Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Aika paljon sitä on tullut ropattua noita kahta otsikon pyörää, vaikka molemmat ostettiin hyväkuntoisina viime syksynä/talvena. Tarinat ja kuvat löytyvät Garagesta, alla linkit juttuihin:

CBR 1000F

Akkumurheita ja takahaarukkaremonttia

Uudet renkaat, ketjut ja rattaat (liikkeessä)

Kaulukset pois kurkuista, 74 => 99 Kw

Kaasareiden synkkaus, jarru- ja jäähdytysnesteiden vaihto

Ohjauslaakerin vaihto

Venttiilinvälysten säätö

CBR 600 F

Uudet ketjut ja rattaat, Leovincen putken asentelua

Kaasareiden synkkaus, jarru- ja jäähdytysnesteiden vaihto

Uudet renkaat ja etupumppujen stefat (liikkeessä)

Siinäpä niitä. Jotain tämän suuntaista olen lausunut ennenkin, mutta nyt molempien pyörien pitäisi olla siinä kunnossa, ettei tarvitse hetkeen aikaan rempata
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
    Moni on käynyt lukemassa, mutta kommentit on vähissä. Kirjoittakaas nyt joku onko näistä tarinoista ollut hyötyä omissa remonteissa ja kannattaako näitä remppatarinoita raapustella?

Pyörät on vanhoja, mutta ei väsyneitä. Tänä kesänä tuli 9 tuhatta huoletonta kilometriä matkalehmän selässä*
    Ainahan näitä kannattaa kirjoitella kun näistä on varmasti apua muillekkin. Kun kirjoitus tyyli on tuollainen selkeä ja aika helppoa ymmärtää niin ekaa kertaa noita hommia tekeväkin saa hyvää apua noista. Esim. tuossa venttiilinsäätö jutussakin on hyvät neuvot joita ei löydä kuin korjausoppaasta.

Itellenihän noista ei nyt juurikaan apua ollut kun tuttua asiaa mutta mukavaa luettavaa kuitenkin.
    Mielenkiintosia juttuja lueskella jos itse suunnittelee vastaavaa huoltotoimenpidettä. Vähän enemmän kuvia olisi ollut kiva katsella. Esim kaasareiden synkkauksessa synkkausmittarin kiinnityspaikat pyörän kaasareihin.
    Pitäisi jaksaa itsekkin ottaa kuvia kun remppaa tekee ja sitten vielä kirjoitella nettiin mutta aika vähän on jaksanut..
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Juu kyllä aivan mahtavaa! Ei siitä korjausoppaasta mitään sekoa saa... Ja kiitos erityisesti venttiilinsäätöoppaasta. Mietimpähän ens talvena kahteen kertaan enneku rupeen.
    CBR 1000F -89
    Lainaa (chainese @ Syys. 25 2008,21:55) kirjoitti
    Ei siitä korjausoppaasta mitään sekoa saa... Ja kiitos erityisesti venttiilinsäätöoppaasta
    Kiitos palautteista, kiva kuulla että jutuista on ollut hyötyä!

Ei ole kaukana ajokauden lopetus tältä kesältä, tiistaina menee matkalehmä seisontaan, eli saa aloittaa talvisäilytysvalmistelut.. Kilocebari on pelannut koko kesän niin loistavasti, että ensi kesälle ei ole ainakaan vielä tiedossa mitään suurempia remontteja (kop-kop-kop). Jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin kusiaisesta löytyy taas yhtä sun toista pientä askarreltavaa talvipäivien iloksi *

Edit: ton kuvahomman otan korvan taakse, niitä siis luvassa lisää jatkossa

Kiitos hyviä juttuja, kyllä niitä luetaan vaikka aina ehkä kommentoida, hyötyä oli ainakin minulle tuosta kuristusten poisto-osiosta.
    Itselläni -91 1000 ja piti olla suomipyörä...kuristukset oli kurkuissa (72Kw) samat temput tein ja kyllä lähti pelittään eri lailla * Suuttimet on 130 neuloja en nyt muista mitkä ovat, mutta kulutus pieneni melkein litralla/100km.Samalla vaihdoin tasapainoakselin olis vaan pitäny olla aivan uudet hilut, (n42tkm) ajettuja olivat osat, mulla mittarissa 82 tuhatta (ollu minulla heinäkuusta lähtien) ja sen säätö ei onnistunut lainkaan, 'uusilla' osilla sain hammasvälyksen säädettyä kuten manuaalissa kerrotaan.
    Ohjaustangon värinät ei kyllä kokonaan loppuneet...tiedä sitten kuuluuko mopon ominaisuuksiin?

T-Seppo-

Honda CBR 1000F
  8.  
    Juu, on ollut hyötyä. itellä tommonen samalainen 1000F:ä.
    Varsinkin ohjauslaakerin vaihtoon sai vähän enemmän rohkeutta. Onnistui loppujen lopuksi yllättävän hyvin, kiitos hyvien neuvojen. Aina oppii uutta.
    Allt kva rinnär fran nesan te mun e heimååt. Käännös: Kaikki mikä valuu nenästä suuhun on kotiinpäin.