Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Joop eli nyt tarvitsis kat:in korvaus putken mutta mistä sellaisen saa onkos kellään kokemusta siis tän vuotiseen pyörään kun ite en oo löytäny mistään sellasta enkä saanut vinkkejä?
    Itsellä viime vuoden vesirosvo, niin tekee mieli kysyä, miksi se katti pitäis poistaa?
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    Nooh sen takia ku tuntuu ahdistavan aika lailla ja sit toi sliparin laitokaan ei oikeen mitää auttanu ääniin eli melkee samat ku orkkis pöntöllä niin siksi. Kokeilin tossa huippuja ja kun ei vedä edes nelosella rajottajaan asti enää ja ku liikkeistä kysyn ni sanovat ihan samaa et se siellä ahistaa mutku ne ei myy kun koko putkistoa ja se on aika tyyris nii siksi.
    Lainaa (Andy83 @ Heinä. 06 2008,14:12) kirjoitti
    Nooh sen takia ku tuntuu ahdistavan aika lailla ja sit toi sliparin laitokaan ei oikeen mitää auttanu ääniin eli melkee samat ku orkkis pöntöllä niin siksi. Kokeilin tossa huippuja ja kun ei vedä edes nelosella rajottajaan asti enää ja ku liikkeistä kysyn ni sanovat ihan samaa et se siellä ahistaa mutku ne ei myy kun koko putkistoa ja se on aika tyyris nii siksi.
    Kyllä täytyy laitteessa olla jotain aika pahasti pielessä jos ei nelosella vedä rajoittimeen, siihen ei katti riitä selitykseksi.
    Se katti vaikuttaa 1-2hv huipputehoihin joten sitä eroa ei persedynolla huomaa.
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
    Niin no emmä muutakaan siihe oo keksiny ku kyl se muuten toimii ihan moitteettomasti ja sitä rataa mut niin ne väittää et se ahistaa ja pahasti ja eipä tuo muuten auta kun kokeilla jos jostain sellasen putken löytäis ni laittais sen kiinni ja kävis säädättämässä ni sit olis aika paljo viisaampi. Mut nyt vaa pitäs saada jostain sellanen korvaus putki käsiin mutta mist?
    Itse ostin heinolta yoshimuran sliparin, joka poistaa katin K7aan. Eli yoshimuraa kannattaa varmaan katsoa, todistetusti on. Mielestäni akralla tais olla myös vastaava slipari, siitä en tosin ole aivan varma.

Ja minun kohdalla katin poisto oli pakollinen, kun en pidä tuplaputkista. On se niin suunniteltu ettei se kyllä noin paljoa "kurista" pyörää, mutta eipä siitä hyötyäkään ole
    Jo no mä en k7 sen enempää tiedä mutta k8 on iha erillinen katti tuolla katteiden alla sellaen hillitön metallimöykky. Nii no mä en kans tiedä tekeekö sen poisto mitää ihmeitä mut ainahan voi kokeilla tosiaan säätöjen kera.
    Siis 07 tonnisessa, mikä minulla on on sama juttu, mutta katista lähti tuplaputket. Halusin vain yhdelle puolelle. Katin ja vakiopönttöjen poistaminen keventää aika lailla, minun tapauksessa melkein 10 kg, lisäksi säädön jälkeen saa kuopat käyrässä pois. Vaihtamisen jälkeen oli seokset kyllä aika lailla persiillään. Ne saakin korjattua säätämällä se kuntoon. Soitat yoshimuraa (tai muuta merkkiä) myyvälle liikkeelle ja sanot että katin poistava slipari. Pitäisi löytyä.
    ei ne myy erikseen pelkkää sitä korvaus putkea vaan siin tulee sit taas ihan koko putkisto ja niillä tupla ulostuloilla ja on aika tyyris. Oon vaa kuullu et niit saa jostain niitä korvaus putkia mut edelleen mietin et mistä et sais turhan tukkeen putkesta pois ja painoo samalla tietenkin.
    Vie se gikseri pajalle sillä ei tuo normaalia ole että se ei nelosella vedä rajoittajalle. Jos tilanne on noin vakava katin vuoksi niin kyllä se ei edes tuntuisi 600 kuutioiselta edes pienemmillä vaihteilla..
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
    Itsellä tuo samainen K8 600 ja Yoshin TRC sliparilla ihan hyvin vetelee viä nelosella rajottajalle.. äänet on mitkä on. otat rälläkän kauniiseen käteen ja taiteilet itse sinne väliputken.
    Lainaa (Andy83 @ Heinä. 06 2008,19:33) kirjoitti
    Niin no emmä muutakaan siihe oo keksiny ku kyl se muuten toimii ihan moitteettomasti ja sitä rataa mut niin ne väittää et se ahistaa ja pahasti ja eipä tuo muuten auta kun kokeilla jos jostain sellasen putken löytäis ni laittais sen kiinni ja kävis säädättämässä ni sit olis aika paljo viisaampi. Mut nyt vaa pitäs saada jostain sellanen korvaus putki käsiin mutta mist?
    Mikäs slipari se semmonen on jollei äänet muutu ? Olisiko DB-killeri kohillaan, tää mun häksytin piti niillä aika vakio ääntä, ilman killereitä liian paha, rälläkällä killerit puolesta välistä poikki ja avot! Tässäkin on katti edelleen paikoillaan, eikä ahistele.

Ja jokuhan tuossa sanoi että ei siitä katista hyötyä ole ? Häh kersat, mistäs muusta kuin ilmastonmuutoksesta meuhkataan, sillä on siihen vaikutus

Mutta jotain sun masiinasssa on pielessä jos ei nelosella ota rundeja pohjaan, ottiko ennen putki operaatiota ? Jos otti niin sliparissahan se vika silloin piilee.
    Chief Dark Horse -22
    Tracer GT -18
    F 700 GS -13
    GSR 600 -06
    FZS-600 -00
    Virago 535 -99
  13.  
    Se on kuule devilin slipari ja tuskin se muillkaan muuttus kun tuntuu olevan aika suoraa putkee toi meinaa. killeri ei oo ollu memtriikään kiinni ettei siintä voi huudella että se sitä ääntä estäis mutta ei äänestä viis vaan tehosta ja pyörä toimii normaalisti ja huiput edelleen jossain 250 kmh paikkeilla vaikka nelosella ei tappiin vedäkkään mut silti tuntuu että katti ahistaa jos vielä jostain sais korvaus putken toivo elää...