Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 53:een 53:sta
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 28 2008,19:52) kirjoitti
    Tehtaan ulos myyntihinta fätboille on varmasti vähemmän kuin sikäläinen kuluttajahinta n 16000$.
    Paikalliset verotusta en tunne mutta ehkä fatboin ulosmyyntihinta liikkuu jossain 10000$ (n 6500e) paikkeilla ja 16000$( n 10000e) sisältäisi jo verot+logistiikan+ myyntivoiton kauppiaalle.
    Paljonkohan suomalainen myyjä siitä maksaa ehkä n 6500e mopolta.
    Siihen päälle tullit verot logistiikan kustannukset huomioiden että sieltä ei todellakaan kiikuteta yhtä pyörää kerrallaan = yhteensä 28000e suomalaisessa harri kaupassa
    Mikähän estää hakemasta suoraan jenkeistä vaikkapa viittä pyörää? Pitkä parta aiheuttaa terroristiepäilyn lentokentällä? ZZ-top-fanit piirittävät?
    Vaikka itse en viitsisi hommaan ryhtyä, tuosta olisi hyötyä kyllä laajemmallekin joukolle, koska se tekisi hinnanlaskupaineita "viralliselle" maahantuojalle..
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
    Lainaa (turbomaa @ Heinä. 29 2008,18:10) kirjoitti
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 28 2008,22:10) kirjoitti
    juu kyllä meidän kylillä ajelee vieläkin virallinen kauppaauto.
    Koko maassa kauppaautoja on aika paljon vaikka eivät kuulu samaan ketjuun.
    Kuka siitä sumekosta teki niin hemmetin turhan tärkeen että se oikein virallinen on?
    Moinen ajattelutapa on eu aikana viratonta.
    No se on kiva että on kauppa-auto. Koko maassa on myös aika paljon Harley-Davidson jälleenmyyjiä jotka ei kuulu samaan ketjuun. (Harley-Davidson of Turku taitaa olla sumenkon tytäryhtiö) Sieltä virallisesta kauppa-autosta käyt ostamassa litran Rainbow appelsiinimehua, ja katsot purkkia niin siinä lukee maahantuoja Inex Partners. Sittenkun eksyt sinne eri ketjuun kuuluvaan kauppa-autoon ja taas ostat sen litran Rainbow appelsiinimehua niin kappas, siinäkin purkissa lukee maahantuoja Inex Partners. Enkä tiedä kuka teki Inex Partnersista niin hemmetin tärkeen että on Rainbow-tuotteiden virallinen maahantuoja. Noh, en tarkistanut faktoja tuotenimistä, mutta ymmärrät varmaan mitä tarkotan? Maahantuoja tuo maahan ja jälleenmyyjä myy. Hinnat määrää kysynnän ja tarjonnan laki.
    Onkohan tämä nyt harhaan johtavaa mainontaa koska vertaat harria halapa kaupan mehuuuuun.
    no ei siin mittää mut mä vaan kato sitä ihmettelen että kuinka uuno pitää olla kun antaa 28000e vaivasen 5000e laitteesta

Sama laulu kun trump myi asuntonsa liki sadalla miljoonalla eurolla venäläiselle joka osti itsensä kipeäksi rahalla joka on revitty äkkirikastumalla äiti venäjän selkänahasta
    Suomalaiset osti paperikoneita amerikasta ja 2 vuoden kuluttua myi ne takaisin huomattavilla tappioilla taas ole hyvä amerikalainen vie rahani kun en ymmärrä että saan pelkkää roskaa ylihinnalla.

Mun honksissa on varmasti hyvin katetta mutta ei varmasti noin hyvin että jokaiselle riittää kun 1 yksinkertainen uhraa pennosensa pataraudan alttarilla

-Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
    Lainaa (vetomies @ Heinä. 29 2008,18:28) kirjoitti
    Lainaa (honkkeli1000 @ Heinä. 28 2008,19:52) kirjoitti
    Tehtaan ulos myyntihinta fätboille on varmasti vähemmän kuin sikäläinen kuluttajahinta n 16000$.
    Paikalliset verotusta en tunne mutta ehkä fatboin ulosmyyntihinta liikkuu jossain 10000$ (n 6500e) paikkeilla ja 16000$( n 10000e) sisältäisi jo verot+logistiikan+ myyntivoiton kauppiaalle.
    Paljonkohan suomalainen myyjä siitä maksaa ehkä n 6500e mopolta.
    Siihen päälle tullit verot logistiikan kustannukset huomioiden että sieltä ei todellakaan kiikuteta yhtä pyörää kerrallaan = yhteensä 28000e suomalaisessa harri kaupassa
    Mikähän estää hakemasta suoraan jenkeistä vaikkapa viittä pyörää? Pitkä parta aiheuttaa terroristiepäilyn lentokentällä? ZZ-top-fanit piirittävät?
    Vaikka itse en viitsisi hommaan ryhtyä, tuosta olisi hyötyä kyllä laajemmallekin joukolle, koska se tekisi hinnanlaskupaineita "viralliselle" maahantuojalle..
    no tätähän tässä nyt olen hakenut että eikö muka muut niitä osaa tuoda
    EE-speed voisi omia kanaviaan pitkin uittaa nitä tänne, nykyiset harrit taitavat olla huolettomampia kuin duksut ikinä
    jos ee-speed alkaisi tuoda sopuhintaan harria suomeen ei se paha asia olisi kuluttajahintojen kannalta.
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
    juu eihän siitä haittaa olisi jos joku alkaisi itse tuomaan. eikö sitten onnistu vai onko niin kallista ettei kannata kun ei kukaan tuo? ylihintaisia puolivalmisteitahan ne ovat.
    mutta takaisin asiaan, saksalaisen diilerin sivuilta musclen hintaa vilkuilin niin oli abaut samoissa kun night rod spessukin siellä (n. 18 500€) eli oisko suomessa sitten sama 25 000€...
    mun pitää tosta tuomisesta jauhaa vielä sen verran että nyt kun sumeko pitää hinnan korkealla on kaikenmaailman osta paskarottarumapyllypyörä multa myyjillä mahdollisuus myydä kaikenmaaaaailman skeidaa ilman sen kummepaa takuuta.
    Eli koska käytetty patarauta maksaa vain murtoosan suomalaisesta ulkomailla on heillä hyvät markkinat myydä sitä sontaa sika hinnalla ilman vastuuta.

Jos hintataso olisi alhaisempi olisi sumekollakin varmasti enemmän asiakkaita.nämä asiakkaat eivät enää vilkaisisikaan liikeeseen jonka nimi voi olla sikapaskarottahirveeistuinperse.

Sen lisäksi takuun piirissä olevia harreja olisi huomattavasti enemmän mikä tois töitä myös viralliselle kromin hohtoiselle sumekon jälleenmyyjän huollolle.

-Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
    Lainaa (raisio.offroad @ Heinä. 27 2008,18:19) kirjoitti
    Nii'i... veemäistä olla näin persaukinen, että on pakko aja jollain muulla merkillä, kun uuteen Road Kingiin ei oo varaa. No torstaina pääsee tas radalle ja voi hetkittäin kruisailla yli kahtasataa, en tiiä *kompensoiko yhtään mitään, mutta kivaa on.
    Ei tuo 2008 RK:kaan paha ole. Itse asiassa olen jopa tyytyväinen että tuli otettua 2008 -malli, jossa on TC96 vuoden kypsyteltynä ja läjä lastentauteja korjattuna, mutta silti vanhalla rungolla, johon taasen on tarvketta tuhansia.

Uuden rungon kanssa voi kestää hetken ennen kuin uutta siihen takuulla sopivaa osaa tulee, eikä vanha runko missään tapauksessa ole huono. Sitä on hinkattu vuosikymmen.

Ei sen puoleen, tuskin uusikaan huonompi on.

Tietenkään RK ei anna samaa asiaa kuin 200 km/h radalla, mutta monta muuta fiilistä kyllä.

Tänään 630 km RK:lla parin viikon tauon jälkeen. Sitä ennen 5000 km reissu Nordkappiin ja Lofooteille. Vajaa 13 000 km kesäkuun alusta. Silti vielä pidän kamppeesta.
    Kumiripustetulla pikakirnulla woblaillen. HD RK 2008
    Mahtava fillari joka tietty jakaa mielipiteet.
    Meni tilaukseen. *

Ylläolevassa kuvassa lienee kauneus katsojan silmässä tai silmäkulmassa.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
    Lainaa (57pannu @ Syys. 10 2008,20:53) kirjoitti
    Ylläolevassa kuvassa lienee kauneus katsojan silmässä tai silmäkulmassa.
    Silmäkulmasta tota vois vilkaista , ehkä.
    Mukava ku pukama...eiku mukana

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
    Aijai sitä suurinta nannaa.....
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    se on kai vähän niinkuin naisten värkki, luonnossa upea laitos mutta kuvissa ei niinkään kaunis...
    Dirty Nasty Furriner
    Lainaa (Staga @ Syys. 10 2008,22:33) kirjoitti
    se on kai vähän niinkuin naisten värkki, luonnossa upea laitos mutta kuvissa ei niinkään kaunis...
    Myydään tyyyylitaju......halavalla!!!
    SUZUKI B-KING
    Noi lepakkopleksit on kamalia ja ikävä kyllä Kawakin niitä nyt apinoi...Ei sellaista pyröää mulle.
    Tai tietty otan jos joku ilmatteeks...
    Mut paljolti samoilla linjoilla Meanstreaksterin kans...
    Sen pitää olla pitkä ja matala ja kissamainen ;)
    Harrit kyl kiinnostaa, mut niin Indianitkin ;)
    Trikekään ei olis paha...
    "People are more violently opposed to fur than leather
    because it's easier to harass rich women
    ..... than motorcycle gangs." - Unknown

Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
    Lainaa (Cute @ Syys. 27 2008,11:19) kirjoitti
    Mut paljolti samoilla linjoilla Meanstreaksterin kans...
    Sen pitää olla pitkä ja matala ja kissamainen ;)
    Harrit kyl kiinnostaa, mut niin Indianitkin ;)
    V Rod Muscle kiinnostaa noista uusista Harrikoista aika kympillä, mutta skippaan tämän ensimmäisen vuosikerran suosiolla. Juuri tänään aamulla laitoin Striikkiin uudet meteliputket, joten eiköhän tässä jatketa vanhalla kalustolla vielä ainakin vuoden verran. Ehkä sitten vuonna 2010 voisi Musclen investoida. Mua ei Indian kiinnosta, mutta Näillä on mallistossaan varsin mielenkiintoisia pyöriä. Esimerkiksi tämä on siisti: Victory Hammer
    Entinen motoristi. Moottoripyöräily vaihdettu kestävyysurheiluun.
    Siistipä hyvinkin ;)
    Victoryhan on se pyörä jonka ohjelmistoon kuuluu "kasaa itse"
    Eli sivuilta näkee mitä on tarjolla ja siitä sitten vaan valikoitsemaan minkälaiseksi omansa haluaa..Osio osiolta.
    Onkos tämä sulle tuttu...vaikka yäk...se on Honda ;)
    http://tinyurl.com/6dbnxp

Honda Rune on ihan siisti omalla tavallaan, mutta en hankkisi talliini tuollaista "Judge Dredd" prätkää. Honda VTX mallia F on siistimpi...Klik! Low and Mean...
    Oikeasti olis mukava olla rikas ja voida keräillä pyöriä...
    Tai ehkäpä siitä sitten menis se hauskuus, jos kaiken sais?
    Mutta kyllä se Harrikkakin vielä pihaan ilmestyy, muodossa tai toisessa ;)

Lainaa (Cute @ Syys. 27 2008,18:20) kirjoitti
    Katotaan ny. Tai sitten Victory...tai joku muu...
    Eikös noille Honda/Kawasaki jutuille ole ihan oma foorumi?
    "Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
    "vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
    "Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
    Lainaa (Cute @ Syys. 27 2008,18:20) kirjoitti
    Koetin kuitenkin palata aiheeseen ;)

Lainaa (maRk1 @ Syys. 27 2008,20:28) kirjoitti
    Eikös noille Honda/Kawasaki jutuille ole ihan oma foorumi? *
    Joo, sori meni OT puolelle.
  23.  
    Joo kattelin tossa joku viikko taaksepäin noita uusia malleja ja mun mielestä kaikki oli aika hirveitä. Mulla on tallissa -08 VRSCDX ja ei tartte musclea mun odotella YÄK! No jokainen ajelee millä tykkää ja kauneus on omistajan mielipide.
    Drive like a DEVIL......feel like a GOD!!!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12