Eilisten pummien takia päätös tuli ja gepsi on saatava. Mielikuva pohjalta valinta kohdistuu todennäköisesti Tomppaan (vielä luen kotona sen viimeisimmän mikrobitin) ja päätän kotona.
Onko kokemusta V3 vs V4, eli kanattaako maksaa V4 europesta 240 vai ostaa 139 V3 ja päivittää se eurooppaan ku sinne menee?
Onko noissa nyt jotain ratkaisevaa bugia, ku Norjaan lähetään?
Mistä pyörätelinettä noille?
Ja oisko joku laittanu jo 1000CBR pärrään, et mahtuuks hyvin kiinteellä jalalla?
Vai oisko nyt sit kuitenkin joku toinen malli mikä pitäis hankkii?
Tavallaan houkuttelis toi 139e tomtom one 3rd malli, jotta jäis se huntti vaikka vaimon ajopukuun. Onks siinä vakiona 12V laturi?
Tää on varmaan tsiljoonas gepsi keskustelu, mut en osaa päättää, ni jos nyt jeesaisitte meikäläistäkin yksilöllisesti :-)
Autossakin tulee varmaan käytettyä, mutta meikäläisen pääpaino on kuitenkin nyt MP käytössä.
CBR 1000F -89
Ei sitten kestä sadetta tuo vehje. Sen pitää olla Rider, jos meinaat laittaa sen mopoon. Jotain tankkilaukku virittelyistä on ollut juttua mutta....(chainese @ Heinä. 02 2008,15:53) kirjoitti
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Eikös rideri oo kuitenkin useemman huntin vehje... sillä rahalla laitan sen mun tankkilaukkuun taikka laitan muovipussin päälle... Ei nyt oo varaa laittaa satasia, muuten ottasin riderin... Tai sit onko halpaa vedenkestävää? (tarkoitin edullista)
CBR 1000F -89
Itsellä on Tompan Go 500 ollut kolme kesää m-p käytössä, kiinnitys tongan keskiöön omalla virityksellä, sateella muovipussi päällä ja mainiosti on pelittänyt.(ttuttu @ Heinä. 02 2008,15:57) kirjoitti
Raider on kohtuuttoman kallis.![]()
Nautiskeleva m-pyöräilijä
Halpaa veden kestävää ei ole tullut eteen.(chainese @ Heinä. 02 2008,16:04) kirjoitti
Tupsyt laturilla voi ladata 12v.
Kiinnikken voi joutua viritteleen ite, ainakaan silloin kun ite pohdin samaa asiaa en löytänyt mitään kunnollisen oloista jonka olis saanut suoraan kiinni, RAMilla voi olla jotakin.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
No mites tommonen vanhempi go ja uusi one sitten keskenään vertautuu? Elikkäs teenkö nyt virheen jos ostan ton 3rd onen herätteenä enempää päätävaivaamatta 139 ekulla?
CBR 1000F -89
Perus navigointiin riittää kyllä halvempikin laite, hinnan myötä ominaisuuksia löytyy lisää. Tompan kotisivuilla voit vertailla laitteiden ominaisuuksia, tässä linkki:(chainese @ Heinä. 02 2008,16:11) kirjoitti
http://www.tomtom.com/index.php?Lid=24
Itse olen kolmen vuoden aikana päivittänyt ainoastaan läntisen euroopan kartan, ja laite on toiminut etelä Espanjasta pohjoiseen Norjaan vallan mainiosti ja tarkasti.![]()
Nautiskeleva m-pyöräilijä
Oma viritykseni:
Baehr teline keskiöputkeen...
Telineeseen Bags Connection vedenpitävä laukku...
Laukkuun riippuen mielialasta joko Becker taikka Tompan One (3rd)...
Jos virta loppuu, niin Philipsin "powermonkeysta" lisää virtaa...
Kukin tekee, niinkuin parhaaks näkee....
Heh, tässä kävi nyt vähän eritavalla... pitkällisten tutkimusten jälkeen kriteeriksi muodostui kuulokeliitäntä... sitten selvisi, että ainoa edukas vaihtoehto olisi Mio, mutta se ei jostain kumman syystä merkkinä vakuuta vaikkakin niillä on kai osaamista... Lopulta tilasin Navigon 2110 navigaattorin 159 eukkoa euroopan kartoilla... minuun teki vaikutuksen kun siellä on valinta "Kauneimmat reitit" vaikka muissa oliskin vastaava, niin kauneimpia niiden olla pitää...
Toinen homma mikä saattaa jotakuta jeesata ois 15 euron hintainen pyöräkiinnike, cebarissa vaan ei oo vapaata tankoa pätkääkään.
Saapa nähdä kuis äijän käy tuon kanssa...
CBR 1000F -89
Niin no, Beckerin hommasin kun:
Siinä oli mukana 37 maan kartat
Oli pilkkahintainen Pixmaniassa
Usb laturi...
Kuulokeulostulo...
Pieni, kevyt ja kapea...
Reittisuunnittelu...
Kameratolpat...
Kestävä akku...
Helppo ja looginen käyttö...
Kaista opastus (tai mikä se nyt oli)...
Navigonista puuttuu tuo kuulokeliitäntä, ilmeisestikkin... Mutta sen tiesinkin jo ennen hankintaa, kaippa sitä ilmankin pärjää .-p
CBR 1000F -89
Testasin kaupassa tuota Navigon 2110 MAX tjsp. ja mielestäni todella hitaan oloinen, painallukset rekisteröity tosi hitaasti..
Omituiselta tuntu vaan, voitti mikropiltin testin, eikä mitään mainintaa asiasta.. Olikohan maanantaipäivän vehje.
KTM 690SM
TomTomille ääni(chainese @ Heinä. 02 2008,15:53) kirjoitti
Aika loistava värkki jo aikanaan kännyssä ja nyt erillislaitteenakin. Kartat pysyy hyvin up-to-date ja tolpat yms. POI-pisteet saa netistä suoraan oikeassa formaatissakin. Mutta jos Europe on matkakohteena, unohda V3. Siinä on vain 512Mb sisäinen muisti, eikä muistikorttipaikkaa lainkaan. Näin ollen sinne ei mene kuin juuri ja juuri Nordic tai Keski-Euroopasta about yksi maa kerrallaan. Omalla kohdalla "matkailu" kun keskittyy käytännössä 100% kotimaahan, niin tuolla niin ollut väliä = tuli V3![]()
Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
Tuo kyllä kyrsii TomTomissa, tulee uusia versioita, hintapysyy samana, mutta ominaisuuksia karsitaan, siksi en ottanut uutta TomTom XL Nordicia, kuulemma ei ole korttipaikkaa, eikä karttoja saa lisää... Otin sitten vanhemman europen. Kyrsii pian jos monensadan vekotinta ei saa ulkomailla pelaan ees rahalla.(HiTec @ Elo. 01 2008,08:18) kirjoitti
KTM 690SM
GARMIN GPS nüvi 250W Eurooppa h:177e + pk pixmania:sta esim. * 33:n maan kartat ja SD-muistikorttipaikka ja akun kesto 5h
Navigaattori
Harkitsin myös Tompan one V4-versioita, muta siitä puuttui laajennettavuus. Muistikortille voi ladata lisää karttoja kun koneen muistiin ei enää sovi.
T7 2022
ei max ainakaan oo hidas.. paitti reittiä laskiessa ja sateelliitin etsinnässä.... välimuistia tosin sais olla lisää, kun ei oikein kestä yli 300 kilsan suoria vetoja.(Calypso @ Elo. 01 2008,02:59) kirjoitti
CBR 1000F -89