Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
    Kamat olis kasassa ja ei kun kohta menoksi ja illasta
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
    Ensin me oltiin ihan että IIK ja sitten me oltiin ihan että KÄÄK. Oli erittäin hauska ja kostea reissu, olo on väsynyt mutta onnellinen.

Kiitos järjestäjille, ja anteeksi jos ruoskin jotakuta liian lujaa..
    MV Agusta Brutale 910R -08

Ex: Suzuki SV 1000S -06
    Lainaa (Anki @ Heinä. 28 2008,10:22) kirjoitti
    Minä olen kunnian saanut olla Saunamajurina*
    Täydet kymmenen pistettä ........ joka kerran saunassa käydessä oli löylyä riittävästi, jo torstaista lähtien, joten homma toimi mallikkaasti, ja muutenkin ISO KIITOS järjestäjille, porukkaahan olisi toki sopinut alueelle enemmänkin, mutta ne jotka eivät olleet paikalla eivät tiedä mistä jäivät paitsioon...
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Kiitos vaan teille...'sisseille' ,jotka eivät pienestä kosteudesta välitä.
    Ralli oli työtehtävissä minulle eka kerta ja ei takuulla viimeinen...
    Ne motoristit jotka uskaltautuivat paikalle...osasivat myös pitää hauskaa.
    Sauna oli joka kerta kun itse siellä kävin,aivan ykköskunnossa.Löyly riitti ja vettäkin sai hanasta pesuveden tekoa varten....
    nooh,muutamia ikäviä palovammojakin saivat jotkut,mutta rallielämä on...
    Ensivuonna uudestaan....kavereita mukaan...
    kesä on motoristin kulta-aikaa
    Jepujee, Kotasesta taas selvitty hengissä. Vaikka perjantaina olikin niin märkää, niin silti paikalle uskaltautuneilla oli hieno meininki! Saunassakin oli hieno tunnelma, välillä ruuhkaan asti. Kiitos kaikille, jotka uhmasivat luonnonvoimia ja saapuivat paikalle! Ensi vuonna nähdään taas Kotasessa!
    " Tuuli huokaa, hongat humajaa... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen! "
    Lainaa (tirpsE @ Heinä. 25 2008,13:04) kirjoitti
    Ja minut piposta jossa lukee Tiukkapipo. Ehkä myös pinkeistä croksien tapaisista kengistä. Saa myös tulla juttelemaan (jos olen siinä kunnossa että osaan jotain vastata *)
    Nyt kun hataria muistikuvia kaivelen, niin taisit olla yläpellolla naapurina? Kuka hitto on lyöny taas halolla päähän ja vienyt muistin? Oli muuten vähän livakan tuntuinen se pelto pois lähtiessä.
    Lainaa (Anki @ Elo. 11 2008,09:55) kirjoitti
    Jepujee, Kotasesta taas selvitty hengissä. Vaikka perjantaina olikin niin märkää, * Kiitos kaikille, jotka uhmasivat luonnonvoimia ja saapuivat paikalle! Ensi vuonna nähdään taas Kotasessa! *
    Mitä? Satoiko Kotasessa? Hmmmmm..... Ei Kait?
    R.I.P Jaska - Motoristi
  8.  
    KIITOKSET! kaikille paikalla olleille, olette tosi motoristeja.
    T. JMK pj.

Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12