Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Aihe kuuluisi ehkä tuonne veteraanisarjan puolelle mutta kysynpä nyt kumminkin kokemuksia täältäkin.
    Onko kokemuksia Siebenrockin 1000 kuutioisesta Powerkitistä asennettuna vanhaan R80Bemuun. Kestääkö ja kulkeeko? Entä toimiiko viritys pelkällä palikoiden ruuvauksella kuten luvataan? Siis ilman kansitöitä ja suutinsulkeisia?
    Muutenkin ajatukset ko. rakennussarjasta kiinnostavat.
  2. #2
    Kannattaa varmasti antaa asiantuntijan arvioida kansien kunto
    kun jokatapauksessa joudut ne purkamaan Powerkittiä asennettaessa. Tilasin epähuomiossa kyseisen kitin( extra ) vaikka Replacement-kit olisi ollut oikea valinta. Tarkoitukseni on asentaa
    100sen kannet ja isommat kaasarit. Kitti + tiivistesarja edelleen
    käyttämättöminä tallissa jos kiinnostaa.
  3.  
  4. #3
    Asensin Powerkitin keväällä omaan R80ST:n. Kilometrejä on kertynyt vasta n. 4000, joten kestävyydestä en osaa sanoa vielä mitään. Osat olivat kuitenkin silmämääräisesti tutkittuna ihan laadukkaan oloisia.
    Kulkupuolessa eron huomaa parhaiten kun pyörä on raskaasti kuormattu, vääntöä on tullut sen verran lisää että nyt jaksaa mennä selvästi letkeämmin. Samoin ohitukset sujuvat rivakammin.
    Ei Powerkitti 2v-boxerista kuitenkaan mitään sporttia tee, parantaapahan vain ennestäänkin erinomaista matkapeliä...
    Kun kone kerran oli auki, vaihdoin asennuksen yhteydessä kiertokangen alapään laakerit ja vaihdatin kansiin lyijytöntä kestävät pakoventtiilin istukat ja uudet venttiilin ohjaimet.
    Kaasareihin en koskenut. Bensankulutus on suunnilleen sama kuin ennen muutosta (5,5 - 6 l). Tosin kone tuntuu käyvän vähän rikkaalla keskikierroksilla , joten tulen testailemaan eri neulan asentoja.
    Timo Parikka