Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    On alkanut etupään stefa vuotaa ja kysyisinkin nyt neuvoa homman korjaamiseen. Kannattaako yrittää itse vai vienkö pajalle? Vai kannattaako vetää putket irti ja mennä putkien kanssa pajalle? Onko mitään kustannusarviota olemassa??
    Ain't life a bitch!
    Lainaa (motusalem @ Heinä. 23 2008,19:07) kirjoitti
    On alkanut etupään stefa vuotaa ja kysyisinkin nyt neuvoa homman korjaamiseen. Kannattaako yrittää itse vai vienkö pajalle? Vai kannattaako vetää putket irti ja mennä putkien kanssa pajalle? Onko mitään kustannusarviota olemassa??
    ota nyt ainakin putket irti jos osaat, säästyy rahaa.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Juurikin niin. Vaikea on sanoa kun ei tiedä miten paljon itseltäsi hoituu remontti hommat. Kyllä ne stefat sinne itsekkin laittaa mutta jos epäilet niin ota toki putket kainaloon ja vie pajaan, säästäähän se jo jonkin verran työtä sielä. Tuskin stefojen vaihto ihan hirvittäviä maksaa, toki sinne sitten uudet öljytkin tulee...
    Itse kannoin kainalossa huoltofirmaan yhden putken ja stefan ja öljyt, eli kaikki omat osat niin lasku oli 40e.

Siksi vein vain toisen, koska toisen vaihdoin ensin ite niin meni herne niin syvälle nenään että toisen jätin suosiolla ammattilaiselle ja vielä maksoin siitä
    Äksteeär
    Tuleeko mieleen mihin pääkaupunkiseudulla kannattaa marssia putki kainalossa?? ja mistä ostaa stefa ja liemet?

Kiitokset näistäkin...muuten...
    Ain't life a bitch!
  6.  
    Olisit Midis vaihtanu toiseenki ite, olis se herne saattanu pudota nenusta siinä toisen putken kanssa taistellessa. Yhden ku tekee niin toisen jo osaa...
    En tiiä Acesta muttapikkuserkussa eli ThunderCatissa kannattaa laittaa ainakin jäykemmät öljyt mitä kirja sanoo... Antaa hieman enempi kestoa ja tuntoa vaimennukseen...