Paljon ootta räpsiny samoista paikoista samoja kuvia... *
Ilman kuvatekstejä en olis jaksanu selata kaikkia. Se betonikuva voitti parhaan kuvan palkinnon, ehkä kontekstinsa ansiosta...
Perkeleen komiaa tietä on Geirangerilla. Oon siellä joskus käyny, mutten prätkällä...
Ens kerralla ehkä..........
Tai sitä seuraavalla....................
Syteen tai saveen ja pubiin...
Kertakäyttögrilli tuli kakkoseksi, ihan samanlaisen kuvan oon ottanu joskus mökillä.(JinX @ Elo. 12 2008,23:06) kirjoitti
Mulla taitaa olla melko tylsää..![]()
Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
Hienoja kuvia. Tuolla pörrätty joskus kauan sitten, kun lofooteilla tuli käytyä.![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Onpas tuttuja maisemia, pyöriä ja ihmisiä... Hei mähän olin kans tuolla *
Hyvä reissu kaikinpuolin, ilmat oli huippuhyvät ja reittikin mahtava.
ps. kuvassa 184 on minä ja henkka *
Komeita tuttuja maisemia Geirangerissa. Livenä todella mahtava paikka, kuvista hankala hahmottaa vuorien jylhyyttä.
KTM 690 Enduro
kivoja kuvia.
sattupa hyvät kelit![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Kivoja kuvia ja hienoja maisemia. Aina vaan alkaa tulla varmemmaksi, että norjaan on lähdettävä ensi kesänä.![]()
BMW K1200S
Juu...suosittelen kyl menemistä.
Ens kesänä taas mennään, nyt kai vaan mamman kaa kahestaa mut nyt etelänorjaan...
Hienoja kuvia. Vaikka ilmeisesti valokuvissa nuo maisemien *korkeuserot hieman "latistuu".
Itsellä suunnitteilla melko pitkälti samanlainen kierros kesälle 2009.
Tosin taitaa tulla ajettavaksi toisin päin eli Lappeenrannasta lähtö ja Naantali-Kapelskär, sitten pakolliset nähtävyydet Norjassa (Dalsnibba, Geiranger, Trollstigen) Umeån kautta Vaasaan ja siitä takaisin.
Monia omaan reittisuunitelmaan liittyviä paikkoja vilahteli noissa teidänkin käymissänne paikoissa.
Edit: Typoja
ex VFR 1200F 2010
Hienoja maisemia, tuli itsekin käytyä tuolla päin kesällä 2007. Viime kesänä suunta oli pohjoisemmaksi, siltä reissulta löytyy kuvat tästä ketjusta (2. viesti). Ensi kesänä uudestaan Lysebotnin suuntaan. Hyvin jaksettu kirjottaa noihin kuviin tekstejä, mutta kannattaa muuten valikoida nettialbumiin vain parhaat kuvat reissusta. Etenkin jos on useita kuvia samasta paikkaa niin yleensä 1-2 kuvaa/mesta riittää.
CBR600RR -07
If you're not confused, then you don't know what's going on.