Taitaa olla etuiskareiden säädöt päin mäntyä ku hiljaa ajettaessa tekee nopea nypytystä/pomppottaa,kuinkahan monta napsua ala ja yläsäädöt pitäis olla noin.Iskarit hiljan huollettu ja etupyöräkin uusi.
Paluuvaimennus (rebound) on putken yläpäässä, vakio on ruuvi kiinni ja 9 napsua aukipäin. (löysin on 17 napsua auki ja tiukin (=hitain) täysin kiinni. [Mulla on 7 auki.]
Puristusvaimennus (compression) on putken alapäässä, vakio on ruuvi kiinni ja 12 napsua auki. (Min. 21 ja max. 0)
[Mulla 5 auki].
Pane ne asetukset ensin vakioihin ja testaa miltä tuntuu.
Jos peli vittuaa suht. normaalissa ajossa jotain voi epäillä että keulan ölpät heittää viskositeetiltaan aikalailla tai siinä on jotain elimellisempää ketuillaan.
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
Valitettavasti en voi auttaa.
Ei ole kokemusta vakiota isommista renkaista ja pyöräkään ei ole hollilla jotta voisin mittailla haarukkaa.
Hatusta vetämällä veikkaisin että 10mm leveämpi takaläski olisi sen vertaa paremman näköinen että olisi mahdollisesti muuttuneiden ajo-ominaisuuksien arvoinen + en muista takavanteen leveyttä eli käytännössä asettuuko 190 kumi edes kunnolla sille vai kärsiikö renkaan profiili.
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
5,5 on vanne,oon lukenu et joillakin on 190 rengas,mutta en tiiä istuuko se hyvin tai minkänäkönen on.
kyllä 190. mahtuu alle toimii hyvin
Yamaha YFZ1000R Thunderace -01
Yamaha FZR600 -93
jahas,et sopii,eteen laitoin dunlop Qalifier rr pyörän ja taakse aatelin samanmoisen,mut just 190 leveen.
Oman kokemuksen mukaan Qualifier RR pelaa hyvin Acessa.