Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
    Lainaa (Jani_P @ Elo. 21 2008,10:13) kirjoitti
    Näyttäs tuleven Schubertilta C3:n ensvuodeksi.. http://www.emc24.fi/WebRoot/437512/Perus.aspx?id=458295
    meni muute c3 tilaukseen nimmerkillä c2 on paras
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77
    Honda Monkey -76-88(useita)

`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
    -jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    Lainaa (tuni @ Elo. 08 2008,13:01) kirjoitti
    Itse ostin C2:n heräteostoksena viimevuonna Saksasta Nlona N100:n korvaajaksi. Ihastuin sen hiljaisuuteen ja aurinkovisiiriin mutta, mutta...

Syksymmällä kun ilmat viileni huomasin sivutuulella kylmää viimaa vasemmaan kulmakarvan kohdalla. Tutkin sitä aikani enkä löytänyt oikein syytä. Kävin Tokimotorissa mutta nostivat kädet pystyyn koska kypärä oli ostettu Saksasta.
    Lähetin sitten kypärän talvella Saksaan tehtaalle valituksineen. Kypärä tuli takaisin, mutta sama onglema jatkuu. Sateella myös vettä valuu sisään.

Vasemmalla olevasta lukitusalueen saumasta näkyy valo läpi joistain aukoista. Olen yrittänyt tilkitä niitä, mutta ongelma jatkuu.
    Viimeisin huomioni on, että visiirin tiiviste loppuu vasemmalla n. 1 cm ennen kuin aukkoalue loppuu. Samoin visiiri näkyy haukotteleven tuolla samalla alueella. Kokeilin jo laittaa ikkunatiivisteen pätkää, joka tuntui auttavan, mutta ei lopulta pysynyt paikallaan. Jatkan ongelman tutkimista itse kun ei kerran valmistaja/maahantuojapuolelta näytä apua löytyvän.

Aurinkovisiiri on myös alkanut takkuamaan ja tulee alas vasta kypärään kunnolla kumauttamalla (mahtaa muilla olla hauskaa). Olen voidellut silikonilla lukitusalueita, mutta hannaaminen on jossain kypärän sisällä.

Näiden kokemusten jälkeen en enää ostaisi C2:sta. Olen aika pettynyt Saksalaiseen laatuun. Nolani toimi tosi hyvin vaikka olikin meluisampi. Minun varttikatteella on muutenkin pakko käyttää tulppia. Nakuna Schubert ei kaipaa tulppia.
    toi on kyllä aivan uutta,suupertin takuun kyllä pitäs pelata,toihan on selvä valmistus virhe,jos tiivistettäkin uupuu
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77
    Honda Monkey -76-88(useita)

`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
    -jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    Lainaa (Jani_P @ Elo. 21 2008,10:13) kirjoitti
    Näyttäs tuleven Schubertilta C3:n ensvuodeksi.. http://www.emc24.fi/WebRoot/437512/Perus.aspx?id=458295
    Vaikuttaa ihan kivalta. Pitää vissii päivittää vanha C1 tollaseen
    I don't live on the edge, but sometimes I go there to visit.
  5.  
    Olen käyttänyt viimeiset vuodet avattavia malleja, Caberg,
    airoth,ja nyt shubertin vanhempi malli,joka on noista kyllä ylivoimainen.

Mutta yllätys oli melkoinen kun koetin kaverin pyörää (pannari 1300)
    suupertti ei toiminut sitten ei ollenkaan,vaikka säädin pyörän pleksiä
    ylös ja alas,niin tulos oli heikko.

Itsellä pyörä on pienellä katteella varustettu ja siinnä toimii loistavasti,joten pottaa ei ainakaan katettuun pyörään kannata ostaa kokeilematta.

Niin hiljainen tuo suuperttikaan ei ole ettei korvia kannata suojata,mutta hyviä pyolia on tuo "sadeasento" visiirissä,ja
    tuuletus on kerrankin sitä luokkaa että kylmemmillä keleillä
    tahtoo kaljo jäätyä,vaikka on tuo päälaki tuuletus suljettuna,
    en tiedä onko sulkijamekanismissa jotain vikaa.

Tuo aurinko visiiri toimii ja myös huurtumis suoja toimii,oli vaan alkuun leukaosan sulkiamekanismissa häikkää,sai oikein pamauttaa systeemin kiinni,mutta sekin on helposi korjattavissa
    kun avasi kuusioruuvit ja pientä säätöä,ja homma pelaa.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12