Tervehdys!
Viimeiset 14 vuotta olen tunnustanut oranssia väriä Itävallasta, mutta nyt pääsi käymään näin että tuli hankittua kipattu Hypermotard 796 vm -10. Nyt olisi tarvetta erityisesti seuraaville mustille osille (Ensisijaisesti tarve oikenpuoleisille, mutta ostan toki molemmat kerralla pois lojumasta.):
- Tankin sivuposki
- Änkkärin sivusuojus
- Jalkatappien runko-osa (eli se iso palikka jossa sekä kuljettajan että matkustajan tapit ovat kiinni)
Välttämätöntä tarvetta ei ole, mutta jos hinta on kohdallaan niin voin ostaa myös:
- Penkin
- Änkkärien/kauhukahvojen päälle tulevan "spoilerin"
- Etulokarin/maskin
- Vakiostongan peileineen
Itse asun PK-seudulla, mutta jos kamoja löytyy isompi satsi kerralla niin tarvittaessa voin ajaa hakemaan pidemmältäkin. Yritän seurata foorumia aktiivisesti, tai sitten tarjouksia voi laittaa meilillä "nimimerkkini"@verkkokellaripistenet.
Jos päädyt tekemään etujousiremppaa niin multa löytyy ylimääräinen Traxxionin jousisetti HYM 796:teen, jonka pitäisi rauhoittaa parantaa vikkelää keulaa huomattavasti. Itsellä tarkoitus asentaa samainen setti tässä alkutalven aikana.
Hypermotard 796 -2011
Kawasaki Ninja 636 -2003
Suzuki GS 500E -2001
Talvi se on parasta aikaa pyörän rassaukseen.
Nyt on kaiken muun tuunauksen lisäksi silmiin osunut MWR:n ilmaboxin kannen vaihtokitti jolla imua pitäisi saada lisättyä jopa 1300%.
https://ca-cycleworks.com/mc-020-06-he
Kuvia asennuksesta.
http://www.ducati.ms/forums/92-hyper...ilters-18.html
Kyselisinkin että onko kukaan tehnyt kyseistä modia ja onko kommentteja puolesta tai vastaan? Vaatii näköjään vakio ilmaboxin yläosan irroittamisen.
Myös kokemukset suodattimien vaihdosta ja mahdollisista tehon/väännön/äänen lisäyksistä kiinnostaa?
Öhlärin asensin taakse viime viikonloppuna ja pian tarkoitus käydä keulan kimppuun traxxionin upgraden merkeissä. Laitoin myös Scottin ohjausiskarin tilaukseen eli ihan mukavasti homma karannut käsistä.
Hypermotard 796 -2011
Kawasaki Ninja 636 -2003
Suzuki GS 500E -2001
Itselläni on tuo mwr kitti. Samalla tuli laitettua sc projectin koko ränni. Lopputulokseen enemmän kuin tyytyväinen.
En osaa sanoa miten paljon tuo mwr vaikutti tuloksiin mutta imuääni on komee
Japi CorseNerolla sääti koko homman ja ei voi muuta sanoa kuin että tykkää
Miten paljon maksoit öhläristä? Ja olikos sinulla 1100? Itse tuota alustaa kans miettiny päivittää sekä ohjausiskaria.
Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
KTM Super Duke -06 2010-2011
Suzuki SV650s -00 2009-2010
Suzuki GSF600n -01 *2008
Joo Japi ajo rexxerin ohjelman sisään viime kesänä ja teki säädöt ja pyörä parani todella huomattavasti. Ajattelin itse mahdollisesti näperrellä tuon mwr:n kiinni jos nyt siihen päädyn ja viedä sitten japille ohjelma säätöön ja penkkiin jos on tarvetta.
Maksoin 400€ toimituksineen päivineen myyjän mukaan alta 5tkm ajetusta öhlarista joka oli tosi siistissä kunnossa. Ebayssa näköjään olis 300€ + Toimitus tarjolla, kunnosta en tiedä.
http://www.ebay.com/itm/Ohlins-ammor...xp=mtrtarjolla
Mulla on 796 ja viime kesänä kerkesin ainoastaan yhdeksi päiväksi radalle mutta ens kesänä olis tarkoitus ajaa enemmän radalla. Kattelin noita ohjausiskareita ja Scottsia oli kovasti kehuttu.
Hypermotard 796 -2011
Kawasaki Ninja 636 -2003
Suzuki GS 500E -2001
Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
KTM Super Duke -06 2010-2011
Suzuki SV650s -00 2009-2010
Suzuki GSF600n -01 *2008
Ei tuolla Snowcat meen hyvin tuon Ducatin Hypermotard kanssa...
Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
Tere kaikille.
Onko kukaan laittanut pelkkiä vapaavirtaussuodattimia imupuolelle? Eli esim K&N suteja ilman koteloa? Tulee raiskattua koko laite ja ilmanputsarin kotelo on pahasti tiellä. Huohottimet olisi tarkoitus laittaa samalla tyylillä.
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä löysää olla, että manne kyykkyyn pääsee.
Joo. Kyllä löytyy, mutta mutta. Ajattelin, että jos teksi niinsanotusta hyllytavarasta, eli mahtaisko tuosta hyvä tulla ja siksi utelen, että onko joku muu harrastanut samaa haureutta? Kokemuksia ja lähinnä sutin mitoitus mietityttää. Pitäisi saada mahdollisimman matalaksi ja pieneksi ilmansuodatus. Hengittääkkin pitäisi.
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä löysää olla, että manne kyykkyyn pääsee.
FB_IMG_1455215916525.jpg
Tämmöinen tankki tulossa ja pitäisi kakkuakin mahua vähän kyytiin. Satula vain hollilla korkeuden arvioimisen takia. Sekin vahtuu leuhkempaan, jahka saan tankin kasattua nippuun.
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä löysää olla, että manne kyykkyyn pääsee.
Tänks. Olen hieman "tyyli ennen tarkoitusta" tyyppi ja kun ruoste kiehtoo muovia enemmän, niin otin työn alle.
Kerrankin on aihio, millä on hyvä ja kiva ajella.![]()
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä löysää olla, että manne kyykkyyn pääsee.
Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
KTM Super Duke -06 2010-2011
Suzuki SV650s -00 2009-2010
Suzuki GSF600n -01 *2008
No joo. Voisin tänne alkaa tarinoimaan, aina kun saan jotain järkevää aikaiseksi. Tai aina kun saan säästettyä ja tilattua utta osaa maailmalta.
Tankki on joku vanha, ilmeisesti itä-pyörästä. Se oli muuten sopiva, mutta edestä liian kapea ja tunneli jouti pois tieltä, eli tankkiin tulee uusi pohja, koska polttoainepumppukin pitäisi sinne saada asennettua ja tuo ilmansaantikin sopimaan sen alle.
Tähän asti olen sen nyt silpunnut. Pohjaa tankkiin en voi tehdä, ennenkuin saan imupuolen rakennettua.
FB_IMG_1455219489035.jpg
FB_IMG_1455219501175.jpg
FB_IMG_1455219510305.jpg
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä löysää olla, että manne kyykkyyn pääsee.
Katsotaan mitä siitä tulee.
Nappulakumit ainakin alle ja semmonen old skole satula pitää askarrella. Etuvalo pyöreäksi ja taakse pätkä ankanpyrstöä yms. Etulokari hieman mietintämyssyssä vielä. Tulisko t-kappaleeseen kiinni vai renkaan päälle. Se on sitten sen ajan murhe.
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä löysää olla, että manne kyykkyyn pääsee.
Kylläpä ne jotkut noinki ratkaisee. Oon aatellu että siellä boksissa olis haistelija jos ei useempiki...
Boksissa ei ole mitään muuta, kuin paperifiltteri.
Mietin vain, että kummasta tulisi matalampi. Noista kahdesta sudista vai puolikkaasta boksista, rälläköin senkin jo halki ja mittailin.![]()
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä löysää olla, että manne kyykkyyn pääsee.
tankinaluset.jpg
Tankin sisään siis pitäisi mahtua tuo alkuperäinen polttoainepumppu ja nyt tein päätöksen, että laitan MWR vapaavirtaussuodattimen. Saan helposti huohottimet ja puolatkin kiinni, eikä tarvitse poistaa noita imuilmasuppiloitakaan. En tiedä olisikko niiden poistamisesta mitään seksuaalista merkitystä, mutta näillä mennään. Kotelo saikin sopivasti jo rälläkkää ja jahka suodatin tulee, niin voi mittailla, että onko tuota vara vielä vähän madaltaa.
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä löysää olla, että manne kyykkyyn pääsee.
Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
KTM Super Duke -06 2010-2011
Suzuki SV650s -00 2009-2010
Suzuki GSF600n -01 *2008
Käyrät tilaan jostakin ja änkkäristä en vielä tiedä. Jotain tyylikästä siihenkin on keksittävä, mutta ehkä 2-2 tai 2-1 putkisto tulee.
Ajattelin Corse Neroa kiusata sitten säätämisen suhteen. Katsotaan. Jos itse taikoo noita putkia, niin niistä varmaan tulee niin tukkoiset, ettei ole pelkoa laihalla käymisestä.![]()
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä löysää olla, että manne kyykkyyn pääsee.
Hyvän näköinen projekti Mojo!
Viime keväänä täällä samanlaisia ajatuksia toin julki, mutta ei sillon itsellä riittänyt aika/raha/osaaminen edetä mihinkään.
Nyt mietin lähinnä 1100S myymistä. Jos jotakuta napostelee, niin saa olla yhteydessä.
XL1200C ent. HM 1100S