Oulun moto24 vaihdatin hihnat ja samassa säädettiin venat + muuta 12tkm huoltoon kuuluvaa. Jälkiviisaana ois voinut ottaa enempi selvää ja oulusta ois löytyny pari muutakin tekijää joissa varmasti olisi ollut edullisempi ja parempi työnlaatu. Mutta tosiaan moto24 maksoi reilu 800e koko homma. Todella kallista.
Kawasaki Z750 -06 > Suzuki SV 1000S -06 > Yamaha R1 -08 > Suzuki GSX1300R -08 > Ducati Hypermotard 1100 -09 > Canyon Grand Canyon AL SLX 29" -14
TDWTF 2013
Hyperihän se talliin ilmestyä ja kylläpäs taas ajamisesta tuli nautintoa
Hyperillä on ajettu vain 9.5k, niin mitäs tossa kantsis huomioida/rempata noilla kilsoilla?. Hihnat on vaihdettu noin 2v sitten joten aattelin siinä kesäl 12tkm huollon tehdä sit normaalisti
Pyörässä on vielä SC-Projectin kokoputkisto ja hieman, ihan vähän paukuttelee välil. Pitäisi ilmeisesti käydä säätämäs![]()
Ducati Hypermotard 1100 09 + Honda CRF 250L Rally 18
Ktm 690 Enduro 08 Suzuki Dr-z400 02 Triumph Speed Triple 1050 05 Suzuki dr350s 94 Honda cb600f Hornet 08 Cagiva Raptor 125 06
Joo itekki vaihoin tänään super duken hypermotardiin, on vain mahtava vääntö ja muutenki kevyt ajettava.
Ktm 690Enduro/smc -12vm
Miksiköhän tuossa mittaristossa vilkkuu tuo kierrosluvun merkkivalo kun pyörä on sammuksissa ja virta pois? Onko jokin ominaisuus vai haluaako tuo pyörä kertoa jotakin?
Ktm 690Enduro/smc -12vm
Ajonestolaite vilkuttelee.
Ducati Hypermotard 1100 EVO SP '11 | Ducati Streetfighter 1098 S '11 | Turku
Ei sitä ole tarkoituskaan saada loppumaan![]()
Ducati Hypermotard 1100 EVO SP '11 | Ducati Streetfighter 1098 S '11 | Turku
No niin hyvä tietää
Miten muuten jos laittaa tuohon kytkin koppaan avoinaisen kannen niin esim. säilytys sateessa ja ajaminen vesisateessa? Onko siitä haittaa kytkyttimelle?
Ktm 690Enduro/smc -12vm
Ajaessa ei vedellä ole merkitystä, mutta paikallaan ollessa vesi ruostuttaa välilevyjä jos koppaan kunnolla pääsee kosteutta.
Ducati Hypermotard 1100 EVO SP '11 | Ducati Streetfighter 1098 S '11 | Turku
Päivää!
Toinen kesä nyt Hyperillä menossa, lovin it! Oon tässä pähkäilly että millä tuon katin sais kätevimmin poistettua, ostaisko koko alkukäyrän mikä yhdistyy noihin penkin alle tuleviin termeihin, vai saako siihen jotai pientä välipalaa.. esim. uuunilohiiii!? Ja vaikka asia jäisikin unelman asteelle, niin mietin, että voisi käyttää tuolla Hyvinkäällä penkissä saadössä. Vaikkakin slipareitten mukana on tullut ecu, järkeä vai ei?
Mikä hyperi 1100 saa danmotolta väliputkea, se o kuulemma laadukas ja halpa.
796 saa vaan leovincen alkukäyrät
Kannattaa säädättää ja poistaa lambdat/ servo vaikka olis DP Ecu
Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
KTM Super Duke -06 2010-2011
Suzuki SV650s -00 2009-2010
Suzuki GSF600n -01 *2008
Tämähän käy nopeasti! Joo 1100. Täytyypä tutustua \o/
Hypermotard 1100 -10 | 2014 ->
CBR 1000RR -08 | 2010 - 2014
https://www.dan-moto.com/DM_INT/inde...roducts_id=665
Tossa linkki! Halpa ku mikä! Tuo kiinni lambdat ja servo pois!
Ja sitten säätöön CorseNerolla!
Missäs päin vaikutat?
Ducati Hypermotard 1100 -07 2014->
Ducati Hypermotard 798 -10 2012-2014
KTM Super Duke -06 2010-2011
Suzuki SV650s -00 2009-2010
Suzuki GSF600n -01 *2008
Mitä tuossa lueskelin, niin jos on Hyperi-miitti jossain vaiheessa, niin osallistun toki! Ja muutenkin kruisiseura kelpaa!
Hypermotard 1100 -10 | 2014 ->
CBR 1000RR -08 | 2010 - 2014
Danmotolta aikanaan rykköseen laitoin yhaaran ja halpahan se oli mutta ei se ihan yks yhteen alkuperäisen kanssa mennyt... liitos alkukäyrään oli melko väljä ja mukana tullut klemmari oli ihan susi. Liitosta ei kunnolla tiiviiksi saanut, mutta pienellä modauksella ja ähräyksellä ihan toimiva kampe.
Kawasaki Z750 -06 > Suzuki SV 1000S -06 > Yamaha R1 -08 > Suzuki GSX1300R -08 > Ducati Hypermotard 1100 -09 > Canyon Grand Canyon AL SLX 29" -14
TDWTF 2013
Tulipa tuossa mieleen, että ootteko te nuita vanteita vahaillu? Miun mielestä ne on vähä ujosti mattapintaset, tuleeko siintä pelkkää sotkua ja harmitusta?
Hypermotard 1100 -10 | 2014 ->
CBR 1000RR -08 | 2010 - 2014
Noniin - yritän keritä viemään 2011 796 Motardin CorseNerolle ECU:n remappingiin tämän viikon loppupuolella ja voin laittaa sitten fiiliksiä että tuliko kalua ja jeesasiko alakierrosten nykimiseen. Pyörä vakio, LV:n katin ohitussarjaa lukuunottamatta.
Hypermotard 796 -2011
Kawasaki Ninja 636 -2003
Suzuki GS 500E -2001
Mä taisin aikoinani samasta paikasta saada nelinumeroisen hinta-arvion samasta rempasta. Eipä ole tarvinnut toista kertaa kävellä siihen putiikkiin.
Kytkin ei meinaa irrottaa nyt oikein. Kai se pitää katsella kopan sisälle, kahva tuntuu normaalilta ja nesteet okoo. Vika ilmaantui yhtäkkiä, lähdin töihin ja kolmanteen risteykseen valuteltaessa ei kytkin oikein meinannut irroittaa ja samanlainen ollut siitä lähtien.
Sain käden mittaisen huolto-ohjelman Heinolta, jonka tekevät nyt 12tkm huollossa. Hintaa yksi yksikkö.
Verrattuna pelkkien hihnojen ja venojen säädön hintaan päätin sinne viedä. Kuuluu öljyt nesteet yms. Johan tässä pari vuotta meni öljynvaihdoilla itse tehtynä.
XL1200C ent. HM 1100S
Varmaan Tampereen Heinolle oot viemässä - J Eerola tekee kyllä hyvää jälkeä. Olen myös saanut todella paljon vinkkejä ja vihjeitä sieltä. Tulen jatkossakin viemään sinne.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Jepulis, kyseiselle jampalle vien. Vähän niinkö hovimekaanikko kun on aikanaan ekankin huollon tehnyt. Ja kai se voi joskus olla jonkin arvoista, että merkkihuollon leima huoltokirjassa. Vielä kun sen löydän. ✌️
XL1200C ent. HM 1100S
Paljon oli 12tkm huollossa tehty ja ajossa sen kyllä jopa huomasi. Äänet sivistyi kun Termin paskan sovituksen korjasi ja synkkas kaasarit, seokset sun muut. Helvetin kallis, mutta monta aika oleellista juttua. Kaikille saman hintaista, mutta köyhälle kallista. Heinolle taidan viedä jatkossakin, niin vakuuttavat työselostukset suullisesti ja kirjallisesti.![]()
XL1200C ent. HM 1100S
Tonnin kustannusarvio itse huollolle. Mulle enemmän lisätöineen.
XL1200C ent. HM 1100S
24k huolto Ducati Helsingillä 840 euroa. Siihe päälle uus ilmasuodatinboxi kun oli kierteet leiponu kiinni ja performanse filsu ni tasan tonni.
Hypermotard 1100 -10 | 2014 ->
CBR 1000RR -08 | 2010 - 2014
Tässä tapauksessa varmaan kaasarit = ruiskurungot.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.