Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
    Moi.

Mistähän saisi ja paljonko maksaa ThunderCattiin madallusta varten uudet tahi käytetyt koiranluut? Pidennetäänkö (vai lyhennetäänkö) noita jos halutaan madaltaa pyörää?
    Paljonko on paljon? Eli kuinka paljon esim. sentin muutos noissa luissa vaikuttaa pyörän korkeuteen?
    Honda CBR 600 -89
    Kawasaki EN 500
    Suzuki VS 750 Intruder -87
    Suzuki VS 1400 Intruder -97
    Yamaha YZF 1000R -00
    Suzuki VS 750 Intruder -88
    Suzuki 1300 Hayabusa
    Yamaha XTZ 900 Projekti
    Kun pidentää "koiranluita niin laskee.Pari senttiä vaikuttaa jo paljon pyörän korkeuteen takapäässä,eli keulaakin pitäisi laskea vastaavasti.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
    Kiitos linkistä. Tiedän toki että etupäätäkin kannattaa laskea että kisu taipuu vielä kurviinkin. Katselin että tuo onnistuisi laskemalla etuputkia t-kappaleista läpi, eli tuohon ei mitään lisäosia tarvita?
    Honda CBR 600 -89
    Kawasaki EN 500
    Yamaha YZF 1000R -00
    Suzuki 1300 Hayabusa
    Yamaha XTZ 900 Projekti
    Suosittelen kysellä josko joku voisi tehdä itse ne koiranluut ovat muuten pirun kalliita..
    Pyörät:Suzuki GSXR 1100 -92
    Honda cr125r -92
    Ei muuten ole kallista

Itse tilasin isoon Bandiittiin tuolta, hyvin pelasi toimitus.

Lainaa (kake10 @ Heinä. 18 2008,13:18) kirjoitti
    Ei muuten ole kallista

Itse tilasin isoon Bandiittiin tuolta, hyvin pelasi toimitus.
    oho nyt täytyy perua..eihän sitä kun ei noita kieliä osaa tule katsottua muita kun suomenkielisiä sivuja
    Honda cr125r -92
    Tein sitten itse 5mm hapokkaasta (oli muuten pirullista porattavaa) luut 175mm reikävälillä, joka tarkoittaa n 4cm laskua, ja laskin etuputkia 26mm.

Ohjaus on kuulemma paljon hitaampi kun alkuperäsessä, ja pyörä jää todella pystyyn sivuseisontatuen varassa.
    Makustellaan nyt pari päivää ja katsotaan jääkö noin, teenkö uudet luut 170mm reikävälillä vai laitetaanko alkuperäiset luut ja etsitään jostain toinen satula jota madalletaan. (saa tarjota )
    Jälkiviisaana hyvä sanoa että olisi pitänyt aloittaa tuosta satulasta nuo kokeilut
    Honda CBR 600 -89
    Kawasaki EN 500
    Yamaha YZF 1000R -00
    Suzuki 1300 Hayabusa
    Yamaha XTZ 900 Projekti
    Mulla tehtiin 3 sentin madallus thundercattiin just noita luita käyttämällä ja olen ollut tosi tyytyväinen. Ajo-ominaisuudet parani, kun painopiste aleni. Jalkatukea lyhennettiin kahteen otteeseen, mutta on edelleen aika pysty ja tosi tarkkaan saa katsoa minne pystyy parkkaamaan.
    Lainaa (rilepi @ Heinä. 29 2008,22:43) kirjoitti
    Mulla tehtiin 3 sentin madallus thundercattiin just noita luita käyttämällä ja olen ollut tosi tyytyväinen. Ajo-ominaisuudet parani, kun painopiste aleni. Jalkatukea lyhennettiin kahteen otteeseen, mutta on edelleen aika pysty ja tosi tarkkaan saa katsoa minne pystyy parkkaamaan.
    Onko sulla kuvia pyörästä madalluksen jälkeen..? Mielenkiinnolla odotan kun ollut itsellä myös madaltaminen suunnitteilla sitä kun tämmöne persejalka
    Honda cr125r -92
    Minä napsasen kännykällä sulle siitä kuvan. Ei siitä kyllä eroa huomaa. Ei kukaan ole ainakaa huomauttanu. Mulla on mittaa 158 cm ja nyt yltää jo päkiäisetkin maahan....ja kantapäätkin kun ajaa uriin risteyksissä
    Lainaa (rilepi @ Heinä. 30 2008,11:53) kirjoitti
    Minä napsasen kännykällä sulle siitä kuvan. Ei siitä kyllä eroa huomaa. Ei kukaan ole ainakaa huomauttanu. Mulla on mittaa 158 cm ja nyt yltää jo päkiäisetkin maahan....ja kantapäätkin kun ajaa uriin risteyksissä *
    Jeps
    Honda cr125r -92
    miten mä saan sulle lähetettyä kuvan..
    Laita kuvat tänne niin näkee muutkin...
    Ku ei meinaa muistaa... Esti ne piti laittaa jonnekki nettiin ja sieltä linkittää... Kokeiles vaikka tonne omat pyörät osioon ja jotenki sitä kautta... Ohjeetki vissiin jossain ku vaan löytääpi...
    Äh..liian vaikeeta...minä tyydyn ajelemaan pyörällä
    Eipä tuossa tosiaan suurta eroa ole ulkonäössä, etuputkista toki huomaa heti jos osaa katsoa. Millä porukka muuten näitä laitteita nostelee? Onko jokaisella oma huoltopöytä vai?
    Honda CBR 600 -89
    Kawasaki EN 500
    Yamaha YZF 1000R -00
    Suzuki 1300 Hayabusa
    Yamaha XTZ 900 Projekti
    Takapää nousee ihan omatekoisella "huoltopukilla". Etupää liinoilla jostain soppelista kohtaa kattoon. Ei ole viel tullu aikaseks kehittää etupään pukkia, katellu kyllä et olis helppo projekti tehdä sekin. Etu päätä vaan harvoin tarvii saada ylös...
    Kävin hakemassa Biltemasta MP-nostimen, 96€, hyvin toimi kunhan vaihto 2 ilmeisesti tinasta tehtyä pulttia uusiin, ja catti näimmä kestää ihan hyvin nostaa pakoputkista, joku vaan päälle istumaan kun nuo putket on niin kapeat että keikahtaa helposti.

Mutta asiaan: Otettiin ne made-in-kotona 175mm koiranluut pois ja laitettiin alkuperäiset takaisin. 5mm hapokkaasta tehdyt on nyt myyntipuolella kaupan. Sitten penkistä nahka irti ja puolet pehmusteista veks, jalat ylttyy just soppelisti ja ohjaus toimii niinkun jaappanin ingenjööri sen on suunnitellut. Penkin - tappien väli tuossa vähän lyhenee, mutta se ei ole ongelma.

Eli jos pituutta on karvankin yli 170 cm niin melkein suosittelisin penkin madallusta ennen noitten luitten vaihtoa, ellei sitten ohjauksen hidastuminen jne. ole toivottua..
    Honda CBR 600 -89
    Kawasaki EN 500
    Yamaha YZF 1000R -00
    Suzuki 1300 Hayabusa
    Yamaha XTZ 900 Projekti
    Lainaa (LeaderOfThePack @ Elo. 12 2008,09:10) kirjoitti
    Kävin hakemassa Biltemasta MP-nostimen, 96€, hyvin toimi kunhan vaihto 2 ilmeisesti tinasta tehtyä pulttia uusiin, ja catti näimmä kestää ihan hyvin nostaa pakoputkista, joku vaan päälle istumaan kun nuo putket on niin kapeat että keikahtaa helposti.

Mutta asiaan: Otettiin ne made-in-kotona 175mm koiranluut pois ja laitettiin alkuperäiset takaisin. 5mm hapokkaasta tehdyt on nyt myyntipuolella kaupan. Sitten penkistä nahka irti ja puolet pehmusteista veks, jalat ylttyy just soppelisti ja ohjaus toimii niinkun jaappanin ingenjööri sen on suunnitellut. Penkin - tappien väli tuossa vähän lyhenee, mutta se ei ole ongelma.

Eli jos pituutta on karvankin yli 170 cm niin melkein suosittelisin penkin madallusta ennen noitten luitten vaihtoa, ellei sitten ohjauksen hidastuminen jne. ole toivottua..
    Tarkoitat varmaan karvankin alle 170cm
    Ite olen 173cm ja ainakin luullakseni pyörää ei ole laskettu enkä ole viel törmännyt että olisi tarvinnut madaltaa..Miten toi ajettavuus jos madaltaa on positiivisiä vaikutteita?Et jos vaan sen takia madaltaa..
    Honda cr125r -92
    Mikä on sitten positiivinen vaikutus...???
    Se kai vähän makuasia, mutta jos takapäätä laskee kai kannattaa pudottaa myös etuputkia, jouston rajoissa toki. Jos haluaa hieman nopeampaa reakointia niin sitten pudottaa pelkästään etupäätä...
    Itellä on etuputkia laskettu muistaakseni 6mm, ero ei vielä tuolla ole iso. Ja mitä jakkaraan tulee niin pehmustetta on lisätty...
    Itse jouduin nostamaan FZ 750:n perää 20-30 mm. Tarkoituksena oli saada lisää maavaraa (=kallistusvaraa), kun tiukimmissa kallistuksissa joku aina raapi tietä vasten. Keula jyrkkeni samalla sopivasti ja pyörä muuttui ketterämmäksi. Lievänä haittapuolena kuluneella eturenkaalla esiintyy nyt helpommin 'solisluusixakkia' nopeusalueella 40-70 km/h.
    Ko itte teköö niin saa semmoisen ko siitä tuloo..
  24.  
    Eli tarkotin lähinnä että jos haluaa pyörän käytöstä rauhallisemmaks niin se onnistuu vaikka laskemalla perää. Se 4 cm jonka tuo perä tippuu noilla luilla, on jo melkonen määrä ottaa etupäästä pois etukolmioita pudottamalla ts. laskemalla teleskooppien putkia ylemmäksi. 27 mm siirrettiin kolmioita ja se ei ainakaan tuon 4 cm laskun kanssa riitä todellakaan pitämään ohjausgeometriaa läheskään samana, vaan pyörän käytös muuttuu aika paljon.
    Nopeammaksi/herkemmäksi ohjausta saa nostamalla perää kuten mixu totesi. Liian nopeaksi tuota ei toki kannata muuttaa, ensikertalaiselle tuo solisluusiksakki on aika raju kokemus.

Ja mitä tuohon pituuteen tulee, niin hoikalle naiselle pyörän parkkihallissa kääntelyyn ei välttämättä riitä se että päkiät ylettyy maahan, sinne pitää saada myös ponnistusvaraa, sen vuoksi tuo pituus. En minä sillä pyörällä aja, 187/85 mitoilla aika harvan pyörän käsittely muodostuu hankalaksi.
    Honda CBR 600 -89
    Kawasaki EN 500
    Yamaha YZF 1000R -00
    Suzuki 1300 Hayabusa
    Yamaha XTZ 900 Projekti