Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
  1. #1
    Hei kaikille!

    Uusi ducatisti ilmoittautuu seuraan...

    Uusi monsteri tuli haettua viimme viikolla ja nyt on ensimäiset 1000km takana. On se vaan mahtava peli(vaikka ensimäinen pyörä onkin joten ei voi oikein verrata paitsi scootteriin ja PV:seen ) No mutta kuitenkin kyllä twini on kuitenkin erilainen ajaa kuin mitä kavereitten rivi nelosia on koittanut! Väännöt korvaavat ne puuttuvat tehot...Kanttaaminen mutkissa vielä hieman hakusessa mutta kyllä se alkaa sujua kunhan vaan tarpeeksi mutkateitä päästelee.

    Tänään tuli Termin hiilari putket asennettua ja ainakin persdyno ilmoitti tehojen ja väännön kasvaneen. Mikä totuus on sitten eri mutta äänet on ainakin kohdallaan

    Mutta näin yleisesti ottaen olen todella tyytyväinen pyörään ja saa nähdä vaihtuuko merkki enää ikinä...

    Ja vielä jos jotakuta kiinnostaa niin täällä seuraan kulutusta ihan omanmielen kiinnon vuoksi(ainahan sitä harrastuksissa rahaa palaa eikä sitä lasketa )...
  2. #2
    Tervetuloa sakkiin ja onnea uudesta moposta Tuosta kulutuksesta tulin kertomaan että omalla 620i möröllä menee matka-ajossa sellaiset 4,5litraa satkulla kun ajelee 120 vauhtia, tuli tuokin katsastettua Norjan reissulla huvikseen. Muuten en ole sitä kulutusta niin katsellut, se menee mitä tankkaa
  3. #3
    Onnea uudelle mopolle!

    Kyllä mullakin käänty suupielet ylöspäin kun viime kesänä laitoin 695:n vähän vanhempien twinien jälkeen.

    Kulutusta en oo kauhean tarkasti seurannu, mutta tämän alkukesän ajoin Shellin paremmaksi kehumalla bensalla, ja ihmettelin kun bensaa kulu, pyörä tuntui liikkuvan tahmeasti ja konekin kuulosti niin karhealta. Kulutus oli 5,5 l sataselle. Sitten älysin tankata tavallista bensaa, ja taas kääntyi suupielet ylöspäin: kulutus 4,5 l sataselle, kone hyrrää ja pyörä liikkuu jo ajatuksesta.
  4. #4
    Lainaa (mackj @ Heinä. 17 2008,02:48) kirjoitti
    Tänään tuli Termin hiilari putket asennettua ja ainakin persdyno ilmoitti tehojen ja väännön kasvaneen. Mikä totuus on sitten eri mutta äänet on ainakin kohdallaan
    Ilmeisesti koko Kitin asensit, et siis pelkkiä slipareita? Samanlaiseen mörköön tuli itsekin ruuvattua Termin CF sliparit viime torstaina paikalleen... meteli ilman dB-killereitä on jäätävä. ECU ja filtteri odottelee vielä hyllyssä.
    Ducatit M696 Dark & SS1000DS Red
  5. #5
    Lainaa (rsy @ Heinä. 22 2008,09:54) kirjoitti
    Lainaa (mackj @ Heinä. 17 2008,02:48) kirjoitti
    Tänään tuli Termin hiilari putket asennettua ja ainakin persdyno ilmoitti tehojen ja väännön kasvaneen. Mikä totuus on sitten eri mutta äänet on ainakin kohdallaan
    Ilmeisesti koko Kitin asensit, et siis pelkkiä slipareita? Samanlaiseen mörköön tuli itsekin ruuvattua Termin CF sliparit viime torstaina paikalleen... meteli ilman dB-killereitä on jäätävä. ECU ja filtteri odottelee vielä hyllyssä.
    Juu koko kittin asensin ja ecu on käyty nollaamassa. Myös tuli 14 piikkinen eturatas vaihdettua alle 1000km huollossa. Nyt matka ajossa pysyy kierrokset vähän korkeammalla mutta toisaalta tuntuu että täristää hieman enempi vaikka olisin odottanut toista?!?!
  6. #6
    Lainaa (mackj @ Heinä. 27 2008,13:42) kirjoitti
    Juu koko kittin asensin ja ecu on käyty nollaamassa. Myös tuli 14 piikkinen eturatas vaihdettua alle 1000km huollossa. Nyt matka ajossa pysyy kierrokset vähän korkeammalla mutta toisaalta tuntuu että täristää hieman enempi vaikka olisin odottanut toista?!?!
    14-piikkisen ruuvailin itsekin paikalle jossain tonnin kieppeillä... en kyllä ole noteerannut tärinöiden lisääntyneen. *
    Ducatit M696 Dark & SS1000DS Red
  7. #7
    Yövuoron Luigilla on sattunut pikkanen erreys M696:ia kasatessa ja puolan johdotukset on menny ristiin. Asiasta on kuulemma ihan Service Bulletin julkaistu, mutta lienee huippusalainen, koskapa ainakaan meille ei ole vielä kukaan tullut johdotuksia tarkistamaan.

    Oireina on lämpöjen nousu (tasakaasulla cruisaillessa), putkessa paukuttelu ja 'epäröinti' 3500-4500rpm alueella. Erityisesti tuntuupi vaivaavan laitteita joihin ruuvattu DP Kit paikalle.
    Ducatit M696 Dark & SS1000DS Red
  8. #8
    Lainaa (rsy @ Heinä. 28 2008,12:35) kirjoitti
    Yövuoron Luigilla on sattunut pikkanen erreys M696:ia kasatessa ja puolan johdotukset on menny ristiin. Asiasta on kuulemma ihan Service Bulletin julkaistu, mutta lienee huippusalainen, koskapa ainakaan meille ei ole vielä kukaan tullut johdotuksia tarkistamaan.

    Oireina on lämpöjen nousu (tasakaasulla cruisaillessa), putkessa paukuttelu ja 'epäröinti' 3500-4500rpm alueella. Erityisesti tuntuupi vaivaavan laitteita joihin ruuvattu DP Kit paikalle.
    Hmm... Pitäiskö tuosta soittaa Hailacille ja pyytää service bulletinia ja kysyä miten on laita?!?! Miten on yleensä pyörissä noi bulletinit tulevatko luotettavasti perille, pitääkö itse kysellä vai tuleeko seuraavan huollon yhteydessä?
  9. #9
    Lainaa (mackj @ Heinä. 29 2008,05:00) kirjoitti
    Lainaa (rsy @ Heinä. 28 2008,12:35) kirjoitti
    Yövuoron Luigilla on sattunut pikkanen erreys M696:ia kasatessa ja puolan johdotukset on menny ristiin. Asiasta on kuulemma ihan Service Bulletin julkaistu, mutta lienee huippusalainen, koskapa ainakaan meille ei ole vielä kukaan tullut johdotuksia tarkistamaan. *

    Oireina on lämpöjen nousu (tasakaasulla cruisaillessa), putkessa paukuttelu ja 'epäröinti' 3500-4500rpm alueella. Erityisesti tuntuupi vaivaavan laitteita joihin ruuvattu DP Kit paikalle.
    Hmm... Pitäiskö tuosta soittaa Hailacille ja pyytää service bulletinia ja kysyä miten on laita?!?! Miten on yleensä pyörissä noi bulletinit tulevatko luotettavasti perille, pitääkö itse kysellä vai tuleeko seuraavan huollon yhteydessä?
    Ei ole kokemusta miten käytännössä toimii, mutta varmaankin vain 'Recall' -tapauksissa ollaan aktiivisesti yhteydessä asiakkaaseen, muut mennee huoltojen yhteydessä?

    Mikäli tämä puola -hässäkkä kohdistuu vain tiettyyn valmistussarjaan, niin edes maahantuojalla ei liene välttämättä tietoa asiasta.

    Oma mopotin menee maanantaina pajalle, jolloin puolan johdotukset (toivottavasti) tarkistetaan...
    Ducatit M696 Dark & SS1000DS Red
  10. #10
    Moro

    Tehdas ei ole julkaissut asiasta Suomessa olevia pyöriä koskevaa service bullet documenttia. Me maahantuojana informoimme suoraan omistajia mikäli tarvetta myöhemmin ilmenee.

    Ystävällisin terveisin
    Niko Kantola
    Oy Hailac Ab
  11. #11
    No sieltä se vastaus sitten tulikin
  12. #12
    Hmm, eipä sitten Monsterin 695:sta saanutkaan 25kW:n papereihin suoraan, joten päädynpä nyt tähän pyörään.

    RMHeinolta sanottiin, että kaikki suomeen tulleet 696:set ovat jo ns. kit-versioita. Onko tässä siis tosiaan jotain "erikoista", kuten valmiit tehoputket ja ruisku säädetty?
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
  13. #13
    Lainaa (TinBa @ Elo. 12 2008,19:53) kirjoitti
    Hmm, eipä sitten Monsterin 695:sta saanutkaan 25kW:n papereihin suoraan, joten päädynpä nyt tähän pyörään.

    RMHeinolta sanottiin, että kaikki suomeen tulleet 696:set ovat jo ns. kit-versioita. Onko tässä siis tosiaan jotain "erikoista", kuten valmiit tehoputket ja ruisku säädetty?
    "Kit" (eli oikeammin "+") eroaa karvalakkimallista vain parin muovinpalan verran eli plussassa mukana seat cowl ja bikini faring. Halpaa ku saippua! *

    ps. Myydään Dark-minikate
    Ducatit M696 Dark & SS1000DS Red
  14. #14
    Noniin, nyt tehty alustavat kaupat ja varausmaksu pian maksettu.

    Kohta pääsee ajelemaan.
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
  15. #15
    Lainaa (TinBa @ Elo. 13 2008,12:28) kirjoitti
    Noniin, nyt tehty alustavat kaupat ja varausmaksu pian maksettu. *

    Kohta pääsee ajelemaan.
    Onnittelut! Löytyikö pyörä hyllystä vai menikö tilluuseen?

    Ai niin... tärkein meinasi unohtui: Minkä värinen ? *
    Ducatit M696 Dark & SS1000DS Red
  16. #16
    Hailacilta löytyi käytettynä - 4200km ajettu ja hintaa 2000€ vähemmän kuin uudella.

    Värinä valkoinen, sopii juuri hyvin valkomustan kypärän kanssa.
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
  17. #17
    Lainaa (TinBa @ Elo. 13 2008,12:46) kirjoitti
    Hailacilta löytyi käytettynä - 4200km ajettu ja hintaa 2000€ vähemmän kuin uudella.

    Värinä valkoinen, sopii juuri hyvin valkomustan kypärän kanssa. *
    Kuulostaa asialliselle diilille. Ja sillä säästyneellä kahdella tontulla saa DP Kitin lisäksi vaikka mitä mukavaa bling-blingiä siitä accessories kuvastosta, ei muuta kuin selailemaan... *
    Ducatit M696 Dark & SS1000DS Red
  18. #18
    Jep, täytyy katsoa, jos talveksi löytyisi jotain kivaa askarreltavaa..
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
  19. #19
    Mitäs muuten ootte maksanut tuosta Termin kitistä? Vois puhella vähän samantien niille, että talven aikana voisi sellaisen pistää.

    Onko vielä kenellekään ilmennyt vikoja ko. pyörässä?
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
  20. #20
    Tänään tuli pikkumörkö kotiin. Vielä ei kortti riitä ajamiseen, mutta tietenkin piti tässä lähiössä käydä aiheuttamassa pahennusta.

    Vielä ei ainakaan löydy mitään pahaa sanottavaa. Äänetkin vakiopöntöillä yllättivät positiivisesti.
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
  21.  
  22. #21
    Lainaa (TinBa @ Elo. 24 2008,14:48) kirjoitti
    Mitäs muuten ootte maksanut tuosta Termin kitistä? Vois puhella vähän samantien niille, että talven aikana voisi sellaisen pistää.

    Onko vielä kenellekään ilmennyt vikoja ko. pyörässä?
    Mitähänne termin putket ny olikaan taas... joku rento 1000-1200€ muistaakseni...

    Vikoja ei ainaskaa vielä ole ilmeentynyt ja pyörä on toiminut kuten pitääkin. Kilometrejä ei ole tosin vielä paljoa kertynyt onko sielä nyt vastaa vajaa 4000.

    Tyytyväinen olen kyllä ollut kaikinpuolin..