Sivu: 5 / 24:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 712:sta
  1. #121
    Ulkonäkö ja lisäpalikoiden määrä tuossa hyperissä eniten houkuttelee. S&M:ään ei tahdo saada palikkaa ja eihän se mikään maailman kaunein pyörä ole. Ei kait se auta kuin käydä keväällä testaamassa hyperiä jossakin ja miettiä sitten, onko se 6-7t€:n lisäinvestoinnin arvoinen.



    Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
  2. #122


    On se ainakin hyvännäköinen.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  3. #123
    Lainaa (villero @ Loka. 03 2008,17:35) kirjoitti
    Tähän ei sitten sovi kenenkään kajota. Sen verta taas polttelee, mutta "onneksi" lompakko on vielä eri mieltä...
    Ilmeisesti foorumilla kuunneltiin meikäläistä, kun kyseinen pyörä on edelleen myynnissä Giantmotorissa, tai siis sinnehän se siirtyi 2008 syksyllä. Pitää varmaan käydä kysymässä päivän hinta...
  4. #124
    Lainaa (villero @ Helmi. 24 2010,20:28) kirjoitti
    Ilmeisesti foorumilla kuunneltiin meikäläistä, kun kyseinen pyörä on edelleen myynnissä Giantmotorissa, tai siis sinnehän se siirtyi 2008 syksyllä. Pitää varmaan käydä kysymässä päivän hinta...
    Mulla on sähköposti tiedustelu edelleen vetämässä tuosta. Tosin, kysely lähti syksyllä ja vastausta kun ei vielä ole tullut, niin malttamaton kun olen, kerkesin ostaa Hyperini jo uutena.
    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
  5. #125
    Lainaa (villero @ Helmi. 24 2010,20:28) kirjoitti
    Lainaa (villero @ Loka. 03 2008,17:35) kirjoitti
    Tähän ei sitten sovi kenenkään kajota. Sen verta taas polttelee, mutta "onneksi" lompakko on vielä eri mieltä...
    Ilmeisesti foorumilla kuunneltiin meikäläistä, kun kyseinen pyörä on edelleen myynnissä Giantmotorissa, tai siis sinnehän se siirtyi 2008 syksyllä. Pitää varmaan käydä kysymässä päivän hinta...
    Siirtyi? Mulle taisi kauppias sanoa että on heidän entinen demopyörä, kun viime syksynä ehdotin vaihtoa (halusivat myydä suoraan). No ehkä se on ollut välillä Hailacillakin myynnissä/huollossa.
  6. #126
    Menee nyt vähän ohi, mutta myyjistä kuitenkin. Vuosi sitten, kun olin omaa myymässä niin eräs ostajaehdokas soitteli ja kyseli, että onko pyörä vielä myynnissä. No ilmoitin, että kyllä on. Juteltiin siinä hetki ja ostajaehdokas tuumasi, että hänelle sanottiin liikkeessä, että minä olin jo kaupat tehnyt ylivuotisesta s4r:stä ja vielä faijan kanssa kimpassa. Haha, kyllä suomessa osataan taas. No liike ei ole tämä kyseinen giant motor, jokainen miettiköön mielessään mikä *. Olisi pitänyt ottaa yhteyttä, että millon sen s4r:än voi tulla hakemaan *, kun olin kuulemma kaupatkin tehnyt! Ikävän surullista liiketoimintaa sanon minä *



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  7. #127
    Lainaa (Brocol @ Helmi. 25 2010,09:23) kirjoitti
    Lainaa (villero @ Helmi. 24 2010,20:28) kirjoitti
    Lainaa (villero @ Loka. 03 2008,17:35) kirjoitti
    Tähän ei sitten sovi kenenkään kajota. Sen verta taas polttelee, mutta "onneksi" lompakko on vielä eri mieltä...
    Ilmeisesti foorumilla kuunneltiin meikäläistä, kun kyseinen pyörä on edelleen myynnissä Giantmotorissa, tai siis sinnehän se siirtyi 2008 syksyllä. Pitää varmaan käydä kysymässä päivän hinta...
    Siirtyi? Mulle taisi kauppias sanoa että on heidän entinen demopyörä, kun viime syksynä ehdotin vaihtoa (halusivat myydä suoraan). No ehkä se on ollut välillä Hailacillakin myynnissä/huollossa.
    Tuo pyörä oli kesän 08 Hailacilla demottavana. Ajoin sillä muutamaan otteeseen testit, eikä se mielestäni kovin pitkiä aikoja ollut poissa. 09 kesällä huomasin, että Giantmotorille oli ilmaantunut Hyper ja 848, jotka olivat olleet kokeiltavina Hailacilla edellisenä kesänä. Todennäköisesti Hailacilla on tapana pitää koeajopyöriä max. yhden kesän, joka varmaan liittyy hyvän vaikutelman antamiseen saapasmaan ylpeydestä.

    edit. Giantmotorilla ei taida olla Ducatin edustusta, eivätkä he muutenkaan vaikuta uusien isojen moottoripyörien myyjältä, jos CanAm Spyder jätetään pois laskuista.



  8. #128
    Lainaa (Brocol @ Joulu. 16 2009,11:58) kirjoitti
    Onkos kukaan käynyt radalla tai muualla mittaamassa meluja vakioista/Termeistä? Ahvenisto on lähin rata, saa nähdä miten saa taiottua 95db rajasta läpi.
    2-1-2 Termeillä ja ilman kattia ja killereitä n. 103db, killereillä 95db tuntumassa, riippuu sitten olosuhteista että meneekö yli vai ali. Täytyy varmuuden vuoksi kikkailla killereihin jotain lisätuketta.
  9. #129
    Lainaa (villero @ Helmi. 25 2010,12:08) kirjoitti
    Lainaa (Brocol @ Helmi. 25 2010,09:23) kirjoitti
    Lainaa (villero @ Helmi. 24 2010,20:28) kirjoitti
    Lainaa (villero @ Loka. 03 2008,17:35) kirjoitti
    Tähän ei sitten sovi kenenkään kajota. Sen verta taas polttelee, mutta "onneksi" lompakko on vielä eri mieltä...
    Ilmeisesti foorumilla kuunneltiin meikäläistä, kun kyseinen pyörä on edelleen myynnissä Giantmotorissa, tai siis sinnehän se siirtyi 2008 syksyllä. Pitää varmaan käydä kysymässä päivän hinta...
    Siirtyi? Mulle taisi kauppias sanoa että on heidän entinen demopyörä, kun viime syksynä ehdotin vaihtoa (halusivat myydä suoraan). No ehkä se on ollut välillä Hailacillakin myynnissä/huollossa.
    Tuo pyörä oli kesän 08 Hailacilla demottavana. Ajoin sillä muutamaan otteeseen testit, eikä se mielestäni kovin pitkiä aikoja ollut poissa. 09 kesällä huomasin, että Giantmotorille oli ilmaantunut Hyper ja 848, jotka olivat olleet kokeiltavina Hailacilla edellisenä kesänä. Todennäköisesti Hailacilla on tapana pitää koeajopyöriä max. yhden kesän, joka varmaan liittyy hyvän vaikutelman antamiseen saapasmaan ylpeydestä.

    edit. Giantmotorilla ei taida olla Ducatin edustusta, eivätkä he muutenkaan vaikuta uusien isojen moottoripyörien myyjältä, jos CanAm Spyder jätetään pois laskuista.
    Jaa? No nyt se on kuulemma myynnissä asiakkaan lukuun.

    Ei näytä muutenkaan käyvän kauppa noilla Hypermotardeilla. Samat pelit myynnissä vuodesta toiseen. Nuo kaikki myynti-ilmojen linkit tässä ketjussa edelleen voimassa.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  10. #130
    Voisko johtua siitä että ovat esittelypyöriä?

    Myyjän vinkkelistä on parempi käyttää sitä yhtä ja samaa esittelyssä pari kautta kuin ottaa pakasta aina uusi joka kevät riviin. Ja usein asiakkaallekin kelpaa paremmin ajamaton, kun eka on saatu räpätä sitä koeajopyörää niinkuin muutkin...
    * If it ain't broken, fix it until it is!

    Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
    Liikenneopettaja, mp-kouluttaja

    Ducatisti aina ja...
  11. #131
    Lainaa (GT78 @ Huhti. 25 2010,20:16) kirjoitti
    Voisko johtua siitä että ovat esittelypyöriä?

    Myyjän vinkkelistä on parempi käyttää sitä yhtä ja samaa esittelyssä pari kautta kuin ottaa pakasta aina uusi joka kevät riviin. Ja usein asiakkaallekin kelpaa paremmin ajamaton, kun eka on saatu räpätä sitä koeajopyörää niinkuin muutkin...
    Tämä logiikka voi pitää paikkansa. Varsinkin kun muukin myynnissä oleva ajamaton kalusto on vuosimallia 2008. Miksi moottoripyöräkauppias tilaisi uutta mallia ja uusia koeajopyöriä, kun vanhaakin vielä riittää myytäväksi?

    Paitsi ettei Giant Motor ole edes Ducatin jälleenmyyjä, joten mihin ne tarvitsee esittelypyörää?

    Hieno ja ajettava pyörä tuo Hyperi, mutta luulenpa ettei sen vaihtoarvo ole hankintahintaansa nähden kovinkaan kummoinen jälkimarkkinoilla.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  12. #132
    Lainaa (NOx @ Huhti. 22 2010,18:00) kirjoitti
    Jaa? No nyt se on kuulemma myynnissä asiakkaan lukuun.

    Ei näytä muutenkaan käyvän kauppa noilla Hypermotardeilla. Samat pelit myynnissä vuodesta toiseen. Nuo kaikki myynti-ilmojen linkit tässä ketjussa edelleen voimassa.
    Vilkaisin linkkejä ja eikös ainoa myymätön ole tuo monen tarinan Hyperi joka on nykyään Giant Motorilla. Sama pyörä oli siis aiemmin Hailacin linkissä. Vaikuttaisi olevan jopa Hyper-huuma päällä, melko moni orgilainenkin ostanut syksyn/talven aikana.

    Giant muuten taisi olla Ducu-jälleenmyyjä, ennenkuin edustus siirtyi House of Bikesille.



  13. #133
    Lainaa (Brocol @ Huhti. 27 2010,22:57) kirjoitti
    Lainaa (NOx @ Huhti. 22 2010,18:00) kirjoitti
    Jaa? No nyt se on kuulemma myynnissä asiakkaan lukuun.

    Ei näytä muutenkaan käyvän kauppa noilla Hypermotardeilla. Samat pelit myynnissä vuodesta toiseen. Nuo kaikki myynti-ilmojen linkit tässä ketjussa edelleen voimassa.
    Vilkaisin linkkejä ja eikös ainoa myymätön ole tuo monen tarinan Hyperi joka on nykyään Giant Motorilla. Sama pyörä oli siis aiemmin Hailacin linkissä. Vaikuttaisi olevan jopa Hyper-huuma päällä, melko moni orgilainenkin ostanut syksyn/talven aikana.

    Giant muuten taisi olla Ducu-jälleenmyyjä, ennenkuin edustus siirtyi House of Bikesille.
    Eri pyörä. Hailacilla oli myynnissä vakioputkilla, Giantilla Termin putkilla ja myynnissä asiakkaan lukuun. Hailacin mopo oli vielä viikolla myymättä, näyttää juuri menneen. Mutta on siellä vielä lisääkin noita -08 vuosimalleja.

    Hieno pyörä kuten sanottu. Itsellä seuraava vaihto syksyllä tai ensi keväänä, josko saisi vaihteeksi ajettua kokonaisen vuoden samalla mopolla. Katsoo sitten taas josko valinta kääntyy kotarin tai ducatin smotoon. Jännää nähdä ottavatko koeajopyöräksi Evon vai tuommoisen vanhemman mallin.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  14. #134
    Lainaa (NOx @ Huhti. 28 2010,02:04) kirjoitti
    Lainaa (Brocol @ Huhti. 27 2010,22:57) kirjoitti
    Lainaa (NOx @ Huhti. 22 2010,18:00) kirjoitti
    Jaa? No nyt se on kuulemma myynnissä asiakkaan lukuun.

    Ei näytä muutenkaan käyvän kauppa noilla Hypermotardeilla. Samat pelit myynnissä vuodesta toiseen. Nuo kaikki myynti-ilmojen linkit tässä ketjussa edelleen voimassa.
    Vilkaisin linkkejä ja eikös ainoa myymätön ole tuo monen tarinan Hyperi joka on nykyään Giant Motorilla. Sama pyörä oli siis aiemmin Hailacin linkissä. Vaikuttaisi olevan jopa Hyper-huuma päällä, melko moni orgilainenkin ostanut syksyn/talven aikana.

    Giant muuten taisi olla Ducu-jälleenmyyjä, ennenkuin edustus siirtyi House of Bikesille.
    Eri pyörä. Hailacilla oli myynnissä vakioputkilla, Giantilla Termin putkilla ja myynnissä asiakkaan lukuun. Hailacin mopo oli vielä viikolla myymättä, näyttää juuri menneen. Mutta on siellä vielä lisääkin noita -08 vuosimalleja.
    Se villeron Hailacin linkki oli vuodelta 2008, jossa oli silloin sama pyörä kuin nyt Giantilla (silloin se oli Hailacin ex-demo, syksyllä 2009 se olikin Giantin ex-demo, nyt kuulemma asiakkaan lukuun, heh). Hailacilla lähiaikoina myynnissä ollut perusmalli-demo (sekä S-versio jota silloin havittelin ja joka menikin pian) tuli myyntiin viime syksynä, ajokauden päätteeksi.

    Täytyy oikaista virheet, ettei jollekin jää käsitystä että muutkin kuin tuo yksi Hyper jää käsiin.
  15. #135
    Nii mitäköhän väliä on muutamalla esittelypyörällä kenen käsiin ne jää?

    Omaan käteen jäi tämä talvella ja tarttee sanoa, että gixxerit, fazerit, monsterit ja muut "järkipyörät" on tämän jälkeen aivan yhdentekeviä!

    * If it ain't broken, fix it until it is!

    Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
    Liikenneopettaja, mp-kouluttaja

    Ducatisti aina ja...
  16. #136
    Hauskannäköinen laite ja näemmä todella monikäyttöinen .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  17. #137
    Lainaa (Athene @ Touko. 25 2010,13:06) kirjoitti
    Hauskannäköinen laite ja näemmä todella monikäyttöinen .
    Juu!

    Siihen mahtuu kaksi kyytiin, ja mikä parasta penkki on kivikova. Siihen kun tottuu niin ajaa vaikka napapiirille yhdellä kertaa. Tosin tuo suurehko tankki pistää jaloittelemaan silloin tällöin. Kulutus on ekalla tuhannella kilometrillä ollut noin 6,7 l / 100 km normiajossa ja 9,3 l / 100 km rata-ajossa Näppärät sormisuojat eivät juuri suojaa kylmillä keleillä, pysyy virkeänä.

    Matkailuunkin sopii: tuossa juuri ajelin +200 km Hämeenlinnaan Ahvenistolle, jossa kiertelin hiukan rataa, sitten takaisin +200 km.

    Rata-ajossa taittuu aika kevyesti mutkasta toiseen, lähinnä jarru- ja vaihdepolkimet nappaili rataan kiinni jatkuvasti.

    Paluumatka tehtiin rattoisasti kaatosateessa. Taas nakupyörän etuja matkailussa: kun kastuu heti läpikotaisin, ei pieni sade haittaa alun jälkeen yhtään! *
    * If it ain't broken, fix it until it is!

    Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
    Liikenneopettaja, mp-kouluttaja

    Ducatisti aina ja...
  18. #138
    Lainaa (GT78 @ Touko. 27 2010,09:18) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Touko. 25 2010,13:06) kirjoitti
    Hauskannäköinen laite ja näemmä todella monikäyttöinen .
    Juu!

    Siihen mahtuu kaksi kyytiin, ja mikä parasta penkki on kivikova. Siihen kun tottuu niin ajaa vaikka napapiirille yhdellä kertaa. Tosin tuo suurehko tankki pistää jaloittelemaan silloin tällöin. Kulutus on ekalla tuhannella kilometrillä ollut noin 6,7 l / 100 km normiajossa ja 9,3 l / 100 km rata-ajossa Näppärät sormisuojat eivät juuri suojaa kylmillä keleillä, pysyy virkeänä.

    Matkailuunkin sopii: tuossa juuri ajelin +200 km Hämeenlinnaan Ahvenistolle, jossa kiertelin hiukan rataa, sitten takaisin +200 km.

    Rata-ajossa taittuu aika kevyesti mutkasta toiseen, lähinnä jarru- ja vaihdepolkimet nappaili rataan kiinni jatkuvasti.

    Paluumatka tehtiin rattoisasti kaatosateessa. Taas nakupyörän etuja matkailussa: kun kastuu heti läpikotaisin, ei pieni sade haittaa alun jälkeen yhtään! *
    Mä en päässyt kyllä radalla alle kympin kulutukselle mitenkään. Tuo oli tosiaan ihme juttu miten helposti kenkä raapi radalla asfalttiin. Mulla on tosin köyhälistömalli joten en tiedä auttaisiko S-mallin säädettävä korkeus asiaan.
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  19. #139
    Onko joku tilannut hyperiin matalampaa penkkiä ulkomailta? Aika nihkeästi tuntuu löytyvän ja Englannista (Ducati Manchester) kun kyselin eivät luvanneet toimittaa Suomeen. Vinkkejä otetaan vastaan mistä löytyisi inhimilliseen hintaan. Persjalkaiselle hieman korkea laite, mutta tajuttoman hauska
    SuperRetard
    ex-Minimörkö
  20. #140
    Lainaa (pygmi @ Touko. 27 2010,22:31) kirjoitti
    Onko joku tilannut hyperiin matalampaa penkkiä ulkomailta? Aika nihkeästi tuntuu löytyvän ja Englannista (Ducati Manchester) kun kyselin eivät luvanneet toimittaa Suomeen. Vinkkejä otetaan vastaan mistä löytyisi inhimilliseen hintaan. Persjalkaiselle hieman korkea laite, mutta tajuttoman hauska
    Ebayssa on ainakin ollu muutamakin myynnissä ja ellen väärin muista niin edullisin oli jotain 140 €.
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  21. #141
    Ebay auttaa noihin lisävaruste hankintoihin.

    Noita teidän kulutuslukemia jäin ihmettelemään kun tuo oma laitos ei noihin lukemiin pääse millään. Kemorassa mitattu tänä keväänä Termin 2-1-2 kitillä varustettuna 7.5L/100km. Kadulla 5.5L/100km.
    ducati
  22. #142
    No soppaa menee varmasti vähän radasta, olosuhteista, renkaista ja kuskistakin riippuen? Ja saattaa olla että pyörissäkin on eroja...

    Itsellä ei ottanut kenkä asvalttiin kertaakaan mutta tosiaan nuo vivut kyllä. Tosin oma meno oli aika holtitonta kun pyörä oli uusi ja ratakin outo pitkän tauon ja vähäisen kokemuksen kautta ylipäätään. Samalla kun tein muutamia jarrutuksia 80/100 km/h ja jarrutus/väistöharjoituksia niin kävi ilmi että pyörän alusta on tehdasasetuksissa todella löysä tämmöselle 87 kiloiselle kaverille.

    Toinen juttu oli se, että sekä jarru- että vaihdevivut on hiukan ahtaasti omalle tossulle, eli tarvii säätää ne sopiviksi.

    Itse mietin kanssa tuota penkkiasiaa: penkkejähän on Ducatillakin pari erilaista vakion lisäksi, Performancen Racing penkki ja sitte se Touring vai Enduranceko se oli?

    Racing-penkissä oli eroa lähinnä pinnoite ja hitusen eri sisus, mutta korkeus kaiketi sama jos oikein muistan. Siinä toisessa (sanotaan vaikka Touring) oli geelisisus ja se oli noin 2 cm matalampi vakiota.

    Oma satulanvaihto jäi tuon Hämeenlinnan reissun jälkeen. Aluksi luulin että makaan jossain ojanpenkalla ekan 50 kilometrin jälkeen mutta satulassahan istui helposti 2 tuntia putkeen!

    Geelipenkki olisi kyllä komea mutta se kahden sentin pudotus lisäisi ainakin itsellä polvikulmaa joka on nyt jo siinä rajoilla miten sitä sietää. Eli penkin vaihto jäi sitten tuohon - ja oli hyvä etten tilannut sitä talvella kun en ollut vielä ajanut metriäkään pyörällä.

    Ohjaustangon korotuksia olen miettinyt viime aikoina kun tuntuu että varsinkin jarruttaessa kädet lähtee ikään kuin alta...
    * If it ain't broken, fix it until it is!

    Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
    Liikenneopettaja, mp-kouluttaja

    Ducatisti aina ja...
  23. #143
    Lainaa (GT78 @ Touko. 28 2010,22:55) kirjoitti
    No soppaa menee varmasti vähän radasta, olosuhteista, renkaista ja kuskistakin riippuen? Ja saattaa olla että pyörissäkin on eroja...

    Itsellä ei ottanut kenkä asvalttiin kertaakaan mutta tosiaan nuo vivut kyllä. Tosin oma meno oli aika holtitonta kun pyörä oli uusi ja ratakin outo pitkän tauon ja vähäisen kokemuksen kautta ylipäätään. Samalla kun tein muutamia jarrutuksia 80/100 km/h ja jarrutus/väistöharjoituksia niin kävi ilmi että pyörän alusta on tehdasasetuksissa todella löysä tämmöselle 87 kiloiselle kaverille.

    Toinen juttu oli se, että sekä jarru- että vaihdevivut on hiukan ahtaasti omalle tossulle, eli tarvii säätää ne sopiviksi.

    Itse mietin kanssa tuota penkkiasiaa: penkkejähän on Ducatillakin pari erilaista vakion lisäksi, Performancen Racing penkki ja sitte se Touring vai Enduranceko se oli?

    Racing-penkissä oli eroa lähinnä pinnoite ja hitusen eri sisus, mutta korkeus kaiketi sama jos oikein muistan. Siinä toisessa (sanotaan vaikka Touring) oli geelisisus ja se oli noin 2 cm matalampi vakiota.

    Oma satulanvaihto jäi tuon Hämeenlinnan reissun jälkeen. Aluksi luulin että makaan jossain ojanpenkalla ekan 50 kilometrin jälkeen mutta satulassahan istui helposti 2 tuntia putkeen!

    Geelipenkki olisi kyllä komea mutta se kahden sentin pudotus lisäisi ainakin itsellä polvikulmaa joka on nyt jo siinä rajoilla miten sitä sietää. Eli penkin vaihto jäi sitten tuohon - ja oli hyvä etten tilannut sitä talvella kun en ollut vielä ajanut metriäkään pyörällä.

    Ohjaustangon korotuksia olen miettinyt viime aikoina kun tuntuu että varsinkin jarruttaessa kädet lähtee ikään kuin alta...
    Mulla on "race" ecu tuossa kiinni ja siitä ei ole vielä nollattu tuota TPS-anturia joten sekin saattaa olla syynä tuohon korkeaan kulutukseen. Tyhjäkäynti mm. on n. 1600 rpm...

    Joo ja en tiedä onko mulla sitten säädetty nuo itse polkimet korkeammalle jolloin kenkä ottaa ensin kiinni.

    Mun mielestä tuo alusta on sisäänmenovaimennuksiltaan liiankin jäykkä noissa tehdasasetuksissa mutta paluu on aivan liian löysä ja mulla painoa kamojen kanssa satkun verran. Keula kyllä painuu jarruissa jonkin verran mutta oletin sen johtuvan vaan pitkästä joustovarasta koska nippuside etuputkessa ei näyttänyt olevan lähelläkään pohjaamista. Sen jälkeen kun löysensin sisäänvaimennusta edestä roimasti (auki 1/2 kierrosta) niin etupyörälläkin alkoi olla pitoa. Rebound on melkein täysillä...
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  24. #144
    Lainaa (K1mble @ Touko. 28 2010,23:40) kirjoitti
    Lainaa (GT78 @ Touko. 28 2010,22:55) kirjoitti
    No soppaa menee varmasti vähän radasta, olosuhteista, renkaista ja kuskistakin riippuen? Ja saattaa olla että pyörissäkin on eroja...

    Itsellä ei ottanut kenkä asvalttiin kertaakaan mutta tosiaan nuo vivut kyllä. Tosin oma meno oli aika holtitonta kun pyörä oli uusi ja ratakin outo pitkän tauon ja vähäisen kokemuksen kautta ylipäätään. Samalla kun tein muutamia jarrutuksia 80/100 km/h ja jarrutus/väistöharjoituksia niin kävi ilmi että pyörän alusta on tehdasasetuksissa todella löysä tämmöselle 87 kiloiselle kaverille.

    Toinen juttu oli se, että sekä jarru- että vaihdevivut on hiukan ahtaasti omalle tossulle, eli tarvii säätää ne sopiviksi.

    Itse mietin kanssa tuota penkkiasiaa: penkkejähän on Ducatillakin pari erilaista vakion lisäksi, Performancen Racing penkki ja sitte se Touring vai Enduranceko se oli?

    Racing-penkissä oli eroa lähinnä pinnoite ja hitusen eri sisus, mutta korkeus kaiketi sama jos oikein muistan. Siinä toisessa (sanotaan vaikka Touring) oli geelisisus ja se oli noin 2 cm matalampi vakiota.

    Oma satulanvaihto jäi tuon Hämeenlinnan reissun jälkeen. Aluksi luulin että makaan jossain ojanpenkalla ekan 50 kilometrin jälkeen mutta satulassahan istui helposti 2 tuntia putkeen!

    Geelipenkki olisi kyllä komea mutta se kahden sentin pudotus lisäisi ainakin itsellä polvikulmaa joka on nyt jo siinä rajoilla miten sitä sietää. Eli penkin vaihto jäi sitten tuohon - ja oli hyvä etten tilannut sitä talvella kun en ollut vielä ajanut metriäkään pyörällä.

    Ohjaustangon korotuksia olen miettinyt viime aikoina kun tuntuu että varsinkin jarruttaessa kädet lähtee ikään kuin alta...
    Mulla on "race" ecu tuossa kiinni ja siitä ei ole vielä nollattu tuota TPS-anturia joten sekin saattaa olla syynä tuohon korkeaan kulutukseen. Tyhjäkäynti mm. on n. 1600 rpm...

    Joo ja en tiedä onko mulla sitten säädetty nuo itse polkimet korkeammalle jolloin kenkä ottaa ensin kiinni.

    Mun mielestä tuo alusta on sisäänmenovaimennuksiltaan liiankin jäykkä noissa tehdasasetuksissa mutta paluu on aivan liian löysä ja mulla painoa kamojen kanssa satkun verran. Keula kyllä painuu jarruissa jonkin verran mutta oletin sen johtuvan vaan pitkästä joustovarasta koska nippuside etuputkessa ei näyttänyt olevan lähelläkään pohjaamista. Sen jälkeen kun löysensin sisäänvaimennusta edestä roimasti (auki 1/2 kierrosta) niin etupyörälläkin alkoi olla pitoa. Rebound on melkein täysillä...
    Tuo TPS-anturin resetoinnin puuttuminen vaikuttaa kulutukseen merkittävästi. Lisäksi nuo GT78 mainitsemat asiat vaikuttaa mm. kuskin ominaisuudet. *
    Romut on radassa tosiaan kokoajan, joten rearsetin tuohon joutuu hankkimaan. Noista penkeistä sen verran, että mulla on omassa se vakiota matalampi touring malli ja ei se kyllä ainakaan pehmeämpi ole kun vakio. Matalampi se kyllä on, jonka vuoksi sen myös hankin.
    ducati
  25. #145
    Mulla on se Ducati performance penkki ja on se ainakin hyvän näköinen. Lisäksi nokat, ECU ja 2-2 termit ilman kattia antoi 88 hv takarenkaalta penkissä, jossa 1098R antoi 161 hv eli realistinen penkki. Pyörä toimii hyvin eikä ole ollenkaan on-off niinkuin vakio.
    Ajoasento ja alusta ei sopinut mulle aluksi kovin hyvin (S-malli) kun tuntui aina, että keula on jossain alla. Säädin perän niin alas kuin saa, mutta muuten en koskenut iskarin säätöihin. Kevensin pyörää vaihtamalla alumiinisen mustan takahäkin, joka myös näyttää mustassa paljon paremmalta kuin harmaa. Otin myös takatapit pois ja lähti monta kiloa.
    Keulan jouset löysäsin kolme kierrosta kiinni asennosta. Puristusvaimennus on 2,5 kierrosta auki ja paluuvaimennus 2 kierrosta. Talvella piikkirenkailla pidin puristusta 3 kierrosta auki.
    Mulla on myös ohjausiskari.
    Noilla se oli paljon parempi, mutta lopullinen parannus tuli vasta kun messuilla näin Ducatin nostaneen tankoa 2 cm ja sorvautin itselle saman korkuiset korotuspalat.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  26. #146
    Nyt on TPS nollattu, siitä kiitos jarkkolaiselle. Pyörästä tuli huomattavasti helpompi ajaa. Kaikki nykiminen ym. sellainen jäi kokonaan pois ja nyt vetää pieniltäkin kierroksilta. Täytyy vielä hommata varmaan nuo nokat siihen jostain...
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  27. #147
    Mitenkäs tiukat nuo takarattaan vaimenninkumit pitäisi olla? Äsken ketjuja putsatessa huomasin että takaratas klonksuu melkoisesti sivusuunnassa ja noissa kumeissa on välystä. Mielikuva on että olisivat olleet ihan jämäkät viimeksi hiplatessa.
  28. #148
    Lainaa (Brocol @ Kesä. 04 2010,20:18) kirjoitti
    Mitenkäs tiukat nuo takarattaan vaimenninkumit pitäisi olla? Äsken ketjuja putsatessa huomasin että takaratas klonksuu melkoisesti sivusuunnassa ja noissa kumeissa on välystä. Mielikuva on että olisivat olleet ihan jämäkät viimeksi hiplatessa.
    Mullakin kloksuu n. 2-3mm sivusuunnassa joten kuulunee asiaan?
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  29. #149
    Lainaa (K1mble @ Kesä. 06 2010,19:43) kirjoitti
    Lainaa (Brocol @ Kesä. 04 2010,20:18) kirjoitti
    Mitenkäs tiukat nuo takarattaan vaimenninkumit pitäisi olla? Äsken ketjuja putsatessa huomasin että takaratas klonksuu melkoisesti sivusuunnassa ja noissa kumeissa on välystä. Mielikuva on että olisivat olleet ihan jämäkät viimeksi hiplatessa.
    Mullakin kloksuu n. 2-3mm sivusuunnassa joten kuulunee asiaan?
    Mulla oli välystä ehkä jonkin verran enemmän, vaikutti jo ketjun linjaukseen. Kävin tuota Hailacilla näyttämässä ja takuuseen meni uusien kumien vaihto. Nyt ei ole välystä ollenkaan.

    Samalla reissulla sain varmistuksen siihen että kytkimen työsylinteri täytyy ruuvata irti että vakio eturattaan mahtuu vaihtamaan, korjaamomanuaali ei tuota käske irroittamaan. Eikä kuulemma tule nesteetkään ulos jos ei kytkinkahvaa räpellä.

    Onko joku ostanut SP-mallin tangon risereita? Mikä osa siinä täytyy tilata ja mitä maksaa? Ei oikein selvinnyt tiskillä että onko pelkät korotuspalat ja pultit vai koko kiinnike.

    Pikku-motard tuli odotellessa kokeiltua. Ihan kiva perus/kaupunkipyörä ja oikeastaan parempi kuin odotin, mutta hinta/laatu aika kaukana esim ylivuotisesta 1100S:stä.
  30.  
  31. #150
    Minkälainen siitä tuli pienemmällä eturattaalla? Mikä vakio on ja minkä kokoisen laitoit?
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
Sivu: 5 / 24:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen