Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Tervehdys uudelta foorumin jäseneltä kaikille!

    XJ 900 vm. -94 tuli hankittua vapun jälkeen. Tarkoitus olis poistaa ylimääräistä "matkapyörämäisyyttä", katteet pois ja sitä rataa. Itse asiassa tämä oli jo ostopäätöstä tehtäessä ideana.. Mahtaako foorumissa olla joku jolla kokemusta asiasta? Saako tuohon sovitettua leveämpää ja suorempaa stongaa? Hyviä nettisaitteja josta löytyy tietoa aiheesta? Miten ajotuntuma muuttuu kun katteet poistaa? Nyt katteet paikoillaan ja ilmeisesti edellisen omistajan laittama tavallista korkeampi pleksi--> ei oikeen hyvä kun ajoviima tuntuu pyörtelevän just tossa naaman edessä.
  2. #2


    siinä mun rakentama xj750 eli sama runko jne.. metriäkään en päässyt ajamaan kun se lähti uuteen kotiin..
  3. #3
    Onpas Rumakuhelvetti tehny XJ:stä nätin. Paljonko tuli tuolle uudelle keulalle hintaa?
  4. #4
    Oho, on ehkä hienoin XJ minkä olen nähnyt. Vielä kun tohon olis laittanu pinnavanteet.
    990 adv, VF750F, ZX-12R
  5. #5
    kiitokset palautteesta! keulalle tuli hintaa kaikkine jarruineen varmaan n.300 euroa.. toivottavasti uus omistaja on ollu tyytyväinen.
  6. #6
    Kävikö nuo ylöalaisin olevat putket suoraan paikaleen, vai pitikö yläpään kiinnityskin vaihtaa
  7. #7
    kyllä. t-palat uusiksi. on nääs tuo iskarin kiinnitys all most puolet paksummat...
  8. #8
    On tosi komea. Joskus nuorena tein XS850sta vahan vastaavan. Ei ollut tosin yhta natti.
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  9. #9
    Tolla kyllä kehtaa kioskille kurvata. Hyvin olit onnistunut tuossa, ei mitään ylimääräistä tuningia.

    Itseäkin kiinnostaa että miten mahtaa tuo ajettavuus muuttua kun XJ:stä tekee nakun.
  10. #10
    vähän tuo itseäkin jäi kiinnostamaan. kaveri joka sen osti oli hätäinen ja haluisi tehdä kaupat helmikuussa...

    kuvasta poiketen jarrusatuloiksi laitoin nissinin 4 mäntäiset gsxrstä ja teräspunokset eteen että taakse. ajoasento oli miehekäs.. joskus rakennan 70-80 luvun vanhasta ketjuveto 1000 jammusta vastaavanlaisen..jos löytyis vielä pinnavanteilla
  11. #11
    On kuvan mopo kyllä hieno XJ:ksi!!
    Vielä kun tuohon tökkäisi oikeen moottoripyörän takavanteen&renkulan niin avot!
    KTM 690SM
  12. #12
    täytyy kyl myöntää et leveänpää vannetta teki mieli laittaa..ei vain taidot riittänyt kardaanin kanssa touhuamiseen. jos oliskin ollu 180 kumilla ni saattais olla vieläkin kotona tuo pyörä. hyvä kone,käyntiääni ku uudessa hondassa..
  13. #13
    joo, on tuo nätein xj750/900 näkemistäni. just tuollaisena, mutta jarruilla toki. niin ja ittelle vielä mieluummin sillä vanhalla normaalikeulalla, olisi vielä retromman näköinen ja vähän helpompi vaihdattaa stefat tai vaihtaa. mutta tuossa on tyyliä jo. ajettavuus on todennäköisesti paljon parempi kuin vakiossa ikinä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  14. #14
    vanha keula on kauhea ajaa..jos meinaa ajelee muutakin ku kokkareista toiseen. itellä ollu xj600kin. ihan ulkonäkö seikasta rakentelin himpula putkien tilalle hieman järeämmät keulaputket.noi oli muuten ducatista.
  15.  
  16. #15
    Lainaa (rumakuhelvetti @ Elo. 15 2008,11:27) kirjoitti
    kiitokset palautteesta! keulalle tuli hintaa kaikkine jarruineen varmaan n.300 euroa.. toivottavasti uus omistaja on ollu tyytyväinen.
    hieno peli halvalla oot kyllä keulan löytäny..
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77
    Honda Monkey -76-88(useita)

    `juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
    -jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi