Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 131:sta
  1. #1
    Mikä (kuka) mahtaakaan olla suomen nopein mp 0-1800m matkalla kaudelle 2008 ?

    Vapari ? Kaasu ? Turbo ?

    Sattuneesta syystä se en ole ainakaan mä, mutta 2009 saattaapi olla toisin... mun veikkaus on pohjoisen pojista joko jarim tai ahtis siis busa kaasuilla tai ilman...



    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  2. #2
    Onko merkki vaihtumassa/vaihtunut?
    Busako tulossa?

    CB 1300 -07
  3. #3
    Joku bussihan se ilmanmuuta on.. Turbo tai kaasutettu.. ELLEI sitten Tylyttäjä vedä 390kmh..
    Exät:
    Yamaha DT 125 R -89
    Husqvarna WR 250 -92
    Honda CB 750 -73
    Honda CBR 1000 f -90
    Suzuki Bandit 1200 -02
    GSX1300R Hayabusa K5
    M1800r -09
    Nyxä: H-D Electra Glide Standard 2019
  4. #4
    Lainaa (mustapera @ Heinä. 27 2008,21:59) kirjoitti
    Onko merkki vaihtumassa/vaihtunut?
    Busako tulossa?
    juu kyllä, mikä lie mut musta vielä tän suven
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  5. #5
    Lainaa (jummijammi @ Heinä. 28 2008,09:12) kirjoitti
    Joku bussihan se ilmanmuuta on.. Turbo tai kaasutettu.. ELLEI sitten Tylyttäjä vedä 390kmh..
    juu kyllä noi meidän kylän bussit on vahvoilla nyt kun mä p...kele vedin kuperkeikkaa ysin kanssa. ei näy nimeä listassa, niinkuin ei näkynyt vuosi sittenkään.
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  6. #6
    Tylyttäjä tehopainosuhde-giksereineen tietysti.. siinä jää busat kuin paikalleen.
    Mutta mr. T ei jaksa ajaa vetopaikalle todistelemaan itsestäänselvyyksiä =I
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  7. #7
    Lainaa (jyk4 @ Heinä. 28 2008,12:01) kirjoitti
    Tylyttäjä tehopainosuhde-giksereineen tietysti.. siinä jää busat kuin paikalleen.
    Mutta mr. T ei jaksa ajaa vetopaikalle todistelemaan itsestäänselvyyksiä =I
    Siis eikö löydy maasta haastajia rheadille, artsille, jarimälle ja ahtikselle... vielä mahtus joensuun ajoihin muutama mukaan.
    yleensähän ne vahvimmat ja nopeimmat ovat katsomossa vaankun joensuussa ei oo katsomoa ollenkaan siis parempi tulla ajamaan..
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  8. #8
    Lainaa (jyk4 @ Heinä. 28 2008,12:01) kirjoitti
    Tylyttäjä tehopainosuhde-giksereineen tietysti.. siinä jää busat kuin paikalleen.
    Mutta mr. T ei jaksa ajaa vetopaikalle todistelemaan itsestäänselvyyksiä =I
    Heh heh. Ei sillä pärjää kaasutettuja ja turbotettuja pyöriä vastaan. Vaan 300km/h ylitykseen ei sellaista tarvita, joka onkin jo muutaman kuskin toimesta todistettu.

    Eipä ainakaan meikäläistä jaksaisi koko homma edes hirveästi kiinnostaa, jos joku pääsee vaparipyörällään (muulla kuin Busalla) yli 300km/h kentällä. Ei ole niin ameriikantemppu. Näyttää se joitain silti hirveästi kiinnostavan

    Sitten alkaa kiinnostamaan kun joku vetää tuollaisia 350km/h vauhteja mitä Artsi on parhaimmillaan vetänyt. Siinä alkaa nimittäin olemaan loppunopeus jo kohdallaan
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  9. #9
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 28 2008,16:26) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Heinä. 28 2008,12:01) kirjoitti
    Tylyttäjä tehopainosuhde-giksereineen tietysti.. siinä jää busat kuin paikalleen.
    Mutta mr. T ei jaksa ajaa vetopaikalle todistelemaan itsestäänselvyyksiä =I
    Heh heh. Ei sillä pärjää kaasutettuja ja turbotettuja pyöriä vastaan. Vaan 300km/h ylitykseen ei sellaista tarvita, joka onkin jo muutaman kuskin toimesta todistettu.

    Eipä ainakaan meikäläistä jaksaisi koko homma edes hirveästi kiinnostaa, jos joku pääsee vaparipyörällään (muulla kuin Busalla) yli 300km/h kentällä. Ei ole niin ameriikantemppu. Näyttää se joitain silti hirveästi kiinnostavan *

    Sitten alkaa kiinnostamaan kun joku vetää tuollaisia 350km/h vauhteja mitä Artsi on parhaimmillaan vetänyt. Siinä alkaa nimittäin olemaan loppunopeus jo kohdallaan *
    moi

    sattuneesta syystä teemu ei voi mun ysillä ratsastaa mutta uudella pärrällä kylläkin, tuo omasi riviin niin teemu varmasti ottaa pohjat sillekin?
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  10. #10
    Toivottavasti Jouni & Co saavat laitteiston kuntoon joensuuta varten. TFM oli viime kauden valopilkku koska harvoin näkee samaa miestä sekä louskuttamassa leukojaan että myös tekemässä sitä mistä on puhuttu. Hieno homma että tiimin toiminta jatkuu - saatte musta kannatusjäsenen toimintaanne.

    Tälläkin palstalla on monta veikkoa, villeä ja kallea jotka ovat puheissaan ajaneet yli 300 mittari pohjaan saakka mutta eipä heitä radalla ole näkynyt. Nyt olisi mahdollisuus näyttää että pyörä kulkee sen mitä täällä on vuosia puhuttu ja samalla sitten lopettaa jauhaminen monista muistakin asioista joista ei käytännössä osaa mitään.
    Miksi ... aina jää varaa parantaa...

    http://www.facebook.com/pages/ecuedi...33860313347043
  11. #11
    Joo'o... Ois kiva nähä miten noi gixxerit kulkee busien rinnalla, kovat on ollu puheet monessakin threadissa, mutta missä on näyttö.
    Suzuki GSX-R 750 K6
  12. #12
    paikalle ajamaan, jatketaan sitten jauhantaa, no ei sentäs.
    itse lähden hauskuuttumaan itseäni samalla myös muita

    blue busa -> black äffä
  13. #13
    Lainaa (petrik @ Heinä. 29 2008,00:10) kirjoitti
    Toivottavasti Jouni & Co saavat laitteiston kuntoon joensuuta varten. TFM oli viime kauden valopilkku koska harvoin näkee samaa miestä sekä louskuttamassa leukojaan että myös tekemässä sitä mistä on puhuttu. Hieno homma että tiimin toiminta jatkuu - saatte musta kannatusjäsenen toimintaanne.

    Tälläkin palstalla on monta veikkoa, villeä ja kallea jotka ovat puheissaan ajaneet yli 300 mittari pohjaan saakka mutta eipä heitä radalla ole näkynyt. Nyt olisi mahdollisuus näyttää että pyörä kulkee sen mitä täällä on vuosia puhuttu ja samalla sitten lopettaa jauhaminen monista muistakin asioista joista ei käytännössä osaa mitään.
    Piikki oli varmasti tarkoitettu minulle. Radalla olen kyllä ollut monesti, sinäkin olet ollut samaan aikaan muutaman kerran. Etkä kyllä ole pärjännyt. Joten ehkäpä sinä et ole paras henkilö arvostelemaan, kuka tietää kovaa ajamisesta ja kuka ei?

    Ikävä kyllä olen myöskin huomannut, että vaikka kovasti tiedät esim. ECU:n ohjelmoinnista, ja kerrot ettei vaikkapa Commanderilla saa pyörää kunnollisiin säätöihin, niin aukkoja on tiedoissasi. Kaiken lisäksi et edes myönnä sitä jos olet ollut väärässä



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  14. #14
    Lainaa (Hege @ Heinä. 29 2008,08:36) kirjoitti
    Joo'o... Ois kiva nähä miten noi gixxerit kulkee busien rinnalla, kovat on ollu puheet monessakin threadissa, mutta missä on näyttö.
    Tule katsomaan vaikka tallille, siellä on iso shekki seinällä. Kiihdytyskisoista voitettu, jossa oli myös Busia mukana.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  15. #15
    Lainaa (Hege @ Heinä. 29 2008,08:36) kirjoitti
    Joo'o... Ois kiva nähä miten noi gixxerit kulkee busien rinnalla, kovat on ollu puheet monessakin threadissa, mutta missä on näyttö.
    Joissain muissa threadeissä on kuitenkin ollut kyse siitä kumpi kiihtyy VAKIONA paremmin isoimmalla vaihteella 60km/h-140km/h sitkeysmittauksessa, ja niissä mittauksissa nuo gikserit olleet selkeästi parempia ainakin aiempina vuosina (ennen tätä Busan uudistusta).

    Sen sijaan huippunopeus Busilla ihan eri lukemilla, turbotetuista nyt puhumattakaan.. *

    Miksi busanistit tän busa-gikseri asian taas nostivat esiin? Ei voi näin suht puolueettomana sivullisena ymmärtää.. *



    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  16. #16
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,09:23) kirjoitti
    Lainaa (Hege @ Heinä. 29 2008,08:36) kirjoitti
    Joo'o... Ois kiva nähä miten noi gixxerit kulkee busien rinnalla, kovat on ollu puheet monessakin threadissa, mutta missä on näyttö.
    Joissain muissa threadeissä on kuitenkin ollut kyse siitä kumpi kiihtyy VAKIONA paremmin isoimmalla vaihteella 60km/h-140km/h sitkeysmittauksessa, ja niissä mittauksissa nuo gikserit olleet selkeästi parempia ainakin aiempina vuosina (ennen tätä Busan uudistusta).

    Sen sijaan huippunopeus Busilla ihan eri lukemilla, turbotetuista nyt puhumattakaan.. *

    Miksi busanistit tän busa-gikseri asian taas nostivat esiin? Ei voi näin suht puolueettomana sivullisena ymmärtää.. *e
    Luulen, että Busa-kuskit ottivat asian esille sen takia, että ovat lähes yhtä pahasti merkki/malliuskovaisia kuin Ducati-kuskit. Ja tuntuupa tätä porukkaa olevan erityisen helppo lämmittää, isot miehet ottavat nokkiinsa oikeen tosissaan *

    Heille on kova paikka, kun joidenkin mielestä varsinkin wanha Busa on kömpelö laiskahko sport-touring pyörä.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  17. #17
    Kukas tänä vuonna on vetänyt todistetusti nopeimman vedon..? Ja kuinka kovaa? Yli kolmensadan kyytejä kuitenkin taitaa olla useita?
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  18. #18
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 29 2008,09:27) kirjoitti
    Busa-kuskit ovat lähes yhtä pahasti merkki/malliuskovaisia kuin Ducati-kuskit. Ja tuntuupa tätä porukkaa olevan erityisen helppo lämmittää, isot miehet ottavat nokkiinsa oikeen tosissaan *
    Mitä nyt muutamia busanistejä tunnen, niin rentoa ja suvaitsevaa sakkia ovat . Ja hienoja pyöriä nuo busat . Moni heistä on ajan kanssa ja ajatuksella tuunannut omaansa kaikenlaisilla kivoilla lisäkilkkeillä.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  19. #19
    Lainaa (Athene @ Heinä. 29 2008,09:38) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 29 2008,09:27) kirjoitti
    Busa-kuskit ovat lähes yhtä pahasti merkki/malliuskovaisia kuin Ducati-kuskit. Ja tuntuupa tätä porukkaa olevan erityisen helppo lämmittää, isot miehet ottavat nokkiinsa oikeen tosissaan *
    Mitä nyt muutamia busanistejä tunnen, niin rentoa ja suvaitsevaa sakkia ovat . Ja hienoja pyöriä nuo busat . Moni heistä on ajan kanssa ja ajatuksella tuunannut omaansa kaikenlaisilla kivoilla lisäkilkkeillä.
    Nettipalstalla tuntuu moni lämpenevän helposti, vaikka ovatkin livenä rentoa porukkaa.

    Se on vaan tää nettikirjoittelu sellaista, että väärinkäsityksiä yms. tulee paljon. Ja hermostutaan sellaisistakin asioista, joille vain naureskeltaisiin naamakkain
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  20. #20
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,09:23) kirjoitti
    Miksi busanistit tän busa-gikseri asian taas nostivat esiin? Ei voi näin suht puolueettomana sivullisena ymmärtää.. *
    Luulempa, että perimmäinen tarkoitus on kokeilla kaikkia mahdollisia kikkoja saada Tylyttäjä viivalle 2.8. Ehkä pikkulusikallinen paskanjauhantaa seassa.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  21. #21
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 29 2008,09:44) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Heinä. 29 2008,09:38) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 29 2008,09:27) kirjoitti
    Busa-kuskit ovat lähes yhtä pahasti merkki/malliuskovaisia kuin Ducati-kuskit. Ja tuntuupa tätä porukkaa olevan erityisen helppo lämmittää, isot miehet ottavat nokkiinsa oikeen tosissaan *
    Mitä nyt muutamia busanistejä tunnen, niin rentoa ja suvaitsevaa sakkia ovat . Ja hienoja pyöriä nuo busat . Moni heistä on ajan kanssa ja ajatuksella tuunannut omaansa kaikenlaisilla kivoilla lisäkilkkeillä.
    Nettipalstalla tuntuu moni lämpenevän helposti, vaikka ovatkin livenä rentoa porukkaa.

    Se on vaan tää nettikirjoittelu sellaista, että väärinkäsityksiä yms. tulee paljon. Ja hermostutaan sellaisistakin asioista, joille vain naureskeltaisiin naamakkain *
    Totta .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  22. #22
    Tää on kans helppoa itse puolueettomana kun en busaa taikka kiksutinta omista. Ja jos jommankumman hommaisin, olisi päätös vaikea. Veikkaan, että gixxeri olisi kuiteskin enemmän pyörä mun tyyliini.

    En yhtään epäile etteikö Tylyttäjässä ole rahkeita heittämään noita 300km/h tienoon vetoja, mutta haluaisin tietää miten käy, nyt kun matkalehmä-taistelupanssarivaunu -busia on dissattu jo useemman kuukauden ja nyt kun busanistit pistävät haasteen ilmaan gixxeriä vastaan.

    Ja muistetaanhan pitää pilke silmäkulmassa.
    Suzuki GSX-R 750 K6
  23. #23
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 29 2008,09:46) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,09:23) kirjoitti
    Miksi busanistit tän busa-gikseri asian taas nostivat esiin? Ei voi näin suht puolueettomana sivullisena ymmärtää.. *
    Luulempa, että perimmäinen tarkoitus on kokeilla kaikkia mahdollisia kikkoja saada Tylyttäjä viivalle 2.8. Ehkä pikkulusikallinen paskanjauhantaa seassa.
    No sama on käynyt mielessä muutaman kerran
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  24. #24
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 29 2008,09:46) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,09:23) kirjoitti
    Miksi busanistit tän busa-gikseri asian taas nostivat esiin? Ei voi näin suht puolueettomana sivullisena ymmärtää.. *
    Luulempa, että perimmäinen tarkoitus on kokeilla kaikkia mahdollisia kikkoja saada Tylyttäjä viivalle 2.8. Ehkä pikkulusikallinen paskanjauhantaa seassa.
    Olisihan tuo kieltämättä mielenkiintoista nähdä mitä T:n laitettu gikseri oikeasti kulkee..
    Kawasaki ZZR1400SP 2016
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
  25. #25
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,10:23) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 29 2008,09:46) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,09:23) kirjoitti
    Miksi busanistit tän busa-gikseri asian taas nostivat esiin? Ei voi näin suht puolueettomana sivullisena ymmärtää.. *
    Luulempa, että perimmäinen tarkoitus on kokeilla kaikkia mahdollisia kikkoja saada Tylyttäjä viivalle 2.8. Ehkä pikkulusikallinen paskanjauhantaa seassa.
    Olisihan tuo kieltämättä mielenkiintoista nähdä mitä T:n laitettu gikseri oikeasti kulkee.. *
    Ei se mitään ihmeellisiä lukemia mene, mitä joku ei olisi jo aikaisemmin ajanut. Ihmeellisempää on se, että MAN-saarella kavereilla on parhaimmillaan _kadulla_ +320km/h (eikä ole Busia, vaan kilosia), joten mielestäni kentällä ajettu yli 300km/h on aika yliarvostettu juttu.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  26. #26
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 29 2008,10:33) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,10:23) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 29 2008,09:46) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,09:23) kirjoitti
    Miksi busanistit tän busa-gikseri asian taas nostivat esiin? Ei voi näin suht puolueettomana sivullisena ymmärtää.. *
    Luulempa, että perimmäinen tarkoitus on kokeilla kaikkia mahdollisia kikkoja saada Tylyttäjä viivalle 2.8. Ehkä pikkulusikallinen paskanjauhantaa seassa.
    Olisihan tuo kieltämättä mielenkiintoista nähdä mitä T:n laitettu gikseri oikeasti kulkee.. *
    Ei se mitään ihmeellisiä lukemia mene, mitä joku ei olisi jo aikaisemmin ajanut. Ihmeellisempää on se, että MAN-saarella kavereilla on parhaimmillaan _kadulla_ +320km/h, joten mielestäni kentällä ajettu yli 300km/h on aika yliarvostettu juttu.
    Juu eikä ne Man-saaren baanat ole tasaista lentokenttää ei. Pomppuisia ja kapeita katuja . Niille kuskeille ei voi kuin . Oli hienoa olla tänä vuonna paikan päällä seuraamassa menoa !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  27. #27
    Lainaa (Athene @ Heinä. 29 2008,10:36) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 29 2008,10:33) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,10:23) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 29 2008,09:46) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,09:23) kirjoitti
    Miksi busanistit tän busa-gikseri asian taas nostivat esiin? Ei voi näin suht puolueettomana sivullisena ymmärtää.. *
    Luulempa, että perimmäinen tarkoitus on kokeilla kaikkia mahdollisia kikkoja saada Tylyttäjä viivalle 2.8. Ehkä pikkulusikallinen paskanjauhantaa seassa.
    Olisihan tuo kieltämättä mielenkiintoista nähdä mitä T:n laitettu gikseri oikeasti kulkee.. *
    Ei se mitään ihmeellisiä lukemia mene, mitä joku ei olisi jo aikaisemmin ajanut. Ihmeellisempää on se, että MAN-saarella kavereilla on parhaimmillaan _kadulla_ +320km/h, joten mielestäni kentällä ajettu yli 300km/h on aika yliarvostettu juttu.
    Juu eikä ne Man-saaren baanat ole tasaista lentokenttää ei. Pomppuisia ja kapeita katuja . Niille kuskeille ei voi kuin . Oli hienoa olla tänä vuonna paikan päällä seuraamassa menoa !
    Niin just! Oli varmasti mahtava reissu, on ollut jo monta vuotta suunnitelmissa lähteä sinne
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  28. #28
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 27 2008,16:01) kirjoitti
    Mikä (kuka) mahtaakaan olla suomen nopein mp 0-1800m matkalla kaudelle 2008 ?
    minä
  29. #29
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 29 2008,10:38) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Heinä. 29 2008,10:36) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 29 2008,10:33) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,10:23) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 29 2008,09:46) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,09:23) kirjoitti
    Miksi busanistit tän busa-gikseri asian taas nostivat esiin? Ei voi näin suht puolueettomana sivullisena ymmärtää.. *
    Luulempa, että perimmäinen tarkoitus on kokeilla kaikkia mahdollisia kikkoja saada Tylyttäjä viivalle 2.8. Ehkä pikkulusikallinen paskanjauhantaa seassa.
    Olisihan tuo kieltämättä mielenkiintoista nähdä mitä T:n laitettu gikseri oikeasti kulkee.. *
    Ei se mitään ihmeellisiä lukemia mene, mitä joku ei olisi jo aikaisemmin ajanut. Ihmeellisempää on se, että MAN-saarella kavereilla on parhaimmillaan _kadulla_ +320km/h, joten mielestäni kentällä ajettu yli 300km/h on aika yliarvostettu juttu.
    Juu eikä ne Man-saaren baanat ole tasaista lentokenttää ei. Pomppuisia ja kapeita katuja . Niille kuskeille ei voi kuin . Oli hienoa olla tänä vuonna paikan päällä seuraamassa menoa !
    Niin just! Oli varmasti mahtava reissu, on ollut jo monta vuotta suunnitelmissa lähteä sinne *
    moikka

    tuu nyt aluksi vaikka ihan huvin vuoksi joensuuhun onhan se huomattavasti halvempaakin. olen tylyttäjän kanssa samaa mieltä ettei oo mikään ameriikantemppu saada joku pyörä kulkemaan 300kmh (kulkihan ysi vainaakin 0-1300kmh / 309kmh eikä se ollut edes sen pyörän tod.max) enemmänkin on ameriikantemppu ajaa se. ja jos meinaa ajaa sen oikeesti niin pitää tulla paikkaan jossa nopeus oikeasti ja virkavallan ottamana todetaan siispä esim joensuu on se halpa tapa saada lappu sinne seinälle komeilemaan. se mitä epäilit petrik tiedosta ja taidosta niin otan mielelläni sulta parempia neuvoja vastaan, ainakin tähän asti olet sillä rintamalla ollut aika hiljaa toisin kuin petrik lta on pyyteettömästi tullut oikeaa tietoa rutkasti. se mitä petrin ajamiseen tulee niin lyön makkaran vetoa petrik oon puolesta tälle kaudelle niin vartille kuin nopeudessa, taitaa peli olla tällä hetkellä siis petrille 1-0 (9,5 vartti) ja 1-0 (316 vaparina huiput).

    se miksi ko. topikin aloitin on 2 syytä: 1. onko härmässä joku nopea pyörä josta en ole tietoinen 2. saada joensuuhun lisää ajajia

    ei se että tylyttäjä olisi mielenkiintoni kohde, hän tallatkoon omia latujaan ja ne ladut taitaa olla enemmän you tuben puolella kuin näissä racing hommissa (vitsi)
    http://www.teamforcemajor.com/
    "taxi 911 242,47 mph, 8,7/277kmh"
    "ex-ysi 192,04 mph"
    "maailman nopein LKV"
    "ysikerholainen"
  30.  
  31. #30
    Lainaa (jouniri @ Heinä. 29 2008,11:27) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 29 2008,10:38) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Heinä. 29 2008,10:36) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Heinä. 29 2008,10:33) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,10:23) kirjoitti
    Lainaa (mjtee @ Heinä. 29 2008,09:46) kirjoitti
    Lainaa (LaMasquerade @ Heinä. 29 2008,09:23) kirjoitti
    Miksi busanistit tän busa-gikseri asian taas nostivat esiin? Ei voi näin suht puolueettomana sivullisena ymmärtää.. *
    Luulempa, että perimmäinen tarkoitus on kokeilla kaikkia mahdollisia kikkoja saada Tylyttäjä viivalle 2.8. Ehkä pikkulusikallinen paskanjauhantaa seassa.
    Olisihan tuo kieltämättä mielenkiintoista nähdä mitä T:n laitettu gikseri oikeasti kulkee.. *
    Ei se mitään ihmeellisiä lukemia mene, mitä joku ei olisi jo aikaisemmin ajanut. Ihmeellisempää on se, että MAN-saarella kavereilla on parhaimmillaan _kadulla_ +320km/h, joten mielestäni kentällä ajettu yli 300km/h on aika yliarvostettu juttu.
    Juu eikä ne Man-saaren baanat ole tasaista lentokenttää ei. Pomppuisia ja kapeita katuja . Niille kuskeille ei voi kuin . Oli hienoa olla tänä vuonna paikan päällä seuraamassa menoa !
    Niin just! Oli varmasti mahtava reissu, on ollut jo monta vuotta suunnitelmissa lähteä sinne *
    moikka

    tuu nyt aluksi vaikka ihan huvin vuoksi joensuuhun onhan se huomattavasti halvempaakin. olen tylyttäjän kanssa samaa mieltä ettei oo mikään ameriikantemppu saada joku pyörä kulkemaan 300kmh (kulkihan ysi vainaakin 0-1300kmh / 309kmh eikä se ollut edes sen pyörän tod.max) enemmänkin on ameriikantemppu ajaa se. ja jos meinaa ajaa sen oikeesti niin pitää tulla paikkaan jossa nopeus oikeasti ja virkavallan ottamana todetaan siispä esim joensuu on se halpa tapa saada lappu sinne seinälle komeilemaan. se mitä epäilit petrik tiedosta ja taidosta niin otan mielelläni sulta parempia neuvoja vastaan, ainakin tähän asti olet sillä rintamalla ollut aika hiljaa toisin kuin petrik lta on pyyteettömästi tullut oikeaa tietoa rutkasti. se mitä petrin ajamiseen tulee niin lyön makkaran vetoa petrik oon puolesta tälle kaudelle niin vartille kuin nopeudessa, taitaa peli olla tällä hetkellä siis petrille 1-0 (9,5 vartti) ja 1-0 (316 vaparina huiput).

    se miksi ko. topikin aloitin on 2 syytä: 1. onko härmässä joku nopea pyörä josta en ole tietoinen 2. saada joensuuhun lisää ajajia

    ei se että tylyttäjä olisi mielenkiintoni kohde, hän tallatkoon omia latujaan ja ne ladut taitaa olla enemmän you tuben puolella kuin näissä racing hommissa (vitsi)
    Nyt pieni korjaus. Tiedän petrik:n olevan erittäin taitava, esim. se ECU-projekti on mahtava juttu.

    Se ei poista sitä tosiasiaa, että hän on ollut väärässä tietyissä asioissa, mutta ei ole sitä myöntänyt

    Ihan tiedoksi vaan (tämä ei kohdistu nyt sinuun Jouni), että jos piikitellään, niin pitää myös itse kestää pientä piikittelyä.

    Nämä hommat eivät ole niin vakavia, että kenenkään pitäisi näistä nokkiinsa ottaa. Enimmäkseen keskustellaan mopoista, mopoilusta ja niiden rakentelusta. Jos siitä saa joku tosissaan herneet nenään, että välillä voi tulla vasta-argumentteja, niin se on voi voi
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen