Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    elikkä jos *olen maksanut ratamaksun etukäteen ja tuleekin kova sade niin ilmeisesti menetän sen ratamaksun koska radan vuokra on maksettava satoi tai paistoi
    xj 600 s diversion
    Juuri näin.
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    niinpähän se tietysti on vaikeehan sitä ois järjestää kun ei voi tietää sataako vai ei . . . onko nämä orgin järjestämät hidas ryhmien ajo sessiot kouluttajien vetämiä mikä on esim. virtasalmella 6.elokuuta
    xj 600 s diversion
    Joo hitaissa on EAK kouluttajat paikalla, ainoa ero on Ahvenistolla jossa on olemassa koulutus-ryhmä, missä kyseiset kouluttajat opastavat ajoa. Ja kyllä sateellakin radalla pääsee ajamaan, mutta tietty hieman varovaisemmin kannattaa ottaa.
    Honda VTR 1000 f

All for one

Tom *& Jerry team
    Lainaa (Timberline @ Heinä. 12 2008,17:28) kirjoitti
    Joo hitaissa on EAK *kouluttajat paikalla, ainoa ero on Ahvenistolla jossa on olemassa koulutus-ryhmä, missä kyseiset kouluttajat opastavat ajoa. Ja kyllä sateellakin radalla pääsee ajamaan, mutta tietty hieman varovaisemmin kannattaa ottaa.
    jep . .hyvä et on kouluttaja mukana silloin saa aina ajosta enemmän irti *
    xj 600 s diversion
    jos et halua kaatua, niin kannattaa ehkä jättää ajot väliin.

Kymmeniä ratapäiviä todistaneena täytyy sanoa, että kun pisarat osuu katuun, niin pyörää rupeaa löytymään kyljeltään.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Lainaa (jaket @ Heinä. 12 2008,22:24) kirjoitti

Kymmeniä ratapäiviä todistaneena täytyy sanoa, että kun pisarat osuu katuun, niin pyörää rupeaa löytymään kyljeltään.
    Samat kokemukset täällä kaksi kertaa olen ollut radalla märällä kelilla ja molemmilla kerroilla on ollut joku nurin. Vaikka tuppaahan noita muutenkin melkeen joka kerta joku menevän nutulleen

Sen mitä olen itse huomannut, jos kokoajan sataa tai ainakin alussa sataa, niin ongelma ei ole niin suuri. Kaikki on varmaan asennoitunut siihen, että nyt sataa ja on liukasta. Myöskin, jos on pidempään satanut niin sade on jo puhdistanut lian pois radan pinnasta ja on vaan märkä.
    Suurin ongelma tuntuu syntyvän silloin, kun ensin ajetaan kuivalla ja sitten tulee sade. Kuskit on asennoitunut kuivaan keliin ja ensimmäiset pisarat sekoittuvat radalla olevan lian/öljyn/yms. kanssa liukkaksi sekoitukseksi. Siinä hetkessä lähes poikkeuksetta joku kaatuu radalla.
    Itse suosittelen varsinkin koulutusryhmäläisiä menemään myös sateisena päivänä radalle, koska siellä opetetaan monta asiaa joilla ei oikeesti väliä sataako vai paistaako. Tietysti fiilis ja oma keskittyminen voi olla huonompi, jos sataa mutta opetuksen kannalta saa paljon hyvää oppia mukaansa sateellakin.
    xxx
    Ei ole kolmeen vuoteen satanut niillä ratapäivillä joilla olen ollut *

Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Lainaa (marnik @ Heinä. 12 2008,16:39) kirjoitti
    elikkä jos *olen maksanut ratamaksun etukäteen ja tuleekin kova sade niin ilmeisesti menetän sen ratamaksun koska radan vuokra on maksettava satoi tai paistoi
    Siihen rahan silmien ohi menemiseen tän lajin parissa kyllä tottuu muussakin muodossa kuin ratamaksujen osalta. Joten ole huoleti..ei se kauaa mieltä paina! =) Radalle vaan, maksu etukäteen, toiveita hyvästä kelistä ja sitten kiertämään lenkkiä! *
    Lainaa (vuohi @ Heinä. 12 2008,22:33) kirjoitti

Samat kokemukset täällä kaksi kertaa olen ollut radalla märällä kelilla ja molemmilla kerroilla on ollut joku nurin. Vaikka tuppaahan noita muutenkin melkeen joka kerta joku menevän nutulleen *
    nii ja voi kait sitä ottaa sit varovammin jos sataa
    xj 600 s diversion
    Hissukseen on tullut kokeiltua märällä radalla ajoa. Varsinaisesti sateessa en ole ajanut.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  13.  
    mutta kiitoksia mielipiteistä ja rohkaisusta sekä positiivisestä ajattelusta *
    xj 600 s diversion