Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Hei

Olisiko joku halukas lainaamaan F800 ST:n tai miksei vaihtoehtoisesti S:n manuaalia? Suomen tai englannin kielistä?

Kävin hakemassa itselleni tuollaisen ST:n tuolta Saksasta ja siinä ei tullut mukana kuin alkuperäiskielinen manuaali ja olemattomalla saksankielen taidolla saattoi muutama kohta manuaalista jäädä hämärän peittoon

Itse majailen pääkaupunkiseudulla, mutta miksei tuolla prätkällä voisi käydä jossain kauempanakin ajelulla. Lainauspalkaksi tarjoan ainakin kaffeet ja tietenkin halutessasi manuaalin scannattuna.
    --
    t. oj

BMW F800 ST
    Miten nopeesti saisit skannattua?
    daytona 675
    f800 st
    Eiköhän tuon puolessa päivässä saa scannailtua. Jos pystyt manuaalia lainaamaan niin tänään tai huomenna aamupäivällä voisin scannailla. Tai sitten viikon päästä seuraavan kerran ma/ti.
    --
    t. oj

BMW F800 ST
    Olen lähdössä kotilolla liikenteeseen just, voisin heittää manuskan jonnekkin Tapiolan nurkille. Palautusoperaatio sitte ehkä ylihuomenna? Voitko laittaa puhelinnumeron privana?
    daytona 675
    f800 st
    Lainaa (petriojk @ Heinä. 14 2008,10:18) kirjoitti
    Hei

Olisiko joku halukas lainaamaan F800 ST:n tai miksei vaihtoehtoisesti S:n manuaalia? Suomen tai englannin kielistä?

Kävin hakemassa itselleni tuollaisen ST:n tuolta Saksasta ja siinä ei tullut mukana kuin alkuperäiskielinen manuaali ja olemattomalla saksankielen taidolla saattoi muutama kohta manuaalista jäädä hämärän peittoon

Itse majailen pääkaupunkiseudulla, mutta miksei tuolla prätkällä voisi käydä jossain kauempanakin ajelulla. Lainauspalkaksi tarjoan ainakin kaffeet ja tietenkin halutessasi manuaalin scannattuna.
    Manuaali löytyy PDF muodossa myös Bemun sivuilta (www.bmw.fi). BMW moottoripyörät, mallistosta oikea malli ja ladattavat tiedostot.
  6.  
    No perhana, sieltähän se löytyi! Menin uskomaan nettikirjoituksia että manuaaleja ei olisi saatavilla ja en edes käynyt bemun sivuilla katsomassa.

Kiitoksia paljon jarppiselle vinkistä ja imirolle kiitokset lainaustarjouksesta.
    --
    t. oj

BMW F800 ST