Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 33:sta
  1. #1
    No enpä olisi uskonut Hornetin jälkeen, että Hondalta tulisi noinkin futuristinen luomus nakuluokkaan. Ei hullumpaa. Tykkään varauksin
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  2. #2
    Lainaa (mikkokoo @ Joulu. 20 2007,13:31) kirjoitti
    No enpä olisi uskonut Hornetin jälkeen, että Hondalta tulisi noinkin futuristinen luomus nakuluokkaan. Ei hullumpaa. Tykkään varauksin
    Tuo lienee "vastaveto" Suizan Pissakuninkaalle? Hondassa on enempi istumakorkeutta ja vähemmän tehoa, mutta luulen että tehojen puolesta kuitenkin ihan tarpeeksi? Pitänee istua Mopomessuilla?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  3. #3
    Tuskin tulee tehot olemaan samaa luokkaa..kait ne on pakko sinne puoleentoista sataan lyödä. Mutta on tuo kyllä tuhannesti paremman näkönen kun B-King!!! Ja varmasti kevyempi..
    Pakko kesällä harkita, jos tuntuu että kyykyllä ajaminen ei luonnistu kun sellainen tuli ensimmäistä kertaa hankittua. Muutenkin kun Hondamies leimaa kantaa siviilissä niin olisi otollinen pyssy!
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

    Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

    Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
  4. #4
    Lainaa (mikkokoo @ Joulu. 20 2007,13:31) kirjoitti
    No enpä olisi uskonut Hornetin jälkeen, että Hondalta tulisi noinkin futuristinen luomus nakuluokkaan. Ei hullumpaa. Tykkään varauksin
    Eipä tuo nyt kovin paljon yllättänyt CB600F Hornetin jälkeen. Ainakin omaan silmääni näyttää jokseenkin suoralta jatkumolta. Ja tälläkin kertaa on näköjään käytetty mallina jotakin vihreää

    Miten ihmeessä japanialaiset saavat tämän kategorian fillareista noin pirun painavan näköisiä, versus eurooppalaiset vastineet?
  5. #5
    Lainaa (isojussi @ Tammi. 18 2008,17:56) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Joulu. 20 2007,13:31) kirjoitti
    No enpä olisi uskonut Hornetin jälkeen, että Hondalta tulisi noinkin futuristinen luomus nakuluokkaan. Ei hullumpaa. Tykkään varauksin *
    Eipä tuo nyt kovin paljon yllättänyt CB600F Hornetin jälkeen. Ainakin omaan silmääni näyttää jokseenkin suoralta jatkumolta. Ja tälläkin kertaa on näköjään käytetty mallina jotakin vihreää

    Miten ihmeessä japanialaiset saavat tämän kategorian fillareista noin pirun painavan näköisiä, versus eurooppalaiset vastineet?
    Jaappanilaiset nakut usein "kuorrutetaan" muoveilla ympäriinsä , sen takia ne näyttää niin muhkeilta .... Italialaiset taas jättävät putkirunkonsa selkeesti näkyville , jolloin siitä tulee väistämättä kevyemmän näköinen , kun näet ikäänkuin " pyörän läpi " .
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  6. #6
    Lainaa (isojussi @ Tammi. 18 2008,17:56) kirjoitti
    Lainaa (mikkokoo @ Joulu. 20 2007,13:31) kirjoitti
    No enpä olisi uskonut Hornetin jälkeen, että Hondalta tulisi noinkin futuristinen luomus nakuluokkaan. Ei hullumpaa. Tykkään varauksin
    Eipä tuo nyt kovin paljon yllättänyt CB600F Hornetin jälkeen. Ainakin omaan silmääni näyttää jokseenkin suoralta jatkumolta. Ja tälläkin kertaa on näköjään käytetty mallina jotakin vihreää

    Miten ihmeessä japanialaiset saavat tämän kategorian fillareista noin pirun painavan näköisiä, versus eurooppalaiset vastineet?
    aika monessa merkissä tuo "vihreän" esikuva näyttää näkyvän,no
    miksikäs ei,sillä joissain missä se ei näy,on meikäläisen silmään "rumia"
  7. #7
    Eikös tästä moposta ole ollut jo aikaisemminkin keskustelua?! Muistaakseni 230kg/130hv, ja jos nuo speksit pitävät paikkansa niin siinä valossa ei kovin innostava mopedi ole!!
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  8. #8
    Tilauksessa on jo valkoinen sellainen...Kaippa se nyt sitten hyvä on... ,mut liikkeen kanssa tehty herrasmiessopimus, jos vaikka tulee tilattua joku muu...Joten näkee sit millä ens kesä menee...
    Wallu
  9. #9
    Lainaa (Pahkasika @ Tammi. 18 2008,19:54) kirjoitti
    Eikös tästä moposta ole ollut jo aikaisemminkin keskustelua?! Muistaakseni 230kg/130hv, ja jos nuo speksit pitävät paikkansa niin siinä valossa ei kovin innostava mopedi ole!!
    Oli kai jotain italianmutua, joka myös poistettiin samantien. Odotellaan vielä, ei ainakaan minkään maan Hondasivut tietoja vielä kerro.
  10. #10
    Lainaa (Turder @ Tammi. 18 2008,21:57) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Tammi. 18 2008,19:54) kirjoitti
    Eikös tästä moposta ole ollut jo aikaisemminkin keskustelua?! Muistaakseni 230kg/130hv, ja jos nuo speksit pitävät paikkansa niin siinä valossa ei kovin innostava mopedi ole!!
    Oli kai jotain italianmutua, joka myös poistettiin samantien. Odotellaan vielä, ei ainakaan minkään maan Hondasivut tietoja vielä kerro.
    Arvaa vaan oonko odottanut niitä tietoja kuin kuuta nousevaa... Minkä ihmeen takia ne pimittää niitä tietoja niin pitkään?
    Wallu
  11. #11
    Lainaa (Waltsu407 @ Tammi. 19 2008,00:44) kirjoitti
    Minkä ihmeen takia ne pimittää niitä tietoja niin pitkään?
    No tehdashan varmasti tietää lukemat mutta eivät julkaise (en tiedä miksi) mutta pyörää ei myöskään ole ollut missään lehdessä testissä ja ilmeisesti vasta keväällä on ensitestejä täälläpäin maailmaa.

    E: Mikähän on koneiden yhteensopivuus 2007 Bladen kanssa (rungonkiinnikkeet, putkisto, jäähdytysjärjestelmä jne.)? Jos tuntuu lussulta niin Bladen konetta tilalle.



  12. #12
    Lainaa (Waltsu407 @ Tammi. 18 2008,21:29) kirjoitti
    Tilauksessa on jo valkoinen sellainen...Kaippa se nyt sitten hyvä on... ,mut liikkeen kanssa tehty herrasmiessopimus, jos vaikka tulee tilattua joku muu...Joten näkee sit millä ens kesä menee...
    Sen verran on ainakin tullut tietoa, ettei pyörää ennen heinäkuuta saa.
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  13. #13
    Lainaa (Turder @ Tammi. 19 2008,13:40) kirjoitti
    Lainaa (Waltsu407 @ Tammi. 19 2008,00:44) kirjoitti
    Minkä ihmeen takia ne pimittää niitä tietoja niin pitkään?
    No tehdashan varmasti tietää lukemat mutta eivät julkaise (en tiedä miksi) mutta pyörää ei myöskään ole ollut missään lehdessä testissä ja ilmeisesti vasta keväällä on ensitestejä täälläpäin maailmaa.
    Sen takia, että niitä ennakkotilattaisiin mahdollisimman paljon. Voi porukalla lörpsähtää, kun pyörä ei olekaan mikään tehohirviö, vaan 240 kiloinen 120-130 heppainen. Veikkaan samaa konetta kuin CB1000F:ssä.

    Sama kävi omalla kohdallani, kun olin alunperin kiinnostunut uudesta Z1000:sta. Ensialkuun ei mitään tietoa koneesta, ja kun tieto tuli, siinä olikin vain 125hp 15% löysemmällä rungolla kuin edeltäjässä. Olisi ollut kulttuurishokki siirtyä sellaiseen entisestä Ysistä.
    990 SM-T -11
    FZ1-N -07
    ZX-9R F2P -04
    CBR 600 F4 -00
    NSR 125R -94
  14. #14
    Lainaa (isojussi @ Tammi. 18 2008,17:56) kirjoitti
    Miten ihmeessä japanialaiset saavat tämän kategorian fillareista noin pirun painavan näköisiä, versus eurooppalaiset vastineet?
    Hornetit on kyllä suunniteltu ulkomuotojen puolesta Italiassa, et tuskinpa se eurooppalaisuus siitä siinä mielessä puuttuu.
  15. #15
    Btw aika hämärää tuo Hondan mallien nimeämispolitiikka kun cb1000r on moderni faitteri ja cb1100r on retrokyykky. Tässä jo muutamaan kertaan mennyt näissä topiceissa sekaisin kun ei tiedä kummasta mallista nyt taas olikaan puhe...
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  16. #16
    Onkohan tälle laitteelle tullut mitään virallisia speksejä painon, tehon ja väännön suhteen?

  17. #17
    Lainaa (Spede1 @ Maalis. 05 2008,20:48) kirjoitti
    Onkohan tälle laitteelle tullut mitään virallisia speksejä painon, tehon ja väännön suhteen?
    Niin, missähän viipyy speksit. Kiinnostaa itseäkin kyseinen laite, mutta huhujen mukaan ei vaikuttaisi niin kauhean ihmeelliseltä. Toivotaan että hevosmiesten tietotoimisto on väärässä tuon n.230 kg ja 125 hp:n suhteen. Nimittäin jos tuo pitää paikkansa niin jää ainakin itseltä ja varmaan monelta muultakin Honda pois listalta. Tämmöistä "tietoa" Italiasta:

    * Potenza massima 94 kW a 10.000 min-1 (95/1/EC)
    * Coppia massima 97,5 Nm a 8.000 min-1 (95/1/EC)

    Tämän perusteella vääntö ok, tehoa voisi olla enemmänkin.... varsinkin jos painoa olisi likemmäs 200 kg, mielummin alle, niin voisi jopa harkitakkin.
  18. #18
    Lainaa (Pahkasika @ Tammi. 18 2008,19:54) kirjoitti
    Eikös tästä moposta ole ollut jo aikaisemminkin keskustelua?! Muistaakseni 230kg/130hv, ja jos nuo speksit pitävät paikkansa niin siinä valossa ei kovin innostava mopedi ole!!
    Siitä on unohtunut A -mode.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  19. #19
    Lainaa (KingBusa @ Maalis. 24 2008,10:32) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Tammi. 18 2008,19:54) kirjoitti
    Eikös tästä moposta ole ollut jo aikaisemminkin keskustelua?! Muistaakseni 230kg/130hv, ja jos nuo speksit pitävät paikkansa niin siinä valossa ei kovin innostava mopedi ole!!
    Siitä on unohtunut A -mode.
    Taitaa olla pelkkä C-mode päällä
    Suzuki GSX 1400
    Hayabusa Gen 2
    MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
  20. #20
    EE-speedillä näkyy olevan hinta kamppeelle...

    http://www.ee-speed.com/index.php?na...orat&sec=honda
    nyk. BMW R1200GSA Triple Black -17, BMW R1200GS -15, Suzuki GSX1300R Hayabusa -10, Honda CB1300SA -12,Yamaha XJR1300 -09 ja monta muuta...
  21. #21
    Lainaa (sik @ Huhti. 02 2008,13:31) kirjoitti
    EE-speedillä näkyy olevan hinta kamppeelle...

    http://www.ee-speed.com/index.php?na...orat&sec=honda
    Se on ollut siellä jo kauan ja kuukausi sitten oli vielä tonnin pienempi. Toimitus on kuitenkin vasta joskus juhannuksen paikkeilla.
  22. #22
    Lainaa (Spede1 @ Huhti. 02 2008,13:35) kirjoitti
    Se on ollut siellä jo kauan ja kuukausi sitten oli vielä tonnin pienempi. Toimitus on kuitenkin vasta joskus juhannuksen paikkeilla.
    Jep, tosin liekö juhannuksenakaan sitä saa. Aiemmin talvella (oisko ollut tammi-helmikuussa) oli juttua, että ekat olisivat kuulemma tulossa britteihin jo maaliskuussa ja sen myötä heti testejä, juttuja jne. Aika hiljaista on ollut.

    Tietty jos ei ois ollu mopolle kiirettä ja rahaa tilillä niin se Eskon eka diili oli todella hyvä: 11990€+toim. kulut.
  23. #23
    Noh, eipä tuolla nyt enää niin merkitystä kun hommasin jo FZ1:n alle ;)
  24. #24
    Joo... Tota pyörää mäkin odottelen ja odottelin... Taitaa vaan tulla alle Trumppa...Voi olla enemmän munaa kun tos hondassa...
    Wallu
  25. #25
    MP-messuilla juttelin yhden Hondan myyjän kanssa, joka uumoili ensimmäisten pyörien saapumisen Suomeen venyvän jopa heinäkuulle asti. Kertoi tosin, että ainakin Tampereen Bike Worldiin tulee heti yksi pyörä kilpiin ja koeajettavaksi.

    Itse tyydyn vielä tänä kesänä ajelemaan vanhalla mopottimella ja sitten vuoden päästä keväänä lähden metsästämään ylivuotisia tai vähän ajettuja käytettyjä. Löytyypä ainakin mahdolliset lapsenviat ensimmäisen vuoden aikana...

    Koeajolle pitää kuitenkin päästä - on se sen verran tyylikäs peli!
    What - who - Me??!!!

    Ainoa oikea moottori on suihkumoottori!
  26. #26
    Aika maltillisia ovat nämä strategiset numerot - 125hp ja kuivapaino 217kg
    ZH2 2020
  27. #27
    Lainaa (Attitude @ Touko. 24 2008,22:20) kirjoitti
    Aika maltillisia ovat nämä strategiset numerot - 125hp ja kuivapaino 217kg *
    Jossain jenkkilehdessä taisi olla, että märkäpaino oli tuo 217kg. Ja heppoja on ilmoiteltu 125 tai 130 eri lehdissä.
  28. #28
    Uusinta MP1:stä selaillessa huomasin jutun Cb1000r:stä. Paino on tosiaan tuon 217 kg ajokunnossa ja tehoa on se 125 hv. Runko on ilmeisesti täysin sama kuin 600 Hornetissa. Onko kenelläkään tietoo koska olis ensimmäiset yksilöt mahdollisesti maassa?
  29. #29
    Olen myös katsellut tuota laitetta ja pitänee käydä testaamassa kun mahdollisuus tulee. Ei varmaan mene kauan kun ovat jo hinnan 14 990€ saaneet esiin Brandt:lla. Testeissä ovat todenneet vähän samanlaista kuin Kawan z1000:sta, joten tiedossa on kova kilpailu kahden "häröilypelin" kesken. FastBikes totesi:"Hooligan" avosanalla 5.
  30.  
  31. #30
    Satuin olemaan viime perjantaina larun bikeworldissä, kun sinne laitettiin esille ekat CB1000RR:t. Ajoasento on hyvä ja arvostan sitä, että tankin takaosa on tehty maalaamattomasta muovista, joten tankki ei naarmuunnu. Käytännöllistä.

    Ei tuota kuitenkaan hienoksi voi kutsua. Varsinkin se myrkynvihreä väritys on aivan karmaiseva livenä. Näyttää ihan siltä itseltään. Valkoinen on sitten vähän siedettävämpi.
    premier

    emeritus
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen