Sivu: 9 / 24:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 714:sta
  1. #241
    Moro,

    Onko kukaan tehny jousiremppaa 796 hyperiin? Mitä tehty ja missä? Hinta?

    Itteä kiinnostais vaihtaa etujouseen sisältö ja takajousitus kokonaan. Mutta tarjonta vähäistä...
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  2. #242
    Itse vaihdoin 796:seen Traxxion Dynamics:n etujousen ja heidän ohjeiden mukaiset öljyt (viskositeetti, huomattavasti raskaampi kuin vakio ja määrät eri). Tilasin sen jousen toissa talvena ja jonkin aikaa kesti, että tuli Ameriikoista tänne Suomeen, joten vähän vaatii malttia. Tais maksaa 50 dollaria + rahti ja tulli yms. Alle 100 € kuitenkin. Itse vaihtotyön tein sitten itse, ei ollut paha rasti lainkaan. Lopputulokseen olen ollut tyytyväinen. "Pintakovuus" hävis, eli ei lyö enää käsille pikku montuissa ja muutenkin tuntuu paremmalta ajaa. Huomasin myös itse aikoinaan, että tarjonta ko. mopon jousituspäivitykselle on hyvinkin rajallinen. Takaiskarille en itse ole vielä tehnyt mitään mutta olen harkinnut kysyä suoraan Nitron:lta tarjousta. Senkin ajattelin tehdä joku talvi, että voi odottaa rauhassa osien saapumista UK:sta.
  3. #243
    Lainaa SFK kirjoitti Katso viesti
    Itse vaihdoin 796:seen Traxxion Dynamics:n etujousen ja heidän ohjeiden mukaiset öljyt (viskositeetti, huomattavasti raskaampi kuin vakio ja määrät eri). Tilasin sen jousen toissa talvena ja jonkin aikaa kesti, että tuli Ameriikoista tänne Suomeen, joten vähän vaatii malttia. Tais maksaa 50 dollaria + rahti ja tulli yms. Alle 100 € kuitenkin. Itse vaihtotyön tein sitten itse, ei ollut paha rasti lainkaan. Lopputulokseen olen ollut tyytyväinen. "Pintakovuus" hävis, eli ei lyö enää käsille pikku montuissa ja muutenkin tuntuu paremmalta ajaa. Huomasin myös itse aikoinaan, että tarjonta ko. mopon jousituspäivitykselle on hyvinkin rajallinen. Takaiskarille en itse ole vielä tehnyt mitään mutta olen harkinnut kysyä suoraan Nitron:lta tarjousta. Senkin ajattelin tehdä joku talvi, että voi odottaa rauhassa osien saapumista UK:sta.
    Joo oon ite miettiny tuota traxxion jousta, kovasti on kehuttu tuota jenkkipuolella. Itellä vaan ei tavarat ja (ehkä) taito riitä sen asentamiseen. Tiiä tuleeko sitten paljon hintaa tuon asentamisessa. Jos löytys joku paja tai vastaava jossa vois rauhassa yrittää ni uskaltas ehkäpä tilata tuonki.
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  4. #244
    Joo! Vähän pukkeja ja työkalujahan se asentaminen vaati, taitoa ei niinkään kun minäkin onnistuin. Itsellä meni se yksi sunnuntai aamupäivä ko. rojektiin kun siinä rauhassa tein kahvikupin kanssa ja pähkäillen. Veikkaan, että ammattiliikkeeseen jos vie mopon ja osat sekä kertoo minkälaista öljyä sinne haluaa niin ei vie ku kaks tuntii niin se on siinä. Mitä sitten veloittavatkaan työstään niin se määrittää sen hinnan...
  5. #245
    Vaihdoin tänään Hyperin pois. Ensimmäistä kertaa pyörän vaihdossa, olisin halunnut pitää molemmat! Ja kyllä se vaan kuulostaakin moottoripyörälle, nyt kun pääsin kuuntelemaan myyjän koelenkkiä.

    Muut "romut" annoin mukana, mutta pukki jäi, jos joltakulta jostakin käsittämättömästä syystä puuttuu vielä takapään pukki, niin laitoin myyntiin.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...4n-huoltopukki
    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
  6. #246
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Mikä on suurin kumi mikä menee tän vanteelle? Mietin kilvettömään kuviollisia slicksejä ostaa ja noita vois ajella duksulla pois sitten osan.

    Tai vanteelle menee varmaan montakin mutta huggeri siellä varmaan ekana kiinni nappaa.
  7. #247
    http://www.ducati.ms/forums/92-hyper...permotard.html

    190/55 huggerin kanssa ja 200 ilman. Ei omia kokemuksia.
    XL1200C ent. HM 1100S
  8. #248
    Lainaa wbaum kirjoitti Katso viesti
    Mikä on suurin kumi mikä menee tän vanteelle? Mietin kilvettömään kuviollisia slicksejä ostaa ja noita vois ajella duksulla pois sitten osan.
    Mulla oli 190/? alla, ilman huggeria ja muistaakseni aika vähän jäi rakoja, että vielä leveämpi menee kyllä jo aika tiukille. Vanteen ominaisuuksista en osaa sanoa.
    ER5 -> Yamaha FZ6 -> XT660Z Tenere -> HYM 1100 -> VFR1200X -> GSX-S1000A
  9. #249
    kellään vielä 821 hyperiä? ilmeisesti kevyempi kuin 1100 mutta voimaa kuitenki enempi. tais mennä lunarii 1198 joten mietin josko seuraavaksi hyperi vai panigale.
    Www.northernfighters.com
  10. #250
    Joskus yritin ostaa Hypermotardia (1100) ja rakennella siitä reissuvarustein räyhäkästä yleismopoa. Tämä sitten jäi, kun Hailacin hinnoilla palikoista alkoi kertymään toisen mopon verran hintaa eikä edes yliylivuotisessa tuntunut olevan hinnassa tinkivaraa.

    Nyt tuo Hyperstrada näyttäisi olevan liki sitä mitä haen. Teknisesti en löydä siitä muuta eroa motoon kuin, että on vähän matalampi ja painavampi. Paino selittyy varusteilla, kai? Onko muuta eroa ja onko joku päässyt vertailemaan keskenään?
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  11. #251
    Itsehän kävin heinäkuussa vetäsemässä 1100 hyperillä Norjan reissun. Kilometrejä tuli noin 8 päivän reissussa about 3200km, josta parina päivänä ajeltiin rapiat 600km siirtymät. Täytyy sanoa että hyperi yllätti matkapyöränä positiivisesti. Varustuksena mulla oli bags connectionin vedenpitävä kassi penkin takaosalla ja kriegan reppu selässä. Radallakin tuli käytyä ja siellä sitä vasta hauskaa olikin. Hauskin pyörä mitä olen omistanut ja yllättävän monikäyttöinen. Ostin pyörän tosiaan heinäkuun alussa ja n. 6tkm nyt ajeltuna huolettomia ja erittäin hauskoja kilometrejä
    Kawasaki Z750 -06 > Suzuki SV 1000S -06 > Yamaha R1 -08 > Suzuki GSX1300R -08 > Ducati Hypermotard 1100 -09 > Canyon Grand Canyon AL SLX 29" -14

    TDWTF 2013
  12. #252
    WP_001566.jpg

    NOxille kuva, jollet ole muualta nähnyt, notta 400 eurolla vanhasta hyperistä saa köyhälle hyperstradan

    Hepco&Beckerin setti toimi erinomaisesti yhden hengen viikon reissuun.
    XL1200C ent. HM 1100S
  13. #253
    Mitäs porukat suunnittelee hyperin ens kesäks? Ite meinaan päivittää etujouset ja vaihtaa takavalon jossa itegroidut vilkut. Ehkä katin poisto myöhemmin kesällä...
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  14. #254
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Mitäs porukat suunnittelee hyperin ens kesäks? Ite meinaan päivittää etujouset ja vaihtaa takavalon jossa itegroidut vilkut. Ehkä katin poisto myöhemmin kesällä...
    Remmit ja kytkinlevyt ja öljyt pitäis vaihtaa. Osat on tilattu saksasta kuukausi sitten, mutta eipä ole vielä paketti kulkeutunut tänne susirajan taakse.

    Mistä te muuten hommaatte ducatin osia?

    suosittelen katin poistoa, laitoin viime kesänä sc-Project:n koko setin, 1100hyperiin vaikutus oli melkoinen
  15. #255
    Lainaa mrjussi kirjoitti Katso viesti
    Remmit ja kytkinlevyt ja öljyt pitäis vaihtaa. Osat on tilattu saksasta kuukausi sitten, mutta eipä ole vielä paketti kulkeutunut tänne susirajan taakse.

    Mistä te muuten hommaatte ducatin osia?

    suosittelen katin poistoa, laitoin viime kesänä sc-Project:n koko setin, 1100hyperiin vaikutus oli melkoinen
    Laitoin oman 796 myyntiin jos vaikka päivittäis 1100 hyperiin.
    Siihen sitten kaikki herkut!
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  16. #256
    Tekis mieli käydä kyselee rahoitustarjousta 821:seen tosin häiritsee kun ei oo enää ilmajäähy.
    Yamaha FZR600 -93 3HE
    Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
  17. #257
    Lainaa Mika91 kirjoitti Katso viesti
    Tekis mieli käydä kyselee rahoitustarjousta 821:seen tosin häiritsee kun ei oo enää ilmajäähy.
    No sepä se. Itseänikin tuo houkuttelis varsinki SP malli. Ihan tajuttoman hieno mutta se hinta :/

    Taitaa tuo 1100 olla mun seuraava pyörä jos vaan tuon 796 saa menemään eteenpäin.
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  18. #258
    Eihän Berliininmunkki ajellut eilen vaasantietä Ylöjärven kohdilla kohti Mansea?

    Katselin, että mikä pahiksen näköinen mopo tulee vastaan ja luokittelin mustaksi 796ksi. Oma vielä tallissa, polttelee päästää termit valloilleen.

    Asiaan: mikä akku väellä? Yuasa ybs12b oli antautunut tyystin talven aikana.
    XL1200C ent. HM 1100S
  19. #259
    Ei ollu meikäläinen. Itselläni on valkoinen (tai kohta oli) ja eilen meni kokopäivä helsingin puolella.

    Pari viikkoa niin muuttuu mopo 1100 hyperiin! Sitä sitten laittelemaan
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  20. #260
    Onko kukaan säädättänyt hyperiä aftermarket putkilla? Itse olen kiinnostunut laittamaan tulevaa 1100 sc projectin koko rännin. Säädätys pitäisi vielä keksiä/ löytää ennen kuin tilaan nuo!
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  21. #261
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Onko kukaan säädättänyt hyperiä aftermarket putkilla? Itse olen kiinnostunut laittamaan tulevaa 1100 sc projectin koko rännin. Säädätys pitäisi vielä keksiä/ löytää ennen kuin tilaan nuo!
    Itellä koko SC:n pukisto ja Race Ecu, ei ole säädetty muuten. Hyvin vetää ja nykiminen väheni selvästi. Kaupanpäälle pyörä kevini muistaakseni 7kg ja ne äänet

    Aiasta kolmanteen. Minkalainen homma on vaihtaa tai puhdistaa kytkinlevyt? kytkin meinaa välillä vähän luistaa.
  22. #262
    Poistettu
    Lainaa mrjussi kirjoitti Katso viesti
    Aiasta kolmanteen. Minkalainen homma on vaihtaa tai puhdistaa kytkinlevyt? kytkin meinaa välillä vähän luistaa.
    Eiks tossa ole kuivakykä? Jos on, ei se putsaamalla parane. Pakan minimipaksuus on alittunut ja alkaa painelevy kantamaan keskikruunuun. Saat lisää ajoaikaa pakalle lisäämällä ylimääräisen välilevyn, aikaa operaatioon menee 6min 27 sek. Vaihtoon menee jonkun verran enemmän, eli yhteensä n vartti.
  23. #263
    Lainaa mrjussi kirjoitti Katso viesti
    Itellä koko SC:n pukisto ja Race Ecu, ei ole säädetty muuten. Hyvin vetää ja nykiminen väheni selvästi. Kaupanpäälle pyörä kevini muistaakseni 7kg ja ne äänet

    Aiasta kolmanteen. Minkalainen homma on vaihtaa tai puhdistaa kytkinlevyt? kytkin meinaa välillä vähän luistaa.
    Tuota setuppia mietin kanssa. Tekisi kyllä mieli kytkeä lambdat ja servot pois päältä. Ja ehkä nostaa hieman punarajaa

    Onkos sulla mikä sc? 2-1-2 vai 2-1 putkisto? Itse tuota kahdella pöntöllä harkitsen
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  24. #264
    Lainaa hillomunkki kirjoitti Katso viesti
    Tuota setuppia mietin kanssa. Tekisi kyllä mieli kytkeä lambdat ja servot pois päältä. Ja ehkä nostaa hieman punarajaa

    Onkos sulla mikä sc? 2-1-2 vai 2-1 putkisto? Itse tuota kahdella pöntöllä harkitsen
    Minun SC on yhellä pöntöllä. Toi kahdella pöntöllä oleva on kieltämättä paremman näköinen, mutta toisaalta aika paljon kalliimi, ainakin silloin ku ite tilasin putket. Mulla tais olla jokin tarjoushinta ku koko putkisto yhellä torvella makso 690 euroa??

    Kuivakytkimeen olen tilannut uudet levyt, mutta toimitus aika näyttää venyvän, joten kausi aloitetaan vanhalla pakalle. Eli puhistus hommat on turhia?
  25. #265
    Lainaa mrjussi kirjoitti Katso viesti
    Minun SC on yhellä pöntöllä. Toi kahdella pöntöllä oleva on kieltämättä paremman näköinen, mutta toisaalta aika paljon kalliimi, ainakin silloin ku ite tilasin putket. Mulla tais olla jokin tarjoushinta ku koko putkisto yhellä torvella makso 690 euroa??

    Kuivakytkimeen olen tilannut uudet levyt, mutta toimitus aika näyttää venyvän, joten kausi aloitetaan vanhalla pakalle. Eli puhistus hommat on turhia?
    Kyllä 2 pöntöllä se on vaa niin paljon paremman näkönen.

    Oma setuppi tulee varmaan olemaan sc kokoränni kahdella pöntöllä ja jenkeistä tilattu ecu johon ajettu eace kartta, lambdat ja servit pois npunarajaa nostettu 500rpm ylöspäin. Ja sitten porattu ilmanputsarin kotelo!
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  26. #266
    Voin sanoa noista valmis kartoista että ne ei ole sinnepäinkään säädöissä. Samanlai heitti seokset vakio ja dp race kartoissa. Penkkiin säätöön niin tulee hyvä. Rahan tuhlausta noi valmis kartat.
    Www.northernfighters.com
  27. #267
    Lainaa Hole- kirjoitti Katso viesti
    Voin sanoa noista valmis kartoista että ne ei ole sinnepäinkään säädöissä. Samanlai heitti seokset vakio ja dp race kartoissa. Penkkiin säätöön niin tulee hyvä. Rahan tuhlausta noi valmis kartat.
    Onko näin? Voihan se säätäminen parantaa pyörää vielä entisestä. Poliisi kielti viime kesänä ajamisen, joten kilometrejä ei montaa tullut, joten pitää tutkia asiaa enemmän tulevana suvena.

    Kesällä tulee toivottavasti 24tkm mittariin joten venttiilit pitäisi tarkistaa/säätää. Pitäisikö samalla laittaa kartat kohdalleen. Mitä Suomalaista pajaa suosittelisitte tuohon hommaan, jokin hyvä ja halpa?
  28. #268
    Lainaa mrjussi kirjoitti Katso viesti
    Onko näin? Voihan se säätäminen parantaa pyörää vielä entisestä. Poliisi kielti viime kesänä ajamisen, joten kilometrejä ei montaa tullut, joten pitää tutkia asiaa enemmän tulevana suvena.

    Kesällä tulee toivottavasti 24tkm mittariin joten venttiilit pitäisi tarkistaa/säätää. Pitäisikö samalla laittaa kartat kohdalleen. Mitä Suomalaista pajaa suosittelisitte tuohon hommaan, jokin hyvä ja halpa?
    + 1 jos joku kertoo minne kannattaa pk seudulla (tai vähän kaemmaksi) viedä siten että saa kyseiset toiminnat mukaan.
    Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
    Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
    KTM Super Duke -06 2010-2011
    Suzuki SV650s -00 2009-2010
    Suzuki GSF600n -01 *2008
  29. #269
    Hyperistä ei ole kokemusta. Mutta 1198 a ajettiin penkissä päivä. Testailtiin eri karttoja, kaikissa heitti seokset enemmän ja vähemmän. Tietyt alueet liian laihalla. Ilmeisesti päästöjen takia.
    Www.northernfighters.com
  30.  
  31. #270
    Lainaa Hole- kirjoitti Katso viesti
    Voin sanoa noista valmis kartoista että ne ei ole sinnepäinkään säädöissä. Samanlai heitti seokset vakio ja dp race kartoissa. Penkkiin säätöön niin tulee hyvä. Rahan tuhlausta noi valmis kartat.
    OK, mut niinku kaikessa niin eipä kannattais kiihkoilla ehdottomuuksiin saakka.

    Mä omistin aikoinani tuollasen uuskoppasen V-Maxin. Heitin siihen vaparifilsun & kattilaatikon pakopuolelta mäkeen. Netistä (en kyllä kuollaksenikaan muista mistä?!?) löysin samanlaiselle kokoonpanolle ajetun kartan ja se ympättiin commanderiin. Varmuuden vuoksi laite käytettiin myös penkissä. Säätäjä totesi muutaman vedon jälkeen, että tämän paremmaksi ei ole mitään mieltä alkaa yrittämäänkään.

    Ourait, kyse ei ollut Ducatista...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
Sivu: 9 / 24:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 789101119 ... ViimeinenViimeinen