Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 50:een 50:sta
  1. #31
    Pyörä vaihtoi omistajaa, saa nähdä eksyykö uusi omistaja tänne mitään kirjoittamaan.

    tässä viiminen ulkoasu ennen myyntiä:

    ex - Honda CBR 600F '07
    ex - Honda CBR 600rr '08
    nyk - Suzuki GSX-R 750 '08
  2. #32
    Lainaa (Krizu @ Heinä. 15 2009,11:50) kirjoitti
    ...Pyörä vaihtoi omistajaa, saa nähdä eksyykö uusi omistaja tänne mitään kirjoittamaan...
    Mitäs on hankittu tilalle?
    FXSB & ZX10R
  3. #33
    Ferrarin punanen perhefarmari koiraverkolla
    ex - Honda CBR 600F '07
    ex - Honda CBR 600rr '08
    nyk - Suzuki GSX-R 750 '08
  4. #34
    Kävinpä aikani kuluksi potkimassa renkaita BikeWorldissa ja katseltua uutta RR:ää kadonneen tilalle. Eipä siinä suuria muutoksia ole sitten -07, mutta alasivukatteet pisti silmään. Kone on peitetty tyystin mölön näköisellä muovihärpäkkeellä. Näyttää paljon painavammalta, mitä ei tietysti ole, mutta tuon -07:n ilmavuus ja keveys ulkonäössä on kadonnut. Onko tuohon mitään teknistä syytä vai onko kyseessä vain "pakollinen päivitys", että saadaan jotain eroa aiempiin vuosimalleihin?
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  5. #35
    Lainaa (NOx @ Heinä. 17 2009,09:07) kirjoitti
    ...Onko tuohon mitään teknistä syytä vai onko kyseessä vain "pakollinen päivitys", että saadaan jotain eroa aiempiin vuosimalleihin?...
    No ulkonäköasiat tietysti aina mielipiteitä, itse pidän noista "mölöistä"

    Kuulemma aerodynaaminen updeitti kyseessä (mainostekstissä)
    FXSB & ZX10R
  6. #36
    Lainaa (TeeMies @ Heinä. 17 2009,09:51) kirjoitti
    Lainaa (NOx @ Heinä. 17 2009,09:07) kirjoitti
    ...Onko tuohon mitään teknistä syytä vai onko kyseessä vain "pakollinen päivitys", että saadaan jotain eroa aiempiin vuosimalleihin?...
    No ulkonäköasiat tietysti aina mielipiteitä, itse pidän noista "mölöistä" *

    Kuulemma aerodynaaminen updeitti kyseessä (mainostekstissä)
    No katos, olin aikasemmin ihmetellytkin mitä ne aerodynaamiset muutokset oli kun en huomannu tota moottorin peittävää katetta. Kyllähän se vanha on parempi. *
  7. #37
    Lainaa (TeeMies @ Heinä. 17 2009,09:51) kirjoitti
    Lainaa (NOx @ Heinä. 17 2009,09:07) kirjoitti
    ...Onko tuohon mitään teknistä syytä vai onko kyseessä vain "pakollinen päivitys", että saadaan jotain eroa aiempiin vuosimalleihin?...
    No ulkonäköasiat tietysti aina mielipiteitä, itse pidän noista "mölöistä" *

    Kuulemma aerodynaaminen updeitti kyseessä (mainostekstissä)
    Juu, ei voi ulkonäköasioista kiistellä.

    Yksi hyvä puoli noissa sivukoteloissa on. Lipan sattuessa ne suojaavat ainakin hetken koneen poskia ihottumalta.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  8. #38
    Oliks kellään mitään kokemuksia tuplakuplasta?

    Ois kiva saada vähän korkeampi ostettua ja noihin -07 -08 -09 pitäisi käydä samat, joten luulis löytyvän porukalta täältä - ja ennenkaikkea ois kiva saada suosituksia!
    - onko häiritseviä pyörteitä
    - istuuko saumat jne
    - mistä ostit, paljonko maksoi?

    Kiitos etukäteen!
    FXSB & ZX10R
  9. #39
    Voisin kuvitella että ainakin joku pystymallinen tuplakupla voisi sopia hyvin koska alkuperäinen on aikas matala, puiq oli ittellä ajatuksena laittaa. Hyviä kokemuksia kyseisestä merkistä vanhassa äffä hondassa.
    ex - Honda CBR 600F '07
    ex - Honda CBR 600rr '08
    nyk - Suzuki GSX-R 750 '08
  10. #40
    Onkos muilla ollut ongelmaa takaiskarin säädön kanssa? Itellä se portaikko säätö jota haka avaimella säädetään, on jumissa. On vissiin pakko purkaa perää sen verran, että pääsee irrottamaan iskarin ja tutkimaan asiaa. Varmaan ruostunut kiinni
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  11. #41
    Lainaa (mijumu @ Heinä. 23 2009,11:39) kirjoitti
    Onkos muilla ollut ongelmaa takaiskarin säädön kanssa? Itellä se portaikko säätö jota haka avaimella säädetään, on jumissa. On vissiin pakko purkaa perää sen verran, että pääsee irrottamaan iskarin ja tutkimaan asiaa. Varmaan ruostunut kiinni
    Ongelmia on ollu, oli *elvetin kireessä kun koitettiin saada esijännitystä jäykemmäks. Se haka-avain on ihan . Perän nostaminen samalla kun toinen yritti vääntää jousta kireemälle auttoi jonkun verran, kai.
  12. #42
    Lainaa (Zeta Jones @ Heinä. 23 2009,15:34) kirjoitti
    Ongelmia on ollu, oli *elvetin kireessä kun koitettiin saada esijännitystä jäykemmäks. Se haka-avain on ihan *. Perän nostaminen samalla kun toinen yritti vääntää jousta kireemälle auttoi jonkun verran, kai.
    joo se orkkis avain lienee mallia purkinavaaja (meni vinoon..) täytynee hakea Stormilta uusi.
    <p>KTM640 Nykyinen</p><p>exät Z1000, R1, 600RR, Monstrer</p><p>&nbsp;</p>
  13. #43
    Lainaa (TeeMies @ Heinä. 22 2009,22:23) kirjoitti
    Oliks kellään mitään kokemuksia tuplakuplasta?

    Ois kiva saada vähän korkeampi ostettua ja noihin -07 -08 -09 pitäisi käydä samat, joten luulis löytyvän porukalta täältä - ja ennenkaikkea ois kiva saada suosituksia!
    - onko häiritseviä pyörteitä
    - istuuko saumat jne
    - mistä ostit, paljonko maksoi?

    Kiitos etukäteen!
    MRA:n tuplakuplasta pelkkää hyvää sanottavaa. Siitä mallista, jossa on alhaalla pari ohjaamassa ilmaa myös visiirin alta. Kypärämöly väheni merkittävästi tuolla eikä ilma jäänyt pyörteilemään "syliin" missään vauhdissa. Vakiopleksiin nähden itsellä parani myös näkyvyys mittaristoon eli vakiopleksillä mittariston yläosaa joutui erikseen kurkkimaan. Istui täydellisesti eikä tarvinnut sovitella paikalleen eikä rämissyt tms. Hintaa en muista, Stormista ostin.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  14. #44
    Lainaa (NOx @ Heinä. 23 2009,20:45) kirjoitti
    Lainaa (TeeMies @ Heinä. 22 2009,22:23) kirjoitti
    Oliks kellään mitään kokemuksia tuplakuplasta?

    Ois kiva saada vähän korkeampi ostettua ja noihin -07 -08 -09 pitäisi käydä samat, joten luulis löytyvän porukalta täältä - ja ennenkaikkea ois kiva saada suosituksia!
    - onko häiritseviä pyörteitä
    - istuuko saumat jne
    - mistä ostit, paljonko maksoi?

    Kiitos etukäteen!
    MRA:n tuplakuplasta pelkkää hyvää sanottavaa. Siitä mallista, jossa on alhaalla pari ohjaamassa ilmaa myös visiirin alta. Kypärämöly väheni merkittävästi tuolla eikä ilma jäänyt pyörteilemään "syliin" missään vauhdissa. Vakiopleksiin nähden itsellä parani myös näkyvyys mittaristoon eli vakiopleksillä mittariston yläosaa joutui erikseen kurkkimaan. Istui täydellisesti eikä tarvinnut sovitella paikalleen eikä rämissyt tms. Hintaa en muista, Stormista ostin.
    Tuossa oikein perusteltua dataa, miksi kupla pitää laittaa:

    PB Mar2009, Can you go faster for £50?

    Yes, you can:

    cbr600, standard, 155.815 mph
    Powerbronze airflow 156.070 mph
    Skidmarx double bouble 157.101 mph

    Tarkkaa peliä tuo pilkun viilaus...
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  15. #45
    ..MRA:n tuplakuplasta pelkkää hyvää sanottavaa. Siitä mallista, jossa on alhaalla pari ohjaamassa ilmaa myös visiirin alta. Kypärämöly väheni merkittävästi tuolla eikä ilma jäänyt pyörteilemään "syliin" missään vauhdissa. Vakiopleksiin nähden itsellä parani myös näkyvyys mittaristoon eli vakiopleksillä mittariston yläosaa joutui erikseen kurkkimaan. Istui täydellisesti eikä tarvinnut sovitella paikalleen eikä rämissyt tms. Hintaa en muista, Stormista ostin.[/QUOTE]
    Kiitti tiedosta, juurikin tuo MRA ja lisäksi Power Bronze on ollut listalla korkeimmalla. Tuo mittaripaneelin näkyvyyden parantuminen ois mukava juttu (nyt jää yläosa peittoon orggiksella, ellei "kumarru")
    FXSB & ZX10R
  16. #46
    Lainaa (vetomies @ Heinä. 23 2009,21:34) kirjoitti
    Tuossa oikein perusteltua dataa, miksi kupla pitää laittaa:

    PB Mar2009, Can you go faster for £50?

    Yes, you can:

    cbr600, standard, 155.815 mph
    Powerbronze airflow 156.070 mph
    Skidmarx double bouble 157.101 mph

    Tarkkaa peliä tuo pilkun viilaus...
    No niin, Powerbronzen kupla tilattu sitten kuitenkin... Kiitos vinkeistä! (Sain sopivasti ja viimeistelyä tuossakin kehuttu)

    n. 0,25mph (n. 0,4kmh!!) huippuun lisää siis myös luvassa

    Laitanpas sitte palautetta tänne kunhan saan kokeiltua
    FXSB & ZX10R
  17. #47
    No niin, kupla paikallaan sitten vihdoin ja viimein!

    Ensimmäinen Englantilainen myyjäliike laittoi oikein farssin pystyyn; lähetti ensin lupaa kysymättä jonku merkittömän muovinpalan - siitä huomautettuani, olivat oikein hyvittämässä vitosta myyntihinnasta. No haistatin tietysti ja uhkailin, jonka jälkeen lupasivat hyvittää koko ostoksen, eikä kuulemma edes feikkilasin takaisin saaminen kiinnosta. (Vielä ei ole tosin rahoja palannut tilille, kuinkahan monta viikkoa niitä pitää odottaa. Laitan tästä M&P- p@skaliikkeestä ihan oman varoituksen tonne asianmukaiselle palstalle, kunhan saan ensin rahani takaisin)


    No mutta toisesta liikkeestä sitten löytyikin tämä kaunokainen:




    Olen erittäin tyytyväinen laitokseen. Asennus sujui kivuttomasti, kun ruudun mitat vastasivat alkuperäistä kiinnikekohdista. Kupla on maltillisen kokoinen - mutta silti nyt kaikki merkkivalotkin näkyvät, vaikkei makaisikaan tankin päällä. Ei pyörteitä eikä muuta harmiakaan ole havaittu moottoritienopeuksilla - kerrassaan hyvä ruutu tämä!

    FXSB & ZX10R
  18. #48
    Pitääpä tulla tänne kehumaan kyseistä pyörämallia. Kävin juuri ajamassa moista hondaa ja oli kyllä pirun hyvä pyörä. * Ajettavuus oli kadulle tosi hyvä, radalle varmasti myös huippu... Mukavan pehmeä, mutta silti nopea ajaa ja meni hienosti kaikki patit ja routaheitot. Moottori oli perus seepran kone, kiersi kivuttomasti ja eleettömän tasaisesti. Voimaa voisi olla enemmän, tosin gixxerin sarvista hyppäsin puikkoihin joten aika paha mennä sen kummemmin arvostelemaan kun ei ole oikein vertailukohtaa.
    Hieno pyörä kaikinpuolin. Tuo olisi mun valinta jos kusiaisen laittaisin.
    Supermoto
  19. #49
    Kaupat tuli tehtyä -08 CBR600RR:stä. Ihan liian monta päivää vielä kevääseen.. Saas nähä tuleeko vanhaa viissatasta gpz:taa ikävä *

    Valkoisen seat coverin tuohon voisi hankkia, kun en ketään kuskaile.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  20.  
  21. #50
    Tervehdys,

    Omistan 08 vuoden 600RR Hondan joka on nyt 20tkm jälkeen alkanut ohjautua itsekseen vasemmalle maantieajossa, vika esiintyy kaupunki nopeuksista alkaen maantie nopeuksiin. Eli pyörää pitää ohjata suoralla oikealle että pysytään omalla kaistalla.

    Renkaat on Dunlop Sportmax sportsmartit joissa on pintaa jäljellä mutta pientä aaltoa on eturenkaassa, rengaspaineilla ei ole vaikutusta. Lisäksi olen vaihtanut uudet etupalat, säätänyt etupään säädöt tehdasasetuksiin ja myös takarenkaan pitäisi olla suorassa (haarukan merkkien mukaan).

    Onko kenelläkään kokemusta vastaavanlaisesta ongelmasta?
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12