Hornetti on kyllä oiva valinta. Helppo ajaa ja moottorin luonne on oikeen mukava. Ja onhan se sentään Honda.![]()
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Tämä on varmasti hyväpäätös,paljon kivempi se on ajella semmoisella pyörällä minkä ite haluaa,eikä se mikä on halvin vakuutuksiltaan/hankinta hinnaltaan.(rohkelina @ Heinä. 24 2008,10:26) kirjoitti
On hyvinkin suuri todennäköisyys,että sulla jää yksi pyöränvaihtokerta väliin kun ostat suoraan hornetin=säästyy rahaa
Tolla hornetilla matkanteko on melkovarmasti kivempaa,kuin er-5 yms,oli kyseeessä sitten lyhyt tai pidempireissu.![]()
Joo, niin mä vähän arvelinkin, kun tuossa illansuussa tein nettivertailuja ja muistelin pyörän ulkonäköä.(Han3s @ Heinä. 24 2008,20:56) kirjoitti
![]()
Viimeinkin. Tässä on juuri Vesilahdelta ajettu Hornetti (vm. 2004) ja sen päällä onnesta soikea omistaja.
Kiitokset Tumpille ja Saijalle kaupoista!Mä olen niin onnellinen, että voisin halia kaikkia!
Edit: Lisäys.
Hyvä ostos! Ja ei muuta kuin![]()
www.motzcari.com
Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
hornetti on kova rauta, malttia sen kaasukahvan kans, eiks je, niin hymyilet vielä ensi kesänäkin.
-- ja te jotka väitätte ettei noilla viissatasilla / viiskytheppasilla pysty ohittamaan maantiellä: ette ilmeisesti osaa ajaa pyörää ettekä varmaan edes osaa ohittaa oli mikä pyörä tahansa.![]()
Senior Highway Bomber
Ride Loud - Ride Proud
Kawasaki z750s -05
onnittelut hienon pyörän johdosta!(rohkelina @ Heinä. 26 2008,16:07) kirjoitti
nyt ei muuta ku
![]()
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Komppaan. Kuriosat kiinni 10.9.08 asti ja 27,43hv tehoa, helposti on useimmiten ohi päästy. Mittarinopeutta olen saanut parhaimmillaan 146kmh ja motarilla 135kmh.(Mammutti @ Heinä. 27 2008,00:17) kirjoitti
Harva tulee ohi noissa vauhdeissa ja silloinkin ylinopeudella.
mittarivirhe 100kmh vauhdissa noin 4kmh.
Toki joutuu kuristuksien takia miettimään että missä ohittaa.
Kureja ei voi ottaa pois ilman että koppalakit sen huomaavat vain vilkaisemalla rekisteriotetta ja mootttorin imukurkkuja. Kummassakin on koodit ja vasemmassa imukurkussa lukee 25kw.
Onnea vaan, Oiva valinta, ja Hieno mopo ;) Malttia kannattaa pitää, kyllä tää kusiainenkin lähtee pienemmistä kyydeistä kun kiusaa.(rohkelina @ Heinä. 26 2008,16:07) kirjoitti
KTM 690SM
Was? Ite kävin keväällä Hornetin kanssa Vesilahdelta(rohkelina @ Heinä. 26 2008,16:07) kirjoitti
Onnee mopolle, kiva se on.
(just tulin iltalenkiltä)
~SV1000N~
Joo, maltti on valttia! Totuttelua tuo kaasu muutenkin vielä vaatii ja reilusti - etenkin ykkösvaihteella mulla on välillä melkoista kengurumeininkiä! *(Mammutti @ Heinä. 27 2008,00:17) kirjoitti
*Mut eiköhän se siitä. *
![]()
Vaimokkeella on laitettu cb:hen dynojetin satsi, on mun mielestä hintansa (n.100e?) arvoinen. Tuntuu vetävän paremmin koko kierrosalueella vakioon verrattuna, eikä ryyppyä tarvitse käyttää kun kylmillä (~alle10c) ilmoilla. Dynojet mainostaa sillä tulevan n.10% lisää tehoa. Kulutus sama kun vakiona.(Pyörämies @ Heinä. 17 2008,03:52) kirjoitti
- Gpz 900 R -
- CB 600 F Hornet -
Hieno on pyörä, sopii omistajalle hyvin
Anna kurien vaan olla kiinni ja opettele rauhassa ajelee liikenteen seassa (siinä haastetta jokaiselle aloittelijalle jos harjaantuneellekin ihan tarpeeksi).
Tehot riittää varmasti alkuun.. oon ite aikoinaan ajellu tosi mopoilla ja hyvin oon pärjänny. Kaks päällä maantiellä voi varsinkin ohittaessa ruveta vaivaamaan tuo tehonpuute mutta siinä onki sitte muutenkin lisää treenattavaa tuossa kaks päällä ajelussa.
ja tsemppiä! (unohtu mainita)
Tonninen on jo liikaa mutta vähempi on liian vähän..