Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Eli vaihdoin tossa eilen seppoon manuaalisen jakok:n kiristimen,
    no jakopään äänet hävis ja muutenkin tuli kun uusi pyörä, nyt on niin etten taida muistaa miltä se kuulostaa kun toi jakopää ei pidä julmaa rallatusta * , eli saattaa olla ihan normi ääni,
    viheltää niinku WRC rallikaara,en tosin oikein tajuu miten sillä ketjulla vois olla moinen vaikutus *, sitä ei kuitenkaan jaksas olla kokoajan säätämässä,jos on liian tiukalla, so what,
    vaihetaan sitte kun on kulunu * eli keksiikö kukaan selitystä *
    -- Älä tee tänään sitä minkä voit siirtää huomiseksi ---
    -- Onneksi en ole vastuussa edes itsestäni ---
  2. #2
    No tota onnea ei kauaa kestäny, nyt kuuluu kolina kylmänä ja
    kuumana, oon yrittäny säädellä sitä kiristintä muttei ainakaa
    vielä oo auttanu, eli rikkooko se ketju jotain jos se meni vahingossa liian tiukalle ??
    -- Älä tee tänään sitä minkä voit siirtää huomiseksi ---
    -- Onneksi en ole vastuussa edes itsestäni ---
  3. #3
    no ei sielltä kulu ku ne liukukiskot jos liian kireellä..halpaa ku voi n.200€...jos riittääkään
    ja että ne saa vaihdettua pitää taas pyörää purkaa ja kasata saman verran ku ketjun vaihdossaki
  4. #4
    Ei kandee kiristää liikaa, sitä itse testailin ihan tyhjäkäynnilla ja löysäsin ja kiristin, äänestä kyllä heti huomaa ku menee liian kireelle, tyhjäkäynti laskee ja rupee vinkuu.
    Eli, aluks laitoin about samoihin kireyksiin missä automaatinenkin oli kuulu se hondalätkytys, siitä hieman kireelle notta äänilakkas ja siinä, sit jos kylmänä lätkyttää niin inasen kireemmälle.. Entiä mutta näin toimin.



    KTM 690SM
  5.  
  6. #5
    Ehtiikö ne kiskot tollasella 50-60 km ajolla kulua,ilamn muuta se meni liian kireelle alussa kun tyhjä käynti laski ym. sitten löysäsin sitä ja nyt taitaa olla liian löysällä, pitää kattoo ja laittaa samoille kuin se entinen, voihan V kun tyhmyydestä sakotetaan *
    -- Älä tee tänään sitä minkä voit siirtää huomiseksi ---
    -- Onneksi en ole vastuussa edes itsestäni ---