensuuhun 1. kuskina Teemu ja hätävarana mä ;-) eli kaivahan kilonen kaapista ja tuu narraa meijän kanssa muita? samalla saadaan tohon tulosluetteloon jatkoa...
    Jep, tänään vietin 8 tuntia tallilla, ja pyörä on valmis Joensuuhun. Eli se tulee Jampan kyydissä sinne. Ainakin Jarim ja Jamppa ajelee sillä, saa se Teemukin ajaa jos haluaa.

    Välitykset on nyt niin, että 324km/h 3% luistolla (uudella renkaalla). Mulla hiukkasen kulunut rengas. Yli 300km/h on tavoite, epäilen varaa löytyvän hyvissä oloissa jopa 310-320km/h vauhtiin.

    Huomenna aamusta vielä viimeinen hienosäätö Dyno-Mightin penkissä. Toivottavasti ei kajahda sinne penkkiin *
    hienoa, elä mee nyt sinne penkkiin rikkoo sitä jos kerran nipussa on. Faktaa on et jos jarim vedon pari vetää niin siitä tuskin kellään tappi paranee sillä kertaa.

    meidän tavoite on saada teemulle ainakin yksi veto jäi meinaan viime vuonna joensuussa ja nyt lappeenrannas teemun ajot ajamatta joten toivotaan nyt parempaa onnea.
    Pitää säätää se tuolle kisabensalle erikseen, muuten kajahtaa melko varmasti *
    mullakin on tossa racing bensaa vaan ei teemulle kelvannu eli halus 10 litraa vpoweria... hauska nähä pärjääkö edes ysi vainaan lukemille? tuu kentän reunalle mulle kaveriksi jos ajohommat ei niin kiinnosta.

    kuten totesin, että jos on nyt nipussa niin elä kiusaa liikaa penkissä... mukavaa ois saada se viime kesäinen honda mieskin radalle (siis se joka ei tullut?), tulis tonnisille omat kapinat.



    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  18. #48
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 31 2008,21:15) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 31 2008,20:20) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 31 2008,20:10) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 31 2008,19:03) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 31 2008,18:13) kirjoitti
    non niin

    meittillä on toi pärrä nipussa niin sanotulla biltema virityksellä siis kyseessä melkein vakio musta mp joka tulee tälle suvelle edustamaan TFM ää joensuuhun 1. kuskina Teemu ja hätävarana mä ;-) eli kaivahan kilonen kaapista ja tuu narraa meijän kanssa muita? samalla saadaan tohon tulosluetteloon jatkoa...
    Jep, tänään vietin 8 tuntia tallilla, ja pyörä on valmis Joensuuhun. Eli se tulee Jampan kyydissä sinne. Ainakin Jarim ja Jamppa ajelee sillä, saa se Teemukin ajaa jos haluaa.

    Välitykset on nyt niin, että 324km/h 3% luistolla (uudella renkaalla). Mulla hiukkasen kulunut rengas. Yli 300km/h on tavoite, epäilen varaa löytyvän hyvissä oloissa jopa 310-320km/h vauhtiin.

    Huomenna aamusta vielä viimeinen hienosäätö Dyno-Mightin penkissä. Toivottavasti ei kajahda sinne penkkiin *
    hienoa, elä mee nyt sinne penkkiin rikkoo sitä jos kerran nipussa on. Faktaa on et jos jarim vedon pari vetää niin siitä tuskin kellään tappi paranee sillä kertaa.

    meidän tavoite on saada teemulle ainakin yksi veto jäi meinaan viime vuonna joensuussa ja nyt lappeenrannas teemun ajot ajamatta joten toivotaan nyt parempaa onnea.
    Pitää säätää se tuolle kisabensalle erikseen, muuten kajahtaa melko varmasti *
    mullakin on tossa racing bensaa vaan ei teemulle kelvannu eli halus 10 litraa vpoweria... hauska nähä pärjääkö edes ysi vainaan lukemille? tuu kentän reunalle mulle kaveriksi jos ajohommat ei niin kiinnosta.

    kuten totesin, että jos on nyt nipussa niin elä kiusaa liikaa penkissä... mukavaa ois saada se viime kesäinen honda mieskin radalle (siis se joka ei tullut?), tulis tonnisille omat kapinat.
    Tulisin mielelläni, vaan matkaa on sen verran, että vässykkänä laitoin vaan pyörän tulemaan.. * Kyllä mua ajohommat tietty kiinnostaa eniten, mutta tällä kertaa näin.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  19. #49
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 31 2008,23:41) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 31 2008,21:15) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 31 2008,20:20) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 31 2008,20:10) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 31 2008,19:03) kirjoitti
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 31 2008,18:13) kirjoitti
    non niin

    meittillä on toi pärrä nipussa niin sanotulla biltema virityksellä siis kyseessä melkein vakio musta mp joka tulee tälle suvelle edustamaan TFM ää joensuuhun 1. kuskina Teemu ja hätävarana mä ;-) eli kaivahan kilonen kaapista ja tuu narraa meijän kanssa muita? samalla saadaan tohon tulosluetteloon jatkoa...
    Jep, tänään vietin 8 tuntia tallilla, ja pyörä on valmis Joensuuhun. Eli se tulee Jampan kyydissä sinne. Ainakin Jarim ja Jamppa ajelee sillä, saa se Teemukin ajaa jos haluaa.

    Välitykset on nyt niin, että 324km/h 3% luistolla (uudella renkaalla). Mulla hiukkasen kulunut rengas. Yli 300km/h on tavoite, epäilen varaa löytyvän hyvissä oloissa jopa 310-320km/h vauhtiin.

    Huomenna aamusta vielä viimeinen hienosäätö Dyno-Mightin penkissä. Toivottavasti ei kajahda sinne penkkiin *
    hienoa, elä mee nyt sinne penkkiin rikkoo sitä jos kerran nipussa on. Faktaa on et jos jarim vedon pari vetää niin siitä tuskin kellään tappi paranee sillä kertaa.

    meidän tavoite on saada teemulle ainakin yksi veto jäi meinaan viime vuonna joensuussa ja nyt lappeenrannas teemun ajot ajamatta joten toivotaan nyt parempaa onnea.
    Pitää säätää se tuolle kisabensalle erikseen, muuten kajahtaa melko varmasti *
    mullakin on tossa racing bensaa vaan ei teemulle kelvannu eli halus 10 litraa vpoweria... hauska nähä pärjääkö edes ysi vainaan lukemille? tuu kentän reunalle mulle kaveriksi jos ajohommat ei niin kiinnosta.

    kuten totesin, että jos on nyt nipussa niin elä kiusaa liikaa penkissä... mukavaa ois saada se viime kesäinen honda mieskin radalle (siis se joka ei tullut?), tulis tonnisille omat kapinat.
    Tulisin mielelläni, vaan matkaa on sen verran, että vässykkänä laitoin vaan pyörän tulemaan.. * Kyllä mua ajohommat tietty kiinnostaa eniten, mutta tällä kertaa näin.
    Ok, next time meille molemmille. Ja ei muuta kun matkaan...
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  20. #50
    Löytyykö Suomen nopein tänään Joensuusta..?

    Joensuussa mennyt jo tähän mennessä ainakin viisi pyörää yli 334km/h. Rhead, jarim, petrik, Teemu (Rissasen pyörällä), ahtis... Kaikilla alla Busa. Kovaa ne jannut vetää. Mielenkiinnolla odotellaan minkälaisia tuloksia taululla, kun päivä on pulkassa.



    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
  21. #51
    Jep, Gixxeri meni vähän kuten arvelinkin, ehkä hiukan lujempaa. 321km/h tutkaan rajoitin paukkuen. Jarim raportoi, että pidempää välitystä kaipaisi. Meni kuulemma reilusti ennen maalia rajoittajaan, eli menohaluja löytyi selvästi kovempaankin lukemaan

    Aika hyvin vaparille "starttimoottorille" ilman kaasuja *



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  22. #52
    Hyvinhän sen Gixu liikkuu. Kai se Jamppa ajaa vielä sillä, niin näkee miten vaikuttaa käytännössä n. 20kg painoero... Vai ehtiikö rätkiä Jampallakin rajoittimeen...?



    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
  23. #53
    Oho, kovat lukemat!

    Seuraavaksi väitellään ja kokeillaan sitten siitä että kulkeeko vakiogikseri paremman tehopainosuhteen ansiosta kovempaa samalla matkalla mitä k8 busa, ilman rajoittimia ;)
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  24. #54
    Lainaa kirjoitti
    Jep, Gixxeri meni vähän kuten arvelinkin, ehkä hiukan lujempaa. 321km/h tutkaan rajoitin paukkuen. Jarim raportoi, että pidempää välitystä kaipaisi. Meni kuulemma reilusti ennen maalia rajoittajaan, eli menohaluja löytyi selvästi kovempaankin lukemaan
    Ihan mielenkiinnosta, mitkä oli välitykset ja millä kierroksella rajoittaja?
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  25. #55
    Lainaa (DizzySpell @ Elo. 02 2008,15:41) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Jep, Gixxeri meni vähän kuten arvelinkin, ehkä hiukan lujempaa. 321km/h tutkaan rajoitin paukkuen. Jarim raportoi, että pidempää välitystä kaipaisi. Meni kuulemma reilusti ennen maalia rajoittajaan, eli menohaluja löytyi selvästi kovempaankin lukemaan
    Ihan mielenkiinnosta, mitkä oli välitykset ja millä kierroksella rajoittaja?
    Edessä +1, muuten vakio. Rajoitin tulee 13.100rpm kohdalla (mittarin mukaan 13.500rpm), eli vakio sekin.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  26. #56
    Huhut kertovat isolohko busasta jolla ajettu 348km/h ilman kaasuja tai ahtimia.......suht sairas tulos vapari pyörälle!!
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  27. #57
    Onko jo lopullisia tuloksia tiedossa / menikö 350 rikki?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  28. #58
    Lainaa (Pahkasika @ Elo. 02 2008,18:09) kirjoitti
    Huhut kertovat isolohko busasta jolla ajettu 348km/h ilman kaasuja tai ahtimia.......suht sairas tulos vapari pyörälle!!
    Ton huhun minäkin kuulin....! TODELLA kova tulos!!
    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  29. #59
    Lainaa (Pahkasika @ Elo. 02 2008,18:09) kirjoitti
    Huhut kertovat isolohko busasta jolla ajettu 348km/h ilman kaasuja tai ahtimia.......suht sairas tulos vapari pyörälle!!
    On kyllä aika mahtava tulos,jos pitää paikkansa ja hyvinhän nuo putkiviritteiset k8sitki meni.Hienostihan tuo tylyn "starttimoottoriki" kulki
    Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
  30.  
  31. #60
    Lainaa (The Punisher @ Elo. 02 2008,19:26) kirjoitti
    On kyllä aika mahtava tulos,jos pitää paikkansa ja hyvinhän nuo putkiviritteiset k8sitki meni.Hienostihan tuo tylyn "starttimoottoriki" kulki *
    Yllättävän hyvin kyllä, varmaan lähemmäs 330km/h olisi ollut mahdollista sopivilla välityksillä.
    Nyt se meni 10km/h kovempaa kuin täysin vakio k8 busa ilman änkkäreitä....
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen