Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
    Näyttää siltä että eteenkääntyneen kotilokuskin takia VFR on menossa lunastukseen.
    VTR kiinnostaa kovasti ja SP1-mallista on rutkasti kokemuksia mutta omaan ajokulttuuriin tuo F-malli sopii paremmin.
    Kuopiosta tai lähiseudulta olisin kyselemässä saisko käydä koeajolla ennen kuin kiinnostun vakavammin. Ja saa toki myyskennelläkin
    Ja ylipäänsä toki kommentteja. Sellaista patsastelua ja sport-touringia harrastan ja muutama pitempi reissu per ajokausi. Eikös se F ole siihen ihan omiaan?
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

'94 VFR -> '98 VTR -> [url="
    Se on siihen kuin tehty. Laitetulla äFällä oon kuullu motoparkin ajetun 1.36, ihan semmosella lähes vakiokuntoisella ja goretexit päälläkin matopurkki menee alta 1.45.

Hommaa laadukas putkisto siihen (laatu ja hienot äänet=moriwaki, räyhät äänet=remus), niin oikein loistava, näyttävä ja helvetin räyhältä kuullostava peli.
    täältä näet mitä milloinkin harrastelen... www.youtube.com/jabe84
    Ainoa mikä tuossa äffässä minua riepoo on että se on ilman alakatetta (belly pan) hiukka ruma. Sori vaan mutta makuasia on makuasia
    Toinen minkä tuossa olen huomannut että näyttäisi hyvin yleisesti olevan 98 ja 110 hepan versioita myynnissä. Onko näin vai mistä tuo johtuu?
    Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former

Lainaa (Boojumi @ Heinä. 16 2008,14:56) kirjoitti
    Ainoa mikä tuossa äffässä minua riepoo on että se on ilman alakatetta (belly pan) hiukka ruma. Sori vaan mutta makuasia on makuasia
    Toinen minkä tuossa olen huomannut että näyttäisi hyvin yleisesti olevan 98 ja 110 hepan versioita myynnissä. Onko näin vai mistä tuo johtuu?
    Hmmm... Nyt en mene sanomisistani takuuseen, mutta löytyy mielikuva katalysaattorimallien (uudempien) pienemmistä tehoista. Voin olla väärässäkin.

Alakatteitahan tuohon saa millaisia vaan, saa vaikka laitettua kokokatteiseksikin. Minulla saattaa olla jossain vielä sellaisesta kokokate äffäläisestä kuvakin.. odotappas...
    98heppaset on varmaan tuontivehkeitä missä on kuristukset...
    Reissuun veturi on muuten omialtaanen, mutta laukkua ja sellasta on vaikee saada ja telineet on rumia... Kangaslaukut nyt tietysti saapi kii..
    Nätti on ajaa, pieni kooltaan et matkamalli siten ei oo mut pikkuräppäilyyn hyvä moperi..

http://www.speedzilla.com/forums....00f.jpg
    Moriwakin katteella ihan ok näkönen.
    Ite tykkään just tollasesta puoli nakusta

<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
    Siinä on mielestäni yksi näteimmistä äffäläisistä. Toki jenkkifoorumeilla näkee ihan loppuun asti laitettuja, mutta kiva se olis tuokin...

VTR 1000 F

ps. kiitos tuon entiselle omistajalle, nuo putket on vieläkin isoveljen äffäläisessä kiinni ;)

Juurikin tuollaista katemallia mitä noissa kahdessa edellisessä oli, tekee mielestäni paljon äffään. Pitää nyt sitten ottaa enemmän selkoa mistä noita saa jahka saa tätä pyöräasiaa eteenpäin. Poliisi, vakuutusihmiset ja muut rajoittaa tällä hetkellä kovasti tuota uuden(käytetyn) hankintaa

TÄSSÄ kuva meikäläisen entisestä Äffästä. Tossa oli G&G:n titaaniset hi-pipet (säädetty kohdilleen tietty), Powerbronzen alakate ja 5mm korotuspala takaiskarissa. Muuten tuo oli vakio.

Toi on kyllä juuri tarkoittamaasi ajoon aivan loistava laite. Itse ajelin kaksi kautta tuolla niin matkaa, mutkaa kuin rataakin ja joka paikassa toimi loistavasti. Voin kyllä suositella lämpimästi. Sääli, että eivät noita enää valmista eivätkä ilmeisesti uudempaa mallia suunnittelekaan. Hondalta kyllä toivoisi jotain uutta sportti-twiniä mallistoon.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Mistä Teme77 hommasitkaan noi suojapalat noihin pakoputken käyriin?
    <a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
    VTR 1000f FireStorm</a>
    Suzuki DR-Z 400 SM
    Lainaa (FarOs @ Heinä. 17 2008,08:34) kirjoitti
    Mistä Teme77 hommasitkaan noi suojapalat noihin pakoputken käyriin?
    Tein itse. Tosin TÄÄLLÄ on joskus ollut myynnissä hiilikuituisia suojia.

Noi on kyllä hyvät. Mulla ainakin meinasi saappaat sulaa joka ajolenkillä.
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    Mistäs olette löytäneet noita bellypaneja? Suomesta löytyy ainakin yhtä malli mutta etenkin tuo Powerbronze kiinnostaa jos tässä nyt aletaan ko. mopotinta hommata eikä siinä moista vielä satu olemaan.

Powerbronzea kauppaa ainakin Tokimoto.
    Tais olla että ei tuota powerbronzen alakatetta enää tehdä veturiin ei ainakaan löytynyt mistään kun keväällä kyselin.Itelle laitoin sit tuon pyramidin katteen ei sitäkään nyt hävetä tarttee.
    Pyramidin kate on tosi hieno. Silloin kun itse mietin omaani alakatetta, niin toi Pyramidi maksoi tuplasti enemmän ku Powerbronze. Sen takia itellä oli toi PB.
    Tuohon matka-ajoon pyörä soveltuu kyllä mutta aikas tiheään saa vierailla huoltiksilla,mutta eipähän väsymys ainakaan ala vaivaamaan ;)...
    itsellä valo alkaa palamaan 180km molemmin puolin..riippuu kuinka hyvin saanut täytettyä tankin..
    Ja totta että pyörään saa huononlaisesti laukkuja ja tuo takalaukku-teline laukkuineen on ruma kuin rullatuoli..mutta ei haitta ainakaan silloin kun saa kypärän sinne jemmaan ettei tarvitse patsastella potan kanssa jokapaikassa ;)

Tietoa paljonko tuo alakate mahdollisesti kustantaa tokimotossa ?..tulee aikailla muutos pyörän ulkonäköön tuolla..voisipa jopa sanoa että hieman vfr lookkia ;)
    Indian Sport Chief -23
    ex. BMW R1200R -17
    ex. Triumph ST 1050 -10
    ex. Aprilia SL1000 Falco - 01
    ex. Honda VTR1000F -98
    ex. Honda CB750F -83
    ex. Honda CB125TDC -84
  16.  
    Saksanmaalta löytyi nyt hopeankukertava veturi, joten pyörähuolia ei enää ole (jahka sais vaan ko. rassin ajoon...).
    Tokimotolta kyselin tuota Powerbronzen alakatetta. Toimitusaika mustalle/valkealle (muita värejä ei uk:n ulkopuolelle toimiteta) on 2-6 viikkoa hintaan 220€.
    Onko kellään tietoa mitä kautta pääsee käsiksi Sharkskinzin katteisiin? Tuoko joku niitä Suomeen vai pitääkö ottaa yhteyttä suoraan heihin. SK:n kate olisi se ykkösvaihtoehto...