Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 45:een 45:sta
  1. #31
    Hornetti on kyllä oiva valinta. Helppo ajaa ja moottorin luonne on oikeen mukava. Ja onhan se sentään Honda.
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  2. #32
    Lainaa (rohkelina @ Heinä. 24 2008,10:26) kirjoitti
    Kiitosta kaikille mielipiteistä!

    Mulla tuli kuitenkin sellainen polttelu tuota Honda CB 600 F Hornetia kohtaan, että päätin, piru vie, alkaa etsiä itselleni sellaista! Hinnasta viis. * Hornetissa on se etu, että se on mulle jo tuttu pyörä, kun olen sillä ajotunneilla ajanut. Ja ajattelin, että kannattanee saman tien hankkia sellainen pyörä, josta haaveilee. *

    Tässä loppuviikon aikana mä aion katsastaa erään myytävänä olevan (vm. 2001) yksilön. Sattuuko muuten teillä olemaan tietoa, poikkeavatko nuo eri vuosimallia olevat pyörät kovasti toisistaan? Kurssilla ajoin aika uudella, ehkä vm. 2006 olevalla Hornetilla.
    Tämä on varmasti hyväpäätös,paljon kivempi se on ajella semmoisella pyörällä minkä ite haluaa,eikä se mikä on halvin vakuutuksiltaan/hankinta hinnaltaan.
    On hyvinkin suuri todennäköisyys,että sulla jää yksi pyöränvaihtokerta väliin kun ostat suoraan hornetin=säästyy rahaa

    Tolla hornetilla matkanteko on melkovarmasti kivempaa,kuin er-5 yms,oli kyseeessä sitten lyhyt tai pidempireissu.
  3. #33
    Se koulun pyörä millä oot ajellut on vuoden 2007 hornetti.
  4. #34
    Lainaa (Han3s @ Heinä. 24 2008,20:56) kirjoitti
    Se koulun pyörä millä oot ajellut on vuoden 2007 hornetti.
    Joo, niin mä vähän arvelinkin, kun tuossa illansuussa tein nettivertailuja ja muistelin pyörän ulkonäköä.
  5. #35
    Viimeinkin. Tässä on juuri Vesilahdelta ajettu Hornetti (vm. 2004) ja sen päällä onnesta soikea omistaja.

    Kiitokset Tumpille ja Saijalle kaupoista! Mä olen niin onnellinen, että voisin halia kaikkia!

    Edit: Lisäys.



  6. #36
    Onnea uuden perheen lisäyksen johdosta Hieno on!
  7. #37
    Hyvä ostos! Ja ei muuta kuin
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  8. #38
    hornetti on kova rauta, malttia sen kaasukahvan kans, eiks je, niin hymyilet vielä ensi kesänäkin.

    -- ja te jotka väitätte ettei noilla viissatasilla / viiskytheppasilla pysty ohittamaan maantiellä: ette ilmeisesti osaa ajaa pyörää ettekä varmaan edes osaa ohittaa oli mikä pyörä tahansa.
    Senior Highway Bomber

    Ride Loud - Ride Proud

    Kawasaki z750s -05
  9. #39
    Lainaa (rohkelina @ Heinä. 26 2008,16:07) kirjoitti
    Viimeinkin. Tässä on juuri Vesilahdelta ajettu Hornetti (vm. 2004) ja sen päällä onnesta soikea omistaja.

    Kiitokset Tumpille ja Saijalle kaupoista! * Mä olen niin onnellinen, että voisin halia kaikkia!

    Edit: Lisäys.
    onnittelut hienon pyörän johdosta! nyt ei muuta ku
    Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
    Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
  10. #40
    Lainaa (Mammutti @ Heinä. 27 2008,00:17) kirjoitti
    Te jotka väitätte ettei noilla viissatasilla / viiskytheppasilla pysty ohittamaan maantiellä: ette ilmeisesti osaa ajaa pyörää ettekä varmaan edes osaa ohittaa oli mikä pyörä tahansa. :orgmp:
    Komppaan. Kuriosat kiinni 10.9.08 asti ja 27,43hv tehoa, helposti on useimmiten ohi päästy. Mittarinopeutta olen saanut parhaimmillaan 146kmh ja motarilla 135kmh.

    Harva tulee ohi noissa vauhdeissa ja silloinkin ylinopeudella.

    mittarivirhe 100kmh vauhdissa noin 4kmh.

    Toki joutuu kuristuksien takia miettimään että missä ohittaa.
    Kureja ei voi ottaa pois ilman että koppalakit sen huomaavat vain vilkaisemalla rekisteriotetta ja mootttorin imukurkkuja. Kummassakin on koodit ja vasemmassa imukurkussa lukee 25kw.



  11. #41
    Lainaa (rohkelina @ Heinä. 26 2008,16:07) kirjoitti
    Viimeinkin. Tässä on juuri Vesilahdelta ajettu Hornetti (vm. 2004) ja sen päällä onnesta soikea omistaja.

    Kiitokset Tumpille ja Saijalle kaupoista! * Mä olen niin onnellinen, että voisin halia kaikkia!

    Edit: Lisäys.
    Onnea vaan, Oiva valinta, ja Hieno mopo ;) Malttia kannattaa pitää, kyllä tää kusiainenkin lähtee pienemmistä kyydeistä kun kiusaa.




    KTM 690SM
  12. #42
    Lainaa (rohkelina @ Heinä. 26 2008,16:07) kirjoitti
    Viimeinkin. Tässä on juuri Vesilahdelta ajettu Hornetti (vm. 2004) ja sen päällä onnesta soikea omistaja.

    Kiitokset Tumpille ja Saijalle kaupoista! Mä olen niin onnellinen, että voisin halia kaikkia!

    Edit: Lisäys.
    Was? Ite kävin keväällä Hornetin kanssa Vesilahdelta

    Onnee mopolle, kiva se on.
    (just tulin iltalenkiltä)
    ~SV1000N~
  13. #43
    Lainaa (Mammutti @ Heinä. 27 2008,00:17) kirjoitti
    hornetti on kova rauta, malttia sen kaasukahvan kans, eiks je, niin hymyilet vielä ensi kesänäkin.
    Joo, maltti on valttia! Totuttelua tuo kaasu muutenkin vielä vaatii ja reilusti - etenkin ykkösvaihteella mulla on välillä melkoista kengurumeininkiä! * *Mut eiköhän se siitä. *
  14. #44
    Lainaa (Pyörämies @ Heinä. 17 2008,03:52) kirjoitti
    Lainaa (Halti @ Heinä. 14 2008,21:03) kirjoitti
    CB500, kuten melko varmasti muutkin noista vaihtoehdoista olevista pyöristä käy hieman laihalla seoksella vakiona. Ainakin omaani laittoivat pääsuuttimet hieman isommiksi. Tulos, pyörä vastaa hieman paremmin kaasuun.
    Vaimokkeella on laitettu cb:hen dynojetin satsi, on mun mielestä hintansa (n.100e?) arvoinen. Tuntuu vetävän paremmin koko kierrosalueella vakioon verrattuna, eikä ryyppyä tarvitse käyttää kun kylmillä (~alle10c) ilmoilla. Dynojet mainostaa sillä tulevan n.10% lisää tehoa. Kulutus sama kun vakiona.
    - Gpz 900 R -

    - CB 600 F Hornet -
  15.  
  16. #45
    Hieno on pyörä, sopii omistajalle hyvin

    Anna kurien vaan olla kiinni ja opettele rauhassa ajelee liikenteen seassa (siinä haastetta jokaiselle aloittelijalle jos harjaantuneellekin ihan tarpeeksi).

    Tehot riittää varmasti alkuun.. oon ite aikoinaan ajellu tosi mopoilla ja hyvin oon pärjänny. Kaks päällä maantiellä voi varsinkin ohittaessa ruveta vaivaamaan tuo tehonpuute mutta siinä onki sitte muutenkin lisää treenattavaa tuossa kaks päällä ajelussa.

    ja tsemppiä! (unohtu mainita)



    Tonninen on jo liikaa mutta vähempi on liian vähän..
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12