Lukite estää/ huonontaa virran kulkua eli ei sinäänsä toimiva ratkasu!
Onko sulla siinä alun päällä sellaista "tukirautaa"? Se pitää akkua paikallaan ja estää/ vähentää löystymistä.
Ne ei ollu vakiona ekoissa hypereissä mutta lisättiin kun tuli näitä ongelmia! Ducatilta pitäs saada sellanen jos ei oo.
Voin tallilla ottaa kuvan!
Itselle o tulossa shorain akku ja kelasin vetästä sen velcrolla tankin kylkeen jotta pysyis paikallaan!
Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
KTM Super Duke -06 2010-2011
Suzuki SV650s -00 2009-2010
Suzuki GSF600n -01 *2008
Kai tuksussa ihan normaalit akunnavat pulteilla on? Itse kokeilisin tähtialuslevyä... Pultinkannan ja akkukaapelin välissä se ei vaikuttane edes virrankulkuun ainakaan niin että sillä mitään merkitystä olisi.
http://www.ruuvikeskus.fi/ruuvituott...htialuslevy-a4
Meinasin kans sanoa että akunnapa irti. Itelläki ollut. Lievää tyyppivikaa vissiin![]()
en osaa nähdä kierrelukitteen käyttöä varsinaisesti ongelmana, kait nyt liittimen ja navan välillä on riittävästi pinta-alaa, että sähkö kulkee joten ruuvin kierteen ei tarvii siihen osallistua (navan pinnat kannattaa pitää puhtaana hapettumista, esim. talvisoisonnan jälkeen). Ehkä paremminkin ongelmaksi voi tulla ruuvin saaminen auki myöhemmin tarvittaessa jos lipsahtanut turhan tiukka liima.
tähtiprikkoja astetta professionaalisempi vaihtoehto on Nord-Lock, saatavilla ruuvikaupasta. noita tartee siis yhden parin per ruuvi
http://www.nord-lock.com/fi/nord-loc.../introduction/
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
Miulla oli velcrolla pohjasta kiinni, mut ne repes irti kesällä akun vaihdon yhteydessä, jonka jälkeen tää vika ilmenikin. Joten se lienee ainakin toimiva ratkaisu!
Hypermotard 1100 -10 | 2014 ->
CBR 1000RR -08 | 2010 - 2014
Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
KTM Super Duke -06 2010-2011
Suzuki SV650s -00 2009-2010
Suzuki GSF600n -01 *2008
Missä kesä? Pikkuajelut joutu nimittäin ottamaan, ku autohallia kastel... pestään.
Hypermotard 1100 -10 | 2014 ->
CBR 1000RR -08 | 2010 - 2014
Moi,
hakusessa olisi punainen huggeri 2008 1100 hyperiin. Mistäs kannattaisi etsiä?
Pari paikkaa jo löytyikin, mutta oliskos muita:
http://worldofqbcarbon.com/store/Duc.../prod_667.html
Skidmarx: http://www.moorespeedracing.co.uk/us...YPERMOTARD.JPG
Ex:
Ducati Hypermotard 1100 -08
Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
Honda CBR 1100 XX -04
Harvemmin BikeExifissä näkyy hypereitä:
http://www.bikeexif.com/ducati-hypermotard-custom
ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
ex - 2014 Yamaha MT-07
ex - 1986 Honda XBR 500
http://www.ebay.it/itm/DH1-PARAF-DV-...AAAOSwPcVVrfWs
Huggeri Italian ebayssä...
Sent from my iPad using Tapatalk
Tuo avonainen kytkin ei välttämättä paras aavikolla?![]()
Ducati Multistrada 1200S
Ktm 990 SMT 2011
Street Triple R 2013 ex
Street Triple R 2011 ex
Kysellään nyt täältä, kun aiheeseen liittyy. Löytyykö täältä Hypermotard 939:n omistajia?
Olen vakavasti kallistumassa tuollaiseen, ja olisin kiinnotunut kuulemaan kommentteja pyörästä, kun kyseessä on kuitenkin melko uusi tapaus.
Vaihtoehtoja toki löytyy tällekin, mutta tuollaista GS:n-tyylistä tai vastaavaa mörköä en jaksa vielä miettiä, nyt olisi enemmän kiinnostusta tuollaiselle kevyelle ja vähän pahennusta aiheuttavalle pelille. Ja syynä vaihtoajatukselle on polven tilanne, eli ei taivu enää kunnolla Zetorin päälle ja jotain väljempää peliä olen hakemassa.
NYT BMW HP2 SPORT 2008
ex BMW S1000XR
ex Ducati Multistrada 1200 S
ex Kawasaki ZZR1400
ex BMW Megamoto
Maanantaina kävin tilaamassa Hyperi 939 SP:n, juhannus viikolla pitäisi saapua.
Ja kaikkea hauskaa "mä tarviin" -osastoa löytyy kyllä täältä
http://kauppa.ducati.fi/category/46/hypermotard-sp
Ja koska foto olis kiva, niin laitetaan sekin:
Hypermotard
Onnea uudelle pyörälle.![]()
Itse lähden huomenna aamulla hakemaan 2016 mallin Hypermotardin, mutta perusversion.
Viikonloppuna sitten vedetäänkin parin viikon edestä
e. Nyt on Hypermotard kotona ja ai että, pyörä lunasti parinsadan kilometrin matkalla kaikki odotukset, ja vaikka väsytti ja särki paikkoja kun pääsin Turkuun, niin silti heitin "turhan" lenkin koska oli niin pirun kiva ajaa ja ne äänet!![]()
![]()
Viimeksi muokannut: RvN23; 26.05.2017 klo 16:49.
NYT BMW HP2 SPORT 2008
ex BMW S1000XR
ex Ducati Multistrada 1200 S
ex Kawasaki ZZR1400
ex BMW Megamoto
Millaisia kilometrimääriä olette Hyperiin kerryttäneet? Kuinka huoleton peli on kyseessä? Lähinnä kiinnostaa 1100 kuutioiset, mutta muitakin saa mainostaa. Myös kokemukset soratiellä ajosta kiinnostavat.
Jake
ex. YZF-R6R -06 kilpuri
ex. GSX-R600 -05
ex. ZX-9R -96
ex. GSX600F -00
ex. RD125LC -83
Nyt kun oma Hyperi tuli myytyä, voin käydä kirjoittelemassa kokemuksia ilman syyttelyä myynnin pumppaamisesta.
Jos mietit hyperiä seuraavaksi pyöräksi niin älä epäröi vaan lähde kaupoille! Omalle kohdalle 1100 S Hypermotard osui aika lailla nappiin unelmapyöräksi - luonnetta, vääntöä, hyvä ajoergonomia pidemmillekin jaloille ja törkeen siisti ulkonäkö!! Jos olis ollu varaa pitää pyörää auton rinnalla niin varmaan olisin luopunut tästä vasta sitten kun kilsat tulis täyteen. Onnea uudelle omistajalle jos olet foorumilaisia!
Ite ajelen ainakin tämän kauden pelkästään kotiloituneena, katotaan ens vuonna uudelleen tilannetta.
ex - 2010 Ducati Hypermotard 1100S
ex - 2014 Yamaha MT-07
ex - 1986 Honda XBR 500
Jos oli sama vähänajettu pyörä, joka häipyi nettimotosta eilen, niin oli mullakin kiikarissa. Pitääpä olla tarkkana kun S-malleja ei paljoakaan ole tarjolla. Sorapyörää olen muutaman pyörättömän vuoden aikana harkinnut, mutta nyt on alkaneet Hyperit kiinnostamaan. Aikaisemmin kyykyillä ajelleena kaipaan pystympää ajoasentoa ja loivempaa polvikulmaa. Ja kun hillomunkkikin on ajanut yli 60 tonnia ilman murheita lienee luotettavuuskin kunnossa.
Mites huollot ja hinnat? Olikos hihnojen vaihto 12 vai 24 tkm:n välein?
edit: hienojen > hihnojen
Jake
Viimeksi muokannut: jakez; 30.05.2017 klo 11:49.
ex. YZF-R6R -06 kilpuri
ex. GSX-R600 -05
ex. ZX-9R -96
ex. GSX600F -00
ex. RD125LC -83
Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
KTM Super Duke -06 2010-2011
Suzuki SV650s -00 2009-2010
Suzuki GSF600n -01 *2008
Reilut 33k ajettu, toimii erinomaisesti. Mitä nyt akku vatkaa sen verran, että kaapelit löysty vähän viime syksynä ja tänä keväänä sitten katkesi se metallirinkula kesken hiekkatien![]()
Hypermotard 1100 -10 | 2014 ->
CBR 1000RR -08 | 2010 - 2014
45tkm ajettu, siinäpä tuo säksättää. Hihnojen vaihtelua nyt ei paljon tarvi pelätä, mun 24tkm ajetut hihnat eivät ainakaan olleet minkää näköiset...
Ajokautta en oo vielä jaksanu aloittaa, öljyt tuos vaihtelin ja päätin katsoa kytkenposken alle kun oli muka likainen tuo öljyikkuna ja samalla katella miltä kytkinlevyt näyttää. No onnistuin toki katkaista kytkinjousen pultin niin piti se tänään taikinoida kuntoon.
Käyntiinlähteminen kyllä vähäkin vajaalla akulla on tässä keväällä aina tapetilla. Oikeesti noi piuhat akulta ovat kyllä huomattavan alimitoitetut. Tekis mieli tehdä reippaammat versiot itse. Lähtee se nyt toki just ladatulla kun napajännite heiluu 13v kohdalla ilman kuormaa.
Ilmeisesti kilometrejä ei sitten tarvitse turhaan pelätä. Tuntuu Kotaripuolella olevan enemmän ongelmia ainakin keskusteluiden perusteella kun vähän olen SMR:ää katellut myös.
Hyperin omaa ecua pystyy ilmeisesti säätämään vai onko vuosimallien suhteen eroa? Ilmeisesti vakiopyöränkin ecua ronkkimalla saa ajettavuutta parannettua. Vai onko tarpeen? Ilmeisesti menee pienillä kierroksilla kuitenkin vakiona paremmin kuin 990 Kotarit?
Jake
ex. YZF-R6R -06 kilpuri
ex. GSX-R600 -05
ex. ZX-9R -96
ex. GSX600F -00
ex. RD125LC -83