Siltä varalta, että foorumissa on muitakin, joita Moto Guzzin uusi Stelvio kiinnostaa, ohessa linkki MCN:n testiajoon. Mun mielestä hyvännäköinen kulkupeli! Soitin juuri maahantuojalle ja kertoivat, että nyt on varmistunut, että pyörä on ensi viikonloppuna messuilla.
Stelvion koeajo
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
Videot kateltu tässä "talven" mittaan kaikki mitä juutuupeista ja muualta vain löytyy. Mutta ihan hyvä esittelypätkä. Lisää löytyy kun vilkaiset Guzzin kotisivuja.![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Ittellä tuo linkittäminen hakusessa aika pahasti, niinku kaikki muukin, mitä tulee näihin bittivehkeisiin.![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Your crash, is my cash"
Ehkä joskus jos rahaa tulee olemaan![]()
Moto Guzzi V65 Lario
Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
Olihan se.(Sohvaperuna @ Tammi. 26 2008,14:31) kirjoitti
![]()
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
Päällimmäinen vaikutelma oli SIISTI kokonaisuus. Onneksi viimeistään kone, joka lienee aitoa Guzzia, kuitenkin käynnistettäessä erottaa jyvän japseista.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Hieno oli, mutta.... minulla otti melkein (n. 1-0,5cm vajaa) polvet kiinni kansiin, vaikka olen vain 183cm! Voi olla että penkki oli minulle asetettu liian alhaalle. Pitää käydä kokeilemassa piikkiössä miten on..
"Oikeassa Moottoripyörässä on kardaani!"
Maailmankuulun Guiseppe Gamannossin lausunto 1957 Dublinin maailmannäyttelyssä.
Tietääkö kuukaan milloin tuota pääsee kokeilemaan, eli milloin tulee myyntiin täällä Suomessa?
Tää Stelvio voisi ehkä olla se pitopyörä meikäläiselle. Moni asia vastaisi toiveitani ainakin noin ennakkotietojen valossa, mutta käytännössä kokeilemalla ja vertailemalla ne vasta oikeasti selviää.
Yömaha FJR - hirmuinen matkapeli
Messuilla oli puhetta, että olisi jo mahdollisesti maaliskuussa piikkiössä (Moto Iltalia:ssa).
http://www.motoitalia.fi/
"Oikeassa Moottoripyörässä on kardaani!"
Maailmankuulun Guiseppe Gamannossin lausunto 1957 Dublinin maailmannäyttelyssä.
Eilen(22.3) kävin Mototripissä. Siellä oli Stelvio. Viikolla oli kuulemma tullut.(themetus @ Helmi. 14 2008,08:00) kirjoitti
Relax!
Stelvio 134 000 SEK.
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Your crash, is my cash"
Onko kenelläkään kokemuksia tuosta Stelviosta oikein ajossa ja tien päällä, reissussa yksin, kaksin ja kamat kyytissä??
Hienon näkönen peli, mutta onko käyttöfaktaa kenelläkään??
Onko esim BMW GS:n haastajaksi?
seuraavassa moto1-numerossa pitäis oleman koeajoraportti.
kirjoitti
motorcyclenewsdotcom tehny jonkinlaisen vertailun, tuossa Styelvio lytättin kyllä aika totaalisesti
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
Englannin Bike:ssäkin oli, eikä ne sitä kauheesti kehunut. Valitettavasti se 'Benchmark' - johon aina verrataan - on aika kovaa luokkaa, sitä on vaikea ylittää.
Kyllä noita jokunen tienpäältä löytyy, ei ole kyllä kukaan omistaja omaansa käynyt Guzzi-kerhon palstalla kokemuksia kertomassa, valitettavasti.
Piikkiössä tota voi käydä kokeilemassa.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.