Asu kuin asu niin alle RUKKA COOLMAX ei pahemmin hikoile.![]()
Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
www.cbr.fi
Tänään pääsi heti testaamaan juuri hankitut ajovarusteet eikä tullut kuuma. Toisaalta vilukissojen sukua olen ja ilta-aikaan tuli käyteyä ajelemassa Veholla ja takaisin. Nyt vaan odottamaan, että saa pyörän käyttöön et pääsee ihan oikeasti testaamaan niitä.
Tosin siinä kun sit vetäs housuja jalkaan niin huomasin, että olivat unohtaneet liikkeessä otaa hälyn pois housuista (tai väripanos vaimikälieonkaan). Ihan turhaan siis maksettuOnneksi olivat kiinnittäneet semmoseen paikkaan, et sai helposti irti.. *
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Noup, kustomilla ei tuu hiki jos on vähänkin liikkeessä. Valoissa ja tankilla musta nahka kerää vähä lämpöä... Tuulilasina sellanen "flyscreen" joka nyt mittarit suojaa ja suurimmat ötökät ajaa sivuille.
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
Tuli nyt sitten testattua eilen Sweepin gore ajopuku ja hyvältä tuntui kun alla oli juoksutrikoot ja pikähihainen juoksupaita,onneksi löyty kaapista säästi vähäsen,mutta täytyy myöhemmin ettiä Rukkan coolmax.(uusiomotoristi @ Elo. 01 2008,13:49) kirjoitti
Niin ja olihan mulla noi Gaernen Jet saappaat ja ne oli todella hyvät
Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
voi tsiissus tommoset homosohvahousut olis vihoviimiset minun jalassa(wheel @ Heinä. 27 2008,11:29) kirjoitti
![]()
-Honda CBR 1000 RR -07
-Honda CBR 1100 XX -06
-Suzuki SV 1000 S -03
-Suzuki GSX 600 R -99
-Kawasaki KLE 500 -91
ainakaan ei perse hikoo(honkkeli1000 @ Elo. 02 2008,12:08) kirjoitti
![]()
GSXR-1000 Limited
Mahtaisko poliisit kysästä mitään jos ne valoissa tulisi viereiselle kaistalle ja olis pelkästään noi hapsu jutut jaloissa *(Tohtori R @ Elo. 02 2008,12:10) kirjoitti
![]()
Nopsa -> Jopo -> Pappa tuna -> Suzuki S -> Suzuki TS -> Yamaha FZS ->
Viime viikolla tuli vaimon kanssa vähän kierrettyä Suomea ja kelitkin olivat aurinkoiset ja lämpimät. Sukat eivät kastuneet kummallakaan gore-kengissä (Alpine stars, Oxtar) vaikka useampana päivänä olivat 8h putkeen jalassa. Mun ja etenkin vaimon jaloilla on selkeää hikoilutaipumusta, mutta GoreTex-kenkien kanssa moista ei esiinny ainakaan vielä suomen +20-25 lämpötiloissa. Käytin kaiken lisäksi tavallisia puuvillaisia tennissukkia.
Ajopuvuissa (Rukka AirVision ja Unit) ei ole Suomen oloissa tullut vielä häiritsevän kuuma. Minä hikoilen helposti ja paljon, joten tuo AirVision on ollut hyvä. Sisätakin poistamalla siitä tulee tosi viileä, mutta harvemmin sitä on tarvinnut poistaa.
Kypärä (XR-1000) menettelee vielä +25 asteessa aivan hyvin kun kaikki räppänät ovat auki, mutta jos visiiri on kiinni, niin meinaa tulla lämmin. Paljon tuleekin ajettua visiiri auki aurinkolasien suojatessa silmiä.
Jos visiiri auki ajaminen viilentää, ei ole vielä edes kuumaKuuma on sitten vasta kun visiiri on pakko pitää kiinni, koska ajoviima polttaa naaman välittömästi..
Nim. koettu on, Las Vegas - Barstow -välillä, siinä Death Valleyn vieressä.
Aavikon yli pitäis päästä. Tai Turkin takamaille. Tai ihan minne vain Lähi-Itään. Tai Marokkoon.
Jostain pitää aloittaa ;) Edit: Route 66 ajettu 2007. Edit2: Iran ajettu 2008. Matkablogi: www.chef.fi/iran. 2009 oli jalka poikki. 2010 muutto Norjaan.