Tulokset 1:stä 28:een 28:sta
  1. #1
    Eli kytkimestä asiaa, tuntuu että luistaa isoilla kierroksilla. Ensin luulin että lyö tyhjää vauhdissa kun äänet/kierrokset nousee kiihdytyksen lopussa nopeasti mutta penkissä näytti että ei löis tyhjää vaan kytkin luistais.

    Haulla kattelin jo asiasta tietoa ja moni on laittanut uusien levyjen kaveriksi jäykempiä jousia? Mistä ja millä nimikkeellä? Onnistuuko kytkimen vaihto kotikonstein/normityökaluilla?

    Alla kuva dynolapusta. Jotenkin tuntuu että vähän olis tehoa kateissa? Millaiselta näyttää "uuden" pyörän käyrät? Kuvan käyrät siis takapyörätehoja.

  2. #2
    Helppoa kuin heinän teko * Onnistuu tuo vaihtaminen kotikonstein erittäin helposti. Etpä taida tarvia muistaakseni kuin 8, 10, 13mm avaimet... Koppa irti, jousien pultit+jouset irti, kruunun kansi käteen ja pakka pois. Kannattaa valmiiksi tilata se kytkin kopan tiiviste, harvoin lähtee ehjänä irti.

    Jousien kohdalla riittää kun vaihdat ne vaan uusiin, ei tollanen vakio mosa niin paljon vetoja tarjoa, etteikö pitäisi niillä.
    Jos välilevyt on oikein luistanut ja näkyy sinerrystä tms... Niin kevyt lasikuula puhallus niille, uudet massa levyt liotat kunnolla öljyssä ennen asennusta ja sen jälkeen paketti vaan kiinni.

    Aika normin oloinen dynolappu, mutta kyllä siitä helposti se 10-15hv puuttuu jos tuo kytkin luistelee siellä ylhäällä.
    Itsellä oli fzr:ssä acen moottori kn+dynojet+putkisto ja 134hv takaselta.
    Ainakin tuon tehon kesti ihan vakio kytkin ja voi kumminkin sanoa, että kyllä sillä koneella ajettiin ja ei kytkintä sen kummemmin säälitty... 3 ja 4 vaihteella tuli noita vauhtiburniksiakin vedettyä *
  3. #3
    Omassa luisti kytkin kylmänä kun aamulla kiihdytti kehätien vilskeeseen 3:lla tai 4:lla. Tähän auttoi uusi kytkinpaketti, tosin myyjä ei saanut luistamaan, mutta vaihtoi kuitenkin takuuna. Levyt tosin oli kuulemma myyjän mukaan vielä ihan ok, mutta jousissa kertoi olleen toista senttiä pituuseroa. Nyt kolmatta kesää pyörä alla, eikä vielä ainakaan ole luistanu. Vanhat jouset varmaan oli vaan kuoleentuneet vuosien saatossa.
    <p><strong>&nbsp; </strong></p>
  4. #4
    Kiitokset vastauksista, tarvii jossain vaiheessa vaihtaa se kytkin.

    Vaihdoin pyörään tänään tulpat kun ne ovat olleet tuossa hyllyllä kuukauden päivät
    Tiedä nyt vaikuttaako tuo tehoon mitenkää mutta tomivuus pitäs kai parantua: Kaksi tulppaa oli sormin avattavissa ja todella karun näköisiä, kaikki elektrodit oli reunoilta jonkun verran pyöristyneet ja lisäksi kärkivälit oli ihan mitä sattuu. Paljonkohan noilla on oikeen ajettu

  5. #5
    Toivottavasti tota ruostepaskaa ei menny paljon männän päälle kun otit vanhat kynttilät pois

    Kandee aina puhaltaa paineilmalla tulppapoteroon ennenkuin ottaa vanhat kynttilät pois niin ainakin paskan määrä jää mahdollisimman vähäseksi ( mikä mahdollisesti pääsis lurahtaan sylkän puolelle ) *
    Sääli on sairautta!

    Ketkä v*tun muut?

    Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.



    Busa L1
    Bk K-9
  6. #6
    Lainaa (wexi @ Touko. 28 2008,21:59) kirjoitti
    Toivottavasti tota ruostepaskaa ei menny paljon männän päälle kun otit vanhat kynttilät pois

    Kandee aina puhaltaa paineilmalla tulppapoteroon ennenkuin ottaa vanhat kynttilät pois niin ainakin paskan määrä jää mahdollisimman vähäseksi ( mikä mahdollisesti pääsis lurahtaan sylkän puolelle )
    Juu tuli kanssa ittelle mieleen että toivottavasti ei paljon kuraa päässyt pyttyyn, ensi kerralla tietää päästää ensin paineilmaa sinne


    Testailin vielä eilen tuon kytkimen käytöstä ja kyllä se joka vaihteella alkaa luistaan siinä 8000-9000rpm välissä, isoilla vaihteilla etenkin sen huomasi hyvin.

    Mikä vaihtoehto tuohon kytkin hommaan nyt sitten on se oikea? Alkuperäinen osa on tietysti aina hyvä mutta houkuttaa tarvikeosien hinta kieltämättä kyllä

    -Alkuperäiset levyt Yamahalta 132e
    -Tarvikesetti, ilmeisesti Italialainen 59e
    -Tarvikesetti, Tanskalainen 85e

    Mitä porukka on pyöriinsä laitellut? Kyselin tuota jousi hommaa yhdestä paikasta ja sanoivat että tosi harvoin laitetaan uusia jousia, yleensä menee pelkillä levyillä.
  7. #7
    Ei sillä ole oikeastaan mitään merkitystä mitkä levyt sinne tuuppaat... Noita EBC:een levyjä mä olen vaihtanut useampaan mopoon ja ei ole ollut mitään valittamista, muistat vaan uittaa ne uudet levyt kunnolla/riittävän pitkän aikaa öljyssä ennen asennusta. Itse en noihin pianon omiin levyihin ainakaan rahojani tuhlaisi. Kyllä noi ebc:een levyt on sen verran saanut kyytiä ja kestäneet ihan kunnon sikaakin...

    huomaat kyllä kun avaat sen kytkimen, onko jouset kuoleentuneet vai ei. Niille muistaakseni löytyi joku mittakin, minkä alle jos on, niin joutaa vaihtoon... En vaan nyt muista paljon se oli...
  8. #8
    itsellä oli just samannäköset tulpat kun vaihdoin. kaksi todella kamalan näköstä ja kaks hyvän näköstä. tiedä sit mistä johtuu.
  9. #9
    Lainaa (miku_69 @ Kesä. 02 2008,17:51) kirjoitti
    itsellä oli just samannäköset tulpat kun vaihdoin. kaksi todella kamalan näköstä ja kaks hyvän näköstä. tiedä sit mistä johtuu.
    Johtuu niistä kannen vesireiistä, ne kun tykkää mennä tukkoon ja kaikki sadevesi/pesuvesi ym... jää lillumaan siihen tulppien luokse...
  10. #10
    Lainaa (wiltzu_81 @ Touko. 30 2008,16:12) kirjoitti
    Lainaa (wexi @ Touko. 28 2008,21:59) kirjoitti
    Toivottavasti tota ruostepaskaa ei menny paljon männän päälle kun otit vanhat kynttilät pois

    Kandee aina puhaltaa paineilmalla tulppapoteroon ennenkuin ottaa vanhat kynttilät pois niin ainakin paskan määrä jää mahdollisimman vähäseksi ( mikä mahdollisesti pääsis lurahtaan sylkän puolelle )
    Juu tuli kanssa ittelle mieleen että toivottavasti ei paljon kuraa päässyt pyttyyn, ensi kerralla tietää päästää ensin paineilmaa sinne


    Testailin vielä eilen tuon kytkimen käytöstä ja kyllä se joka vaihteella alkaa luistaan siinä 8000-9000rpm välissä, isoilla vaihteilla etenkin sen huomasi hyvin.

    Mikä vaihtoehto tuohon kytkin hommaan nyt sitten on se oikea? Alkuperäinen osa on tietysti aina hyvä mutta houkuttaa tarvikeosien hinta kieltämättä kyllä

    -Alkuperäiset levyt Yamahalta 132e
    -Tarvikesetti, ilmeisesti Italialainen 59e
    -Tarvikesetti, Tanskalainen 85e

    Mitä porukka on pyöriinsä laitellut? Kyselin tuota jousi hommaa yhdestä paikasta ja sanoivat että tosi harvoin laitetaan uusia jousia, yleensä menee pelkillä levyillä.
    Se Jammun kytkin nyt vaan on vähän tuollainen, itse taistelin aikoinaan luisto-ongelman kanssa, ja monenlaisia levyjä tuli kokeiltua. Pääsyy koko ongelmaan on levyjen kuivuminen, tähän on olemassa parannuksena kytkinkellon öljyreikien poraaminen isommaksi, tästä oli hyvät ohjeet jossain jammusivustoilla. Tarvikelevyistä parhaat kokemukset itsellä Lucaksen (yllätys) levyistä, mutta en tiedä onko niitä edes enää saatavilla. Tietty kannattaa ladata kytkin myös jäykemmillä jousilla varsinkin jos tehoja on kasvateltu.
  11. #11
    Lainaa (Kujo @ Kesä. 02 2008,20:26) kirjoitti
    Testailin vielä eilen tuon kytkimen käytöstä ja kyllä se joka vaihteella alkaa luistaan siinä 8000-9000rpm välissä, isoilla vaihteilla etenkin sen huomasi hyvin.

    Mikä vaihtoehto tuohon kytkin hommaan nyt sitten on se oikea? Alkuperäinen osa on tietysti aina hyvä mutta houkuttaa tarvikeosien hinta kieltämättä kyllä

    -Alkuperäiset levyt Yamahalta 132e
    -Tarvikesetti, ilmeisesti Italialainen 59e
    -Tarvikesetti, Tanskalainen 85e

    Mitä porukka on pyöriinsä laitellut? Kyselin tuota jousi hommaa yhdestä paikasta ja sanoivat että tosi harvoin laitetaan uusia jousia, yleensä menee pelkillä levyillä.
    Se Jammun kytkin nyt vaan on vähän tuollainen, itse taistelin aikoinaan luisto-ongelman kanssa, ja monenlaisia levyjä tuli kokeiltua. Pääsyy *koko ongelmaan on levyjen kuivuminen, tähän on olemassa parannuksena kytkinkellon öljyreikien poraaminen isommaksi, tästä oli hyvät ohjeet jossain jammusivustoilla. Tarvikelevyistä parhaat kokemukset itsellä Lucaksen (yllätys) levyistä, mutta en tiedä onko niitä edes enää saatavilla. Tietty kannattaa ladata kytkin myös jäykemmillä jousilla varsinkin jos tehoja on kasvateltu.[/QUOTE]
    Aivan oppikirjamainen levyjen loppuminen tuo sinun keissi. Älä vedättele nyt kovasti ettei mene teräslevyt kieroiksi lämmetessään.
    Suositeltava vaihtoehto on ottaa vaikka EBC levyt + EBC jäykemmät jouset (+10%). Alkuperäinen massalevy ei ole sen erikoisempi kuin laatutarvike.
    Tuo FZRrän kytkinkoppa on aika murheellinen laitos eikä oikein hyvin jaksa pitää edes vakiotehoja vakiokäytöllä. Siksi siihn on suositeltavaa vaihtaa myös ne jouset vaikkei muihin pyöriin yleensä joustenvaihtoa tarvitakkaan.
    Kytkinkelloa voi myös modata kesysti paremman öljynkierron saamiseksi aikaan mutta sitä varten koko kello on otettava pöydälle. Kellon takana olevat öljynsyöttöreijät ovat kohtisuorat vakiona ja niiden viistottaminen vastoin pyörimissuuntaa tuo kytkimelle enemmän öljyä jolloin se jäähtyy raskaassa käytössä paremmin.
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  12. #12
    Juu en ole sitä ihmeemmin vedätellyt, testailin vain että onko vika kytkimessä ja taitaa olla

    Ei mulla kierrokset nouset yli 6000 juuri lainkaan, mitä nyt joskus vähän kiihdyttelee pikkuvaihteilla. Mutta olis tosiaan hyvä saada se kytkin kuntoon kun vaimoke haluaa kumminkin kyytiin ja lisäpaino ei taida kuluneille levyille hyvää tehdä.

    Mistäs noita jäykempiä jousia sitten saa? Löysin googlella jo jonkun mc scatter verkkokaupan joka myy ebc:n levyjä ja jousiakin löytyis mutta ei mun pyörään

    Ei viittis mennä mopokauppaan kyselemään mitään spessujousia kun ne muutenkaan oo halukkaita myymään mitään jousia koska niitä ei ole yleensä vaihdeltu
  13. #13
    EBC levyjä nyt on melkein missä mopoliikkeessä vaan... Stormilta pitäis löytyä myös noita 10% jäykempiä jousia.
    Luuria vaan käteen ja soittelemaan
  14. #14
    Tämä selvä, kiitokset. Ja eiku soittelemaan sinne Stormille.
  15. #15
    Eli nyt olis vaihdettu uudet EBC: levyt ja jäykemmät jouset. MUTTA!

    Ongelma on nyt se että kun pyörä käy tyhjää ja paikoillaan laittaa ykkösen päälle niin vehje pyrkii eteenpäin. Juuri sen pystyy pitämään paikallaan mutta ei kai sen tuollainen kuulu olla? Tämän jälkeen vapaatakaan ei saa enään päälle muutakuin sammuttamalla pyörän ja silloin vaihtamalla vapaalle, vapaata ei siis saa päälle kun pyörä käy?!

    Ajelin sillä varovasti tossa ykkösellä ja kakkosella, muuten tuntuu toimivan mutta kytkin ei oikeen irrota vai mikä se termi nyt olikaan?

    Koitin kyllä laittaa romut takaisin oikeaan järjestykseen räjäytyskuvan avulla mutta hommaa hankaloitti se että pakassa oli yksi levy 7:ssä osassa enkä oikeen tiedä missä välissä se oli?


    Siellähän on se yksi "prikka" aika keskellä pakkaa ja sen yhden levyn pitäisi olla hieman erilainen? Yhden erilaisen uusista löysin ja laitoin sen sinne kaveriksi? Mahtoko mennä oikein?

    Koitin myös ilmata kytkintä mutta ei sieltä oikeen ilmaa tullut? Jotenkin silti tuntuu että kahva on vähän löysä alussa? Toisaalta se toimi vanhoilla levyillä hyvin...?

    Auttakee nyt mistä mäessä

  16. #16
    siellä on nyt ilmaa...

    ... tai vaihtoehto B... tarkkana.... tiputitko sen kuulan sieltä kytkinakselin päästä?

    siitä aiheutuu kahvaan sellainen pikku "play", eikä kytkin irroita enää kunnolla kun liike ei riitä.

    Kun kellon painelevyn ottaa pois niin alla pitäisi olla siis se painelaakeri ja kuppi ja sen alla, keskellä kytkintä näkyy reikä. siellä reiässä majailee kytkinakseli joka siis menee koneen läpi sille kytkimen työsylinterille -> kytkinkahvalle. sen kytkinakselin kytkimenpuoleinen pää ei paina kuppia suoraan vaan siellä on noin 4mm halkaisijaltaan oleva kuulalaakerin kuulaa muistuttava teräspallo. joskus se voipi tipahtaa..

    ellet löydä sitä kuulaa mistään tallin lattialta niin suosittelen lämpimästi avaamaan kytkinkopan uudestaan ja tarkistamaan onko se kuula siellä paikallaan. mikäli kuulaa ei löydy kytkimen sisältä, eikä tallin lattialta niin suosittelen erittäin lämpimästi hakemaan letkumagneetin ja sohimaan koko ö-pohjan vaikka sieltä kytkinposken kautta ja toivomaan että se kuula löytyy.

    ... tosin... voihan siellä olla ilmaakin, vaikkakin murphy on ylensä ollut tässä kohtaa oikeassa.

    edit vielä: joo se sun pakka on koottu ihan oikein. sen prikka/levyn voi laittaa vaikka suunnilleen keskimmäiseksi, tarkalla paikalla ei ole isommin väliä.



    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  17. #17
    Purin kyllä kopan ja pakan varovasti enkä koskenut kytkin kahvaan rempan aikana, voiko se silti tippua sieltä? Ainoa mikä sen painelevyn mukana tuli oli se prikka joka on sen levyn ja neulalaakerin välissä. Tai siis ainoa mitä itse näin

    Onko se kuula tuo linkin kuvassa numero 18 nimellä "ball"?

    http://parts.yamaha-motor.com/partim...x?d=100559,3,0

    Kai se koppa täytyy sitten vielä avata ja tarkastaa onko se kuula siellä.Toisaalta jos se on tuo nr.18 niin se on kyllä niin syvällä etten usko että se olisi sielä pudonnut kun en tuohon laakeriinkaan koskenut? Otin vain sen levyn siitä pois mikä on niillä kuudella pultilla kiinni ja siitä pienen meisselin kanssa purin pakan ja uutta tilalle.

    Alla muuten kuva siitä yhdestä levystä



    Tarvii vielä koittaa ilmaillakin sitä. Kuuluuko muuten noittein jäkempien jousien olla alkup. lyhyemmät? Kun ne olivat vajaa sentin lyhemmät? Tosin kun niitä painelin niin ei ne jäykemmät ainakaan löysemmät ollut näppituntumalla. Ja kahva on kyllä nyt hieman jäykempi uusilla jousilla.
  18. #18
    Purin kopan äsken ja kyllä se kuula on siellä kotonaan. Ilmailin myös kytkintä mutta ei ala toimimaan. Painoin injektioruiskulla alakautta nestettä ja koitin myös kahvaa pumppaamalla perinteisesti mutta ei niin ei. Mikä nyt neuvoksi

    Kahvan liikkeessä on kyllä edelleen pieni tyhjä alussa
  19. #19
    Uitihan uudet levyt öljyssä reilun aikaa ennen asennusta? Se irroitushan tuossa nyt on ongelmana... Joskus saattaa myös se hetkinen mennä, ennenkuin kaikki asettuu paikalleen ja alkaa pelaamaan kunnolla. Jos kahvassa vielä tuntuu sitä välystä liikaa, niin ota se kytkin sylinteri irti ja laita vaikka väliaikaisesti siihen tappiin pidennystä. Tai etsit jostain sopivaa tankoa ja teet siitä hetkeksi pidemmän tangon. Saat ainakin sen sylinterin tekemään täyden työn sinne kytkimelle. Yleensä kun ne levyt asettuu, niin se irroittaminenkin parantuu.
  20. #20
    Hmm, mitä tarkoittaa reilun aikaa? Kastoin/upotin ne levyt öljyastiassa ennen paikoilleen laittoa. Olisko niitä tarvinnut siellä pitää pidemmän aikaa vai?
  21. #21
    Lainaa (wiltzu_81 @ Kesä. 15 2008,11:57) kirjoitti
    Hmm, mitä tarkoittaa reilun aikaa? Kastoin/upotin ne levyt öljyastiassa ennen paikoilleen laittoa. Olisko niitä tarvinnut siellä pitää pidemmän aikaa vai?
    Suositeltavaa olis pitää ainakin se 8tuntia, jotta imevät sitä öljyä kunnolla sisäänsä... Itse aina pitänyt sen vuorokauden astiassa lillumassa...
  22. #22
    Piti tuossa torstai ehtoona purkaa se pakka uudestaan ja laittaa levyt öljyyn likoomaan mutta ajattelin kokeilla vielä onko viikon seisottaminen tehnyt mitään pyörälle

    Ja kyllä se tuntui vähän erilaiselta, vehje ei enää yritä niin pahasti eteenpäin vaihde silmässä ja kytkin pohjassa. Olisko ne siellä vähän asettuneet/imeneet öljyhuuruja itteensä...

    Joten en sitten purkanut sitä pakkaa, katotaan nyt miten se alkaa asettumaan, vapaan saa päälle jo pikku vauhdista pienellä välikaasulla
  23. #23
    Tuohon kytkimen "ryömimiseen" auttaa ku otat vielä kerran sen kytkimen auki, tarkista se kytkinkruunu jos siin on kohtuuttoman isoja kulumia(katsojan silmästä kiinni) välilevyjen kohalla ni reilusti santapaperia käteen ja hiot niitä tasasemmaks...itellää ainakii tuo neuvo autto aikoinaan.
  24. #24
    Lainaa (saimaanharju @ Kesä. 21 2008,12:53) kirjoitti
    Tuohon kytkimen "ryömimiseen" auttaa ku otat vielä kerran sen kytkimen auki, tarkista se kytkinkruunu jos siin on kohtuuttoman isoja kulumia(katsojan silmästä kiinni) välilevyjen kohalla ni reilusti santapaperia käteen ja hiot niitä tasasemmaks...itellää ainakii tuo neuvo autto aikoinaan.
    Täytyy koittaa tuotakin jos se ei ala pelaamaan kunnolla.
  25. #25
    Ajelin tossa lauantaina vaimokkeen kanssa noin 180km lenkin ja kytkimen käytös paranee kokoajan. Kai se siitä vielä joskus toimii hyvinkin
  26. #26
    No eihän se prkle alkanu toimiin millään. Kolmessa alimmaisessa välilevyssä oli jonkun verran sinistymää silloin kun kytkinlevyt vaihdoin mutta lasia vasten koittaessa ne oli suoria joten en niitä päättänyt uusia.

    Tilasin sitten nekin uudet josko vika olis kumminkin niissä ja tänään sain ne vaihdettuakin. Mutta purkaessa paljastui jotain kummallista jota en ollut aiemmin huomannut.

    Eli mitä virkaa on sillä isolla "prikalla" keskellä pakkaa? Kun tässä on nyt käynyt niin että vanhoista kytkinlevyistä yksi(rikkoutunut) oli sisähalkaisijaltaan muita sen prikan ulkokehä verra isompi jolloin prikka jäi tämän levyn "sisään".

    Yksikään taas niistä uusista EBC:n levyistä ei ollut isompi sisältä ja laitoinkin sitten vain sen prikan pariksi sellaisen levyn joissa ei ollut niissä ulkokehän tapeissa olkapäitä, se oli ainoa muista poikkeava levy sarjassa.

    Ja nyt tietenkin kun prikka hankasi noin 2mm matkalta vasten sitä levyn sisäkehää niin levystä on pinta lähtenyt siitä kohtaa ja prikka on kiero kuin mikä koska on luultavasti ottanut "hieman" lämpöä.

    Eli onko mulle nyt tullut väärät kytkinlevyt tai yksi levy sarjassa on väärä? Vai onko tuo prikka jonkun jälkeenpäin lisäämä? Jätin prikan pois pakasta ja laitoin tuon hankautuneen levyn tilalle yhden vanhoista jossa oli pintaa vielä ihan hyvin. Nyt pyörä/kytkin toimii hienosti eikä mikään pykälä takertele ja vapaankin saa normaalisti päälle.

    Alla muutama kuva aiheesta. Kuvissa näkyy se prikka, uusi sisäkehältä kulunut kytkinlevyt ja vanhasta rikkoutuneesta levystä pari osaa uuden päällä josta näkee eron.







    Toivottavasti joku jaksaa perehtyä asiaa ja apu/vinkit olis myös tervetulleita
  27. #27
    Joo, ei taida YZF750 kytkin olla sen kummempi, laitoin taannoin Lucas:in levyt ( normaalit, ei hiilikuitu tms) ja +20% jormakkaammat jouset ( Lucas). Ei luistanut wanha, mutta tuntuma oli ihan onneton--> hankala luistatella.
    No nyt on tuntumaa, mutta... levyt stikkaa yön yli oltuaan niin lujaa kiinni että saa oikein voimalla herätellä kytkimen ennen starttia ( 4-5 kertaa kun tuuppaa ykkönen päällä / kytkin pohjassa niin irrottaa) Kylmänä toi pelaa joten kuten mutta kun kytkin lämpenee kunnolla, ei se enää irroita ihan kuten pitäisi--> vaikea löytää vapaata koneen käydessä. Öljytkään ei vaikuttaneet, ensin oli BelRay Exp 10W40, nyt synteettiset TB SBK oil 15W50. välilevyt oli ok, kuula paikollaan, kruunu todella hyväkuntoinen eikä työsylinterissä ole häikkää. Ei tuossa niin paljon voimaa vaadita että tarvisi teräspunosletkun kytkimelle...vai??
    Luulisi että 1000 km matkalla massalevyt öljyyntyy niin ettei ole siitä kiinni...tiedä sitten onko noissa tarvikelevyissä hieman enemmän paksuutta ja homma korjaantuisi ajamalla.
    I'd like to die like my Grandfather.
    Gently while asleep
    Not screaming in terror
    Like his passengers

    http://www.bikepics.com/members/jpalvima/
  28.  
  29. #28
    No juu....

    Kävin kysymässä asiaa mopoliikkeestä josta tuon EBC:n sarjan ostin ja sanoivat siellä että heitä mäkeen se prikka. No niin tein juuri viimeksi kun nuo välilevytkin vaihdoin ja niin toimii tosiaan hienosti.

    Luulis silti että jossain mainittais se että orkkisprikka ei sovi tarvikelevyjen kanssa...

    No tulipahan laitettua kokopaska uusiksi

    Ja sitten kovaa ajoa seuraavaan "vikaan" saakka