Elikä tuli uusi ongelma kawaan, ei lähde kylmänä käymään startilla vaan pitää työntää. Työntämällä pyörä starttaa heti ja vaivattomasti mutta startilla ei suostu käynnistymään. Kone, kun on lämmin ei mitään ongelmia ole. Akussa ei ole vikaa. Ja vuosimalli oli -98
Kääntyykö ryyppy päälle kaikissa kaasareissa?
Ryyppy täysille ja pari kertaa tuppia puoleenväliin, stten start. Käynnistyttyä ryypyllä himmaillen kierrokset sopiviksi.
Jotenkin mä kuitenkin epäilisin akkua...
En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.
Ray Of Darkness
Olen kokeillut noita ryyppy kikkoja mutta ei kyllä auta, Venttiilejä epäilen koska vika alkoi aivan yhtäkkiä eli pyörä starttasi illalla hyvin mutta aamulla joutui työntämään. Ja tulpat on vaihdettu juuri joten niistä ei pitäisi johtua. Akku se ei ole koska pyörittää hyvin ja autosta otin kaapeleilla virtaa.
Mulla ilmeni sama vika ZXR:ssä, ja vika oli juuri siinä että imuventtiilit kantoi. Vika myös tuli aivan yllättäen.
Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
joo venttiilit minäkin tarkistaisin. sama vika oli entisessä hondassa
Kawasaki Ninja ZX-10R
Okei pitää siis tarkistaa se. Unohdin muuten mainita ettei pyörä ole oikein käynyt kylmänä ikinä tyhjäkäyntiä aina sammuu jossei paina kaasua vaikka ryyppy olisi päällä eli voihan olla että se on ollut jo ensioiretta?
Kyllä vaikuttais siltä että hyvinkin on voinut olla. Tsekkaa tosiaan noi venat ennen kuin jatkat "harjoituksia"(Pegi @ Heinä. 20 2008,22:51) kirjoitti
koska kovasti viittais oireet tuohon. Ei oo mikään ihan hirmuhomma. Vinkkinä vielä, että kun rupeat kasaamaan säätöjen jälkeen pakettia takas kasaan, niin tsekkaa tarkkaan nokka-akselipukkien pultit. Mulla nimittäin talvella säädön yhteydessä pääsi yksi pulteista katkeamaan ja meni ihan juuresta poikki (kannen tasalta) ja oli muuten aika helvetinmoinen homma saada kierteenjämä pois kannesta! Eli melkein vaihtoon kannattaa pultit laittaa samalla, ettei tule kivaa lisäjumppaa.
- P