Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
  1. #1
    No ekat mittaustulokset uudesta 1000 Hornetista tulee ruotsalaisen Biken testistä. 400m 11,19s/203km/h ja vääntökäyrä on saatu aika tasaiseksi. Ei toki lähellekään Speed Tripleä joskin 60-160 suurimmalla vaihteella menee 0,11s Tripleä nopeammin.

    Ajettavuus yleisesti hyvä, mutta valot erikoisen huonot. Ja huippunopeus rajoitettu 230. Se näkyy jo seisovan kilometrin ajassa.

    Ruotsin Biken sivuilta löytyy hyvä videonpätkä testistä.
  2. #2
    Lainaa (matula @ Heinä. 16 2008,14:45) kirjoitti
    Ajettavuus yleisesti hyvä, mutta valot erikoisen huonot.
    Miten ihmeessä Hondissa on yleensä aina huonot valot? Ei luulisi olevan kovin vaikea homma laittaa kunnolliset valot pyörään. Vai oonko vaan sattunut lukemaan ne testit lehdistä jossa Hondalla on huonot valot. Onko jossain Hondassa hyvät valot?
    xxx
  3. #3
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 16 2008,23:57) kirjoitti
    Onko jossain Hondassa hyvät valot?
    Blackbirdissa on omasta mielestäni vakionakin ehkäpä parhaat valot ikinä, ainakin kokeilemistani/pimeällä ajamistani pyöristä. Ovat jopa niin hyvät että vaikka xenon-kitti XX:ään olisikin "ihan kiva" niin en näe sille oikeata tarvetta. VTR:ssä se yksinäinen tehoton valotuikku oli hanurista, ja -93 VFR750F:ssä taas varsin hyvät valot (varsinkin jos kytki molemmat puolet toimimaan yhtäaikaisesti).

    /MarcusB
    nyt: Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08
    ennen: Tunturi Supersport -84, Hondat VF750F -83, VFR750F -93, XR400R -98, VTR1000F -02, CBR1100XX -00
    "I hope for nothing, I fear nothing, I am free"
  4. #4

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 16 2008,23:57) kirjoitti
    Onko jossain Hondassa hyvät valot?
    Ainakin -99 mallin 900CBR:ssä oli hyvät valot. H4:t kahdennettuna.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  5. #5
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Bleidin valoissa ei ole paljoa kehumista vaikka ne onkin paremmat kuin Tukaanissa oli. Kaverin VFR:ssä on vähän turhankin hyvät valot...
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  6. #6
    Lainaa (matula @ Heinä. 16 2008,14:45) kirjoitti
    No ekat mittaustulokset uudesta 1000 Hornetista tulee ruotsalaisen Biken testistä. 400m 11,19s/203km/h ja vääntökäyrä on saatu aika tasaiseksi. Ei toki lähellekään Speed Tripleä joskin 60-160 suurimmalla vaihteella menee 0,11s Tripleä nopeammin.

    Ajettavuus yleisesti hyvä, mutta valot erikoisen huonot. Ja huippunopeus rajoitettu 230. Se näkyy jo seisovan kilometrin ajassa.

    Ruotsin Biken sivuilta löytyy hyvä videonpätkä testistä.
    ei paha ottaen huomioon hondan 28kg korkeempi kuivapaino.
    trumpan 1/4 maili 11,4s. honda 217kg/trumppa 189kg.
  7. #7
    Lainaa (MarcusB @ Heinä. 17 2008,00:57) kirjoitti
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 16 2008,23:57) kirjoitti
    Onko jossain Hondassa hyvät valot?
    Blackbirdissa on omasta mielestäni vakionakin ehkäpä parhaat valot ikinä, ainakin kokeilemistani/pimeällä ajamistani pyöristä. Ovat jopa niin hyvät että vaikka xenon-kitti XX:ään olisikin "ihan kiva" niin en näe sille oikeata tarvetta. VTR:ssä se yksinäinen tehoton valotuikku oli hanurista, ja -93 VFR750F:ssä taas varsin hyvät valot (varsinkin jos kytki molemmat puolet toimimaan yhtäaikaisesti).

    /MarcusB
    Menee voimakkaasti offtopiciksi mutta...

    Tästä täytyy kyllä olla vähän erimieltä. XX suorastaan vaatii xenonsetin jonka myös asensin ja ero on todella raju. Edellisessä 1000f vainaassa oli 10 kertaa tehokkaammat ja kuvioltaan paremmat valot, varsinkin kaukovalo joka oli kahdennettu. Oli kova ylläri kun lähti xxllä pimeään ja totuus paljastui kun oli tottunut hyviin valoihin entisessä. Xenonit muuttaa tilanteen kertalaakista.
    TRE 1130K
  8. #8
    Nythän sitä saisi ihan aikuisten oikeasti suomesta ihan rahallakin... Joko on jonkun talliin moinen laikka eksynyt, kokemuksia kaivataan.

    Tehot oli jo julkaistessa pettymys, mutta muut kokemukset kiinostavat...
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  9. #9
    Lainaa (Dura @ Heinä. 17 2008,08:46) kirjoitti
    ei paha ottaen huomioon hondan 28kg korkeempi kuivapaino.
    trumpan 1/4 maili 11,4s. honda 217kg/trumppa 189kg.
    cb1000r taitaa olla ajokunnossa tuon 217, joten kuivat n. 190
    FZ1-N
  10. #10
    Lainaa (hemuli @ Heinä. 17 2008,08:50) kirjoitti
    Lainaa (MarcusB @ Heinä. 17 2008,00:57) kirjoitti
    Lainaa (Streethawk @ Heinä. 16 2008,23:57) kirjoitti
    Onko jossain Hondassa hyvät valot?
    Blackbirdissa on omasta mielestäni vakionakin ehkäpä parhaat valot ikinä, ainakin kokeilemistani/pimeällä ajamistani pyöristä. Ovat jopa niin hyvät että vaikka xenon-kitti XX:ään olisikin "ihan kiva" niin en näe sille oikeata tarvetta. VTR:ssä se yksinäinen tehoton valotuikku oli hanurista, ja -93 VFR750F:ssä taas varsin hyvät valot (varsinkin jos kytki molemmat puolet toimimaan yhtäaikaisesti).

    /MarcusB
    Menee voimakkaasti offtopiciksi mutta...

    Tästä täytyy kyllä olla vähän erimieltä. XX suorastaan vaatii xenonsetin jonka myös asensin ja ero on todella raju. Edellisessä 1000f vainaassa oli 10 kertaa tehokkaammat ja kuvioltaan paremmat valot, varsinkin kaukovalo joka oli kahdennettu. Oli kova ylläri kun lähti xxllä pimeään ja totuus paljastui kun oli tottunut hyviin valoihin entisessä. Xenonit muuttaa tilanteen kertalaakista.
    tässä vertaus normi vs xenon

    normi

    xenon
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  11. #11
    Lainaa (make200 @ Heinä. 24 2008,04:45) kirjoitti
    tässä vertaus normi vs xenon
    normi
    xenon
    OT-sorry täältäkin, mutta eipä ole ihme, jos "normivalot" näyttävät kertaluokkaa himmeämmiltä, jos kameran suljinaika on ollut normikuvassa 4 kertaa (1/250s) nopeampi kuin xenon-kuvassa (1/60s) - aukko sama. En tietenkään ollenkaan epäile xenonien ylivertaisuutta, mutta ko. esimerkkikuvat ovat kuin xenon-kauppiaan kataloogista
  12. #12
    joo pyöriä katsoen uskoisin, että ovat aika samanpainoiset.

    Triumphin runko ja takahaarukka on melko raskas, myös moottori on melkoinen traktorin moottori.

    1000r:ssä on sentään moottori lainattu sporttipyörästä ja se on varmaan aika kevyt.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  13. #13
    Lainaa (isojussi @ Heinä. 24 2008,13:09) kirjoitti
    Lainaa (make200 @ Heinä. 24 2008,04:45) kirjoitti
    tässä vertaus normi vs xenon
    normi
    xenon
    OT-sorry täältäkin, mutta eipä ole ihme, jos "normivalot" näyttävät kertaluokkaa himmeämmiltä, jos kameran suljinaika on ollut normikuvassa 4 kertaa (1/250s) nopeampi kuin xenon-kuvassa (1/60s) - aukko sama. En tietenkään ollenkaan epäile xenonien ylivertaisuutta, mutta ko. esimerkkikuvat ovat kuin xenon-kauppiaan kataloogista
    ok.mitä tarkoitat noilla suljin ajoilla

    olen ottanut kuvan ennen ja jälkeen asennuksen noin.samasta kohdasta ja asennosta kameran automaatti asetuksilla.

    en harrasta valokuvausta joten ei ole hajuakaan suljinajoista
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  14. #14
    Lainaa (make200 @ Heinä. 25 2008,02:33) kirjoitti
    ok.mitä tarkoitat noilla suljin ajoilla

    olen ottanut kuvan ennen ja jälkeen asennuksen noin.samasta kohdasta ja asennosta kameran automaatti asetuksilla.

    en harrasta valokuvausta joten ei ole hajuakaan suljinajoista
    En minäkään harrasta, mutta kun vertaat kuvia niin Xenonit jopa koko ulkomaailman valaisi kirkkaaksi. Tehokkaat valot.
    KTM 690SM
  15. #15
    mahtaisko johtua siitä kun kameran automatiikka ei välttämättä osaa hanskata kuvan ottoa oikein noin kirkkaassa valossa?
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  16. #16
    Minulla oli tilaisuus koeajaa 1000R ja se tuntuu kevyeltä ja oikein ketterältä peliltä.

    Ajo asento on tosi hyvä 186cm pikälle kuskille.
    Yllättävän hyvä vääntö on koneessa ja rivakasti kiihtyy 6 lovisella laatikolla. (vertaan tätä nyt omaan viritettyyn 1200 Bandittiin)
    Hyvä runko ja ne jarrut....mittarit on digitaaliset ja jotenkin sekavat, rundarin lukemaa on vaikea seurata.
    Mutta senhän kuulee korvallikin koska punaraja lähestyy ei sitä kerkiä täydessä kiihdytyksessä seuraamaan. Löytyyhän tähänkin jo power commander että saadaan lisää tehoa tarvitsijoille.
    Harkitsen vakavasti ostoa kunhan myynti alkaa..

    Terveiset mökiltä Reiska_SB
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  17. #17
    Lainaa (Calypso @ Heinä. 25 2008,02:58) kirjoitti
    Lainaa (make200 @ Heinä. 25 2008,02:33) kirjoitti
    ok.mitä tarkoitat noilla suljin ajoilla

    olen ottanut kuvan ennen ja jälkeen asennuksen noin.samasta kohdasta ja asennosta kameran automaatti asetuksilla.

    en harrasta valokuvausta joten ei ole hajuakaan suljinajoista
    En minäkään harrasta, mutta kun vertaat kuvia niin Xenonit jopa koko ulkomaailman valaisi kirkkaaksi. Tehokkaat valot.
    Ulkona nyt voi valon määrä vaihdella paljonkin, mutta siihen itsekin kiinnitin ensiksi huomiota.

    Make, suljinaika on se aika kuinka kauan kamera "valottaa" filmiä tai digikameran kennoa. Tuossa xenon-kuvassa valotus (tämä näkyy kuvan tiedoista) on kestänyt 4 kertaa kauemmin, joten luonnollisesti se näyttäisi huomattavasti kirkkaammalta vaikka et olisi valoja vaihtanutkaan.
  18. #18
    Lainaa (Reiska_SB @ Heinä. 25 2008,08:15) kirjoitti
    Harkitsen vakavasti ostoa kunhan myynti alkaa..
    No eikö pitäisi jo harkita, kun ensimmäiset ovat jo yli viikon ollut omistajillaan .

    Itselle pyörä oli suht pettymys, painava ja suht tehoton 600 hornetin runkoon läjätty kyhäelmä, jonka mittaristo on suoraan avaruus-aluksesta.
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  19. #19
    Syvästi ihmetyttää lisääntynyt keskustelu ja narina "ei teho riitä". Tältäkään voorumilta kun ei varmasti löydy kovinkaan montaa kuskia kuka niitä tehoja osaa käyttää niin että alkaa kuski viedä pyörää eikä toisinpäin. Itse lukeudun mukaan näihin ensimmäisiin. Yhden kesän kilo kyykyllä ajaneena tuli sellainen olo, että ei niillä tehoilla ole mitään järkeä. Enemmän merkkaa henkilökohtaisesti vääntö ja se fiilis mikä pyörästä irtoaa. Jokainen tietty tyylillään.
    En usko, että käytännön suorituskyky paljoa eroaa CB1000R:llä esim. trumpasta tai fz:sta...
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

    Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

    Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
  20. #20
    Lainaa (JukkaPoika @ Heinä. 25 2008,11:22) kirjoitti
    En usko, että käytännön suorituskyky paljoa eroaa CB1000R:llä esim. trumpasta tai fz:sta...
    Kyllä se sellainen tasapaksu on. Ihan huomattava ero esim zetan litraseen. Ajoasento vaikuttaa hondassa ainankin pikaisesti vilkaistuna ihan kivalta.
    Tottakai se on pettymys, kun aluksi vilautellaan spekseissä 140hv teholukemia ja alle 200kg märkäpainoja, ja todellisuus on aivan muuta.

    Totta, voimahan sitä laitetta eteenpäin lykkää, tasaisesti honda sen käytettävissä olevan väännön pihalle lykkää, mutta sitä saisi hieman enemmin olla.
    6-vaihteen kiihdytyksessä melkein 10kmh nopeuseroa kilpailijaansa loivassa pitkässä ylämäessä...

    Kyllä nyt kilopyörän pitäisi edes ykkösellä kaasusta keulaa keventää, mutta kun honukka ei tee sitäkään.

    ...zetan ensivuoden päivitystä odotellessa...



    Ei taidolla vaan tuurilla!
  21. #21
    Lainaa (Jupezku @ Heinä. 25 2008,12:53) kirjoitti
    Kyllä nyt kilopyörän pitäisi edes ykkösellä kaasusta keulaa keventää, mutta kun honukka ei tee sitäkään. *
    Kyllä ainankin youtuben videoissa näytti nousevan ja pyörämaailman hemmokin vakuutteli että helposti nousee..sekin on aina kuskista kiinni *
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

    Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

    Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
  22. #22
    Lainaa (Jupezku @ Heinä. 25 2008,12:53) kirjoitti
    Kyllä nyt kilopyörän pitäisi edes ykkösellä kaasusta keulaa keventää, mutta kun honukka ei tee sitäkään. *
    Jukkapojan kanssa samoilla linjoilla. Turhaa itkua tehosta on liian paljon. Osaava kaveri ajaa CBR 600 F:llä litrasilta kyykyiltä alta pois. Osaava ajaa keula pystyssä polkupyörälläkin ja lahnaksi haukutulla 600 CBF:llä kaksi päällä ja pitkään. Eräs kokenut vantaalainen 62-v ajaa Kawan W650:llä niin nätisti takapyörällä., että.

    Jos pyörä tuntuu tehottomalta tai huonolta keulimaan niin lisää pujottelua ja harjoittelua yöllä Prisman parkkipaikalla, ei liikenteessä!
  23. #23
    Lainaa (JukkaPoika @ Heinä. 27 2008,21:58) kirjoitti
    Lainaa (Jupezku @ Heinä. 25 2008,12:53) kirjoitti
    Kyllä nyt kilopyörän pitäisi edes ykkösellä kaasusta keulaa keventää, mutta kun honukka ei tee sitäkään.
    Kyllä ainankin youtuben videoissa näytti nousevan ja pyörämaailman hemmokin vakuutteli että helposti nousee..sekin on aina kuskista kiinni
    Nouseehan nyt kytkimellä vaikka wingi, mutta puhuinkin kaasusta keventämisestä. En ilmeisesti osaa oikein kääntää tuppia nurin, kun ehkä 3cm jaksoi eturengasta keventää.

    Tai sitten testaajille on annettu hieman vireämmissä säädöissä olevat pyörät ja saunotettu vähän koeajojen jälkeen, että saadaan hyvää tekstiä maailmalle.

    Taitaa olla niin, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa

    Itselleni ainankin pyörä on pettymyt ollut alusta loppuun, toimitusajat aivan luokattomat ajatellen julkaisuaikaa, ennakkospekseistä kaikki eroaa negatiivisesti edukseen, hehkutetaan uutta innovaasiota ja pyörä onkin kyhätty 600 runkoon eri takahaarukalla, Jes!



    Ei taidolla vaan tuurilla!
  24. #24
    Mitäköhän vikaa siinä rungossa on? Se ettei se ole uudempi kuin viime vuotinen?
  25. #25
    Sehän määrittelee "hyvän" pyörän jotta keuliiko kaasusta
    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

    Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

    Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
  26. #26
    Lainaa (JukkaPoika @ Heinä. 29 2008,00:01) kirjoitti
    Sehän määrittelee "hyvän" pyörän jotta keuliiko kaasusta
    No ei, mutta kuvaa hyvin tehon määrää. (Puuttuvan )

    Ei siinä, kai se on iha laikka peli, mutta ostohalut karisivat ainankin minun osalta koeajolla...
    Ei taidolla vaan tuurilla!
  27. #27
    Itse olen ainankin huomannut nyt eritehoisia pyöriä omistaneena sellaisen asian, että enemmän merkkaa se fiilis mikä pyörästä lähtee. Suunnitelmissa on tulevan CB:n jälkeen siirtyä edelleen alempaan teholuokkaan, todennäköisesti customiin.
    Siinä on kavereilla ollut naurussa pidättelemistä, mutta minkäs teet kun mieli halajaa kokoajan mukavuutta kohti. Pyörähistoria etenee Vmax -> Z750 -> GSX-R 1000 -> CB1000R -> ? ? ?
    Jos merkki pysyy samana niin sitten se on 750 Shadow tai jos oikein innostuu niin sitten tuollainen 1800 Intruder.

    Sori että meni vähän OT. Jokainen tyylillään ja mistä tykkää ja miten haluaa. Itse ainankin odottelen vesi kielellä uutta rakasta kotipihaan oli siinä jonkun mielestä tarpeeksi tehoa tai ei. Paikataan sitten hanskalla se mikä tehoissa hävitään *



    ---------------------------------------------------------------------------
    Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
    Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
    ---------------------------------------------------------------------------

    Myydään CB1000R osia:
    -Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.

    Muuta:
    -Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
  28. #28
    Lainaa (Jupezku @ Heinä. 25 2008,12:53) kirjoitti
    Lainaa (JukkaPoika @ Heinä. 25 2008,11:22) kirjoitti
    En usko, että käytännön suorituskyky paljoa eroaa CB1000R:llä esim. trumpasta tai fz:sta...
    Kyllä se sellainen tasapaksu on. Ihan huomattava ero esim zetan litraseen. Ajoasento vaikuttaa hondassa ainankin pikaisesti vilkaistuna ihan kivalta.
    Tottakai se on pettymys, kun aluksi vilautellaan spekseissä 140hv teholukemia ja alle 200kg märkäpainoja, ja todellisuus on aivan muuta.

    Totta, voimahan sitä laitetta eteenpäin lykkää, tasaisesti honda sen käytettävissä olevan väännön pihalle lykkää, mutta sitä saisi hieman enemmin olla.
    6-vaihteen kiihdytyksessä melkein 10kmh nopeuseroa kilpailijaansa loivassa pitkässä ylämäessä...

    Kyllä nyt kilopyörän pitäisi edes ykkösellä kaasusta keulaa keventää, mutta kun honukka ei tee sitäkään. *

    ...zetan ensivuoden päivitystä odotellessa... *
    Moi

    Yhdyn edelliseen puhujaan siitä että voimaa ei ole koskaan riittävästi ( eri asia on pystyykö sitä kaikkia käyttämään )

    Uudessa Bike lehdessä saatiin pekissä takapyörältä 122 hv eikös se tee konetehoja sen 138-140 hv ....

    Kyllä FZ1-S tuntui laiskemmalta, ja kankeammalta
    ( ja onkin sitä, varsinkin 2 päällä ) alta 9500 r/min kierroksilla, kyllä se Fasu sitten kiihdytyksessä lähtee työntämään kun saa kerättyä 10000 kierrosta tauluun.

    Mutta kuka jaksaa ajaa 10000 kieroksilla jokapäiväisessä ajossa ?

    Vähintään tunnin koeajo kannattaa varata..tunnelman saamiseksi

    Reiska_SB
    Terveisin Reiska

    - Kawasaki Z1000SX -
  29.  
  30. #29
    Kävin myös ajamassa pyörän ja kaikin puolin toimivalta paketilta tuntui...itselleni ainakin täysin riittävästi potkua ja helposti hallittavissa.

    En oikein ymmärrä puheita tehottomuudesta...ainakin britti Biken mukaan tehokäyrä on Speed Triplen kanssa lähes yksi yhteen ja tehoaluueella 3000-6000rpm kone tuottaa enemmän tehoja kun tämän vuoden Blade. Tämä sopii omaan käyttööni täydellisesti.

    0-60mph pyörä oli nopein (2,93s). Muut pyörät: Tuono (3,23s), Triple (3,21s), FZ1 (3,11).

    Varttimaililla ainoastaan FZ1 oli nopeampi.

    Hitaassa ajossa käsittelyradalla Honda oli nopein (eli ketterin).

    Tankattuna kevyempi kuin Triple...honda 218,2kg vs. Triple 223,5kg.

    Huippunopeudessa pyörä jää muille, mutta onko sillä todellisuudessa merkitystä kulkeeko naku 240km/h vai 270km/h? Itselleni ei, jollekin muulle varmasti on. Britti Bike sanoi että tämä johtuisi välityksistä, Pohjoismaalainen versio sanoi että olisi rajoitettu.