Noonih, en tiiä oliko joku hakemassa nappeja Oulusta (anteeksi jo heti kaikki Raahelaiset) mutta tuolla hullulla välillä, Oulu-Raahe, kylymän viileesti joku läks (tais olla joku varastettu toijota corkeilla koroilla) jostain (enpä hokassu yht'äkkiä mikä se lie oli, oisko ollu joku isompi pakettiauto) ohitte vaikka mää olin siinä totanoinniinkuin "hollilla". Eikun pientareelle, onneksi sitä tälläkertaa riitti. Mikä h***vetin nappiralli se tuolla välillä oikein on, muualla kaikki sujuu normaalisti (?) mutta tuo s**tanan väli on aina että "josko nyt tällä kertaa selviäisin hengissä" -tyylillä hoidettava ?
Emmie tiiä !
Triumph Tiger XC 800
Suzuki Hayabusa + Aprilia Pegaso
Suzuki B-King
Suzuki Intruder 1400
Yamaha Virago535
Honda CB125
-Jaska Kuuskajaskari-
Ei kyllä liity tienpätkään, mutta ite kerran sain kaivaa sisäelimiäni kurkusta takasin paikoilleen, kun ajoin siuntiontietä piikki-ikäisenä, ja erään sokean mutkan auetessa katsoin että "jaa... traktori ja rekka. Hetkinen, miks ne on vierekkäin? Vittustana!". Äkkiä pientareelle ja seis. Selvisin hengissä sillä kertaa, mutta mikä helvetti saa ihmisen ohittamaan traktorin sokeassa mutkassa täysperällä?
<p>Purpattava spagetinkeitin</p>
"Mä kyllä meen ny! V*ttu sieltä kuitenkaan kukaan tuu..."(sähköorava @ Heinä. 24 2008,13:51) kirjoitti
Kyllähän noiden traktorien ohi aikalailla (joskus myös allekirjoittanut) suhautellaan, kun ne menee niin tautisen hiljaa, eikä jaksa yhtään odottaa.
Viisas pääsee vähemmällä!
Sama kävi mullekin joku vuosi sitten, kun oli matkalla Alastarolle. Erona oli vaan se, että tyyppi lähti kokonaisesta jonosta ohi, vaikka hyvin näki, että oon tulossa. Mitä lienee ollut silläkin mielessä. Keskisormea ehdin sentään pientareelta näyttää...
Kyllä vitutti.
Se että mopo väistää... ja nauraa kohalla...(Ytsför @ Heinä. 24 2008,22:06) kirjoitti
![]()
![]()
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
Traktori saa kyllä joidenkin hermot aikas kireelle. Itse ajelin äskettäin traktorilla maantiellä reilun kilometrin sellaisella kohdalla, missä ei väistämäänkään päässyt (ei linja-autopysäkkejä tms). Sen jälkeen tarkoitus sinänsä hienon ohitussuoran alussa kääntyä risteyksestä vasemmalle (viitoin merkattu risteys, ei mikään peltotie, rajoitus 80, kun muualla 100 ja tietenkin ohituskielto). No jonohan siinä perään tuli sen kilometrin aikana. Reilusti ennen risteystä pistin vilkkua vasemmalle (viisastelijoille tiedoksi, että se vilkku muuten jopa toimi), ettei hullut lähde turhaan ohittelemaan. Eipä vaan auttanut, ensin huomaan matkailuvaunullisen auton ohittavan (siis vasemmalta, ryhmityskaistaa kääntyville tuossa ei ollut). Keskisormen vielä näyttäessä todennäköisesti turhia terveisiä ko. tahvon taustapeiliin huomaankin viereen ilmestyneen perävaunullisen rekan. Tulipa ennen kääntymistä katsottua vielä aika tarkkaan, ettei siellä nyt ole joku itsemurhaintoinen pasauttamassa kylkeen ammattiautoilijan esimerkkiä seuraten...(sähköorava @ Heinä. 24 2008,13:51) kirjoitti