Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Uutena FZ6 (-06) omistajana olisi muutama kysymys:

Kuuluuko kaasukahvassa olla paljon sivuttaissuuntaista klappia? Nyt epätasaisella tiellä ajettaessa kaasukahva tuntuu napsuvan sivulta toiselle ja ainakin vanhaan pyörään verrattuna ero on melkoinen.

Toinen asia liittyy vaihteisiin, paikallaan oltaessa vaihteet eivät aina vaihdu pienemmälle, ennen kun on pikkaisen ottanut kytkintä kiinni. Kuuluneekohan tällainen asiaan??

Ja tosiaan kokemukseni moottoripyöristä ei ole mitenkään korkealla tasolla...
    Mun mopossa on ehkä semmonen 2 milliä sivuklappia kahvassa.

On ihan normaalia laatikon toimintaa.

Eli jos esim tuut liikennevaloihin , niin kannattaa vaihdella pikkuhiljaa pienemmälle valmiiksi.

Mutta tosiaan pikkusen kytkintä raottamalla saa vaihteet vaihtumaan paikoillaan.

Ei muuta kun ilosia ja turvallisia kilometrejä.

En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
    itellä o kans välystä tuossa kahvassa pikkasen.. samoin vaihteet toimii välillä samalla tavalla

eli ei taida olla vika vaan ominaisuus
    Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
    Kyllähän tuo on ihan normi lodjun toimintaa. Sempä takia autokouluissa opetetaankin vaihtamaan valoihin/stoppiin tullessa jo hyvissä ajoin.

e. osaan tänään näköjään kirjottaa

zx-6r -07
    Mamma Mia, That'sa spicy Ninja!
  5.  
    Normisetti, mulla -06 FZ-6 ja samat oireet, eli ominaisuuksia vain.
    Olen pahoillani, mutta sinulle emme saaneet mitattua nopeutta.