Mistään ei tahdo löytyä speksejä suorituskyvystä ?!?
Miten esim. motarilla mentäessä 80-160+ jos vaikka verrokiksi otetaan mikä tahansa uusi supersport pyörä...
~R6R-06~
Noilla tehoilla ja tuolla ilmanvastuksella, ilman katteita?? Tarviiko tuota edes kysyä?(sebulban @ Heinä. 21 2011,22:46) kirjoitti
Jos numeroiden perusteella pitää pyörä ostaa, niin eihän iso moto ole mikään vaihtoehto. Jos taas koeajat niitä, ei mikään muu ole enää vaihtoehto.
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Mittariin olen omassa Hyperissa saanut 222 joten kyllä sillä motarillakin pärjää, mutta 120:n jälkeen ei ole enään mikään miellyttävä ajella kun ei ole niitä katteita. Jos tosiaan suorituskyky ratkaisee niin ehkä tuommoinen ei ole oikea vaihtoehto. Itse en ole kyllä hetkeäkään katunut vaihtoa Firebladesta Hyperiin vaikka Hondasta oli dynottu 160 hp takaselta. Ainakin Ducati keulii helpommin kuin bleidi!
<p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-> ?</p>
Ei tietenkään numeroiden perusteella pyörää osteta. Työmatkaa on vajaa 50 kilsaa suuntaansa niin on tuo ohituskiihtyvyys kuitenkin melko tärkeä![]()
~R6R-06~
Kyllä sillä ohi pääsee, vääntöä kuitenkin yli 100 nm.
<p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-> ?</p>
Juu kyllä varmaan pääsee. Silti aika kummallista että missään testissä mitä on netistä saanut kaivettua ei löydy mitään tuloksia suorituskyvystä. Ainuttakaan tuon tyyliistä pyörää ei ole tullut ajettua niin ei oikein saa edes mielikuvaa :/
Ainut ducati mitä on tullut kokeiltua oli joku suurimpiirtein saman teholuokan supersportti(916/996 tjmv)90-luvun alkupuolelta. Ja kyllä sekin lystiä oli
Onko tuollainen 120-140 matkavauhti kovinkin epämukava? Siis alle 100km siivuissa...
~R6R-06~
Tuu kokeilemaan kun näytät Jyväskylässä oleilevan?
<p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-> ?</p>
Tottumiskysymys. Hyperissä, kuten myös omassa kotarimotossani voi työntää persiin taakse ja nojata tuuleen. Ei siinä vaiheessa enää tarvitse mitään pleksejä kun on tottunut ja osaa nojata eteen. Itte ajelen kans 40km siivua töihin enimmäkseen motaria. No propleemos.(sebulban @ Heinä. 22 2011,12:30) kirjoitti
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
(K1mble @ Heinä. 22 2011,13:11) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Koeajolenkki olis kyllä poikaa!
Ehdin kyllä aikaisintaan tiistaina pyöränselkään, mutta koko loppuviikko on sitten vapaa
Pitäiskö heittää joku pieni lenkki esmes vanhaa saarijärventietä Tikkakosken suuntaan(olettaen että kelpuutat mun r6r:n allesi pieneksi hetkeksi)
~R6R-06~
Laitettu yv:ä(sebulban @ Heinä. 22 2011,16:51) kirjoitti
<p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-> ?</p>
Hyvin näyttää takarenkaat maittavan Hyperille (1100), alle 10 tkm ajettu ja 2 rengasta mennyt. Yksi päivä radalla, muut ajot olleet "iltalenkkejä", kumilla ei tahallisesti ole piirrelty asfalttiin.
Kuinkahan tarkasti rattaiden kuuluisi osua ketjun keskikohdalle? Omassa selvästi ratas nappaa ketjun sisäsyrjästä kiinni, siis ketjurasvan kulumisesta päätellen.
ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
Erittäin miellyttävä koeajolenkki takana...tulikohan sielu myytyä hyperille *(K1mble @ Heinä. 23 2011,19:27) kirjoitti
![]()
![]()
On se vaan niin vallattoman mukava peli. Esimmäinen puolituntia hymy korvissa jatkuvasti
Kiitokset vielä koeajolenkistä !!
~R6R-06~
Eipä kestä! Hauskaahan tuo oli välillä ajella jollain muullakin. Alkoi vaan tehdä radalle mieli...(sebulban @ Elo. 26 2011,10:33) kirjoitti
<p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-> ?</p>
Jumankauta mitä vauhtia noita takarenkaita menee! Pakko varmaan laittaa jotain tourinki-rengasta alle, jos meinaisi yhdellä renkaalla selvitä koko kauden. Manasin ensiasennusrenkaat, kun taisi kestää 6 tkm, mutta sehän olikin ihan hyvin tämän pyörän alle. Taas onkin keskellä pieni rantu näkyvissä, joten ollaankin paikallisten liikkeiden palveluiden ja valikoiman varassa, toivottavasti löytyisi Pilot Road 2:set, jos vaikka kestäisivät vähän pidempään.
Toinen juttu, oletteko kokeilleet jousituksen säätöjä? Itsellä ei ole tarvetta, enkä aio lähteä sössimään niitä, mutta uteliaisuuttani tiedustelen, saiko joku ajoon jotakin lisää, muuttamalla asetuksia?
ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
Moro,
Raju tahti sulla.
Itsellä Pilot Road 3 on uudenveroinen 3500 km jälkeen... En osaa sanoa paljonko menetän muissa ominaisuuksissa ko. mopon ensiasennusrenkaisiin verrattuna näillä tourinkikumeilla.
En ole osannut kaivata parempia, eikä pidon kanssa ongelmia. Radalla en ole niillä käynyt vaikka kuumottaisi kovasti.
Niin ja jousitusta olisi tarkoitus aloittaa opettelemaansäätämään, perä on aika kova tällä hetkellä. Keula vaikuttaa aika optimaaliselta ja sitä on tullut hieman säädeltyä.
Viimeksi muokannut: Antti K.; 18.08.2012 klo 11:12. Syy: Jousitus
XL1200C ent. HM 1100S
Ajeletteko manuaalin ehdottamilla eli
etu 2,2
taka 2,2
rengaspainella? Ne on mietitty ilmeisesti Bologna helteisiin tai Dolomiittien alppipätkille. Kylmässä pohjolassa kannattaa käyttää muiden merkkien suosittelemia eli vaikka eteen 2,5 ja taakse 2,9. Rengas kestää pidenpään. Jos tuntuu liukkaalta tai liian kovalta niin sitten pikkasen pihauttalee lähemmäksi suosituksia.
-Villiaasin poika-
Kiitos hyvistä kaupoista K1mble.
Hitto oli pakko kirjoittaa.
On se melko makea räppäilypyörä, koko ajan paraneen. EX kyykkypyörä kuski.
Tilauksessa SC-projec koko putkisto, kenelläkään kokemuksia?
Hepco&Beckerin laukut asennettu, päällä ihan ok näköiset, tellingit (c-bow) makuasioiden puolella. Vaikuttavat laadukkailta. Asennuksessa olis mennyt kaljaa, ellei olis maanantai. Lievää puurtamista sovituksen kanssa.
Termien melussa v.3.0 eli pelkät killerien kaulukset, omille korville paremmat kuin ilman.
XL1200C ent. HM 1100S
WP_001566.jpg
Tuollainen köyhän miehen hyperstrada.
XL1200C ent. HM 1100S
Hei toverit.
Miten tuon pakoputkiston läppäventiilin kanssa tulee toimia, ku vaihtaa koko putkiston.
SC-project:lla olisi ollut tarjolla oma ecu, olisiko ollut järkevää laittaa se samalla ku vaihtaa putkiston.
Mulla 848:ssa putkisto vaihdettu ja samoin läpän vaijerit irrotettu. Se moottori on siellä edelleen paikalla surisemassa. Läpän puuttumisesta johtuen mittariston virhevalo syttyy ajaessa ja näyttää EXVL 23.0 erroria, ainoo miten sen saa pois on ECUn vaihto tai fläshäys. Se proggis vielä itselläkin edessä.
Ainoo ongelma on tietty että jos muita vikakoodeja tulee niin niitä ei huomaa niin helposti. Mutta itse tarkistan vähän väliä antaako se muutakin kun ton.
Kokeilin myös semmosta palikkaa mikä siihen koneeseen kiinnitettiin mutta ei auttanu.
Fillari
<p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-> ?</p>
Oletko Kimble ottanut systeemin pois? Olen kuullut, että race eculla läppä on aina auki ja koko systeemi täysin turhaa painoa, mutta en ole saanut aikaiseksi. Voisin ottaa moottorit ja vaijerin ja jättää läpän paikoilleen, mutta mietityttää pitäisikö ottaa ehjänä ja miten sähköt saa siististi irti...
Kyllä, olen aloittelija, mopoa aikanaan fiksannut jopa koneremontin verran, mutta nehän on lähinnä patarautaa.
XL1200C ent. HM 1100S
Näin minäkin asian olen ymmärtänyt ja käsittääkseni sen systeemin voi poistaa ilman että se aiheuttaa mitään vikakoodeja. Läppä ei taida vaan pysyä ilman sitä moottoria auki asennossa joten sekin pitäisi irroittaa siitä putkesta. Ehjänä tuo sieltä kannattaa varmaankin poistaa ja sähköthän on jostain liittimillä kiinni.
mrjussilla on siis mun entinen hyperi...
<p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-> ?</p>
<p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-> ?</p>
Kuuden päivän minitourinki takana ja toimii siihenkin siinä missä muutkin nakut. C-bowt toimi hyvin ja 400 kilsan sadelenkin kesti kamat kuivana. Aukes ihan uus maailma päättömän ajelun ja vkl-siirtymien rinnalle. Toivottavasti en saa multistradaa ikinä koeajoon.
XL1200C ent. HM 1100S