Sivu: 64 / 85:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1891:stä 1920:een 2539:sta
    Lukitaan vaan talveksi, muttei vielä sillä etelässä ajellaan edelleen. Vain vähän paksummalla varustuksella ja kahvalämppäreillä =)

Eilen +8'c ja kauppareissu, tänään toivotenkin vähän pitempi reissu jonnekkin =)

Kelit muuttuu - nautinto ei! *
    Ilman pyörää mutta kuinka kauan.
    Lainaa (halinjo @ Marras. 05 2011,21:41) kirjoitti
    Linjamiesten "raivaussaha" viikonloppu tauolla..
    Liene sama värkki kuin täällä päin pyöri edellis kesänä, ruotsin tunnuksilla.

Talven odotusta pysäkillä.....

...ei tullut taaskaan aikataulun mukaan....

Tosin sitten huomasin että mulla olikin viime vuoden aikataulu..

Olis muuten käyny kuvajahtiajelun kuvaksikin....

Matkalehmää piti vähän ulkoiluttaa uusilla putkilla:

Dixi et animam levavi
    Mitkäs vaimentajat noi on ?
    BMW 1600 GT - ROCKET TURBO
    BMW 1200 GT
    HONDA PAN EUROPA
    HONDA 1100XX
    YAMAHA 900 DIVERSION
    Lainaa (HSRC @ Joulu. 03 2011,21:58) kirjoitti
    Ekkö sie Remuksen "rähinäputkia" tunnista
    ...kyllä NYT 6:nen rähisee varmaan aivan toisella tyylillä...

Cold Response

Joutui joutsenet jo taipaleelle...

Grilli 24H open

Parempi kuin ABC !

Yön ainuat valopilikut...

Ja meikä ihan pihalla & kuutamolla

Punalyhtyjen kadulla...
    Omaan otin Akrat... onhan tää taas jännää vuodenaikaa...Huure herää kesähorroksesta kun muilla on munat huurteessa ja Ek@ kömpii kolostaan kun kaamos masennukseen ei tehoa edes kääntyvä xenoni *

BMW 1200 GT
    HONDA PAN EUROPA
    HONDA 1100XX
    YAMAHA 900 DIVERSION

Tänään oikaisin Cabo de Gata:n luonnonpuiston kautta Armeniasta kotiin.
    http://www.degata.com/eng/

Pari kuvaa:

Takaisin länteen ja suhailin A-348 pitkin kotia kohti. Sierra Nevadan huipulla on jo lunta. Jostain luin, että paikoitellen jo metrin verran:

Dixi et animam levavi
    Kuinka paljon pyramidikauppaa tai muita rikoksia pitää tehdä, että tuonne pääsee?!

Aaaaaaaargh! Puhasta kateutta.
    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
    Piti käydä hieman ajelemassa, oli aika rouhea keli tuollainen lumimyrsky ajella
    Honda Africa Twin RD04 -91
    Haloo Huurre...
    Ajelin tänään reitillä Ivalo - Nuotgam - Rovaniemi ja oli ihan vitullinen lumipöly...eli ihan ihanne kelit sulle... itse tosin "creambutton" tyylillä, eli Voortilla..
    BMW 1200 GT
    HONDA PAN EUROPA
    HONDA 1100XX
    YAMAHA 900 DIVERSION
    <OT>
    Hetken jo kattelin että ek@ on vaihtanut HP:n matkaversioon vaan eipä mitä, taisin erehtyä, ohan sielä vielä HP:kin..

Mutta asiaan ot, kiitokset ek@lle viimekesän jeeseistä Triumppikauppojen suhteen

Pyörä tuli kuntoon vähintäänkin kiitettävällä aikataululla ja samaan syssyyn vaihdettiin ketjut ja rattaat.

</OT>
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
    No hitsipilli, kun ei perjantaibrandyissä tule heti mieleen triumppikaupat. Mitähän mää taas olen säätänyt

Joo, tämä HP2 Sport on uusi. Joku ilmojen herra oli poistanut pidon mun normaalilta kaahausreitiltä ja edellinen meni rikki. On lisäksi tuo matkalehmä ja vanha HP2 Megamoto. Pitäisi olla vielä ainakin yksi mopo lisää, kun paikallinen huoltoliike vähän aikaa sitten naureskeli, kun mun kaikki kolme mopoa oli yhtäaikaa huollossa, niin olisi edes yksi ajossa samaan aikaan.
    Dixi et animam levavi
    Lainaa (HSRC @ Joulu. 09 2011,21:33) kirjoitti
    Haloo Huurre...
    Ajelin tänään reitillä Ivalo - Nuotgam - Rovaniemi ja oli ihan vitullinen lumipöly...eli ihan ihanne kelit sulle... itse tosin "creambutton" tyylillä, eli Voortilla..
    No oota-oota ny HSRC, tässä vasta 6 viikkoa sitten jutailin siellä ja nyt tänään asentelin uusia rinkuloita alle (satapiikki), ku sain ensin kolattua autotallin ovet sepposen selälleen, tuntumaa otan ensin et kuinka "karkaa alta" ja että varoittaako edes....

Oliko siellä tuulta kans...jos ei nii sit vielä sitä oottaa ?

Laskuvarjostinkerholla ihan "dymä" ....

Kevväillä sitten JOS lumisae lakkaa....

Joulukuusi löytyikin helposti...ei tarvita edes sahaa tänä vuonna...

Etuseen tuntumaa eri harjoitteilla & asfalttiajoa....

Pari talvea menty ilman ja pari koleme vieläkin pienemmilä kuin kuvassa.... nyt alla tuota 3:tta vasemmalta (Rus Ice:a)

Edit: Löydätkö kuvasta 2 katulaillista nastaa

No kuva on eiliseltä reissulta ja silloin tää tie oli kauttaaltaan jäässä ja meno tuntui mahtavalta.
    Mutta tänään pito oli poissa .
    Märkä,pehmeäja paksu lumi niin ei mitään pitoa .
    Millon lähtee etunen ja millon takaa pito katoaa , olipa mukavaa , ei ollut kylmä miehellä

Mutta siis jos ei ole hyvä polanne tai jäätä niin minun on saatava jalkaa maahan tukevammin .
    Ei kun ralläkkätä ja hitsivehkeitä esille ja Gessuliini on saatava alemmas jollain konstilla .
    Tai sitten pitää tehdä sentin paksuinen penkki .
    Mutta eikö kukaan ole laskenut Gessua oikeesti alemmas millään konstilla
    Äsken tiirailin iskareita ja niiden kiinnityksiä pari tuntia ja suunnittelin kolttosia ja eihän tuo hirveä homma ole pudottaa 5-10 cm mutta sitten kipinöitä lentää ja säätö siihen on laitettava että saa kesäksi takaisin vakiokorkeuteen.
    Triumph Tiger 800 XRX

Lainaa (mchuurre @ Joulu. 10 2011,19:43) kirjoitti
    Lainaa (HSRC @ Joulu. 09 2011,21:33) kirjoitti
    Haloo Huurre...
    No oota-oota ny HSRC, tässä vasta 6 viikkoa sitten jutailin siellä ja nyt tänään asentelin uusia rinkuloita alle (satapiikki), ku sain ensin kolattua autotallin ovet sepposen selälleen, tuntumaa otan ensin et kuinka "karkaa alta" ja että varoittaako edes....

Oliko siellä tuulta kans...jos ei nii sit vielä sitä oottaa ?

Laskuvarjostinkerholla ihan "dymä" ....

Kevväillä sitten JOS lumisae lakkaa....

Joulukuusi löytyikin helposti...ei tarvita edes sahaa tänä vuonna...

Etuseen tuntumaa eri harjoitteilla & asfalttiajoa....

Pari talvea menty ilman ja pari koleme vieläkin pienemmilä kuin kuvassa.... nyt alla tuota 3:tta vasemmalta (Rus Ice:a)
    ...no ei ollut eilen pahemmin tuiskua, mutta kaamos + lumipöly + tokkakaupalla poroja tiellä oli toki mielenkiitoinen yhdistelmä... eilenhän ajettiin lapissa liki 30 porokolaria ja vimosen viikonaikana n. 150 Petteriä vaihto hiippakuntaa...
    BMW 1200 GT
    HONDA PAN EUROPA
    HONDA 1100XX
    YAMAHA 900 DIVERSION
    Lainaa (ek@ @ Joulu. 09 2011,23:56) kirjoitti
    No hitsipilli, kun ei perjantaibrandyissä tule heti mieleen triumppikaupat. Mitähän mää taas olen säätänyt *

Joo, tämä HP2 Sport on uusi. Joku ilmojen herra oli poistanut pidon mun normaalilta kaahausreitiltä ja edellinen meni rikki. On lisäksi tuo matkalehmä ja vanha HP2 Megamoto. Pitäisi olla vielä ainakin yksi mopo lisää, kun paikallinen huoltoliike vähän aikaa sitten naureskeli, kun mun kaikki kolme mopoa oli yhtäaikaa huollossa, niin olisi edes yksi ajossa samaan aikaan.
    Heh...

Eräs onneton motoristi (?) kaipasi viime kesänä hiukkasen apuja Malagan suunnalta Triumppikauppaa etsiessä jotta sai mopon taas menokuntoon.

Muutamaankin kertaan tuossa kesäkuussa soiteltiin puolin ja toisin
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
    Rengaspaineiden hianosäätöä nuoskalumella..

Laavulla...

Pohdintaa..

Toleranssit 1.0 - 1.4 kpa...?

Tsiigataan seuraavaksi asfalttiajo pitäskös nostaa....ja sit vielä kuorman kanssa...

Lainaa (Bing @ Joulu. 10 2011,23:10) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Joulu. 09 2011,23:56) kirjoitti
    No hitsipilli, kun ei perjantaibrandyissä tule heti mieleen triumppikaupat. Mitähän mää taas olen säätänyt *

Heh... *

Eräs onneton motoristi (?) kaipasi viime kesänä hiukkasen apuja Malagan suunnalta Triumppikauppaa etsiessä jotta sai mopon taas menokuntoon.

Muutamaankin kertaan tuossa kesäkuussa soiteltiin puolin ja toisin *
    No sehän se. Hönöpäissään vaan ihmettelin, että kuka on Triumpin ostanut täältä...
    Dixi et animam levavi

Olipa liukas keli mutta mukavaa .
    Triumph Tiger 800 XRX

Kun ei kerta lumiajohommiin pääse kotona niin sitten on sama jutailla vaikka kuivilla teillä, eli kuvasia alkuviikolta...

Otsikon kylältä..

Fugen valot..

Aallot kertoo että voisi tulla hyvä jutailukeli.. ?

Remmi koossa & menox !

Pujottelukisa käynnissä...

Rondan tietä ylös...

Tientukot jarruttelee kun mutkanäkyyvyyttä ei ole..

Pisutauko -ja jatkuu...

Kuka eka...?. (no ek@ tiätysti...meni jo..)

Onhan täällä suoraakin pätkää...

Los dos siestalos...amigos !
    Ja tältä viikolta...

Toro !....etsi kuvasta *

Kuilun partaalla *

Wanha silta

(M)ega-Sport *

Fake-Lake *

Pit Stop ...

Mäkeen....vasta puolivälissä..

Ja vielä parit tuplakilikattavat panoraamat:

Aurinko paistoi, tiet lähes kuivia ja 7-8 astetta lämmintä eli puuskittaista tuulta lukuunottamatta olosuhteet olivat samanlaiset kuin monesti keskellä kesääkin. Puissa vaan vähemmän lehtiä.

Vuoden viimeiset auringonsäteet:

Marokon vuoristo siintää meren takana:

Dixi et animam levavi
    Uusi kausi korkattu.

Pilven alla on vähän synkkää:

Sateenkaari pilven alareunassa:

Mutkaa:

Kevät ja kukkaset:

Pellot alkaa vihertää:

Dixi et animam levavi
    Lainaa (HSRC @ Joulu. 03 2011,21:58) kirjoitti
    Ei sitä mitään vaimentajia kun nykyään pitää laittaa "vahvistimet" ;D
    Rahalla saa ja mopolla pääsee.
    Intohimoinen motoristi est.1995
    Ei tällä hetkellä omaa pyörää, vuokraan käytännössä joka kesä aktiivisesti erilaisia.
    Piti lähteä lunta metsästämään, mutta Sierra Nevadassa oli vähän nihkeästi. Rinteitä oli toki avoinna:

Dixi et animam levavi
    Eilenä piti poiketa vielä 3:nen kerran kokeilemassa thuliliiviä ja olihan se ihan "kuumaa" kuutamolla

Pakko topata välillä vilvoittelemaan vaikka vaan -16´c varjossa

Tuu ek@ tänne jutailee kun sitä lunta etsit

Täyskuu tekee hulluksi mut mähän olin jo....

Liekkejä pitää olla kans...

30.  
    Eilen kävin pyörimässä lähiseudulla. Edessä rallinasta -kingsi (6mm), takana liimanasta T63 (4mm). Oli mielestäni aika hyvä kombo täällä lähellä ja auratuilla/polanteisilla teillä. Sutii herkästi mutta sladi on hallitun oloinen vaikken muuten osaakaan.

@mchuurre viimeisimmät kuvat ei näy kuin copy-paste url:lla, taitaa saitti estää hotlinkkauksen kuviin.

Sivu: 64 / 85:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1454626364656674 ... ViimeinenViimeinen